Jump to content

Un vis devine realitate... Porsche Cayenne Turbo


superalfi

Postare recomandată

  • Replies 292
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • superalfi

    100

  • xht20

    28

  • JUG

    22

  • Bogdan_wrc

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca spun ca nu-mi place ala tunat si cred ca un GTS curatel arata mai bine se supara cineva? :)

Link către comentariu

Am vazut asta seara pe Bulevardul Ghencea catre iesire un Cayenne negru "tunat" asemanator cu al tau...venea din sens invers....n-am apucat sa vad nr, am vaz in oglinda ca avea "pleoape" pe stopuri.....erai cumva tu? :)

Scuze ca iti poluez topicul Superalfi si ca nu am mai ajuns sa ne vedem, dar intradevar era unul negru, vezi mai jos

 

No problem! :) asta e Aerokit-ul de la Techart - sincer nu imi place eleronul - e prea exagerat totusi - in rest merge - mai putin poate ornamentul de pe spate care e complet cu buza aia - prea schimba masina in altceva - dar e de gusturi...

 

O sa arate perfect cu kit-ul de GTS...foarte subtil si de efect. Deja devine SUV-ul perfect. :icon_thumleft:

 

Apropo...ne-am intersectat azi la bariera de la Pipera...mi-a sarit in ochi imediat masina si apoi am vazut numarul.

merci! nu am observat scuze... :)

 

Eleronul ala e de mare angajament. :))

andrei - exact si parerea mea - vezi mai sus... :)

Link către comentariu

O fi exagerat, dar poate e gandit el sa fie asa mare.

Link către comentariu

stiu - afara ar fi relevant ca se aude ca lumea

Modificat de superalfi
Link către comentariu

facand niste poze am observat urmatoarele:

 

Cayenne-ul are pe langa bixenon inca 2 becuri - un H7 si un H11 pentru:

- H7 = pt suplimentare faza lunga (si face si functia de flash)

- H11 = pt cornering light - atunci cand se roteste volanul se aprinde suplimentar pe directia de rotire a lui

 

asta e totul parte a sistemului PDLS de lumini

 

Deci ma intereseaza sa schimb cele 2 becuri cu halogen - H7 si H11 cu altele tot cu halogen dar care sa fie mai albe ca astea nu imi plac ca sunt galbene

 

Am gasit asa ca variante:

 

- philips diamond vision

- osram nightbreaker

- philips cool blue

 

si altele

 

Ce parere aveti de ele? Vreau o lumina alba calitativa - oricum acele becuri de care vorbesc sa le schimb sunt doar aditionale - si toata treaba e mai mult de cosmetica :)

Link către comentariu

Gata m-am lămurit! Merci mult! Rezolv atunci cu Costel de la Viper.

:)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link către comentariu

Salut! Ti-am vazut masina in parcarea subterana la Jollie Ville....ai parcat fix in fata mea...am fost cu masina de mai jos...am remarcat grila de TURBO... :) Te-am auzit cand ai plecat din parcare de la TIA....isi face simtita prezenta evacuarea aia....nu pornesti alarmele pe unde treci? :P

Drive safe!

post-79494-0-31272600-1362939402_thumb.j

Modificat de corad0
Link către comentariu

Salut. Da am trecut un pic sa cumpăr câte ceva de la Mega. Se aude se aude :p

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link către comentariu

impresii:

 

- am montat furtunele de frana de la Goodridge si am pus si lichidul Castrol - cum nu pot sa imi dau seama de calitatile lichidului - ce pot spune despre noile furtune ca pare ca raspunsul pedalei de frana este si mai prompt si cursa un pic mai scurta dar nu neaparat mai tare - la R spre exemplu tot cu furtune metalice dar si cu kit BBK urias de la Alcon cursa e foarte scurta si pedala tare.

Deci pot spune ca e un upgrade care a imbunatatit cam cu 10-15% feelingul.

O sa testez vineri un Cayenne Turbo cu PCCB sa vad care e diferenta in feeling. Eu am mers cu GT2 (997) cu PCCB si erau fantastice trebuie sa recunosc. 

Ce m-a oprit sa iau pt Cayenne era fragilitatea lor dar am gasit intre timp o optiune de la Movit - http://www.movitbrakes.com/en/produkte/

 

Avantajul astora este ca sunt 100% ceramice (discul) si nu doar o mica suprafata in adancime ca la cele OEM - practic nu le mai schimibi niciodata discurile mutandu-le de pe o masina pe alta - mai ales daca se pastreaza tipul.

Movit face franele ceramice se pare pentru Brabus si a facut franele pentru Koenisegg Agera si altele.inclusiv pentru Renault in F1

 

Studiem in continuare :)

 

Dezavantajul este pretul mai mare decat cele Porsche OEM PCCB.

 

In pozele de mai jos este un kit de 396 mm - kitul pentru Cayenne ar fi de 420 mm (pe fata) - deocamdata as lua pe cele de pe fata doar - nu stiu daca sunt necesare si cele de pe spate - dar oricum le pot lua la orice moment in viitor.

 

post-5367-0-82923500-1363027593_thumb.jppost-5367-0-47709300-1363027603_thumb.jppost-5367-0-15209400-1363027620_thumb.jp

 

 

Iar aici un extras de pe un alt forum cu niste teste la ceramicele de la Movit:

 

Here is some more information on MovIt ceramic brakes from RBM (Bob) at f-chat from January 2010:

"I am collecting wear data on Movit CER (carbon ceramic) brakes for the Manufacturer (Movit). Here's an excerpt I thought may be of interest on this thread:

"I finally had to change the first set of front Sport pads on the CER rotors. Here’s the data:

New pad thickness = 10mm

Use = 19 track days; 2644.8 miles
(Texas World Speedway, 2.9 miles, average = 4x 24-minute track sessions per day, 12 laps per session, 139.2 miles per day)

Thickness remaining on worn Sport pads:
Rear
Right Rear Inner = 7-8mm*
Right Rear Outer = 8-8.5mm*
Left Rear Inner = 8mm
Left Rear Outer = 8-9mm*

Front
Right Front Inner = 5-6mm*
Right Front Outer = 5-6mm*
Left Front Inner = 5-6mm*
Left Front Outer = 6-7mm*

*pads were tapered at leading edge

No measurable wear on rotors.
I replaced the front pads. I anticipate another 2500 miles of track use from the rear pads. Front Sport pad wear has been significantly better than PCCB pad, which averaged 6 track days per set "

CER rotors are 350mm x 34mm front; 350mm x 28mm rear. Car is 3500 pounds (Porsche 996 Turbo, full wet w/driver). CER rotors are made from same carbon-ceramic material as Ferrari and Porsche PCCB rotors; Panox from Carbon SGL in Germany. But the construction method is different; hence the better wear characteristics."

 

Link către comentariu

Andrei, eu sunt de parere ca nu are rost sa iei acum frane ceramice.

Pe drumuri publice nu cred ca vei avea fade, indiferent ce si cum faci, cu toata masa mare a Cayenne-ului, iar track-day cu masina asta e prea mult.

Mai degraba as incerca niste placute endurance care sunt si silentioase, precum Pagid RS-29 si abia apoi as mai vedea.

Alt aspect, ce anvelope de vara ai?

Link către comentariu

Andrei - ai dreptate știu. Dar ma gândesc oricum. S-ar putea sa iau doar pe față. Nu e vorba de fading ca aia sigur nu e - ci doar de feeling - ul pe pedala și răspunsul ei.

Ref cauciucuri vara nu știu ca nu le-am văzut - au rămas la Porsche peste iarna. Sunt cele 295 35 R21.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link către comentariu

Ok, pai vezi intai ce stie PCCB-ul ala pe Cayenne. Costa multi bani feeling-ul asta.:D

Link către comentariu

caut acum un cod pentru piesa din imagine - este parte a kitului Sport Design si nu reusim sa identificam codul ei

Poate are cineva acces la program si e mai descurcaret - fac cinste! :)

 

iata poza:

 

post-5367-0-85937400-1363082005_thumb.jp

Link către comentariu

Au sosit si distantierii de la Techart (deocamdata cei pentru rotile de vara) asa ca ii mai pastram un pic in cutie. Luni o sa montez si pragurile iluminate care au venit si ele.

 

Cateva poze cu spectacolul de lumini :)

 

Am mai mers zilele astea cu masina si pot sa spun ca a meritat schimbatul furtunelor de frana cu cele metalice - feelingul la apasarea pedalei si la raspuns s-a imbunatatit cu cca 40-50% zic eu.

 

Revin dupa ce bag test cu PCCB-ul si atunci vedem daca merita upgrade-ul.

 

Acum se instaleaza pe masina kit-ul de GTS (de la aripi) si se vopsesc niste elemente care au venit de plastic.

 

post-5367-0-75602400-1363257317_thumb.jppost-5367-0-99659400-1363257323_thumb.jppost-5367-0-25052000-1363257329_thumb.jp

Modificat de superalfi
Link către comentariu

Buuuuuun... Am testat și încă mai testez și mâine Cayenne - ul Turbo cu PCCB.

Impresii:

- nu prea este mare diferență

- are într-adevăr o altă modulație pedala de frână și parca tine la fel pe toată cursa

- Parca initial bite e un pic mai brutal dar e ceva marginal totuși

- acum comparând cu a mea după schimbarea conductelor as fi tentat sa spun ca nu se simt diferențe ba parca mai mult chiar îmi place a mea mai mult

Mai vedem și mâine comparativ una cu cealaltă.

Cred ca asa cum zicea și Andrei mai sus - cu niște plăcute Pagid RS 29 care au initial bite mult mai brutal se mai pot îmbunătăți și mai mult cele de oțel și e posibil sa ajungă peste cele ceramice OEM.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link către comentariu

Andrei după cum vorbeam și cu Teff - cu Pagid RS 29 vine și kitul Alcon de pe R pe care îl avem toți și care e senzațional.

Așa că ai dreptate :D

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link către comentariu

Da-mi voie sa va corectez, Alcon vine cu DS2500 sau cu Pagid RS4-2. :)

RS29 costa de doua ori jumate pe atat. Ce bine era daca venea cu RS29...:D

Link către comentariu

Aha. Anyway... Bune și alea.

Eu în lista de la Pagid nu am găsit pt Cayenne 958 dar am găsit la Carbotech de exemplu.

Mai studiem ca nu prea au la zi lista de mașini pt care fac.

Oricum și Carbotech pot fi o opțiune - din alea mai de stradă care nu scârțâie

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!