Jump to content

Un vis devine realitate... Porsche Cayenne Turbo


superalfi

Postare recomandată

Deci am inceput de ceva timp sa cochetez cu ideea unui Porsche pe care mi-l doresc de ceva timp.

Am testat toata gama de la ei:

- Boxster-ul nou

- 911 Carrera (varianta 991)

- Panamera 4S

- Cayenne S

Sincer? Toate mi-au placut in felul lor. Au fiecare ceva special si sunt destinate unui scop foarte bine definit.

Boxter-ul - foarte bun pentru vreme frumoasa, pret atractiv (in comparatie cu 911)

911-le - masina perfecta pentru o familie de 2 persoane - sportivitate la maxim, design, iar in varianta 4S abia lansata utilizabila pe orice vreme, inclusiv iarna

Din pacate pentru mine la o familie de 4, cu copiii maricei (7 si 9 ani) e greu sa te poti bucura de un 911 impreuna cu ei asa ca a trebuit sa renunt repede la idee.

M-am orientat catre un Panamera GTS initial. Am testat o Panamera 4S si mi-a placut. Era clar ca GTS-ul trebuie sa fie peste 4S. Dar mi-am dat seama ca nu e totusi ceea ce imi trebuie. Panamera e aproape o limuzina 5 metri si cu 4 locuri la interior - din pacate nu exista nici macar optiunea celui de-al 5-lea loc cum este la X6.

In plus in calatoriile mele prin tara de foarte multe ori am fost nevoit sa merg pe niste bucati de drumuri forestiere si/sau neasfaltate si pline de gropi - unde este clar ca Panamerei nu i s-ar fi potrivit cu siguranta.

Asadar m-am orientat catre Porsche-le Cayenne in varianta GTS. Acelasi motor de pe Panamera GTS cu unele mici exceptii dar performantele putin inferioare.

Toate bune si frumoase dar totusi mi-era teama ca nu ar fi fost atat de sportiv pe cat mi-as fi dorit.

Ramanea o singura optiune si anume - Porsche Cayenne Turbo (turbo S nu intra in carti pentru ca e incredibil de scump)

Diferenta de pret intre Turbo si GTS este destul de simtitoare - cred ca undeva la 20k eur fara TVA in echipare similara. Dar wtf ...ce mai conteaza! :lol:

Asadar mi-am comandat si urmeaza sa vina urmatoarea masinuta:

Porsche Cayenne Turbo - model 2013 (se fabrica in prima saptamana a anului 2013)

- negru metalizat

- interior complet piele neagra cu cusaturi rosii duble decorative in contrast (scaune, bord, usi, cotiere etc)

- jante pe 21 Sport Edition cu extensie aripa si cu roti 295/35/21

- set roti pe 19 cu cauciucuri de iarna

- volan imbracat in alcantara steering cu padele

- parbriz incalzit

- scaune comfort cu memorie si reglaj pe 14 directii

- bluetooth

- sistem asistenta unghi mort

- climatronic 4 zone

- portbagaj electric

- Porsche entry and drive

- airbag-uri spate

- centuri rosii (asortate la cusaturile rosii)

- PDCC - Porsche Dynamic Chassis Control

- PTV plus – Porsche Torque Vectoring Plus

- scuturi metalice fata si spate

- camera mers inapoi

- pachet iluminare comfort led

- pachet led extins

- servotronic

- ski bag

Are deja o gramada in standard: Bi-Xenon cu PDLS, BOSE, scaunele cu memorie, scaune incalzite fata si spate, piele etc.

Planuri de upgrade:

- Techart sport exhaust - export version (mai galagioasa)

- folie geamuri - nu am mai facut greseala de la Golf R sa imi iau Privacy Glass pentru ca oricum nu veneau suficient de inchise la culoare si trebuia sa pun folie oricum

- niste elemente de decor de la Techart - pleoape faruri si stopuri

- led-pack-ul de la Techart pentru farurile de ceata (vin 2 pe fiecare parte si sunt cu leduri) - se potrivesc perfect pe spoilerul OEM de la Turbo

In viitor Techtronic Stage 1 cu care ajung la 560 cp, iar ce este misto este ca harta este activata doar pe modul Sport, in rest ramane stock (... cu doar 500 cp :P )

Am discutat deja cu cei de la Techart din Germania pentru evacuare si restul si pot sa spun ca atata amabilitate si profesionalism nu am vazut nicaieri. Intr-adevar sunt mai scumpi decat altii dar si calitatea este impecabila.

Anul asta ma duc la Essen la salonul de tuning pe 8 decembrie o sa fiu acolo - btw - mai merge cineva in perioada aia? Sunt curios cum se prezinta - nu am mai fost pana acum.

Sunt sigur ca am facut o alegere excelenta de care ma voi putea bucura in 95% din calatoriile mele.

Deci numaratoarea inversa a inceput... mai este putin pana la sfarsitul lui ianuarie (poate si mai devreme) masina fiind planificata sa intre in fabricatie in saptamana care incepe cu 7 ianuarie.

Am avut noroc ca exista o masina deja comandata pe care s-a putut schimba toata configuratia asa cum am vrut eu.

Deci anul asta Mos Craciun a venit mai devreme... :vinemosul: :icon_santa:

Iata cam cum arata in mare masinuta:

post-5367-0-27747900-1353677851_thumb.jp

post-5367-0-73471700-1353677851_thumb.jp

post-5367-0-21969200-1353677852_thumb.jp

Link către comentariu
  • Replies 292
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • superalfi

    100

  • xht20

    28

  • JUG

    22

  • Bogdan_wrc

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

wow :icon_thumleft: Felicitari pentru alegerea facuta!Una din masinile mele preferate :icon_bounce:

Link către comentariu

Bravo Andrei! Nu sunt fan Cayenne, dar ii recunosc meritele si performantele.

Nu te-a tentat ceva mai colorat in loc de negru?:)

Link către comentariu

Felicitari, dar este in grupul VAG? (daca este,dati cu pietre in mine)

Cred ca "rage foarte frumos pe toate tevile alea :P, daca ii pui alta evacuare cum naiba mai face?

In aria "Masina mea" este permisa:

- prezentarea DOAR a masinilor din gama VAG;

Modificat de Muale
Link către comentariu

felicitari !

intrebare : diesel S nu te-a tentat ? :)

alex - sincer nu! tot benzina rulz! am avut un 4.2 Tdi de 326 cp pe Q7 si era misto dar nu spectaculos

Bravo Andrei! Nu sunt fan Cayenne, dar ii recunosc meritele si performantele.

Nu te-a tentat ceva mai colorat in loc de negru? :)

andrei - mai ma gandeam la argintiu metalizat dar nu dadea asa bine fara pachetul sport pe care nu il vroiam - mai era Carmine Red - culoare speciala la peste 2500 euro dar era prea sport dupa aia pentru masina asta - in rest nu mi-au placut nici albastru, nici gri meteor, de verde sau maro nici sa nu mai vorbesc ca nu imi placeau

Si cu R-ul ce faci?

nu fac nimic cu R-ul - deocamdata merg si cu el si il tin - sa vedem mai incolo poate il dau - daca devine in plus

Link către comentariu

Aha, eu ma gandeam la ceva din randul Nordic Gold Metallic sau, preferatul meu, Slate Grey de pe 997 GT3RS :).

In fine, n-are conteaza, sper sa ajunga cat mai repede si sa te bucuri cu ea si de ea.

Iti las ceva sa ai cu ce te incalzi de sarbatori :P

post-1691-0-25960800-1353681683_thumb.jp

Link către comentariu

Felicitari ,foarte frumoasa,eu cred ca este cea mai tare masina din grupul vag,parerea mea.

Link către comentariu

Felicitari pentru masina! Foarte tare poza aia JUG. E interesant albastrul ala din spate! (de langa alb)

Si negrul merge e mai pretentios ,dar da foarte bine...

Link către comentariu

Felicitari Andrei. Sa va bucurati de el (tu si familia) si sa va poarte in siguranta pe toate drumurile patriei dar si in afara.

Link către comentariu
Diferenta de pret intre Turbo si GTS este destul de simtitoare - cred ca undeva la 20k eur fara TVA in echipare similara. Dar wtf ...ce mai conteaza! :lol:

That's the spirit :lol: daca iti permiti asemenea 'aroganta', felicitarile mele :D

Link către comentariu

frumoasa revenirea la V8!! bravo!! sa o stapaniti sanatosi. colectie de masina ai ( avut ) sub talpa.

bine ca nu ai ales ALBA, ca o stricai :)

sunt tare curios cum se comporta PTVul ala. cand il vei simti...sa postezi pls. am auzit multe bune despre el.

techart sunt in varful piramidei, alaturi de Gemballa(care au inchis..), 9FF si mai ales RUF.

Muale, in loc sari sa postezi...si sa intrebi aici..mai bine te documentai..si postai DUPA asta. nu a postat in arie, el ca necunoscator ;)

Link către comentariu

Teff - Merci mult! :)

Bogdan - așa este. Techart sunt șmecheri. Ruf și 9ff la fel dar lucrează numai 911. O sa merg la ei în ianuarie ca m-au invitat sa Îmi arate fabrica - sunt chiar lângă Stuttgart.

Sent from my GT-P3110 using Tapatalk 2

Felicitari, dar este in grupul VAG? (daca este,dati cu pietre in mine)

Cred ca "rage foarte frumos pe toate tevile alea :P, daca ii pui alta evacuare cum naiba mai face?

In aria "Masina mea" este permisa:

- prezentarea DOAR a masinilor din gama VAG;

sa stii ca m-am gandit si eu la treaba asta si am ajuns la urmatoarea concluzie:

In 2012 VW a achizitionat restul de 50.1% pana la 100% din Porsche AG - tranzactie incheiata in vara acestui an. Vezi aici:

http://online.wsj.com/article/SB10001424052702303962304577507192486638160.html

http://www.nytimes.com/2012/07/05/business/volkswagen-cleared-to-buy-remaining-shares-in-porsche.html

Asadar la momentul actual Porsche e detinut 100% de VW - deci eu zic ca Porsche face parte din grupul VAG

De fapt e un VW deghizat... :D

Link către comentariu

stiu ca scsesera RUF DAKARA pentru primul model de Cayenne...dar nu stiam ca nu au mai continuat. era bazat chiar pe modelul turbo. orice ar spune lumea..porsche si diesel sunt un big NO NO pt mine. chiar daca un SUV se simte bine cu un diesel...parca un V8 in special supra-aimentat ii vine si mai bine. vezi G AMG. cuplu unui V8 il ajuta pe orice teren.

ai combinat ce e mai bun de la ce ai avut, si ce ai. V8 si turbo :)

deci asa sunet...

si fuge garsoniera:

cayenne cred ca e cel mai bun all-arounder in RO...am cochetat si eu cu ideea unuia, modelul anterior sh, dar ma sperie impozitul si taxele :) 1500e impozit anual..

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

mda..asta e definitia maraitului unui V8 in dictionar. iti aduce aminte de rs4, nu?

Link către comentariu

I-ai pus si carlig sa iti tragi platforma? Hai ca il faci pe Mushe la faza asta, el isi trage platforma cu X5-ul. :blah_:

Link către comentariu

Mi s-a sculat parul pe spate la cum se aude evacuarea.... speachless.....asteptare usoara :)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!