Jump to content

Bora 1.9 ALH


laur_vw

Postare recomandată

Era un tip pe aici pe forum, care iti schimba duzele la injectoare, punea pp520 plus resoftare. Scotea 140 cai din ALH cu turbina stock (vnt15), iar pretul era undeva la 600 euro.

 

LE: chiar Voinea poate sa-ti faca asta

Modificat de vs91mrc
Link către comentariu
  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • laur_vw

    27

  • gavromarco

    8

  • Laurentiu_LWR

    6

  • Muale

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu dau 600 euro pe un set de duze si de soft ma pot ocupa si eu...as da banii astia pe un VNT17 sau chiar VNT20(nu stiu daca e plug'n play) si in plus de asta,eu am nevoie de un ambreiaj care sa tina softul meu de acum...asta de fabrica s-a dus dar am gasit ceva interesant la MHT Auto si as vrea sa il reconditionez+upgradez acolo..

Link către comentariu

Degeaba iti pui VNT 17 sau 20 daca injectoarele nu pot da motorina destula. 

 

Pt ALH, o configuratie buna e PP520, VNT17, intercooler, soft, ambreiaj. Daca vrei sa treci de 160 cai, schimbi capul de pompa cu unul de 11 mm.

 

Cel mai bine, citeste asta. O sa te lamuresti.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Ma folosesc de acest topic pentru a arata cu degetul nesimtirea de care da dovada 4tuning.ro prin intermediul unui articol in care sunt exprimate top 10 masini sh care trebuie evitate.In concluzie al zecele alineat suna cam asa:

 

10. Masinile entry-level Volkswagen si cele cu motorul 1.2 TSI


Din pacate, daca odinioara cei din grupul VAG se mandreau cu masini fiabile si vanzari record, in ultima vreme lucrurile s-au cam schimbat. De cand au deschis fabrici in toate colturile lumii, se pare ca tot ce inseamna control al calitatii la piese este defectuos. Un exemplu este cel real, cu un Volkswagen Polo fabricatie 2011, ultimul model adica, Mk 5. Masina cumparata de noua, din showroom. Un an mai tarziu, toba intermediara si toba finala erau complet mancate de rugina si de gauri. Atentie, 1 an mai tarziu! Si fiind vorba de o toba de esapament, nu putem vorbi despre o problema izolata. Daca era vorba de o eroare, o problema tehnica sau ceva particular, am fi putut spune ca o masina din 100 intampina acea problema. Insa tobele sunt identice si tot lotul de sute sau mii de masini fabricate in acea luna din 2001 au avut tobele identice. La fel sta treaba si cu motorul de 1.2 litri TSI. Acesta e fabricat in Cehia la fabrica Skoda. A vrut sa fie cel mai economic motor turbo din grupul VAG pe benzina, ceea ce a si reusit, insa a venit cu o sumedenie de probleme de care se plang posesorii de masini dotate cu astfel de motoare: probleme la turbina, senzori, pistoane, debitmetru, consum, etc. Motivele pentru care ar fi bine sa ocolesti masinile ieftine din gama Volkswagen sunt folosirea materialelor ieftine si proaste. Iar masinile cu motorul de 1.2 TSI ar trebui ocolite pentru ca acest motor este unul nereusit cu multe probleme tehnice



concluzia secunda:e safe sa cumperi restul marcilor auto exceptand VW 1.2TSI...(PS de francezi nu spune nimic)-CONFORM 4TUNING.RO

Modificat de laur_vw
Link către comentariu

Cum e mai bine? Asa cum e acum sau OEM,ca sa stiu daca trebuie sa cumpar alta consola sau nu :D

PS Nu e bine sa ai prea mult timp liber cateodata

post-109405-0-98203500-1366714847_thumb.

Link către comentariu

originala e cu o vopsea cauciucata (care se cojeste cu timpul)

ce e in poza aia e vopsita dar zici ca-i vopsita cu picioarele. daca si la tine s-a cojit , o poti vopsi negru (lucios sau mat, dupa gusturi) dar sa o vopsesti frumos macar...

Link către comentariu

dap...ai dreptate,stiu ca e prost vopsita,nu e vina mea ci a spay-ului care e dezastru...o las asa pana sambata cand revin cu poze noi...si acum cu ea montata...e prea puternic negru lucios si sare in ochi in comparatie cu restul ornamentelor...o voi face negru mat

Link către comentariu

Sincer nu va inteleg - la mine dupa ce am curatat consola centrala si manerele a iesit foarte bine - nu a mai fost nevoie de vopsea - se poate vedea in topicul masinii mele.

Link către comentariu

m-am gandit si eu la varianta asta dar cand deja era prea tarziu...plasticul si-a modificat forma putin din cauza diluantului si acum nu as putea sa o las asa...de aceea ma gandesc sa o fac negru mat

Link către comentariu

laura, de unde ai luat set-led-pozitie-t10-w5w-cu-9-smd-uri? La ce te referi la montat?

Link către comentariu

Mie imi place negru lucios...automat si lac...dar cea mai importanta este pregatirea elementului si sa fie toate la fel...nu manerele mat...consola lucios...samd :)

Link către comentariu

Daca faci tu cu spray, tine tubul mai departe de plastic. 20-30 cm, pulverizezi fin,chiar daca o sa ai impresia ca faci risipa...

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu

Oricum ai tine tubul...nu se compara cu vopsitul la pistol...mai ales lacul...

Demonteaza tot ce ai de vopsit si du-te la o vopsitorie...cat poate sa iti ceara...dar macar stii ca arata de moare lumea...

Link către comentariu

care Laura ma? :)) sunt LAUR :P

 

Becul clasic de pozitie nu are polaritate si se aprinde in orice pozitie il bagi in soclu,ledul tine cont de + si -...cel mai pe scurt,lasi pozitiile aprinse si bagi ledul in soclu,daca nu se aprinde il rasucesti cu 180 grade si voila minunea.Eu le-am cumparat din piata 16 Februarie dar se gasesc si la magazinele de piese auto unde probabil costa dublu desi produsul este acelasi

Link către comentariu

aveam vopsitorie la dispozitie dar sunt baietii in concediu :D...am vrut sa o fac cu mana mea dar am fost neinspirat in alegerea spray-ului,nu mana mea e de vina pt ca stiu sa vopsesc...o sa cumpar un spray de vopsea mata si o sa incerc din nou in week-end

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

New photoshoot :D

Am rezolvat si problema cu suspensia scurta pe spate.

post-109405-0-44068800-1368702116_thumb.

post-109405-0-48895200-1368702136_thumb.

post-109405-0-45433600-1368702162_thumb.

post-109405-0-65963800-1368702181_thumb.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!