Jump to content

Golf 6 - Vibratii puternice la relanti


dvn2007
 Share

Postare recomandată

Dupa o perioada mai scurta sau lunga de mers, la relanti vibreaza masina cu totu f puternic de zic ca e cutremur

De la ce poate fi

Masina din semnatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai laut vreo gaura mai puternica ? caseta directie ... tampoanele motor nu cred.. banuiesc ca masina e destul de noua . cand virezi stanga , dreapta pe loc ce se intampla ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum fac o diagnoza?

Cand calc ambreiaju nu se mai cutremura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil volant dar este prematur la o masina noua.Cati km.are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu as suspecta volant, mai ales daca sunetul/ vibratia dispare dupa ce este calcat ambreiajul. Cand e motorul rece nu face la fel? Mai ales acum dimineata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da face destul de repede dar dupa ce merg un pic cu ea, nu imediat cum o pornesc

Are 62000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci cand opresti motorul se cutremura masina ? vibreaza mai urat asa? daca da, optez sigur spre volant ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

e volant sigur ,daca tot umbli la ea e bine sa schimbi si kit ambreiaj+rulment

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va salut. In primul rand imi cer scuze pentru topicul nou, dar nu am gasit un topic asemanator in care as fi putut posta. De vreo 2 saptamani, la scurt timp de la revizie, au aparut niste vibratii in volan, la relanti. Turatia motorului pare sa fie normala, acul este in acelasi loc in care a stat intotdeauna la relanti, parca undeva pe la 800 - 900 de rotatii. Cu toate astea parca si motorul este putin mai zgomotos. Mentionez ca acest fenomen are loc fie ca am climatronicul pornit sau oprit. La revizie am schimbat filtrul de ulei, cel de combustibil si uleiul, cel de aer il schimb eu la fiecare 5k de km. Dupa revizie nu am simtit aceste vibratii, chiar motorul parea a fi mai silentios, asa cum am transmis si in topicul dedicat reviziilor. Am trecut de la ulei Castrol Edge la Motul Specific.

 

Acum parca intra si putin mai greu in viteze. Recunosc, cutia nu prea a fost verificata de cand am luat-o eu, deci poate fi si de acolo, poate o fi nevoie si de ulei.

 

Ma gandesc ca poate fi si ambreiajul/volant, dar in cazul asta presupun ca facea urat si in mers. Stiu ca ambreiajul are un mic joc de cand am luat-o, dar de peste 2 ani de cand o am nu s-a intensificat. Cu toate ca multi se mira cand le spun ca nu l-am schimbat pana acum si nici nu stiu daca a fost schimbat pana sa o iau eu.

 

Initial credeam ca o fi ceva vreo sarcina, se mai intampla cand am volanul intr-un anumit unghi, atunci cresc putin turatiile si se aude de parca motorul este putin solicitat.

 

Masina are in jur de 220.000 de km si este un 2.0 TDI, 140cp, CBAB.

 

Daca aveti experiente cu astfel de probleme, ceva sfaturi, va rog sa le impartasiti. O sa ii rog si pe cei de la VW sa verifice, pe 1 noiembrie am programare la ei pentru o verificare gratuita de iarna.

 

Multumesc!

 

LE: Am uitat sa mentionez, de cand a aparut problema cu vibratiile, la relanti nu am mai vazut consumul de 0,5l/h asa cum il aveam inainte. In orice conditii sta la minim 0,6l/h.

Modificat de azreil24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand este la relanti si simti vibratiile alea impinge schimbatorul in fata fara sa o bagi in viteza, undeva la limita, si fara sa apesi ambreiajul

observa apoi daca mai simti vibratiile sau daca se mai aude ceva, daca nu inseamna ca este volant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat, vibratiile nu dispar. Se mai domoleste putin zgomotul motorului, sau ambreiajului, si atat. Acum cand am ajuns acasa am vazut ca incepuse un proces de regenerare a filtrului de particule. Poate dupa ce il termina isi va reveni.

 

Intrebare, ca tot veni vorba de regenerare. Inteleg ca motoarele acestea mai noi isi face regenerarea si cu motorul oprit? Asa mi s-a spus prima oara cand nu stiam de ce cu masina oprita, electroventilatoarele mergeau la turatie maxima, iar prin spatele masinii venea aer cald. Am intrebat la VW si cica asta ar fi explicatia.

Modificat de azreil24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cred ca isi face regenerarea si cu motorul oprit , eu stiu ca dupa 3 opriri a procesului de regenerare se aprinde martorul la filtru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In niciun caz filtrul de particule nu si face regenerarea cu motorul oprit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am oprit motorul, a continuate sa "macine", electroventilatoarele la maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza ca motorul era foarte cald. Vara nu patesti la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand e vara si merg in trafic aglomerat este una. Cand merg electroventilatoarele datorita regenerarii, este altceva, se aud mult mai tare si dupa cum am spus, se lasa cu multa caldura ce iese prin spatele masinii. La ce faci tu referire, da, pornesc electroventilatoarele, dar prin spatele masinii nu iese pic de caldura. La inceput am tot verificat cele doua tipuri de functionare a electroventilatoarelor, pana mi s-a spus ca este regenerarea. Intr-una din datile cand a inceput o regenerare, la scurt timp (pret de cateva secunde, ca ajunsesem la destinatie cand incepuse) am oprit motorul, fara sa vreau, electroventilatoarele au mers in continuare timp de vreo 10 minute. Legat de acest subiect parca citisem ceva de regenerare pasiva, dar nu am apucat sa citesc mai multe, dar cica nu implica functionarea motorului, si am crezut ca se aplica si la Golf.

Modificat de azreil24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am aflat de la ce sunt vibratiile, prea mult ulei in motor... O sa mai scot astazi putin din el si sa vad daca isi revine. Cred ca a ajuns si motorina in ulei intrucat nu l-am lasat sa isi faca regenerarea si am oprit motorul (am inteles ca asa face) iar nivelul este peste punctul maxim cu vreo 2 cm...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie afectat dpf-ul de nivelul uleiului. Stiu ca la benzina apar probleme cu catalizatorul daca nivelul uleiului e peste maxim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu, desi nu s-a aprins vreun indicator pe bord. Ieri am mers putin cu ea si a inceput sa isi faca iar regenerare, de data asta am lasat-o sa termine. Sa vad unde gasesc un furtunas si o seringa sa mai scot din ulei. Eventual o sa scot mai mult, ca sa completez cu ce ulei mai am si sa ramana cat mai putin diluat cu motorina ca apoi eventual sa fac schimbul de ulei mai devreme.

Modificat de azreil24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.... Cred ca a ajuns si motorina in ulei intrucat nu l-am lasat sa isi faca regenerarea si am oprit motorul (am inteles ca asa face) iar nivelul este peste punctul maxim cu vreo 2 cm...

 

2cm este foarte mult, poate n-ai masurat bine.

Motorina in ulei inseamna cicluri de regenerare activa (atunci se face injectie de motorina suplimentar pe evacuare ca aceasta sa ajunga in DPF) foarte dese, investigheaza problema asta!

Foloseste cea mai aditivata motorina ca prima masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau alte probleme mecanice la motor, din cauza carora motorina ajunge in ulei. Vezi pompa de presiune, etc.

 

eu as recomanda sa schimbi acest ulei, dupa care vezi daca mai face. Uleiul actual este perimat, a fost diluat de motorina.... si nu mai are proprietatile initiale de ungere.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate sa fie mai putin de 2cm, si ce era in plus pe joja sa fie ce se aduna de pe acel canal in care sta joja. Cert este ca nivelul este destul de mult peste zona hasurata. E prima oara cand a aparut problema asta si tind sa cred ca este de la faptul ca nu am lasat-o sa isi faca regenerarea. In rest nu am vreun bec aprins in bord, nici erori pe tester.

Stiu ca ideal ar fi sa il schimb acum, o sa vad ce fac, stau cam prost cu banii in perioada asta.

 

2cm este foarte mult, poate n-ai masurat bine.

Motorina in ulei inseamna cicluri de regenerare activa (atunci se face injectie de motorina suplimentar pe evacuare ca aceasta sa ajunga in DPF) foarte dese, investigheaza problema asta!

Foloseste cea mai aditivata motorina ca prima masura.

 

 

Pana la urma, sa inteleg ca este normal sa ajunga motorina in ulei?

Modificat de azreil24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos vreo 400 ml de ulei si am completat cu vreo 200 de ml de ulei din ce mai aveam in bidon dupa schimb. Nivelul acum este putin peste zona hasurata, 1mm peste. Acum parca sa zic ca si-a revenit putin. Sunetul este cum il stiam eu. Ramane sa fac un drum cu el sa se incalzeasca bine motorul, acum am mers putin.

Modificat de azreil24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!