Jump to content

Gti back in family:)


Roberto666

Postare recomandată

  • Replies 295
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Roberto666

    115

  • mad_kat

    23

  • saibot

    15

  • cogdao

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Softul de DSG stage 2 -Check :winter:(Multumiri lui Nadir ca a stat pana la 10 seara cu mine sa il instalam)  Ca o prima impresie de aseara pana acum:) retrogradarea vitezelor este mult mai rapida , schimba mult mai repede :) parca am alta masina (probabil era datorita limitarii de cuplu de 350nm de fabrica)

Link către comentariu

Mai trebuie sa ajunga 2 garnituri si pe la sfarsitul saptamanii cred ca ne apucam de ea :Driver:

post-46642-0-90817300-1424091637_thumb.j

post-46642-0-20153600-1424091639_thumb.j

post-46642-0-53417800-1424091658_thumb.j

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

a ajuns intr-un final si furtunul de relocare dv comandat de la Forge , luni ne apucam de treaba:) o sa fac o programare si la dyno sa vedem ce rezultat are cu noua configuratie, pana atunci am mai dat comanda de o jucarie foarte  utila pe care o vroiam de mult Polar FIS Advanced+    http://www.polarteam.net/en/home/65-polar-fis-advanced.html

Modificat de Roberto666
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

K04 installed :icon_thumleft:

 

Saptamana trecuta am reusit sa instalez kitul de k04,instalarea a mers fara probleme, nu pot sa zic decat wowwww...exact asta a fost sentimentul dupa prima accelerare , e diferenta imensa de la k03 la k04, chiar nu credeam ca se va simtii asa rau , momentan dupa niste loguri am constatat ca pompa de joase de la vechime a inceput sa nu mai faca fata , adica scade si sub 3bari presiunea, drept urmare am comandat o pompa de joase Bosch 044, zilele urmatoare urmeaza sa o instalez si sa ii fac un Dyno, sa vedem rezultatul final

 

K04 + DSG(stage2) = LOVE

Modificat de Roberto666
Link către comentariu

facut la Nadir (Exelixis Motorsport), am fost foarte multumit si de cel de stage 2+, este o crestere constanta de putere , consumul este decent, am avut 12.2 media pe ultimii 900km facuti doar in bucuresti, acum observ o scadere la consum cred ca datorita injectoarelor de S3

Link către comentariu
Chucky_Catalin

my new GTI:)

 

Nu am mai schimbat culoarea masinii ca ma complicam prea mult si ma deranja vizual cand deschideam capota sa se vada alta culoare, asa ca masina mea a devenit ca noua

 

Vopsita integral cu tot cu praguri si fuste

 

Faruri noi OEM Bi-xenon

 

Jante noi OEM

 

cauciucuri Noi GoodYear Eagle F1 Asymmetric 2 (toate 4)

 

Parbriz nou OEM

 

Mi-am dorit sa arate ca noua, daca nu am cumparat-o asa am facut-o eu:)

 

Urmeaza un upgrade de frane:) dar pentru alea o sa revin cu alte poze

Salut,

 

Incep prin a spune: Frumoasa Masina :)

 

Imi poti spune te rog cum se prezinta cauciucurile dupa 1.5 ani? Cum se comporta, In caz ca mai ai GY F1.

Sunt in dubii daca sa iau acest model sau Continental Sport 5.

Link către comentariu

Salut Chuky, eu sunt inca foarte multumit de GY F1, nu sunt foarte rigide, chiar trebuie sa bagi presiune mare in ele sa devina rigide, aderenta f buna, se lipesc f bine pe serpentine, cand le-am dat jos inainte sa le pun pe cele de iarna aveam 6mm pe cele de pe fata si 8mm pe cele de pe spate, dar diferenta de 2mm , deci destul de rezistente la un mers semi agresiv, din ce am auzit sunt bune si Conti sport 5 , dar eu nu as cumpara Conti sport ca am experiente neplacute cu ele, pe ud ma duceam ca o sanie, GY pe ud chiar au super aderenta, am mai avut Kumho si Bridgestone inainte , dar nu fac fata la cuplu mare

Link către comentariu
Chucky_Catalin

Mai astept cateva zile, cateva pareri apoi voi alege una din cele 2 variante.

La mine nu ma astept sa am probleme sa nu-i faca fata cuplului (~300nm).  

M-ar interesa daca peretii sunt intariti la tine si daca iti face masina mai rigida (bine....tu ai si jante pe 18 daca nu ma insel)

Link către comentariu

da, sunt varianta cu XL dar masina nu e mai rigida, era mai rigida cu jantele pe 17 :)

Link către comentariu
Chucky_Catalin

Pt ca nu stiu, intreb: in real life ce avantaje aduce anvelopa XL fata de cea normala? (pe langa "plusul" greutatii mai mare si a rigiditatii crescute)

Link către comentariu
Chucky_Catalin

Stai, ne referim la protectie janta acea margine pronuntata la contactul cu janta? Sau pereti intariti pt Extra Load? (greutate mai mare pe care o poate suporta anvelopa)?

 

Confuz  :tuktuk:

Link către comentariu

sa faci un diy cu montarea pompei de joase, succes in continuare, hai cu dyno ala

Link către comentariu

maine intra masina sa ii montez pompa de joase si sa ii finalizez softul, saptamana viitoare ii fac si un dyno

 

m-am tot gandit sa ii montez o suspensie reglabila in caz ca am duc pe circuit dar chiar daca ma duc ma duc for fun nu ca sa scot un timp asa ca nu merita investitia dupa parerea mea, am optat pentru arcurile eibach sportline pentru modelul cu dsg care coboara 2cm fata si 2cm spate, adica exact cat sa pot sa merg in continuare cu masina fara sa ma stresez ca nu pot sa intru intr-o parcare subterana sau ca sparg baia de ulei, o sa revin cu un feedback dupa ce le montez

Link către comentariu

Pt ca nu stiu, intreb: in real life ce avantaje aduce anvelopa XL fata de cea normala? (pe langa "plusul" greutatii mai mare si a rigiditatii crescute)

:offtopic: Anvelopa XL nu este mai rigida decat cea normala, din contra (17XL mi s-a parut mai confortabila decat 16 normala). Mai rigida se simte cea run flat. 18XL este infinit mai confortabila decat 17 run flat, and so on.

Link către comentariu
Chucky_Catalin

Multumesc pt explicatii :)  Voi alege varianta XL. Ms

Link către comentariu

Mergeai in seara asta spre Univerisitate cu un seria 5 dupa tine?

Link către comentariu

Merita mult de tot o reglabila de calitate. Ceva pentru street-use, nu neaparat de circuit. Este diferenta imensa fata de stock si diferenta destul de mare fata de arcuri (Sportline / ProKit / VWR / etc). O sa pierzi putin la capitolul confort dar o sa castigi foarte mult la cum se manevreaza masina in absolut orice situatie - la viteze mici sau mari, pe franare, la intrarea in viraje, in timpul virajului, la evitarea obstacolelor, absolut in orice situatie te misti cu masina si nu esti cu cineva caruia trebuie sa ii explici de ce e mai dura, o sa apreciezi la superlativ o reglabila de calitate.

Felicitari pentru implicarea in mentinerea starii tehnice a masinii :d.

Link către comentariu

Pompa joase Bosch 044 instalata cu succes:) face 5bari la 65%load , sunt super multumit

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am instalat si arcurile:) aspectul e schimbat complet, tinuta pe drum mult mai buna, dar daca ratez un crater cred ca il simt pana in baia de ulei:)

post-46642-0-63107600-1427018746_thumb.j

Link către comentariu

masina este finalizata, am reusit sa ajung si la dyno sa vedem rezultatele, sunt super multumit de ce a iesit

post-46642-0-25907000-1427563253_thumb.j

post-46642-0-33293500-1427563271_thumb.j

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!