Jump to content

DSG cu Octavia - vis implinit :D


DragosR

Postare recomandată

S-a achizitionat si maneta de tempomat de la acelasi donator. Evident am facut negocieri ca in "Striptease piesa cu piesa" :lol:

Data viitoare rechizitionez sertarul de la pasager de pe o masina de uk si-l voi transforma in sertar sofer.

Momentan am rechizitionat mapa masinii ca nici de aia nu aveam.

Link către comentariu
  • Replies 309
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DragosR

    166

  • Lucian M

    37

  • Muale

    17

  • Aerofan

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dilema: nu stiu in ce culoare sa fac etrierii sobolanului, asa ca astept propuneri pe tot spectrul Policolor :)

E posibil ca un Yosan modular sa ia locul Presidentului, asta ca sa folosim plasticul cu gaurele din plafon ;)

Link către comentariu

negru sau gri (inchis sau deschis) ?

ce vopsea vrei sa folosesti? eu am dat cu ceva spray care rezista la temperaturi dar nu sunt multumit de el.

Link către comentariu

Dupa cum am zis, vopsea pt fier, cea mai ieftina

Golful e pictat cu vopsea de care zici tu, si cred ca mai am acasa sprayul, dar nu cred ca merge galbenul cu gri.

Vechiul Polo a fost vopsit gospodareste cu pensula in 2 straturi si e ok si acum dupa 2 ani.

Evident cu vopsea de fier.

PS: acum am vazut: cind deschizi sezonul sa ma anunti, daca la operatie nu se fufu incalzirea in scaune.

Modificat de DragosR
Link către comentariu

culori tari nu cred ca se vad bine pe masina ta (gen rosu, verde...). de asta am propus ceva clasic,sa nu ramana etrierii inestetici.

incalzirea nu "se fufu" :)). vorbim :icon_thumleft:

Link către comentariu

cum golful albastru are etrieri galbeni... poate merge ceva combinatie si aici (trebuie sa ma mai joc eu ca voi nu dati idei :D )

pentru gri sau negru nici nu ma deranjez, ca asa sint si acum :))

Yosanul de care zic e ca asta: http://www.statii-radio.net/statii-radio-cb-yosan/66-statie-radio-cb-yosan-cb100-10w.html

Exista si cb200, varianta cu toate butoanele pe mike

Antena va avea suport fix pe hayon, sa scap de talpa magnetica.

Link către comentariu

Si ideea care e? Sa ascunzi statia pe undeva si sa folosesti microfonul doar, cu butoanele de pe el?

Link către comentariu

Nu o sa stai in limita legala de putere la statie...

Cum pui suportul,gauresti tabla sau se prinde pe muchie cu surub dedesupt?

From HTC via Tapatalk.

Link către comentariu

Si ideea care e? Sa ascunzi statia pe undeva si sa folosesti microfonul doar, cu butoanele de pe el?

ideea e ca nu am unde sa il pun pe Presedinte; Yosanul se poate monta in portbagaj pe una din laterale si de acolo se trage cablu UTP prin plafon pina in zona centrala unde se fixeaza fata.

Nu o sa stai in limita legala de putere la statie...

Cum pui suportul,gauresti tabla sau se prinde pe muchie cu surub dedesupt?

From HTC via Tapatalk.

Nu gauresc nici o tabla, voi pune un suport ca cel pe care l-am recomandat pe topicul dedicat.

Nu stau in limita legala dar nici nu imi povestesc viata in eter si din cite am inteles de posesorul acestui tip de statie, cam asta e sigura metoda in care te pot prinde si in Austria, unde chiar e pb cu asa ceva.

Oricum inainte de a pune la vinzare Presedintele, o sa verific ce intarituri exista sub acel plastic.

Link către comentariu

Este ilegal in Austria sa detii statie si nu esti transport marfa/ persoane?

Modificat de snack
Link către comentariu
JOHN EVO TUNING

Din cate stiu in afara sunt interzise statiile mai mari de 4w, dar la noi cu sutele de w. La multi ani si un 2013 mai bogat.

Link către comentariu

nici la noi nu-s legale dar cine sa te verifice...? toti au 100w sub scaun,sa-si prajeasca ADN-ul din copiii cruzi si ii auzi cum baga manele de la Cernavoda.

nu am inteles chestia asta la utilizatorii individuali: ce rost are sa vb cu cineva de la 50 km in fata,radarul nu bate atat si e posibil sa plece pana jungi tu acolo

Link către comentariu

snack, nu e ilegal sa detii statie.

ilegal e sa ai sute de watti si sa ii folosesti intens, adica exact ce ziceam mai sus: sa iti povestesti viata in eter fiind plin de plictiseala.

Nu uitati ca exista statii oldschool ce au putere mai mare ,dar reglabila :)

Asta e singura conditie (cu receptia nu e nici o problema) ca sa poti fi depistat, exact ca in cazul unor concursuri ce erau in copilaria mea (nu stiu daca mai sint si acum) si citeam de ele in Cutezatorii: "vinatoarea de vulpi".

Si in cazul asta, pe baza triangulatiei te prind si iti dau gaura in statie...

In RO, ANCOM-ul nu are preocupari de genul asta, poate uneori cu posturile de radio pirat, acestea lucrind in alte frecvente.

Degeaba vorbesti tu la 50km si primesti raspuns de acolo, dar respectivul nu are amplificator :lol:

Link către comentariu

Cum ma plictiseam azi, am montat tempomatul si e functional dar am fufu G85, asa ca trebuie sa desfac inca o data volanul sa il repar si pe G85, dca nu ma duc sa il iau si pe asta ca ma intreba flacaul daca merge maneta fara asta .... si fraier am fost ca nu l-am luat atunci :lol:

Dar la prima ora, imi va trece.... :D

Link către comentariu

L-am inlocuit si a mers fara adaptare (interesant fata de generatia Golf4/Bora)

Detalii suplimentare pe topicul dedicat interventiei respective.

Facut dupa montajul G85 proba cu o telecomanda, si se pare ca am inchidere; o sa ma pun miine sa caut cu vcds daca am si alarma... sau sa caut sa vad de ce mai am nevoie ca sa am alarma OEM.

Miine montez si filtrul de combustibil in carcasa si apoi tot ansamblul pe masina, iar cu prima ocazie va fi spalat compartimentul motor.

Modificat de DragosR
Link către comentariu

Facut o mica excursie in munti, dupa ce a indurat citeva zile cu temperaturi negative, a pornit la a doua cheie, fiind umbra destul de deasa si o bujie arsa.

Cutia face inca o data toti banii atit la urcare cit si la coborare. Evident am profitat si de tempomat unde s-a putut :D

post-1792-0-22756200-1358089818_thumb.jp

post-1792-0-45446300-1358089833_thumb.jp

post-1792-0-89679800-1358089904_thumb.jp

aici e cald, am vazut si -48 grade :lol:

Link către comentariu

Unde si cand au fost -45 grade?

Nu ingheata motorina la temperatura aia? Chiar si cea aditivata.....

Link către comentariu

unde aveam eu -45, -48, la sol erau +2 grade verificate prin statie cu celalta masina :lol:

Adevarul e ca trebuie sa vad care e starea contactelor in mufa de la senzor, si apoi in ultima instanta alt senzor.

Uneori temperatura o arata bine alteori e ca la 10000m altitudine :lol:

Link către comentariu

Am patit si eu azi vara, afara erau 30 mie imi arata -30 :)) a fost de vina mufa, a intrat mizerie :)

Link către comentariu

143000 km si ceva maruntis.

schimbat filtrul de motorina cu tot cu carcasa, pus clemele OEM in loc de coliere; cind o fi mai cald voi inlocui si furtunele ca astea de acum au fost putin tumefiate cind s-au montat pe filtrul de Ford, unul fiind si crapat din cauza de incompatibilitate diametre, deci scurtat de mine cu cca 1cm..

cred ca simbata ma duc sa ii fac curatenie generala sub capota

Link către comentariu

cum se face cald, voi purcede la demontarea alarmei aftermarket, pentru ca de dimineata pagerul behaie intr-una din cauza zapezii ce tot pica din copac.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!