Jump to content

Detalii pompa servo + lichid servo MK2


killerage
 Share

Postare recomandată

3 intrebari scurte si foarte importante:

1.pentru servo la 1.6 td cureaua ma intereseaza ce cod are , si daca vine prins impreuna cu cureaua de la alternator

2.cat ulei servo necesita

3.cat lichid de frana trebuie la golf2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.pentru servo la 1.6 td cureaua ma intereseaza ce cod are , si daca vine prins impreuna cu cureaua de la alternator

- fulia ta de la vilbrochen daca are loc pt 2 curele sau e simpla eu am gasit asa pentru masina ta:

- 12.1990 Agregat antrenat: pompa servodirectie Pana la nr. sasiu 1G..MW400 000 Pana la nr. sasiu 1G..MB125 000 Lungime 740 mm Latime 10 mm margini deschise dintat

- 01.1991 - Agregat antrenat: pompa servodirectie De la nr. sasiu 1G..MW400 001 De la nr. sasiu 1G..MB125 001 Lungime 650 mm Latime 11,9 mm margini deschise dintat

presupun ca prima este si pentru servo si alternator, iar a doua doar pentru servo cel mai sigur daca ai cureaua veche ti-ar fi mai ok sa o masori.

2.cat ulei servo necesita - 1l iti ajunge verde sa fie cu specificatiile astea VW TL 52146 ; VW G 004 000 M2 / G 002 000 / G 002 500;

3.cat lichid de frana trebuie la golf2 - aici stiu ca intra in jur de 6-700 de ml in instalatie depinde daca ai abs sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemele de servo de pe MK1/Mk2 merg cu ulei ATF Dexron2 nu cu cel verde.Depinde ce pompa are masina montata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Haynes scrie G002 /G004, ala e verde...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe capacul vasului scrie "Use ATF fluid only".Si in Autodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum la mine cred ca are ulei de transmisie inauntru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ala rosu a avut si tot din ala am sa ii pun. Am probleme, nu se alinieaza cu fulia de pe vilbrochen, dar am inteles ca se poate scoate suportul de fulie si o sa incerc maine sa vad ce reusesc, iar cealalta problema trebuie sa vina cureaua si pe pompa de apa, adica trebuie sa schimb si fulia aia?

Salut,

Te rog scrie corect gramatical, ca sa intelegem cu totii ceea ce ai vrut sa transmiti. Am modificat eu acest post.

geee

Modificat de geee
corectare.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru servo ai nevoie de ulei FABI 06161...(gasesti la bidon de 1l ).. Cureaua pt servo e 10x750 si se prinde si pe vilbrochen si pe fulia la pompa de apa impreuna cu cureaua la alternator. Lichid de frana eu i-am pus Ferodo DOT4 (intra mai putin de 1l )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Pt. servo nu cred ca cel rosu este ce ii trebuie,exact cum s-a spus mai sus, norma G002 000/G004 verde .1L este de ajuns.

Gasesti la pret bun de la Febi ,ca cel original este f scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin cu o informatie pentru cei cu servodirectie : inainte de Aprilie 1989 ulei Dexron tip ATF

dupa Aprilie 1989 ulei norma G 002 000 sau G004

Sursa Haynes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge si cel rosu fara probleme. am un prieten care are audi a4 b6 din 2002 si exact norma asta o are si merge el de 6 ani cu atf rosu de la valvoline si nu are absolut nimic, nici pompa nici la directie nu e vrea diferenta. singura diferenta e ca atf gasesti peste tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Eu am patit cu atf rosu in A4 B5, are viscozitate mai mica la temperaturi mai mari si incepea sa vajaie pompa servo dupa un timp. Am pus Febi G004 si si-a revenit.

Uleiul G 002 e ceva mix de ulei mineral si alcool polimeric, mai bazic decat atf-ul cu care in timp poate deteriora garniturile din caseta

Modificat de CV03XCM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pus ulei de transmisie si nu are nici o problema merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ai grija cu uleiul de transmisie....iti strica pompa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!