Jump to content

Ulei cutie viteze manuala


DUBB4LIFE
 Share

Postare recomandată

O alternativa ieftina;VAT SynTrag GL-5 75w-90(GL-5 75w-90 1L, MIL-L-2105D, FORD M2C9002-A, ZF TE-ML-05A/07A/17B)30 lei

VAT SynTrag GL-4 75W90 (GL-4/GL-5 75W90 1L, MIL-L-2105, VW 501.50)35 lei.

CASTROL Taf X 75w-90 costa destul de mult in jur de 90 lei.

.

post-64586-0-24972000-1330770297_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am un G4 din 2002, 1.9 sdi. Imi puteti spune ce tip de ulei trebuie sa bag in cutie? thx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci de raspunsuri. ideea e ca intra cam greu, nu foarte dar totusi ma sacaie cateodata. cutia am schimbat-o de curand cu una din dezmembrari. e oare necesar si un reglaj al timoneriei dupa o astfel de schimbare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am un G4 din 2002, 1.9 sdi. Imi puteti spune ce tip de ulei trebuie sa bag in cutie? thx

75w90 syntetic,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

am un vw golf IV 1.6 16v si doresc sa schimb uleiul de transmisie, precizez sa spun ca nu am probleme , dar vreau sa il schimb, preventiv ,ca sa stiu ca e totul in regula. Intrebarea mea ar fi ce tip de ulei ar trebui sa folosesc si cantitatea. Am vizitat site-ul Liqui Moly si din ce mi-a aratat reiese ca am nevoie de 1.9L Vollsynthetisches Getriebeöl (GL-5) SAE 75W-90...din ce am inteles din post-urile precedente, este necesar 75w-90 GL-4, deoarece GL-5 nu este recomandat nicidecum...cum sa procedez ?? nu pot lua o decizie...recomandati-mi ce ulei sa folosesc. Va multumesc !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia ulei de la reprezentanta.Ar fi cel mai indicat si costa 41 lei/l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar ca sa nu mai ajung pana la reprezentanta, pt ca e destul de departe, ce tip de ulei si ce marca as putea cumpara de la comerciantii locali ?..de exemplu pe site-ul de la Castrol imi reiese ca am nevoie de 75w90 GL4 in timp ce pe celalalt site Liqui Moly 75w90 GL5...majoritatea persoanelor recomanda GL4....cu cateva zile in urma am cumparat Castrol 80w90GL4 dar nu l-am folosit si vreau sa il returnez....pt ce as putea opta in schimb ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand sa nu faci greseala sa pui in cutie Castrol 80w90 GL4 ca la rece te vei ruga de cutie sa iti intre in viteze.Am patit-o eu cu acel ulei si din cauza lui am belit cutia dar spre norocul meu am scapat usor.

Baga in cutie 75w90 GL4 si ca producator ce vrei tu.

Eu am ales de la Metabond si pana acum sunt multumit dar in urmatoarea perioada o sa il schimb cu ulei original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand sa nu faci greseala sa pui in cutie Castrol 80w90 GL4 ca la rece te vei ruga de cutie sa iti intre in viteze.Am patit-o eu cu acel ulei si din cauza lui am belit cutia dar spre norocul meu am scapat usor.

Baga in cutie 75w90 GL4 si ca producator ce vrei tu.

Eu am ales de la Metabond si pana acum sunt multumit dar in urmatoarea perioada o sa il schimb cu ulei original.

Multumesc pentru sfat ! Astazi am cumparat ulei Vollsynthetisches Getriebeöl 75w-90 GL4 si urmeaza sa il schimb zilele urmatoare..Mi s-a spus ca e foarte bun plus ca e original Germania, sper sa fie totul ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

revin cu pareri, am schimbat iarasi uleiul din cutie, cel pe care il aveam era de la reprezentanta subtire si galbui 75W cu care imi agata in orice treapta si mai ales la cald, am facut rost de red line 75W90 GL4 cu ajutorul unui coleg de forum iuliu m, caruia ii multumesc, si vreau sa spun ca e diferenta de la cer la pamant, nu mai imi agata in nici-o treapta, doar la a 2-a mai face figuri, in sensul ca intra in trepte dar se pare ca ar fi din timonerie, sunt super multumit de ulei ma costat 170 de lei 2 litri cu transport cu tot si ma bucur ca am facut aceasta alegere, functioneaza super cutia mai ales daca nu o bruschez, parca e alta

mulumesc mult pentru sfaturi si va sfatuiesc ca in cazul in care va agata la schimbarea treptelor sa inlocuiti uleiul cu unul de calitate

post-83647-0-06164000-1332195869_thumb.j

Modificat de albulul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am specificat cateva posturi mai sus ca 75w 90 GL4/GL5 este un ulei f bun pt cutia manuala mai ales daca se fac drumuri lungi cand cutia se incalzeste,cativa colegi au sarit la scandal dar uite ca incet,incet se adevereste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tocmai mi-am luat un litru de original(45 lei),Vreau sa verific nivelul ..si poate mai trebuie completat 100..200grame.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifici cand stii ca pierde,altfel nu are unde sa se duca,acolo ramane

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ca am ceva de cand am facut schimbul de ulei.E putin umed pe la semeringurile de planetare.wink.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am in cutie motul Motylgear 75W90 prod_motylgear75W90_img.gifsepdetprod.gifTechnosynthese Smooth shifting. High temperature stability.

API GL-4 et GL-5

MIL-L-2105D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cauza uleiului uzat nu agata nici o cutie, se strica in timp datorita utilizarii defectuoase, ca nu schimba nimeni perfect de fiecare data, cu cat schimbi mai in forta cu atat se duce mai repede si nici uleiul de aur nu o mai salveaza.

daca uleiul ar fi vinovat ar agata atunci in toate treptele nu doar in una din ele, nu?

:)

Modificat de ondin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da agata din cauza uleiului,vara cel mai bine se simte cat de bine intra dimineata rece si cat de greu dupa ce se incalzeste,mai ales dupa cateva sute de km facuti fara oprire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine agata la toate treptele mai ales dupa ce mergeam mult in oras, parca dadeam cu o pila pe bronz, la rece era bine, cu noul ulei redline, este invers, un pic mai greoi la rece, dar fara reprosuri la cald, deci prefer a doua varianta

robi_zet unde ai gasit Motylgear 75W90 am cautat si eu si nu am gasit ? (doar de curios)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robi_zet - Uleiul tau Motylgear 75W90 e compatibil cu cel OEM VW G 052 171 A2 ? + la fel unde ai gasit Uleiul.

Multumim :)

asa ceva e ij pt cutie : Gear Lube 75W-90 API GL-4 (MTG) - de la Amsoil http://www.amsoil.com/catalog.aspx?GroupID=213

Uite ceva si pt Motul - Motylgear 75W90 - http://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/144/Motylgear%2075W90_GB.pdf?1290086772

Modificat de K
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wv t4 , 2.4D - an 1997 , am schimbat discul de ambreiaj si rulmentul aseara , iar la PRIMA verificare la cutie ( am masina de la 200 mii din 2008 , are 263 mii acum )avea cu cca 1L mai putin ulei . Nu am avut nici o problema cu cutia de viteze/motor pina acum 1 an , cind a inceput sa patineze ambreiajul ... Am completat in cutie cu cca 900 Ml de 80w90 , ca asta aveam la indemana . Cred ca Castrol . E o solutie de moment, sau ...? Astept pareri. Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bora mea agata in treptele 1 si 2, iar azi am mers la service si i-am schimbat uleiul la cutie. Am bagat Valvoline DURAblend 75W 90 GL4 made in austria la pretul de 50 RON /litru..... Au intrat cam 1.750 litri in cutie si mai intra dar mecanicu a zis sa o las asa ca se formeaza presiune in cutie si nu e bine sa fie plina ochi ( astept si alte pareri cu privire la capacitatea cutiei ca eu stiam k trebuie sa intre FIX 2 LITRI )... Initial si eu si mecanicul de la service am crezut k acest ulei este FULLY SYNTHETIC, dar surpriza nu este deloc asa....

Am citit eticheta mai amanuntit pe verso unde scrie clar "ulei --SEMISINTETIC-- de inalta performanta" bla bla..... Dezamagitor!!! Cum sa fie un ulei cu specificatia 75w SEMISINTETIC?? Isi dau cu firma in cap co tot cu VALVOLINU masii.

CONCLUZIE: Nu recomand la nimeni acest ulei de transmisie!!!. Ma asteptam si eu macar la o schimbare asa cat de cat dar cutia agata exact ca inainte, nu este nici o imbunatatire... Timp si bani pierduti de pomana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Istef esti sigur ca trebuie sa torni pana ce da pe afara?? Unde ai gasit aceste informatii? apropo sper ca inca mai frecventezi acest forum.. ^_^

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se face schimbul,se pune pana ajunge la marginea busonului de umplere,cand a inceput sa se prelinga...se pune busonul.Am facut acum cateva zile o verificare...cand am desfacut busonul incepuse sa se prelinga pe langa el.Schimbul de ulei e facut acum 2..aproape 3 ani.

@vartolomei55,80w90 este cel mai nasol ulei de cutie.Se folosea la masini generatie mai veche si ince sa mai foloseste pe la grupuri si reductoare.Am tras un ochi pe original si norma pt toate cv de T din anul respectiv este: G 060 726 A2, Ulei cutie viteze manuala

Coduri de consum: API GL-4 SAE 75W, VW TL 521 71, VW TL 521 78, VW TL 525 12, VW TL 726-Y Culoare: galben

post-64586-0-30269900-1333268157_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!