Jump to content

Top Motoare Fiabile de Golf IV


beetle`
 Share

Postare recomandată

  • 5 months later...

intre cel de 116 cp si cel de 131 cp , care credeti ca este mai bun [ fiabil ] ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor eu am un 1.9 ASV 110 cai cip 130 eu zic k ajung( nevoilor mele) si pot sa zic ca merita banii,consum mic si ceva putere. sunt ceva mai galagioase dar asta e mie imi place sunetul mai rudimentar sa zic. pace.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prieteni , dar de R32 BI-turbo a-ti uitat ?  :rolleyes: 

                                     

                              diesel - ALH

                              benzina - promovez 1.6 16 V ( poti scoate un consum foarte decent , e si sprinten , sunet f bun , si 1.4 e bun dar sincer consuma mai mult in anumite situatii plus la depasiri lasa mult de dorit ! ) Daca nu te mai intereseaza consumul optezi pt 1.8 dar multa grija ( sunt motoare supraalimentate si trase de ele) . Daca nu te intereseaza nici consumul si nici taxele poti opta pt un R32 Bi-turbo cu care poti umili restul bolidurilor  :cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I hate 1.6 in sensul de a fi folosit la drumuri lungi si ceri o clima plus ceva putere. Nu avem cum sa fim ipocriti dar 1.6 de pe vw sunt cam nereusite, nu mai zic de lipsa de cuplu la tiratii mici. Consum pot sa afirm 6.5 un oarecare mixt dupa un drum de 750 km din care 200 km in orase. Localicati 60 70 max , afara 110, 130. Macar bine ca e ieftin la intretinere cat timp nu o ia pe ulei sa te duca spre segmentare:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegu tu te vaiti la 1.6 ca,scade din puterea clima dar sa vezi la 1.4 ce jale mare este,ca abia trage si sa nu mai zic daca ai si cutie de viteze de 1.6 ca iti vine sa plangi dar asta este alta problema.

Referitor la cuplu DA intradevat la turatii mici o totala lipsa de putere dar ca si intretinere si pentru niste drumuri ca in afara eu zic ca sunt perfecte dar cand da de scumpa noastra Romanie incep tot felul de probleme.

Iar la consumul de ulei este absolut normal sa consume o anumita cantitate de ulei si atata timp cat nu scoate fum albastru eu zic ca este bine.

Odata un mecanic imi povestea ca la golf 4 nu motorul consuma ulei ci datorita temperaturilor la care este supus,blocul fiind din aluminiu ulei din motor,aici intervine si calitatea slaba a uleiului este efectiv ars si de aici acest consum de ulei de care ne plangem cu totii.Dar acest lucru nu poate fi probat sau etc dar atata timp cat bujiile arata bine,fara urme de ulei,porneste bine la rece,nu scoate fum albastru iar epuratorul este curat fara a afecta mersul motorului este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut o problema cu motorul zilele trecute (motor cod ALH), mi-a pocnit supapa pistonul si gata,motor blocat, acum am de schimbat la el chiulasa, supape, piston, biela, injector, destule cred. Acum am o intrebare, poate ma ajuta cineva care cunoaste, ce este de recomandat? sa schimb piesele care sunt busite sau sa achizitionez un alt motor SH? astept reply, multumesc pentru intelegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca n-ai meserias bun , si nu ai de gand sa mai pastrezi masina foarte foarte multi km. Baga-i un SH si termini balciul. Si rapid si ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa din senin  a facut "poc"? :screwy:  :nono: . Daca tot ai desfacut motorul blocul cum se prezinta? daca nu are uzura mare  si restul pieselor sunt ok (vilbrochen , pistoane , segmenti , cuzineti,biele ...)mertita facut. SH ii loto , culmea toti vand  motoare luate de pe masini rastunate  cu 150k km la bord. Daca te decizi sa il schimbi nu ii neapart sa ii pui tot ALh ,incearca un ASV.chiulasa si injector le poti lua  2nd  dar testate ( ambele se pot testa indiviadual) restul noi ca vei avea doar belele  sa nu uiti sa duci la testat vibrochenul , dupa un asa soc  :tuktuk:

 

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca sunt cativa care au votat AXR. Sincer am mers si cu ALH (90 CP) hatchback si variant si am fost foarte multumit de demaraj.

Eu am trecut pe AXR (101 CP) de la 1.4 AXP (75 CP) :P

Daca piesele sunt bune si nu imbatranite pe ea, motorul e foarte bun si destul de puternic pentru greutatea ei (VW GOLF VARIANT).

Am mai scris prin topicele respective, problemele care le-am avut eu cu debitmetru OEM, care a cedat, apoi l-am dat la schimb cu altul reconditionat BOSCH + 350 RON, iar si acesta a cedat dupa 7 zile. Acum as cumpara unul nou BOSCH la 600-700 RON, dar mereu stau cu gandul ca si acesta v-a ceda repede si cheltui o gramada de bani pe nimic.

 

Golf-ul de 150 CP are un prieten de-al meu, iar la plecarile de la semafor m-a speriat cata putere are :) Mi se parea masina (VARIANT) prea usoara pentru motorul de pe ea :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand ASZ de 131 CP. (cu tunig ajungea la 160 cp)Am mers in 3 ani  de la 80 mii km la 240 mii km fara probleme.Spre surprinderea mea la 240 mii km mergea ca la 80 mii km.Dar cu toate reviziile la reprezentanta.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca daca pui alt cod de motor cum a scris motanualb mai sus, adica ASV in loc de ALH e mai scumpa omologarea la RAR, ideal e sa pui tot acelasi cod, adica ALH. Si eu am auzit de bine de ASZ si de potentialul lui de tuning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Multi zic ca motoarele anilor '90 sunt solide asa ca eu votez cu 1,6 SR AKL 74kw din '98 :) Intretinere accesibila, ceva putere(doar vine dintr-un 1,8 nu?) consum rezonabil, acceleratii decente (e adevarat ca joaca incepe dupa 3000 rpm, da nu-i bai). Sunt mai rare pt ca sunt vechi dar eu sunt multumit de el. Taxe si asigurare de bun simt. Insa nu pot ascunde faptul ca visez la 1,8T sau mai dihai, R32.

Diesel habar n-am, conduc ocazional si passatul 3c al nevestei 1,9 tdi 110cp. E ok dar nu ma incita decat in treapta a 2-a unde trage de nebun:)

Modificat de DJ44MKE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Detin un golf 4  1.4 axp 2001 consum afara intre 5-5.3   mixt 6   si oras  cam 8-9.  mi se pare un motor  reusit . Papa cam 700 ml  de ulei la 10000 km. si are 160000km  Castrol 5W40.  Bagati un ulei bun benzina buna si nu forjati motoarele peste 4000 . Va  salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul asta cum ti-a iesit? ce stil de condus, cum ai calculat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Fiindca titlul topicului se refera la motoare fiabile (nu neaparat si economice) zic asa: 1,6 SR AKL din '98, pus pe Golf4. Merg 99% in oras, consum 10l la mers calm, 12l la mers nervos. Trage bine, e silentios si ce e foarte important, intretinerea lui e accesibila fiind un motor simplu in 8 valve. Nu se preteaza la upgrade de putere asa ca nu ai decat sa "savurezi" cei 100 cp din dotare. Il iubesc sincer asa ca azi i-am luat un set de jante Detroit pe 18" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT: Haleluia!! L-am incaltat pe Gogu cu detroit-urile si arata ca un mare 'jmecher! :) Suntem super fericiti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AXR 101CP, Cel mai flexibil/fiabil, consumul cel mai bun :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare..Scuze de off-topic dar nu pot sa deschid topic nou :( Vreau sa imi cumpar un golf 4 , dispun de vreo 4000euro. Vreau diesel cu 6 trepte. O sa il iau neinmatriculat. Acum vreau sa stiu ce motor cu cutie in 6 trepte este mai bun si mai fiabil? Si la ce probleme pot sa ma astept la un astfel de motor cu 200000+ km ? Multumesc pt timpul acordat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut ocazia sa conduc de-a lungul timpului golf-uri benzina si diesel . De la motoarele pe benzina cel mai fiabil mi se pare cel de 1,6 i 105 cp aus, consumul este unul asemanator cu 1,4 i ,dar performantele sunt mult mai bune. Pe locul 2 il plasez pe cel de 1,8 T de 150 cp ,din punctul de vedere al performantelor . Motoarele diesel - recomand ALH-ul ,pe care il si detin ,motor simplu fiabil, consum mic - putere suficienta pentru drumurile noastre. Pe locul 2 -AXR-ul 101 cp , euro 4 , pompe-duse. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul  de 5. 5.3   Drobeta Turnu Severin -  Montenegro- 1400 km   mers prin munti .    Szeged Ungaria - Turnu Severin 5.1 mers 90-120 km/H.         Am computer de bord. Nu bruscati masina  in treptele 1.2.3.  mergeti constant in 3500 si veti fii surprinsi de consum . Va salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!