Jump to content

Gti back in family:)


Roberto666

Postare recomandată

a sosit momentul sa facem niste modificari:) K04 on the way, distributie(inclusiv cea pe lant de la axele cu came), segmenti, biele forjate, injectoare S3, HpFP... o sa revin cu poze mai clare pe parcursul operatiunii, schimb oricum toate garniturile si suruburile

post-46642-0-99762500-1395773922_thumb.j

Link către comentariu
  • Replies 295
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Roberto666

    115

  • mad_kat

    23

  • saibot

    15

  • cogdao

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa nu cumva sa faci tampenia sa pui injectoare SH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link către comentariu

momentan punem pe hold upgrade la ko4 si injectoarele , ca mi-am facut calculele si da si asa cu virgula:) masina va primi doar biele pistoane si supape de s3, refac complet motorul cu segmenti, garnituri, distributii(toate OEM), deja mi-au venit marea majoritatea pieselor, zilele astea ne apucam de treaba:) urmeaza si o pompa de inalte si un soft nou, k04 mai trebuie sa astepte un pic

post-46642-0-46048100-1396302118_thumb.j

Modificat de Roberto666
Link către comentariu
  • 1 month later...

si dupa o lunga perioada de asteptare masina este gata:)

 

Pana la urma am schimbat toate internele motorului ca aveau uzura cam mare, pistoane, biele, supape, cuzineti,garnituri.....(in concluzie f multe si scumpe), sunt inca in stadiul de rodaj atat la motor cat si la frane(cu asta trebuia sa incep modificarile la aceasta masina, mi se pare cea mai buna investitie de pana acum), pe fata kit Frane TT RS(sau RS3) cu discuri de 372mm (din revizia noua) la fel si etrierii care sunt revizia dupa 2013 care nu mai are problema cu ovalizatul discului pe spate am mers pe varianta de 310mm ventilate de S3/R32/RS3 -si fata si spatele au placute OEM Brembo(scumpe rau) - pot sa zic ca este incredibil cum se opreste masina acum, am inceput sa ma uit in spate cand franez sa nu intre in mine alti participanti la trafic

 

Revin cu mai multe dupa ce termin rodajul la motor

post-46642-0-03455900-1400073018_thumb.j

post-46642-0-29032900-1400073057_thumb.j

Link către comentariu

cati km avea masina de zici ca era asa praf motorul?

Link către comentariu
Publicat (modificat)

169mii , supapele erau f uzate(daca le rectificam nu mai ramanea nimic din ele), pistoanele mai mergeau, segmentii praf , am preferat sa schimb tot cu interne forjate noi , bobine noi, bujii noi, injectoare noi, turbina si ea aproape noua, pompa de inalte noua

Modificat de Roberto666
Link către comentariu

Cum pot sa arate discurile fata...

 

Iar la cate ai schimbat in motor - poti sa umbli in bord sa ii dai km inapoi :D

Link către comentariu

cat timp a rulat masina cu modificari pana la acei 170.000? Cum ti-ai dat seama ca trebuie refacut motorul,ce simptome aveai?

Modificat de golfix
Link către comentariu
Publicat (modificat)

Mad_kat, motorul este practic nou acum:) este totul nou in el, nu a ramas nimic neschimbat in afara de vilbrochen

 

golfix masina a rulat cu modificari cred ca de pe la 20mii de km, mi-am dat seama ca trebuie refacut cand am avut ghinionul de a pune bujii bosch , iar una din ele a facut plitch in pistonul 1, singura uzura de care iti poti da seama este ca papa ulei de la supape(semeringuri) si segmenti, si daca desfaci doar pentru asta motorul poti sa pui 1500euro deja pe dreapta pentru aceasta operatiune(refacut chiulasa, supape, semeringuri, garnituri) , doar segmentii au fost 1500ron, distributiile, manopera.... cand m-am apucat de ea chiar nu ma gandeam ca se aduna atat de multe -la mine se ridica investitia undeva pe la 3500-4000euro doar in motor( dar am folosit doar piese oem)

Modificat de Roberto666
Link către comentariu

Exemplar ... dupa vopsit integral, jante noi, parbriz nou etc.

Cred ca orice persoana atasata de un automobil ... si-ar dori ca masina lui sa aiba pe viitor un astfel de nou proprietar. :)

Jos palaria ... respect.

 

Deci kit-ul de frana TT-RS are nevoie de distantiere de cati mm pentru jantele OEM?

Modificat de volvol
Link către comentariu

Da... chiar ca ai schimbat tot... De plitch stiam ca vorbisem noi - insa nu credeam ca o sa ajungi la un RK atat de complet...

 

Fain sa ai un GTI nou :D

Link către comentariu

cam cat ulei iti papa,si ce vascozitate ? dadea cu fum?

Link către comentariu

Trecusem la 10w60 si il scotea pe evacuare, cam 1L la 1000km adica exagerat:)

Link către comentariu

salut, 

 

nu inteleg totusi de unde asa uzura mare pe un motor cu Km relativ putini.. la 160mii nu ar trebui sa existe probleme de genul, mai ales pe partea de piston/segmenti

oricum, iti doresc bafta si rabdare cu rodajul. 

Link către comentariu

Mie cu 5w40 imi ia cam 300ml/1000 km(Revo2),cred ca la tine greseala a fost ca ai mers iarna cu 10/60,la temperaturi scazute uleiu ala este marmelada.

 

ONtopic: cu 3500-4000 euro cat ai dat pt reconditionarea motorului,nu iti luai oare un motor cu k04 cu km putini? de generatie mai noua?

Modificat de golfix
Link către comentariu

Nu as crede sa fie relevant faptul ca masina e softata ( a mea e stg2+ ) cu hpfp, si nu mananca aproape deloc

Link către comentariu

ce intelegi prin aproape deloc? Nu cred ca exista pe forum careva cu un TFSI in jurul a 80-100.000km sau mai nou,caruia sa nu ii consume 150-200 grame la mie :)

Link către comentariu

Doar cele la vanzare nu mananca "gram"  :)))

Modificat de saibot
Link către comentariu

Am avut 2 tfsi-uri, am multi prieteni cu tfsi-uri, unii chiar de noi,unii le au in jurul a 60.000 km,ale unora modificate,ale unora nu. Nu am auzit la niciunul din ei sa spuna ca nu completeaza cu ulei de 2-3 ori cel putin intre revizii la 10.000 km. Am un caz cu un A5 TFSI nou,care mananca ulei 300 grame la mie,si are 5000 km.,am un prieten cu TT TFSI, completeaza cu 1 litru la 2500 km( 45.000 km are masina,stock,cutie automata)...nush ce sa mai zic

Modificat de golfix
Link către comentariu

Aproximez 1L / 7.500Km in cazul meu

Imi cer scuze pentru off.topic

edit:

Mers relativ normal ( acasa-lucru-plimbari in oras )

Modificat de civic_ex
Link către comentariu

Depinde de ulei.. SI mie imi consuma cu Castrol acum cu motul 300v cam 500g la 10 000..

Link către comentariu

Daca iau o medie de 1L/4000km de cand a fost noua masina, pana acum la 80K am bagat 20L de ulei doar intre revizii  :lol:

Link către comentariu
Publicat (modificat)

faptul ca papa ulei gti-urile e cunoscut de toti posesorii, poate sunt unii mai norocosi la care papa mai putin, cred ca depinde mult de felul in care a fost exploatat motorul si de uleiul folosit, dar sunt de parere ca dupa 150mii-200mii de km orice gti trebuie motorul segmentat ca sa ai un consum decent de ulei, si daca tot desfaci motorul sa ii faci si distributia secundara(lantul si intinzatorul de la axele cu came) e bine sa le faci pe toate in aceeasi operatiune

 

am terminat rodajul la frane, le recomand cu mare interes pentru cei care se gandeau la varianta asta, sunt WOWW , se simte si spatele acum, parca nu mai musc din volan asa rau:))

Modificat de Roberto666
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!