Jump to content

Cylinder 3 MISFIRE


cristicc
 Share

Postare recomandată

Salut , am o mare problema, de 3 saptamani dau jos capacul chiuloasei si de doua sau 3 ori si string firele de la injectoare , verific contacte, inlocuiesc injectoare si inebunesc ca nu -i dau de cap sa nu mai mearga in 3 pistoane si sa nu mai trepideze.

Problema apare pe cilindrul 3 ce are valoarea de +2.99 iar cilindrul 1 il compenseaza cu vloarea de - 3.01. Cylinder 3: Misfire Detected - Intermittent

Am inlocuit si injector 3 cu alte 3 de acelasi tip, la fel , firele verificate, strinse , reglaj injector - culbutor, strins la max. si desfacut 225 grade . Trepideaza si merge in 3 .

Diagnosticuri primite: - piston spart .

- biela stamba.

- chiulasa fisurata ,

- supape arse

- axa came uzata..

Compresia este OK, nu sunt diferente intre cilindrii..... ma gandesc ca daca axul cu came este uzat sa nu deschida / inchida , sa nu faca compresia in regula este parerea me si cum am timp dau axa jos.

Cablul de la injectoare este verificat, ECU este verificat si este OK, am pus si altul la fel si am aceleasi trepidatii.

Va rog sa va spuneti parerile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate suna stupid dar ai incercat sa schimbi injectoarlele intre ele? Adica 2 cu 3 sa vezi daca se schimba misfire-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la vechiul golf , motor 1.4 si eu aveam missfire, erau fisele, poate sa fie si de la bobina, bujii.daca nu sunt astea , e mai grav..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

situatia este asemanatoare cu problema pe care a avut-o tatal meu la masina...si anume mersul in 3 si trepidatii.

rezolvarea in acest caz a fost chitul de ambreiaj inlocuit, volant era terminata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@selvinnio Ce treaba are missfire cu volant? :huh: Intreb si eu...

@cristicc Uita-te pe grupul 4 in engine la sincro angle, vezi daca e in parametrii. Si eu vroiam sa-ti zic tot de axa cu came, dar verifica mai intai cum e reglata distributia. Sti ucateva cazuri carora le-au intrat in parametri injectoarele dupa modificarea distributiei

@georgik la vechiul golf 1.4 motor cu scanteie :dry:

@Boditza ai raspuns fara sa citesti tot ce a spus initiatorul topicului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am citit si spune "Am inlocuit si injector 3 cu alte 3 de acelasi tip". Ce i-am sugerat eu a fost sa schimbe ordinea intre ele sa vada daca ramane problema tot pe cilindrul 3. Deci sa le schimbe ordinea celor de pe masina, sper ca ai inteles de data asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg cum ar fi relevant ceea ce spui tu. Chiar sa fi nimerit el alte 3 injectoare defecte? nu prea cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am nimerit asa ceva si de asta. In fine sunt convins ca i-a dat in gand sa faca ceea ce i-am sugerat eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cata relevanta va avea pt tine ce-ti voi zice acum si in ce masura e si cazul tau, dar cazul meu e destul de ciudat si din cate am inteles ai si tu o problema cel putin la fel de ciudata. Am avut o perioada lunga eroarea ta, missfire pe cyl 3 intermitent, mai exact la rece mergea in 3 si trepida ca naiba pana se incalzea motorul. Am schimbat bobina, fise, bujii si tot nimic. I-am dat pace, am zis ca aia e, Pana cand mi-a aparut si o problema pe EGR si mai exact eroare Open circuit. testele facute dadeau ca bun EGR-ul, contactele toate bune, valori, tot. Cel mai groaznic era ca imi taia contactul de tot in mers la relanti. Partea asta cu EGR nu prea te intereseaza pe tine, insa inainte sa schimb EGR-ul m-am interesat pe forumuri din afara dupa problema si se tot vehicula cum ca ar fi niste fire intrerupte undeva. Astfel ca am desfacut masina sa ma uit dupa fire intrerupte si asa am gasit ca aveam niste fire frecate chiar sub baterie. dupa ce le-am refacut izolarea, ca sa vezi minune nu mai aveam nici o problema cu EGR si nici missfire nu am mai avut deloc. Acum masina porneste la prima cheie fara nici o problema.

Chiar daca pare ciudat, decat sa arunci o gramada de bani pe schimbat piese merita sa=-ti petreci o zi sa iei la puricat grupul de fire ce merge de la baterie si ajunge inclusiv la bobina. Bafta in rezolvarea problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nervoss

Ideea era ca poate fi pe parte electrica. Eu pierdeam masa din cauza firelor frecate si de acolo imi venea problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vw meu este diesel , nu am bobina sau fise , deci este un motor 1.9 TDI , 101Cp cod AXR.

Fire din instalatia electrica in compartimentul motorului am verificat , am inlocuit si firul pe la injectorul 3 la calculator si acelasi rezultat. Am inlocuit si injectotul 3 cu injectorul 1 , valorile fiind la fel , deci toate injectoarele puse pe 3 au valoarea de +2.99 iar pe 1 -3.04. Nu am gasit o axa cu came sa o schimb? dar poate gasesc , o montez la loc si fac o testate.

Distributia am verificat-o si este bine pusa la punct si are 2 ani de la inlocuire , in aceasta perioada masina mergea bine acum o sa o schimb, dar dupa remediere .

Avansul il aveam in jurul 1.1 parca , dar cu asta a mers 2 ani...

Chiar nimeni cu moror TDI nu a avut o asfel de simtoma pe oricare cilindru de misfire si sa-mi spuna rezolvarea ..... este clar ca cel care a avut o piesa din motor defecta , a putut foare repede sa analizeze defectiunea , dar la mine nu gasesc nimic pe ce sa dau vina....

Multumesc celor ce au scris pe forum...

Volant si ambreiajul au fost schimbat tot acum 2 ani cu distributia o data , iar in doi ani am facut 65mii Km...

Modificat de cristicc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ideea electrica si sambata asta am sa fac , daca aveti ceva valori pentru axa cu cane , presiunea uleiului din tachete. presiunea motorinei din corpul chiuloasei , circuitul motorinei prin chiulasa si alte date despre elemente din chiulasa datimile..cu specificatia tipului de piesa cod piesa ....

Spun ca circuitul motorinei prin chiulasa ca un mecanic zice ca alezajul unde intra injectorul in chiulasa este uzat si ca ar scapa motorina pe retur, ceea ce eu nu cred ca motorina intra din pompa tandem in chiulasa inunda toata cavitatea , injectorul are un singur orificiu intre cele doua oringuri de cauciuc prin care se alimenteaza , iar restul de mororina circula prin corpul chiuloasei pana cind la o anumita valoare de presiune supapa din pompa tandem se deschide si da drumul mororinei spre retur ...racitor... rezervor. Daca gresesc corectati-ma..

Modificat de cristicc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AXR.LBL

Control Module Part Number: 038 906 019 KP

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 4902

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 01266

Additional Info: WVWZZZ1JZ5W051199 VWZ7Z0D0706062

VCID: 6FE7CD652D862D1

Fault Codes have been Erased

3 Faults Found:

16687 - Cylinder 3

P0303 - 35-00 - Misfire Detected

17674 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242)

P1266 - 35-00 - Implausible Signal

17677 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243)

P1269 - 35-00 - Implausible Signal

Readiness: 0 0 1 1 1

Nou , am schimbat kitul de distributie si astea sunt erorile , a aparut si 4.

Valorile pe injectie sunt> cilindul 1si 2 are -3.1, 3 si 4 are +2.99.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intareste pinii din mufele de la cele cu probleme, eventual schimba cablajul de la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat oarecum problema, am schimbat seturile de oringuri de la injectoare si a disparut,, misfire,, problema este ca acum pe cilindrul 2 injectorul a ramas cu valoarea de -3.01 iar ceilanti pe +, am schimbat si alte injectoare pe 2 dar toti iau valoarea de +2.99.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am refacut reglajul la 220 grade

Modul in care il fac este> bag masina in viteza 5,

nu am ceas comparator si trec cu culbutorul dup pragul camei asfel sa apese pe arcul injectorului, desfac pitlita cu cheia de 18 strang surubul de reglaj la maxim lasimtul maini, dau 220 grade inapoi aproximativ 3/4 din cercsi stimg piulita fara sa misc pozitia .

Ce sfat imi dati, sa pun un injector pe valoarea +2.99 sau sa raman cu cel pe -3.01 , pe cilindrul 2 ???/?

Cu stima.

Modificat de cristicc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dute la un mecanic mai priceput. Nu e normal nici -3.01 nici 2,99. Uitati-va unde e problema ( cablaj, injectoare, cilindru) si readuceti valorile injectoarelor cat mai aproape de zero. Abia atunci va fi in regula motorul....

Asa te chinui mult si bine...e pierderea ta plus ca uzezi filetele pe acolo , etc. Succes

Sent from my iPhone4S using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca axa came e buna, tachetii par ok, missfire poate veni de la lipsa compresie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...
stefanprofiri1
On 09.12.2012 at 6:56, cristicc a scris:

am rezolvat oarecum problema, am schimbat seturile de oringuri de la injectoare si a disparut,, misfire,, problema este ca acum pe cilindrul 2 injectorul a ramas cu valoarea de -3.01 iar ceilanti pe +, am schimbat si alte injectoare pe 2 dar toti iau valoarea de +2.99.

Salut, știu ca a trecut multa vreme de atunci, întrebarea mea este, ai mai rezolvat problema? Am văzut că nu ai mai scris nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!