Jump to content

VW Bora Edition TDI - OE


mad_kat

Postare recomandată

Dupa 2 saptamani de la achizitie - ar fi cazul, cred, sa prezint si eu Bora din dotare.

Este vorba de TDI ALH fabricatie 2000 - Edition.
Luata de aici - a apartinut userului Roberto666, el fiind practic singurul proprietar in tara. Provenienta masinii - Germania.

Este un exemplu de cum se poate intretine o masina, si cum se poate pastra ca in ziua cand a iesit pe poarta fabricii - ceea ce si eu intentionez sa fac
Dotarile sunt cele clasice, Geamuri electrice, Minidot, ESP, chei briceag cu alarma OEM si ridicar/coborare geamuri din cheie, climatronic, oglinzi electrice si incalzite, volan piele, etc.

Inlolcuieste un hyundai accent, ca si daily driver - alaturandu-se unei mai vechi pasiuni ale mele - o Alfa 156 2.5 V6

De cand e la mine s-au mai adaugat 1000km aproape, and counting. Va ramane pe cat posibil OEM, pana acum am "completat-o" cu un Gamma doar, caruia i se va adauga in scurt timp o interfata aux.
Are doua probleme majore insa - switch-urile de la usile fata si piesa de plastic de la deschiderea portbagajului. In vacanta de iarna se vor rezolva.
Motorul e in mintile lui, doar senzorul G62 da eroare cand il apuca. Trage ok - fiind, dupa spusele fostului, si dupa cum se simte - resoftata - insa cu un soft destul de decent. Pana nu fac cateva log-uri serioase in mers nu ma decid daca sa il pastrez sau sa revin la original.

Poze deocamdata mai slabut - dintr-o iesire "extraurbana". Vor urma si poze pe masura.

Va urma.

post-50507-0-88597000-1354564541_thumb.j

post-50507-0-89627900-1354564548_thumb.j

post-50507-0-37761500-1354564555_thumb.j

post-50507-0-20139200-1354564561_thumb.j

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu

Frumoasa masinuta, multi km fara probleme!

Da-mi un semn cand iti achizitionezi interfata AUX, sunt curios cum se aude ;)

Drumuri bune!

Link către comentariu

problemele majore nu sunt majore...switch-urile se rezolva repede, plus ca sunt problema comuna la aceste masini (eu le-am schimbat pe toate 4).

plasticul de la portbagaj....ce plastic?

G62 iti afecteaza pornirea?

oricum motorul ALH e rezistent si tine cu portofelul ( fata de v6-le de care ai mentionat :P )

sa o folosesti cu placere, problemele se rezolva... :beer:

Link către comentariu

S-o stapanesti sanatos si fericit.

Switchurile ti le face Florin, daca nu te descurci singur.

Interfata aux am eu una ratacita pe undeva, iti dau un semn cand o gasesc si facem o proba, sa vezi cum se aude.

Eu am cuparat-o pentru lupo, dar am abandonat proiectul pana reusesc sa-i schimb casetofonul cu un beta sau gamma.

O sa mai caut si literele alea de pe portbagaj cand intru prin boxa de la subsol.

Oricand ai neclaritati sau alegeri de facut pentru bora, te ajut cu cea mai mare placere.

Link către comentariu

Va multumesc pentru urari.

@Roberto666 - la fel si tie cu GTI-ul

Am fost ironic cand am zis probleme majore - tocmai, le consider niste maruntisuri. Plasticul de la portbagaj este problema clasica la Bora - este cel ce face legatura intre actuator si tija broastei. E subdimensionat, si daca e si capota antifonata (cum e la mine) cedeaza foarte usor. Exista niste baieti care produc un kit de inlocuire - m-am uitat bine si in vacanta de iarna o sa fac o replica a acestuia. Deocamdata e peticit cu niste epoxi si vreo 2 soareci - dar vreau ceva mai de durata.

@Muale - de-asta am si luat ALH - imi trebuie un motor rezistent si cat de cat economic, fiind masina de zic-cu-zi. Consumul pana acum este cu putin mai mult de jumate din cel al V6-lui - dar comparatia nu isi are sensul, sunt masini complet diferite, cu scopuri complet diferite.

G62 pe langa eroarea de vagcom uneori nu lasa sa stea cat trebuie in functiune bujiile - si alterego-ul sau G2 mai da un comportament haotic al indicatorului. Nimic prea grav insa.

@uhu10uhu - merci mult - daca o poti gasi pana in sarbatori ar fi tare fain. De litere nu mai vorbesc. Si multumesc pentru ajutorul oferit :)

Ce va mai urma - curatirea vopselei cauciucate de pe elementele din interior (problema clasica) si aplicarea de plastidip.

Link către comentariu

daca faci treaba cu plastidip sa faci cateva poze si sa ne povestesti...am mai fi in situatia ta cativa posesori de ornamente cauciucate ;)

Link către comentariu

Chiar Gabi sa nu stie asta? :)) Nu cred, doar ca termenul e mai mult folosit pentru piese.

Sa te plimbe cat mai multi km! :Driver: Pune poze si cu interiorul!

Modificat de Robotelu
Link către comentariu

Merci.

Poze cu interiorul abia cand voi face operatiunea plastidip - before and after. Este 95% in stare excelenta - dar pana nu rezolv si cu elementele cauciucate nu vreau sa pun poze.

E destul de normal, carpa, scaunele fata reglabile pe inaltime - si fara cotiera. Inca :D

Link către comentariu

OM este prescurtarea de la original 100%, sau a produselor care vin numai pe relatia original cu sigle de original si in ambalaje de original.

OEM este prescurtarea produselor ale marcilor de piese premium(Lemforder,Bosch,Hella,Ate...etc) care se stie ca fabricanti de autoturisme le folosesc la prim montaj sau in comercializare,dar care vin pe relatia aftermarket.

In consecinta daca vrei sa iti definesti masina ca 100%originala cum a iesit din fabrica,sau daca vrei sa folosesti numai piese originale.....foloseste termenul de OE. ;)

Link către comentariu

Ce faruri ai! Si eu am BORA 2002 EDITION TDI ALH, dar nu sunt multumit de faruri, nu ma proiectoare in ele si nu lumineaza noaptea! La tine cum sunt?

Link către comentariu

Farurile normale, Hella.

A avut xenon H4 cand am luat-o, lumina era ceva mai intensa insa imprastiata destul de haotic (neavand lupe) Am dat jos instalatia (montata bine, fara mufe taiate) si am pus ceva Osram-uri. Mult mai bine, peste asteptari.

Daca farurile sunt originale, nematuite si cu oglinda curata, n-au motive sa lumineze prost.

Nu am nici eu proiectoare. La cat de rar le-am folosit la masinile pe care le-am mai avut, nici nu cred ca ii voi pune.

Link către comentariu

Sa te bucuri de masina...

Uite depre ce vorbeam pe pm..ma indoiesc sa le gasesti la 4-5 lei...

El este format din 2 parti..si de obicei doar capul este stricat...am pus si o poza cu cel stricat...

Bafta

Sent from LWR-itza using Tapatalk

post-14266-13547198390144_thumb.jpg

post-14266-13547198836302_thumb.jpg

post-14266-13547199577894_thumb.jpg

Link către comentariu

Merci.

Da, ma prinsesem ca practic piciorusul ala se duce - e si normal de altfel. Poza ta insa nu face decat sa mai ajute mai tare in a cauta inlocuitorul exact.

Astia de la TME ma oftica datorita pretului mare de transport, care se justifica atunci cand am o comanda mare - pentr 2-3 switchuri nu merita...

Offtopic: Daca vreun moderator citeste pe aici - imi poate schimba titlui in VW Bora TDI - OE ? sa multumim pe toata lumea.

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Foarte frumoasa bora sa-o stapinesti sanatos si fara evenimente neplacute,numai bine.

Link către comentariu

mad_kat, de care OSRAM-uri ai pus? H4 OSRAM NIGHT BRAKER sau alt model si la ce pret au fost?

Link către comentariu

Orice H4 are si faza lunga si faza scurta. Nu sunt night breaker sau altceva - sunt Osram din kiturile de becuri OEM VW/Skoda.

Link către comentariu

Doar noutati administrative. Intr-un final s-a inmatriculat.

S-a aprovizionat cu Plastidip, doua tuburi, asteptam cu nerabdare vacanta de iarna pentru operatiune.

Senzorul de temperatura s-a dat pe brazda dupa ce am umblat la mufa, au stat cat trebuie aprinse bujiile azi-dimineata la -6 grade.

Link către comentariu

cum stii cat trebuie sa stea aprinse?

de unde ai cumparat vopseaua?

Modificat de Muale
Link către comentariu

De cati ani tot merg cu tractoare - "din ochi" imi dau seama daca e ceva in neregula. Cand la -1 grad, masina nepornita de mai mult de 12 ore sta ledul aprins 1sec - clar e ceva in neregula. Iar cand la -6 dupa punerea contactului ledul de bujii se stinge la 2-3 secunde DUPA ce s-au stins restul de pe bord (fara a actiona demarorul) este mai mult ca sigur ca e ok. Iar cand motorul porneste ok, inseamna ca si bujiile mai au ceva viata in ele si ca ajung la temperatura apropiata de cea corecta.

Vopseaua am luat-o de la un user de aici de pe forum - care avea cateva tuburi si le-a vandut mult sub pretul pietei pana la urma. Exista pe okazii cineva cu d-astea.

Link către comentariu

Poza de sezon, intr-un drum scurt pana la tara, weekendul acesta, pentru "aprovizionare"

Va urma - DMC si scut otel - asteapta cuminti sa fie montate. Cu piulitele alea de trebuie infipte in lonjeroane nu mi-e prea clar, da' ma prind eu. Si pana in primavara nu ii mai fac nimic, doar adaug km.

post-50507-0-29893300-1355856168_thumb.j

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!