Jump to content

Ulei cutie viteze manuala


DUBB4LIFE
 Share

Postare recomandată

Daca masina are doar 105.000km si sunt reali ..alta e cauza.Uleiul de cutie este longlife si are durata mare de service..peste 130.000km.De regula pe la 150.000km se schimba.Sa lasi o serie de caroserie sa iti las tipul de ulei compatibil cu masina ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar uleiul nu face minuni, daca sunt probleme la sincroane, placa presiune ambreiaj, etc. poti sa il schimbi zilnic ca tot rau schimba. in timp se uzeaza si se schimba piesa din interior uzata sau toata cutia daca este praf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca erau probleme la sincroane caraia sau sarea din viteza.VW,SEAT,Skoda 1.4,1.6 cutia de viteze sunt identice la toate si mai toate agata a2a sau intra mai aiurea in viteze.Am prieteni cu masini care merg impecabil si nu au avut deloc probleme cu cutia sau altceva si cand ii intrebi de cutia de viteze cum se comporta e jale.

Deci ca si cutii sunt cu probleme si indiferent cam ce ii vei face cam tot asa se manifesta

Am incercat eu pe pielea mea si degeaba

Atata timp cat nu caraie si nu sare din viteza sau cutia nu are alte zgomote eu zic ca e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum mai am inca o nelamurire, am intrat pe autodata 3.18 si imi zice ca pentru cutia mea trebuie ulei 75w, atat, nimic mai mult, nici sintetic, nici mineral TARE!

la tine ssrazvan scrie clar 75w90 sintetic, la mine nu doar 75w, restul....trebuie sa ghicesc eu

o sa ma duc in viitorul apropiat sa-mi faca un reglaj la timonerie si mai vedem ce s-o intampla

insa ma apuca groaza cand ma gandesc ca vine caldura, stiind ce ulei am in cutie, si neestiind cu ce sa-l schimb

daca este cineva care sa ma lamureasca si pe mine in legatura cu uleiul(de care s-ar potrivi) i-as multumii frumos

nu trebuie sa ghicesti nimic, asa am pus si eu la mine, exista si acest tip de ulei, extrem de subtire, la care se mentioneaza doar 75w si atat. nu toti il produc, pe original e in jur de 44 de lei litrul insa merge masina super fain si la frig si la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca erau probleme la sincroane caraia sau sarea din viteza.VW,SEAT,Skoda 1.4,1.6 cutia de viteze sunt identice la toate si mai toate agata a2a sau intra mai aiurea in viteze.Am prieteni cu masini care merg impecabil si nu au avut deloc probleme cu cutia sau altceva si cand ii intrebi de cutia de viteze cum se comporta e jale.

Deci ca si cutii sunt cu probleme si indiferent cam ce ii vei face cam tot asa se manifesta

Am incercat eu pe pielea mea si degeaba

Atata timp cat nu caraie si nu sare din viteza sau cutia nu are alte zgomote eu zic ca e ok

de acord cu tine, insa sora-mea detine o scoda 1.6 iar tata un golf 4, 1.4 aceleasi tip de cutie au ca a mea, dar daca sunt identice nu inteleg de ce lor le trebuie 75w90 iar mie 75w, insist pe treaba pentru ca am impresia 75w asta pe care il am e prea subtire si as pune si eu 75w90 pentru ca ale lor merg surprinzator de bine, dar mi-e frica sa nu-si faca ceva

multumesc la toti pentru pareri!!!

se pare ca am acaparat discutia....

Modificat de albulul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu sunt surprins de ulei dar eu am in cutia mea 75w90 si merge bine,si chiar iti recomand acest ulei pentru cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...(motorul oprit) la rece intra bine, iar la cald agata rau de tot mai ales la treapta a 2 a, sunt aceleasi simptome indeferent ca am ambreiajul calcat sau ridicat...

Este 100% placa de presiune, nu mai decupleaza complet discul de pe volant.

Cand motorul este oprit, odata ce ai reusit sa bagi intr-o viteza, in toate celelalte va intra foarte bine pentru ca sunt sincronizate.

Cand motorul functioneaza, cu ambreiajul apasat, discul ramane antrenat de volant si invarte arborele de intrare in cutie, iar in momentul in care incerci sa bagi in viteza pinioanele trebuie sa prinda momentul de sincronizare pentru a se cupla, deci va carai putin sau va intra greu in viteza.

Asta ar insemna ca in mers sa intre mai usor in viteze.

Later edit. Imi corecteaza automat cuvantul volant(a), imi sterge ultimul a

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

francezii astia cu volantul lor :)

on topic : este diferenta foarte mare intre 75w si 75w90, cu 75w90 intra mai greu in viteze la rece si treapta a 2-a dimineata o gaseam din 2 mutari, deoarece este cel putin de 2 ori mai dens decat 75w, acum cu 75w totul a revenit la normal, shift ingul este perfect, chiar daca are si cutia felul ei nemtesc, mai rigid si foarte pretentios la pozitie, fata de alte marci pe care le conduc.

cutii bune.

Modificat de ondin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ondin daca cauti pe configuratoarele de la Castrol, Mobil, Aral etc. ce iti recomanda ei sa pui la cutia de viteze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ca nu am cautat prea mult, cert este ca la mine trebuie codul G 052 512 A2 care este 75w, banuiesc ca merge folosit de la orice acesti producatori daca indeplineste aceste norme.

eu am mai gasit pe net doar la titan fuchs ceva identic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, si cod trasmisie FNE.

Modificat de ondin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine ai facut bine ca ai pus original, din cate vad configuratoarele te trimit la dealer nu au vrut sa se bage la ce ai tu. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa specificatia G 052 512 A2,apar ca echivalente;SWAG 10 92 1829 Coduri de consum API GL-4, SAE 75W.FEBI BILSTEIN 21829 Coduri de consum: API GL-4, SAE 75W.Mobil scoate 2 sortimente de ulei dar dupa echivalente nu sunt compatibile,Castrol face referire la uleiul recomandat de producator si nu da echivalenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine ai facut bine ca ai pus original, din cate vad configuratoarele te trimit la dealer nu au vrut sa se bage la ce ai tu. :))

acum stiu, ca am facut experienta fara sa vreau pe masina mea, ca m-am luat dupa aia din magazin ca 'ala e ce trebuie', mecanicii l-au schimbat si ei fara sa comenteze, si apoi am vazut in timp ca schimb tot mai greu, iar in treapta a 2-a aveam deja viteza 2 si apoi 2a, ca intra fractionat in 2 timpi. deci este foarte bine sa pui in cutie ulei universal dupa ureche daca esti masochist si vrei sa schimbi dupa aia cutia de viteze cu alta mai buna.

:)

nu trebuie sa fie neaparat oem, insa trebuie sa fie neaparat dupa codul dat de producator.

s-au dus vremurile cand T90 ala era tata lor.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate trebuie pus doar ulei dupa codul de producator, chiar daca te ajuta sau nu cu ceva, dar macar esti inpacat cu tine ca ai pus ceea ce trebuie

la mine daca e placa de presiune, inseamna ca mai am de chinuit, nu o sa umblu la ea decat cand o cadea ambreiajul, eu sper insa, ca dupa inca un reglaj al timoneriei sa se mai imbunatateasca treaba

Pentru GABIVVX: ti-am dat un pm cu seria de la caroseria mea,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: ti-am raspuns,nu recunoaste seria...sau tu nu mi-ai dat seria bine.Oricum la toate cutiile cu codul; DUS,DUU,DUW,ERT,FSQ,EUH,EGS,EBF,EGV,EBD,EBM,EGW,EBJ,EGR,EBS,EHB,FBK,se foloseste specificatia G 052726A2,exact ce ti-au livrat baietii de le reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa specific codul G 052726A2 este acelasi lucru ca produs cu uleiul pe care l-ai primit tu...singura diferenta este ca unul vine pe relatia Seat si nunul pe relatia Volkswagen.E doar o chestie de marketing ;)

post-64586-0-12458800-1330163578_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Identic si pe seat si pe vag.Mai mult ca sigur si codul este acum identic si sa facut o actualizare de cod.EXACT CE SPUNEAM...

post-64586-0-36382900-1330167763_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci, inseamna ca am pus ce trebuie si nu am ce face

Modificat de albulul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am un G4 din 1999, 1.4. Imi puteti spune ce tip de ulei trebuie sa bag in cutie? serie sasiu: WVWZZZ1JZYB049275.

mULTUMESC!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva luni si eu eram in dilema asta ce ulei sa pun in cutie. Ca tot Castrol TAF-X cautam cu care a mers masina pana acum , dar am si aflat ca in locul lui acum se fabrica Castrol Syntrans Transaxle asa ca am bagat uleiul asta si totul OK se lasa usor bagat in viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dilush,ai cutie DUW si codul uleiului G052726A2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am un G4 din 1999, 1.4. Imi puteti spune ce tip de ulei trebuie sa bag in cutie? serie sasiu: WVWZZZ1JZYB049275.

mULTUMESC!

sau: 75w90 syntetic, zice autodata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!