Jump to content

DSG cu Octavia - vis implinit :D


DragosR

Postare recomandată

  • Replies 309
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DragosR

    166

  • Lucian M

    37

  • Muale

    17

  • Aerofan

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Distributia e schimbata, trebuie sa ma duc la "medic" sa ii traga avansul la loc. Zarurile fiind aruncate, am mai pus o data intrebarea cu uleiul din cutie si mi-a comunicat dupa ce a vb cu mecanicul ca s-a schimbat in aceeasi perioada. Cind ma tot invirteam pe linga masina inainte de achizitie, a zis la un moment dat ca pina la 180k km nu e nevoie sa umblu la cutie, dar nu am luat in seama prea mult.

Oricum, dupa ce o sa imi fac divaisul conform celor de aici:

http://deviantspeed....tool-vw-vas6262

O sa apelez la acelasi medic sa facem lucrarea sa stim o treaba. Asta pentru ca in acest caz vor fi alte costuri.

Si mai multa atentie. Chiar daca nu am carte service.

Oricum bag de seama ca altii nu au stress pe tema asta:

http://www.briskoda....dsg-oil-change/

:))

PS: statia se va fixa cu arici de mocheta de pe consola centrala :D

Modificat de DragosR
Link către comentariu

Sau se va monta pe plafon unde ar trebui sa am suport de ochelari, daca aflu cum se desface acel plastic cu niste gauri...

Azi am reusit sa fac identificarea, astept fiscalul si mai apoi astept sa plec sa ii pun numere. N-am gasit disponibila nici o combinatie interesanta asa ca vor fi luate la rind.

Imi place foarte mult cum merge pe zapada :D

Link către comentariu

Azi am investit 100 lei in carcasa filtru motorina cu tot cu furtune, lamela stergator spate si plasticele aferente acumulatorului.

Dupa ce iau cartus nou fac montajul sa fie OEM la loc; am studiat cu atentie filtrul actual si e identic cu ce am pe Golf.

Asa ca dupa ce se goleste se pune la pastrare in folie.

Golful de pe care am luat piesele mai are si tempomat, asa ca trebuie studiata problema rapid daca se potriveste maneta, sau exista compatibilitate cu ce am eu pe sub bord.

As mai lua si alte maruntaie necesare unei chei briceag, evident daca se potrivesc cu inchiderea de pe masina...

Link către comentariu

Ai inteles gresit!

Darius, piesele sint luate de la Alin, de pe un Golf plus, dar mai era in curte o Bora si un Golf cu piele maro dar nu am fost prea interesat de dotari cu ce maruntisuri ne intereseaza pe noi pentru ca nu am de ce sa mai investesc in Golf.

Daca e sa ma iau dupa ETKA, saptamina viitoare ma duc si dupa maneta cu tempomat :D

post-1792-0-11381100-1355606223_thumb.jppost-1792-0-86574900-1355606233_thumb.jp

Modificat de DragosR
Link către comentariu

azi la colegul ninu s-a reglat avansul si constatat ca are nevoie de bucse brate (cele mari din spate), iar distributia e schimbata.

am desfacut carcasa de filtru (1K0127400K), eliminat filtrul si restul de motorina, iar cu ocazia asta am aflat modelul de filtru:

Coopers Fiamm

FA5892ECO

]Characteristics

Height : 116 mm

Ø exterior : 81 mm

Ø Interior : 18 mm

Modificat de DragosR
Link către comentariu

trebuie inlocuite bucsele mari de la bratele fata; dilema este: bucse pline- tinerete fara batrinete si viata fara de moarte sau bucsele clasice cu aripioare in X ?!?

Pe fostul polo am pus pline si statea altfel pe sosea asa fiind mai rigida masina :)

Link către comentariu

Eu am pline pe golf 4, sunt foarte multumit de ele, si rigiditatea nu a crescut cu mult. Asa ca pune pline fara sa te gandesti!

Link către comentariu

Si eu inclin spre cele pline chiar daca mi se pare ca asa cum e acum e destul de rigida; asta din cauza ca o data puse nu mai are nimeni treaba cu ele, cu reglajul directiei dupa fiecare inlocuire a lor (facut asta de doua ori la vechiul polo, ce e drept atunci erau bucse cu doua aripioare nu cu patru).

Bricolat si antena la telecomanda dintr-un arc de pix si un buton verde (ala pe care apesi) de la acelasi pix.

Combinatia negru cu verde e mirifica, dar altceva sa se potriveasca nu am gasit :lol:

Modificat de DragosR
Link către comentariu

ce amortizoare ai?pe ulei?

si mie imi pare ca a devenit mai rigida de cand cu frigul...si m-am gandit ca de la ele ar fi...

si eu am bucse pline...si am si uitat de cand le-am schimbat :))

Link către comentariu

habar nu am, e vb de suspensia standard cu care e dotata masina.

La polo schimbarea s-a facut in miezul verii deci nici vorba de senzatii de la frig :lol:

Link către comentariu

Facut un drum de vreo 250 km si in regimul meu de mers consumul a fost de 6%; cind am inceput sa ma joc cu ea (pentru scurt timp, sa vad ce si cum) ba in S ba in +/- a sarit la 6,3%.

Putin sau mult mie mi se pare mult; asta este, ALH e inca viu in mintea mea si trebuie sa ma duc la un psiholog :lol:

Link către comentariu

hahahaha,misto spus despre alh...ce consum ai avut acolo,nu o sa mai ai cu nici o masina,poate doar cu un smart.in rest,pentru barcuta de masina ce este octavia,si faptul ca odata inceputa joaca cu dsg in s,greu te lasi,este mai mult decat okay.craciun fericit.

brgds

Link către comentariu

Multumesc la fel! Chiar fara joaca respectiva e vioaie si raspunde bine la pedala si in D. Mai sap sa vad cum e cu resoftarea motorului vis-a-vis de cutie.

Probabil ca in S ma va ajuta daca ma apuc de spart banci :lol: (asta ca tot am vazut la stiri)

Link către comentariu

Avantaj culoare: drumuri rare la spalatorie, minim unul pe luna :)

Am spalat-o azi ca nu prea se mai putea: ma murdaream cind ma apropiam de ea :lol:

Dupa ce s-a montat si in spate plafoniera ca in fata, adica tot cu 3 becuri, am pus un bec si in cheie. Citeam undeva ca becul ala e scump: nu e scump deloc domle, daca ai copii si jucarii explodate la indemina :lol: (totusi trebuie sa prind la cotitura un LED... )

Ca sa nu mai caut de colo colo, imi trec aici niste coduri, doar de aia e jurnal de bord (poate ii ajuta si pe altii):

CV tip JPL

Buson cv: N90215404 (necesar realizarii divaisului pt schimbat ulei DSG)

Filtru cv: 02E305051C

Garnitura (daca nu vine cu filtrul):N91084501

Ulei (galben) DSG: G052182A2

Console aluminiu pt brate fata: 1K0199231J si 1K0199232J ; bucse pline: 1K0407183E

Link către comentariu

Eu zic sa nu te joci cu schimbul uleiului in cutie prin vre-un garaj, ci la reprezentanta.

Link către comentariu

de ce crezi ca aia ar fi mai atenti ca mine la partea cu curatenia motorului in zona filtrului?!?!

ca sa impac capra si varza, vad eu cit ma costa uleiul meu si manopera lor in prezenta mea!

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!