Jump to content

Gti back in family:)


Roberto666

Postare recomandată

nu am mai scris de ceva timp:) Masina merge grozav, am terminat cu toate problemutele care au mai rasarit dupa montaj, termostatul de pe blocul motor ma lasat, nu isi mai facea treaba cum trebuie si imi urca temperatura cam mult, am schimbat si intercoolerul de Ac ca era plin de pamant si musculite(toate sitele strambe) nu mai trecea aerul prin el si niste bujii mai capabile cu 8

 

 

in rest nu pot sa zic decat ca am inceput sa ma bucur din nou de masina:)

Link către comentariu
  • 6 months later...
  • Replies 295
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Roberto666

    115

  • mad_kat

    23

  • saibot

    15

  • cogdao

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

La multi ani vwforum:) cred ca era cazul sa mai scriu si eu un rand doua ca se plange lumea ca nu activez pe topic:))

 

intre timp am cumparat o suspensie aproape noua Bilstein B16(5000km) , inca nu am pus-o pe masina , mai astept pana la primavara, poate se mai astupa si craterele care au aparut in carosabil

 

masina merge in continuare excelent, are acum 178mii , ma bate gandul sa ii fac upgrade la k04 dar inca nu sunt decis daca merita pentru inca 60-80cai(putere safe) in plus sa stau sa demontez iar jumatate de motor, cred ca de banii aia mai bine bag benzina si ma bucur de ea asa cum este

 

o sa revin si cu poze mai recente cand o sa spal masina:)

post-46642-0-96825200-1422025680_thumb.j

Link către comentariu

era o tentativa , isi vindea un prieten a5-ul 3.0 din 2012:) dar a picat asa ca nu ma grabesc sa o dau, din ce am vazut oricum toata lumea vrea schimburi , cand o scot la vanzare o voi scoate stock ca sansele sa gasesc pe cineva sa o vrea asa cum este sunt extrem de mici

Link către comentariu

b16-le e o suspensie f faina, una din cel mai ok suspensii sport. si nici nu face masina imposibil de condus zi de zi :-)

Link către comentariu

momentan suspensia a picat, ca ce am primit nu era un B16 cu 5000km, era un B14 de 1.9 diesel cu mult mai multi km, asa ca am returnat-o, intre timp mi-a ajuns turbina k04 care chiar are 11mii de km, fara joc in ax, inca mai are abtipildele pe ea (incep sa comand restul de piese), daca nu ma loveste o criza financiara foarte posibil sa o montez luna viitoare

 

Momentan ii pregatesc schimbul de ulei de 8000km, trec pe Millers Nanodrive 5w-40,o sa revin cu pareri fata de Motul cu ce merg momentan

Link către comentariu

Din simpla curiozitate cum ai reusit sa constati cu maxima precizie ca turbina are 11000km? Dar faptul ca o montezi este un mare + !

Link către comentariu

eu am BWA :) , Quatro - mi-a dat neamtu hartiile cand a fost montata si cand a bagat masina la dezmembrat:))

 

Catalinmiti tu ai Axx?

Link către comentariu

Da, AXX am, intrebam pt ca auzisem, desi nu ma tenteaza ca nu ar fi prea medicala compatibilitatea axx+k04

Link către comentariu

Si la BWA e cam la fel, are compresie ceva mai mica....in rest tine de probabilitate, ca sa fie safe trebuie biele.

Modificat de saibot
Link către comentariu

Mi se pare prea mult sa stai sa pui k04 pe un tfsi BWA cu k03. Eu sunt mega multumit de stage 2 270+. Dupa parerea mea tot ce este pe 280-290 cai nu mai este safe. 

 

1.Nu avem drumuri si nici autostrazi( accelerezi si pac groapa,nu ai unde sa alergi cu ea)

2.Scazi fiabilitatea

3.Investitia prea mare,bani ce se pierd.

 

Eu mai degraba m-as opri la un stage 2,as investi in handlling mai mult,o suspensie de top,bari de torsiune,frane mai mari,si in ultimul rand as schimba internele,interne pt 400-500hp + si as merge cu ea in stage 2. Practic iti faci o masina fara moarte forjata,cu un handling excelent.

Link către comentariu

Pe acelasi rationament nici suspensia nu se justifica, ca scade gradul de confort pe drumurile de aminteai mai devreme.

 

Eu nu as mai baga decat consumabile si de restul benzina si plimbare...dar fiecare e responsabil sa gandeasca pt el.

 

 Vroiam sa-i atrag atentia, in caz ca nu stie, ca nu merge cu jumatati de masura si e recomandabil sa acopere toate riscurile daca se apuca de conversie.

 

In caz ca faci conversia sa stii ca e alta treaba cu K04...n-are nicio legatura cu k03, poate sa aiba si stage 14.....

Link către comentariu

k04 in setare de 270 cai,este no fun,lag mai mare,turbina intra mai sus. te joci mai frumos cu un k03.

 

Da,saibot e cel mai in masura sa dea sfaturi,numai el stie prin ce a trecut cu k04 si jumatatile de masura :D

 

Hai sa nu ii poluam topicul ca iar primesc warning si suspendare.

 

OT: Cum se comporta motorul dupa segmentare?

Modificat de golfix
Link către comentariu

La mine k03 a fost cu sferturi de masura :)), k04 a fost full si a mers impecabil. K04 nu face lag deloc, trage din toate pozitiile.

 Nu se justifica insa pt 270cp...de la 350 in sus

Link către comentariu

saibot- nu stiu daca ai urmarit topicul meu dar vara trecuta am refacut tot motorul de la zero, am pistoane biele supape de S3,injectoare,bobine,bujii..., deci internele la mine nu sunt o problema, dar momentan nici eu nu sunt convins daca merita investitia(chiar daca nu ar fi f mare in cazul meu ca deja am pompa de inalte si upgrade-ul la soft nu e f mare), am pus turbina la vanzare, daca nu se vinde pana la primavara o pun pe masina :)

 

golfix- dupa segmentare(adica dupa ce am schimbat tot motorul) toarce ca o pisicuta, consumul de ulei a scazut de la 1L la 500km (sa nu faceti prostia sa bagati 10w60 de la castrol, mi-a dublat consumul de ulei, mi-a zapacit segmentii) la  800grame la 9000km , dar am mers pe segmenti originali(2000ron)

 

 

 

In alta ordine de idei urmatorul upgrade as vrea sa softez cutia ca sa scap de toate limitarile(cuplu, turatie)

Modificat de Roberto666
Link către comentariu

salut, 

scuze pentru OT, dar segmentii originali (MAHLE) nu sunt nicidecum 2.000 Ron. 

cu un simplu search pe google sau la orice piese auto vei vedea ca ei nu costa mai mult de 600-800 ron 

o zi buna, 

Link către comentariu

factura de la brady:) 2000ron -500ron discount de client fidel zice diferit de ce zici tu acolo pentru pistoanele de S3

Dar ca idee facturile doar pentru motor au sarit de 5000euro, deci nu recomand ce am facut eu la nimeni decat daca vor sa mai tina masina inca ceva ani, se putea face si mai ieftin cu piese aftermarket, dar am vrut oem sa nu am probleme cu ea

Modificat de Roberto666
Link către comentariu

intre timp am dat comanda de toate piesele necesare pentru upgrade-ul la k04, am schimbat doar adaptorul pentru dv, am mers pe o versiune upgrade fabricata de o firma din germania(cea din poza)

 

saptamana asta o sa primeasca si o resoftare DSG (pentru k04 chiar este necesar, fiind cuplu mai mare)

 

Revin cu pareri dupa ce pun noul soft la cutie, turbina cred ca abia luna viitoare ma apuc sa o instalez, impreuna cu noul ulei si filtre, revizia de 8000km

post-46642-0-70783500-1423575241_thumb.j

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!