Jump to content

Rezultate diagnosticare. Help!


AndyG
 Share

Postare recomandată

Sal!

Am efectuat o diagnoza la service unde am aflat de urmatoarele erori:

1. Diagnostic aparate de comanda VW Airbag VW Memorie erori:

04C2 Pila declansare pentru airgab lateral insotitor cu mare rezistenta electrica

04CB Date impact memorate pentru airbag lateral partea insotitorului defectuos

eroarea 04C2 a putut fi resetata neaparand ulterior, dar 04CB nu a putut fi resetata fiind o eroare statica

2. Diagnostic aparate de comanda VW Climatronic Memorie erori

030B Senzor temperatura exterioara Intrerupere/Scurtcircuit plus

031C Senzor tempertura suflanta defectuos

eroarea 030B a putut fi resetata, dar 031C nu.

In rest totul este ok.

Climatronicul pulseaza timp de 15 sec la punerea contactului (da! stiu ca e din cauza erorii gasite in diagnoza).

Acum ma intreb ce as putea face in privinta airbagului si al climatronicului.

Adica la ce interventii trebuie sa ma astept si de ce natura.

P.S.Unde se afla senzorul de suflanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La climatronic am avut aceeasi problema (cu senzorul extern + palpait 15s). S-a rezolvat de la sine. Cum? Nu mai palpaie si merge ok. De ce s-a rezolvat? Pentru ca clima stie sa foloseasca un alt senzor (nu retin care) in cazul in care cel de temp. ext. este defect.

Ce poti sa faci: sa inlocuiesti senzorii defecti. Nu sunt foarte scumpi.

Referitor la airbag-uri: ma mir ca au avut curajul sa-ti faca diagnosticarea acestor componente. E riscant; pot sari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Riscul nu este de a sarii ci de a stora o eroare de comunicare care nu mai poate fi stearsa.

Daca masina a fost implicata intr-un eveniment soldat cu declansarea airbag-urilor controllerul storeaza o eroare permanenta ce nu poate fi stearsa decat prin flash-uirea (daca controllerul permite) a memoriei interne.(pentru ca dupa impact controllerele de airbag trebuie INLOCUITE)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai precis la ce interventie la airbag trebuie sa ma astept?

Controlerele sunt scumpe?

Care este locatia lor si care este denumirea tehnica a controlerelor?

Airbagul are un chip separat care trebuie flash-uit?

Dupa parerea voastra in caz de impact nici unul dintre cele 4 airbaguri nu va sarii, tinand cont ca eroarea se refera la cel din dreapta fata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dezmembrarile - your best resource inyour case :D (pentru controlerul de airbag, that is) Se poate ca masina ta sa fi fost lovita inainte de a o cumpara tu? Asta ar explica eroarea ce nu se poate sterge... :D Din cate stiu, controlerul de aibag nu se flash-uieste, ci se schimba. Dar ma pot insela si eu... I'm only human :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de informatii

da. parerea mea e ca a suferit un accident inainte de a o cumpara (au ramas mici urme de la reparatia barii fata)

apropo de senzorul de suflanta (031C senzor tempertura suflanta defectuos), la ce foloseste si unde se afla?

airbagul va functiona in cazul unui eventual impact? (macar o parte din cele 4?).

in cazul unei functionari normale a airbagului, este conditionata reactia lor in cazul unui accident de purtarea centurii de siguranta?

comanda de deschidere a airbagurilor este data la toate indiferent de natura impactului (lateral, frontal, spate,...) sau se pot umfla numai o parte din ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa afirm ca functionarea airbag-ului este independenta de folosirea centurilor de siguranta. In rest... decat sa scriu tampenii, mai bine tac... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am mai intalnit cu asemenea caz (airbag). Omul a cumparat vreo 3 computere airbag de la dezmembrari dar nici unul nu i-a fost bun. Chiar daca iei de pe un Golf III nu e sigur ca va functiona la masina ta. M-a rugat respectivul sa-i manevrez flash-ul din computer airbag dar nu pot sa ma bag. Nu vreau sa aflu ca omul a murit intr-un accident ca nu s-au deshis airbag-urile din cauza ca mi-am bagat eu ghearele in computerul de airbag. Sincer sa fiu nu stiu daca gasesti pe cineva sa-ti faca o flash-uire. Eu zic sa-ti iei un computer nou. Gandeste-te ca la urmatorul drum pe care-l faci il ai in dreapta pe nevasta/pritena/fiul/mama ta si nu se deschide airbagul. Fa o evaluare: ce valoreaza mai mult viata celor din masina sau un computer de airbag (si automat airbaguri functionale)?!

BTW: Airbagurile tale le poti diagnostiga fara nici o problema/risc. Probleme au doar unele masini din 2000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scopul stocarii mesajului de eroare legat de actionarea airbagurilor este de a inlocui controllerul care poate sa fi suferit "leziuni" interne in urma evenimentului si sa nu mai asigure functionarea optima ulterioara.

Unele controllere mai noi care au EEprom-uri pot fi "pacalite" prin rescrierea cu valorile originale dar acest lucru este numai o "pacaleala" ca sa nu mai afiseze mesajul de eroare, nimeni neputandu-ti garanta buna lui functionare ulterioara.

Schimbarea controllerelor cu unele de la dezmembrari implica riscul obtineri altui controller implicat de asemeni intr-un eveniment rutier cu un cod de eroare asemanator.

Airbag-urile se declanseaza selectiv in functie de componenta vectorului de decceleratie (socul impactului).

Sfat oficial: schimba controllerul afectat cu unul nou (motivele au fost insiruite foarte bine in posturile de mai sus)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi mi-am facut o programare pentru remedierea airbagului si acel senzor de la climatronic(marti la Tecar C-ta). Acolo se lucreaza cam scump (a se citi foarte scump) dar din cate am auzit bine si numai cu piese originale. Cred ca-ar fi cazul sa-mi plimb soacra mai des pana la remedierea defectiunii cu airbagul :D (desigur, glumesc)

Azi am fost pe la alte 3 service-uri, dar nici unul nu s-a bagat la airbag si climatronic. Astfel am ajuns la Tecar.

Stiti ce mi se pare culmea? La tarife foarte mari service-ul lucreaza la full. Or fi buni ca altfel nu se explica.

O sa revin cu noi informatii pe marti seara dupa ce ma intorc din service.

Multumesc tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp m-am interesat: n-o sa mearga niciodata un computer de airbag folosit de pe o alta masina chiar daca acesta nu a fost implicat niciodata intr-un accident. Nu detaliez, e doar un fapt, aceste computere sunt "de unica folosinta".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o testare la Tecar C-ta treaba sta in felul urmator:

- cost factura: 1.278.774 lei

- testare pe aparatura VAS (airbag si climatronic)

- timp total petrecut in service 3 ore

- constatare:

1. lipsa airbag lateral pasager (scaun dreapta)

2. motorashul care trage aer din habitaclu ptr a i se masura temperatura (de la climatronic) cu "personalitate" (merge cand vrea mushki lui).

-au desfacut o parte din bord pentru a ajunge la el

- necesar de piese:

1. airbagul lateral, centrala airbag aprox 850 euro (tva inclus)

2. motorashul cu pricina 415 euro (tva inclus) ... cred ca totusi au gresit pretul la articolul asta

La toate astea se adauga bineinteles manopera.

Cred ca repararea airbagului e incerta dpdv financiar.

Cea cu motorasul mi se pare rezolvabila chiar de mine cand am timp.

cam oftopic dar...

Pe langa tarife care mi s-au parut cam umflate, organizarea de acolo, curatenia, aparatura si respectul fata de clienti te fac sa te simti macar bine cat esti acolo.

Reclama sufletul comertului: mi-au inlocuit suportii de numere bineinteles cerandu-mi acordul .

Imi place totusi ca incepem sa ne schimbam mentalitatea incet, incet in privinta felului de a privi clientul (e 100% reclama pentru ei dar e si-n folosul clientului pe de o parte)

A, si inca un aspect comercial e Receptia si automatul de cafea gratis.

Imi aduce aminte de un Autohaus din Olanda de acu' 6 ani.

Poate e un aspect minor, dar la metro de exemplu, cu toate ca le merge treaba, cafeaua la automatul care se afla la iesirea din magazin (adica in interior, dupa casele de marcat) tot cu bani merge.

Pentru mine nu sunt niste plusuri atat de mari care sa compenseze plata finala, dar am vrut sa punctez si ce mi-a placut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

salut am facut si eu o diagnoza la golful meu de 1.8i din '94 si am un log ,daca imi poate spune cineva cum sunt parametrii de functionare ai motorului.

Thursday,08,October,2009,15:23:28

8A0 907 311 H ,,1.8l R4 MONO 1.2.3 D5B,

Marker,Group A:, Not Running,,,,Group B:,'001,,,,Group C:,'002

,,,,,,,,,,,,,RPM,Temperature,Lambda Factor,Bin. Bits,,RPM,Inj. On Time,Voltage,Temperature

,TIME,,,,,,,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,

MARKER,STAMP,,,,,,,,,,,STAMP, /min,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!