Jump to content

Am o mare problema! Rog cititi.


vip3r
 Share

Postare recomandată

Salut . Sunt nou pe forum desi am contul facut de 2 ani.

Am un VW GOLF 2 1.6 td cod motor JR.

Am urmatoarea problema : Dimineata,la prima cheie niciodata nu porneste. Invarte pana se termina bateria. Numai trasa o ia.

Dupa ce merg cu ea si ajunge apa la 90 de grade, opresc motorul de exemplu si ii dau imediat iar la automat si nu mai porneste,deloc.

Dupa minim jumatate de ora cand s-a mai racit putin motorul , porneste la automat fara probleme.

Am pus bujii noi, filtru motorina/aer/ulei noi.

Nici o imbunatatire!

Help me !

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Parerea mea este ca ai capul hidraulic al pompei de injectie dus .

Eu zic sa mergi sa reconditionezi pompa de injectie, eventual si o verificare a injectoarelor sa vezi la ce presiune deschid .

O seara buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru inceput pune o supapa unisens pe circuitul de motorina la filtru,sa nu se dezamorseze,e posibil sa ai probleme de alimentare,verifica furtunele de alimentare,filtrul sa nu traga aer pe undeva,vezi pompa daca baga bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce ajunge la 90 grade opreste si raceste pompa de motorina cu apa. Daca dupa asta porneste atunci cel mai probabil este capul hidraulic cum a zis colegul mai sus.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Capul hidraulic de la pompa de motorina sunt si eu de parere ca este buba,daca spui ca ai schimbat bujii si electromotorul nu-ti face fitze.

Cat despre supapa unisens cred ca iti facea probleme atat la rece cat si la cald si nu cred ca avea timp sa se dezamorseze asa rpd cum povestesti..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am si eu, dar am rezolvat-o altfel. Am deconectat papucul de la sonda de temperatura care reglaza timpul cat stau bujiile. Acum imi intra bujiile tot timpul dar le tin in funtie de temperatura motorului. Cand motorul este cald le tin 3-5 secunde apoi ii dau cheie si o ia imediat.

Avand in vedere ca in rest nu am nici o problema cu pompa de injectie, cred ca o cauza ar putea fi si avansul prea mare care ar duce la pornire greoaie la cald.

Modificat de claudiumarin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este asa cum au spus colegii de la capul hidraulic, si verificarea a fost deja sugerata.

Trebuie ajuns cu pompa, la refacut.

Pompagii meseriasi si cu garantie, eu lucrez cu cei de la Tantareni, de langa Ploiesti.

Basca ca sunt si cei mai ieftini de prin zona. (in bucuresti mi-au cerut de cel putin 3 ori mai multi bani, si..... nici nu ofereau garantie decat o luna)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am avut si eu o pompa la un opel la ei si au lucrat foarte bine,si nu este foarte departe de tine,numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@Claudiumarin,am oprit motorul. Temperatura apei 90 grade C. Am scos cablul de la bujii,am pus pe plusul de la baterie,am tinut 5-6 secunde si i-am dat la automat dar fara rezultat.

Daca o las prea mult,se raceste de tot si nu mai porneste. Daca o las prea putin ii dau la automat degeaba ca tot nu ia. Timpul este de circa 40 de minute in care trebuia sa stea,ca sa imi porneasca ulterior.

M-a innebunit problema!

Recomandati sa schimb capul hidraulic la pompa de injectie sau sa o inlocuiesc ? Cum este mai indicat?

@Archanghel,imi poti lasa pe PM un numar de telefon de acolo de la baieti de la Tantareni?

Cat ma costa inlocuirea capului hidraulic? Trebuie sa ma duc cu pompa demontata? sau se ocupa de tot?(demontat-montat la loc)

Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am segmentat motorul,am pus toate garniturile si simeringurile noi, am reparat pompa de injectie (cap hidraulic nou plus alte piese noi),reglata pe stand si probata iar masina tot nu porneste cand temperatura apei este la 90 grade C . 

Ce sa ii mai fac?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten mi-a povestit că a pățit ceva de genu, când apa era la 90 de grade se oprea motorul,

și era ceva din computer , senzor de temperatură.

Răcea motorul cu apă și pornea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Care calculator la golf 2 diesel?Ma gandesc ca ar putea avea ceva cu sonda de temperatura.Fara ea (cu ea scoasa)porneste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!