Jump to content

Top Motoare Fiabile de Golf IV


beetle`
 Share

Postare recomandată

Prima generatie de FSI, cea de pe platforma golf 4 indeosebi, a venit cu toate bolile copilariei posibile. De aici si pbmele mai mari, incompatibilitatea totala cu carburantii E10, costul mai mare a diferitor senzori, dar per total se aplica aceeasi reteta: schimburile dese cheia marilor succese. Cat despre topic-uri, e normal sa scrie indeosebi cei cu pbme. Dar important sa se traga concluzia corecta: peste 60% din pbmele expuse au la baza servisarea/exploatarea deficitara.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La benzinare eu zic ca cel mai rezistent motor este 1.6 AKL 101CP , 330k fara reparatii la motor si inca merge ft bine , nu consuma gram de ulei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

putine cuvinte despre asz,putini posesori cred!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ASZ s-a montat mai pe toate modelele undeva intre anii 2001-2005 mai exact pe: Bora, Golf, Sharan, Alhambra, Polo, Leon, Ibiza, Cordoba, Fabia, Octavia, Audi A3 si inclusiv Toledo.

Cred ca ar trebui extrapolat pentru a avea o imagine clara. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AZD poate vroiai sa spui , da cred si eu ca este un motor bun , 1.6 8v AKL este iar un motor fara moarte parerea mea , a fost folosit pe multe masini din grupul vag , octavia , golf , seat , audi a3 , etc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca le incurci. Exista si AZD si ASZ. Unul e benzinar (AZD), iar celelalt e diesel (ASZ). Ambele sunt motoare bune. :icon_thumleft:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

doar ca unul e mai puternic si consuma mult mai putin si nu trebuie sa-l tii peste 5000 sa traga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1,6 AKL, 250k, still on the road.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la motor fiabil pot spune despre asz urmatoarele,am masina de 9 ani la bord arata 95000km acum sant 213000 km am schimbat distributia de 2 ori si clapeta turbo+schimbat filtre,ulei pana 10000km.Mentionez ca doar eu am condus masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Clapeta turbo, adica actuator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nu am cunostinte despre actuator,mecanicul care mi-a schimbat clapeta a zis ca era blocata si din cauza asta motorul nu trage+consum ridicat.Pe forum am citit ca clapeta se poate curata!! daca asta a facut mecanicul nu am de unde sa stiu important ca motorul trage f.bine de atunci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, am un Golf 5, 1.9 BKC. Sunt destul de mulțumit de el. Am schimbat doar un injector până acum și axul cu came, care era puțin uzat (cred că ar mai fi mers 50-60 de mii de km). În rest, e un motor OK, consum mic, destul de sprinten în depășiri și destul de fiabil, zic eu. Dar vine o perioadă când vrei să conduci ceva mai puternic. Un AUQ, 1.8 T cred că o să-mi iau, după ce îmi voi vinde mașinuța. ;))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In opinia mea sunt urmatoarele

TDI: AJM, AXR, ALH, ASV, AGR, AHF

Benzinare aspirate: AZD, AUS, AKL

Benzina + turbo: AUM

Diesel aspirat: AQM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am un akl di 97 luna 12,am facut segmentarea,prima,la 290000 km,un motor robust cu o cutie de viteza reusita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

benzina BCA ... diesel AJM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Votez AXR ptr diesel ...310000KM , fara nici o problema a motorului , in toata acesta perioada am schimbat un singur furtun la pompa de inalta + consumabile.

BCA pentru benzinar .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna ziua prieteni ! Am si eu o intrebare ... motorul meu a inceput sa consume ulei si ma bate un gand sa il inlocuiesc . Din ce stiu , deoarece motorul actual de pe masina e un AXP 1.4 16v , ar merge inlocuit cu un motor de 1.6 16v cod AUS , BCA sau BCB , motoare care se potrivesc cu suportii , cutia si restul subansamblurilor existente deja pe masina . Am intrebat in scris RAR-ul si mi-a confirmat ca imi poate face omologarea . Acum vine intrebarea  mea , dintre toate aceste 3 motoare 1.6 16v ( AUS , BCA , BCB ) pe care sa il aleg ?? Sincer am nevoie de sfaturile dumneavoastra , mai ales a celor care au acest tip (cod ) de motor pe masina sau a celor care au avut ! Chiar am nevoie de cat mai multe pareri despre comportament , consumuri , eventuale defectiuni ce pot sa apara in timp etc ! Va multumesc frumos !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!