Jump to content

Gti back in family:)


Roberto666

Postare recomandată

  • Replies 295
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Roberto666

    115

  • mad_kat

    23

  • saibot

    15

  • cogdao

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ms , raspunsul este da, mi-am atins targetul , este mai mult decat suficienta putere pentru tractiune fata , de acum doar polish, benzina buna si ulei de calitate, am de rezolvat niste puncte de pietre sarite , am instalat si noul model de placute brembo care nu mai scartaie si franeaza si mai bine

Link către comentariu

Felicitari! De aici e greu si scump de crescut :-) (interne, gtx30 si alte bazaconii :)) )

Modificat de Bebeee
Link către comentariu

Frumusel graficul, bravo!

Sunt perfect de acord - este fara nici un sens sa incerci mai multa putere - si asa este un pic prea mult doar pentru tractiune fata.

 

Poate mi-a scapat - dar LSD ai, nu?

Link către comentariu

nu am LSD,  si nici nu am de cand sa pun, nu vreau sa umblu in cutie, ca porma ma mai lovesc si alte idei:)))

Link către comentariu

masina a mai primit un upgrade la suportul de filtru de ulei care dadea semne de oboseala si picura ulei, daca mai sunt si altii cu problema asta am gasit solutia mai buna decat cea de OEM nou, este facut de niste rusi din metal, costa 380ron cu tot cu transport(adica cat cel oem) revin cu poze dupa ce il montez:)

post-46642-0-94795600-1427884671_thumb.j

post-46642-0-38474900-1427884672_thumb.j

Link către comentariu

Prin carcasa de plastic se disipa caldura. Daca noua carcasa e dintr-un metal care realizeaza greu schimbul de temperatura  atunci nu e o idee buna. Mai ales ca tu acum ai alte temperaturi la ulei in forja ;)

Link către comentariu

e din aluminiu facut:) si oricum masina mea nu vede asa multa forja cat sa imi fac griji de temperaturi, mai ales ca le vad in bord prin PolarFIs

Link către comentariu

Vara imi sarea bine de 120 grade uleiul dupa o sesiune de autostrada :)

 

By the way, arata f bine graficul. Felicitari!

Link către comentariu

Eu zic ca daca sunt probleme cu racirea uleiului, capacul filtrului e ultimul lucru la care sa umbli... Voi pe 2.0T si 2.0tdi banuiesc ca aveti radiator de ulei, nu?

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Prin carcasa de plastic se disipa caldura. Daca noua carcasa e dintr-un metal care realizeaza greu schimbul de temperatura  atunci nu e o idee buna. Mai ales ca tu acum ai alte temperaturi la ulei in forja ;)

 E taman pe dos. Aluminiul are conductivitatea termica mult mai mare decat plasticul ( a se intelege se incalzeste sau disipa caldura mult mai rapid).

 

Tocmai din motivul asta f multe coolere/radiatoare de tot felul sunt construite din diverse metale, de cele mai multe ori aluminiu.

 

Practic capacul filtrului e acum un mic radiator fata de izolator cum e cel de plastic.

Modificat de thesaw
Link către comentariu

Pai ai scris exact pe dos :) Schimbul de temperatura se realizeaza mult mult mai eficient prin aluminiu, absorbind caldura uleiului si degajand-o in mediu. 

 

Nu doar ca nu pastreaza temperatura uleiului, chiar o scade mult mai bine prin schimbul de caldura.

Link către comentariu

Atunci mai cinteste inca odata :))

 

Nu am zis nimic de aluminiu eu. Nu stiam din ce e realizat la momentul ala

 

Acum e clar? :P

Link către comentariu

Ok, dar era clar ca daca e din metal(oricare ar fi el) e mult mai bun la disiparea caldurii  :beer:

 

End of OT

Link către comentariu

Eronat, orice aliaj Fe-C disipa caldura mai greu decat plasticul

Link către comentariu

Conductivitati termice:

 

Plastic (absolut toate varietatile existente pe planeta asta): 0.1...1 W/m*K.

 

Aliaj C194 Fe - Cu: 259.436580829 W/m*K.

 

OT: Sa spui ca un plastic disipa caldura mai bine decat un metal e absolut echivalent cu a spune ca e mai bun conductor electric decat un metal, ceea ce cred ca iti dai si tu seama ca e imposibil. Conductivitatea electrica si cea termica sunt doua fete ale aceleiasi povesti, si au legatura strict cu structura atomica a materialului si numarul de electroni liberi.

Link către comentariu

Incalzeste o piesa de otel de 300g si una de "plastic" de 50grame la 100 grade si vezi care se raceste mai repede.

 

In cazul de fata de asa ceva este vorba...si tine de desitate mai mult decat de conductibilitate

Modificat de saibot
Link către comentariu

Aberati cu chelivini si aliaje d-astea - da' oricum radiatoru' de ulei face treaba, nu ibricul asta. Daca aveti, ca la intrebarea de mai sus nu mi-a raspuns nimeni :D

Link către comentariu

Pai ibricul are o importanta mare la racirea uleiului, de aici si discutiile aferente.

 

Uleiul nu se raceste ca si radiatorul de apa (schimb de caldura cu aerul), se raceste cu apa si sistemul este destul de ineficient de altfel daca o alergi bine, singurul mod in care se poate scadea temperatura  este sa lasi jos pedala...

Modificat de saibot
Link către comentariu

Deci e un soi de termoflot ca la tdi? Nu exista un radiatoras micut in fata pentru ulei? La multe masini peste o anumita putere am vazut si genul asta de schimbator de caldura pentru ulei. Pe care radiator, daca lucrurile se incing prea tare se pune un cooler de motocicleta...

 

cam ca in poza

post-50507-0-06852900-1427962128_thumb.j

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Ma si miram sa nu, sincer... Pai atunci, de ce va complicati cu ibricul ala daca nu e racire buna la ulei - si nu umblati la dimensiunea / pozitia / fluxul de aer pe acel radiator...

Link către comentariu

MadKat, nu se complica nimeni, dar in loc sa cumpar iar stock din plastic care se fisureaza in timp am cumparat din aluminiu si dupa spusele si celor din jur pe langa rezistenta mai are se si raceste mai bine:) deci e win win si ca sa fie si mai win win am comandat si ventilatorul de Ac ca al meu se pare ca e gripat bine de tot

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!