Jump to content

Touareg TDI 2.5 vs 3.0


Mentat
 Share

Postare recomandată

m-ar interesa ceva opinii (eventual si o tura ca pasager) de la cei dintre voi care au R5 TDI cu cutia manuala 6 viteze si au facut resoftare de la 174 CP la 204 CP si cuplu de la 400 Nm la 475 Nm.

ma atrage foarte mult oferta Touareg Adventure care e incredibil de buna la pret dar mi-e teama ca motorul e prea lenes pt gustul meu... nu e vorba aici de posibilitatea de a opta pt V6 TDI, oferta e doar pt R5 TDI.

Multumesc mult anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce vrei sa-i faci tuning, bro?

vrei sa depasesti coloana la semafor in oras? oricum nu poti ca e prea lata ca sa te strecori ca un sssssarpe! si mai e si ilegal.

vrei sa mergi cu 220 pe autostrada?

ca altfel nu prea inteleg de ce ai lua 3.0.

aaaaa, sa nu uit, vezi ca ala de 3 litri consuma cu mult mai mult decat cel de 2.5 (asta daca e sa compar cat am eu media in oras pe bord si ca-mi spune un vecin de-al meu despre "bolidul" lui). mult mai mult = 30% diferenta in oras

asaaaaaa, acum revenind la oferta Adventure

este un Touareg de pe care au scos o gramajoara de oprtiuni interesante

printre ele este pielea (suuuuuuuuuper nasol sa ai textil pe asa o masina) => problema la revanzare

plus culoarea aceea negru mat (mat pe asa o masina frumoasa)

adica e ca si cum ai vedea-o pe Victoria Silvestdt cu dintii din fata cariati si cu cosuri pe sani :Driver:

se adauga inconvenientul imposibilitatii personalizarii masinii

si, atentie, sunt smekeri

ei spun asa Touareg normal 36k CIP + xenon + niste optiuni - 7.5k discount = 29.9k CIP

dar au uitat sa spuna ca Touareg normal era cu piele standard de exemplu

parerea mea este sa te duci si sa negociezi 3000 discount la touareg GP (fara nici o promotie) si sa-l iei asa (probabil iti vor da Touareg la 36 CIP dar vei putea negocia optiuni de 3-4000 gratuit).

radu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult de raspuns, dar in opinia mea nu e chiar asa cum zici tu mikkailis.

Ma intereseaza mai multa putere si cuplu pentru ca sa pot depasi mai repede si deci cu mai multa siguranta la sosea, nicidecum ca sa depasesc coloana la stop in oras, aia poti sa faci si cu un Golf SDI de 64 CP, si oricum nu fac chestia aia pentru ca nu am chef sa imi pierd carnetul.

Sunt obisnuit cu masini destul de rapide, am un BMW 325xi ca masina de servici cu 3.0 218 CP si un Renault Megane RS Formula 1 Team R26 cu 2.0 Turbo 230 CP ca jucarie de sport de weekend (asa cum altii isi iau motociclete, eu considerind ca motocicletele sunt periculoase mi-am luat jucaria asta) insa vreau si un SUV cu capabilitati off-road pentru vacante, urcat pe munte, mers la tara si pentru viitoarea sotie care ar fi incintata sa conduca o masina mai solida si cu o pozitie mai inalta la volan.

inteleg ca tu esti multumit de R5 TDI cu cei 174 CP standard. Ai cutie manuala? Eu m-am dat cu Touareg cu cutie automata R5 TDI si desi nu e melc sau broasca testoasa, totusi mi-as dori ca masina mea sa se miste mai bine decit atit.

Oferta la Touareg Adventure e interesanta si nu e chiar asa cum o descrii tu.

E vorba de o serie de masini pe stoc, de culori diferite, configurate in acelasi mod, pe baza modelului Mountain R5 TDI cu cutie manuala cu 6 trepte. Pretul de 29,999 EUR CIP este daca iei masina alba sau neagra, daca o iei in alta culoare se adauga costul vopselei metalizate care este 631 EUR fara TVA.

Practic este vorba de echiparea Mountain care sincer este foarte generoasa, la care se adauga bare longitudinale pe pavilion, cromate, crom grila radiator-cromata, ornamente cromate la geamurile laterale, hayon si praguri, decor "Silver Metalic" pentru plansa de bord, consola centrala si usi, Faruri bi-Xenon adaptive cu iluminare dinamica in curbe si instalatie spalare faruri, Jante aliaj usor Valley cu anvelope 255/55 R18, Park Pilot - senzori parcare fata si spate, Privacy glass - luneta si geamuri laterale spate in tenta fumurie cu pina la 65 % absorbtie a luminii. Suport pahare (2) in colsola centrala spate, in locul spatiului de depozitare.

Practic ei spun: Touareg Mountain R5 TDI 6-manual la 32,351 EUR fara TVA plus optionale in valoare de EUR 3,542 EUR fara TVA = EUR 35,893 EUR fara TVA minus reducere 5,894 EUR fara TVA egal 29,999 EUR fara TVA. La care dupa cum am spus se adauga vopseaua metalizata daca vrei.

Pretul standard al masinii configurate astfel este de 35,893 EUR iar reducerea pina la 29,999 EUR este de 5,894 EUR.

Procentual este o reducere de peste 16 % pe care nu stiu daca o poti vedea vreodata altfel de la Volkswagen. Nu cred ca poti obtine asa usor reduceri de 10 % la Touareg dupa cum sugerezi tu, am amici care si-au luat si au vrut sa isi ia Touareg si cu grele interventii au obtinut doar cel mult 5-7 % reducere, hai 8 % cu super interventii.

E adevarat ca un Touareg modelul initial de baza, adica mai sus de Mountain care are si piele cu 2.5 TDI 6-manual costa 36,334 EUR (adica cu 441 EUR mai mult decit pretul standard pentru Mountain-ul cu optiuni din oferta Adventure) si are piele pe scaune, dar nu are optionalele in valoare de EUR 3,542 EUR dintre care mentionez indeosebi farurile Xenon adaptive, Park Pilot fata si spate. Daca pui si optionalele astea si aplici un procent optimist de reducere de 8 % masina ajunge sa coste 36,685 EUR fara TVA, deci cu 6,687 EUR mai mult decit oferta Adventure. Pentru unii banii astia pot fi importanti, mai ales daca ai si alte planuri, case de renovat, sau daca ai un buget corporate in care sa te incadrezi.

Mie mi se pare interesant pentru ca initial la 30,000 EUR CIP ma uitam la Freelander 2, insa pe urma am vazut oferta asta si sincer Touareg este totusi altceva, fie si numai pentru ca are reductor.

Recunosc ca dpdv al look-ului si valorii masinii este o lipsa ca nu poti avea scaune piele. Sincer, nu sunt asa innebunit dupa pielea pe scaune, te incingi vara in ea, trebuie sa ii mai si porti de grija sa o intretii, cremuiesti etc... acuma daca va fi greu de vindut un Touareg fara piele... probabil ca va fi ceva mai greu de vindut, dar nu imposibil. Daca il iau cu reducere semnificativa si il tin o perioada indelungata, s-ar putea sa imi compenseze pierderea de valoare la revinzare ca nu are piele....

si BTW, nu imi place de nici un fel Victoria Silvstedt... :P ....not my type....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marele minus al ofertei Tuareg Adventure este lipsa cutiei automate sau a posibilitatii de a opta pt. ea. Ca nivel de dotari este tot ce ai nevoie de la o masina cinstita care nu se vrea un concurent pt. Q7 sau X5. Raport pret calitate optim. Si eu am stat un pic pe ganduri, dar nu am gasit ceva similar pe piata, si prin urmare am renuntat la cutia automata si am optat pt. configuratia Adventure. Masina trebuie sa soseasca in aceasta saptamana. Legat de motorul R5 numai de bine, nu este foarte rapid dar este elastic si trage bine pe tot palierul de turatii. Se preteaza fara probleme la un upgrade de putere. Frank SF daca te intereseaza oferta ar fi bine sa te grabesti, mai sunt putine exemplare de Adventure, asta din spusele dealerului Robot din Baia Mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu inteleg de ce boala vreti voi tuareg?

ce sa faci cu o asa namila?

spunea cineva mai sus ca va fi o masina de familie , masina in care va intra sotia si copilul.

la ce bun touareg? eu nu pricep, lamuriti-ma. pt ca din cate vad eu pe aici, toti va carpiti ca sa va cumparati masina asta deci, nimeni nu dispune de finante serioase. si atunci , la ce bun sa iti cumperi o masina de 40.000 euro, care este motorizata ca un ford focus de 90 cp. la ce bun sa cari 2.3 tone dupa tine doar asa sa te afli in treaba si sa mergi in ritmul loganurilor de 85 cp insa cu un consum dublu? aaaa. SUV-ul este la moda? bani aruncati in vant. cu acesti bani se poate lua un audi A4 si ai o masina la fel de rapida ca un touareg 3.0tdi si cu mult peste 2.5tdi. sa nu mai zic ca un touareg sta in curbe ca o caruta incarcata cu fan. tinuta de drum ioc. varza. bineinteles eu compar aici cu o limuzina.

sunt soselele proaste? pai cati bani bagi in touareg si cat consuma, prefer sa schimb o caseta de directie si niste amortizoare si bucse la A4 si macar am o masina care merge nene.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca de fiecare data parerile sint impartite si trebuie sa tinem cont de fiecare.Dar nu poti sa ghicesti de ce masina are nevoie fiecare, de ce masini mai au oamenii in garaj, unde urmeaza sa foloseasca masina...samd.

Eu am avut de ales intre un Audi A6 Avant 3.0TDI, Touareg R5, V6 si Q7 3.0TDI.Astea mi-au placut mie cel mai mult.Norocul a facut ca inainte sa ma hotaresc, sa-mi treaca prin mina o saptamina un Passat.Eu venind de pe un Volvo cross country o masina cu garda la sol mai mare, am fost foarte dezamagit si mi se parea aiurea sa conduc o masina atit de joasa.Simteam cum tot timpul masina este expusa la lovituri si aici sint n exemple nu vreau sa le insir acum.

Am ramas la Touareg pe care o consider o masina ideala din toate punctele de vedere, mai familiara pentru mine, mai compacta decit Q7.Am vrut sa fie R5 sau macar V6 ca sa scap de mania vitezei dar nu am gasit alba cum vroiam, asa ca daca tot nu am gasit culoarea preferata am zis macar sa fie motorul!

Odata ce am cumparat Touareg-ul mi s-au deschis noi orizonturi.Acum pot sa merg la peste in locuri greu accesibile, pot sa merg la munte fara sa lovesc masina pe dedesubt, pot sa parchez lejer unde sint borduri inalte fara sa mi fie frica ca lovesc bara sau o las pe acolo, iarna gasesc locuri de parcare mult mai usor si mersul in zapada devine o joaca, pot sa trec prin apa mai adinca, unde se lucreaza si lasa astia gropi mari trec lejer, masina este mult mai incapatoare, deja ma gindesc la o rulota, la o barca la o remorca cu un ATV si exemplele pot continua dar ma opresc aici.

Eu zic ca pina nu conduci o astfel de masina nu ai cum sa-i cunosti avantajele dar depinde si de necesitati cum spuneam mai sus, iar referitor la tinuta de drum sint oameni care pun mai mult accent pe confort si vor sa mearga linistiti la destinatie.Trebuie sa intelegem ca asa cum pentru unul se potriveste un A4 la fel de bine pentru altul se potriveste un Touareg R5...e simplu doar sa vrei sa vezi :somnmare:

Modificat de VVV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nenea cu comparatia cu loganul de 85cp,

tin sa te anunt ca in oras un touareg r5 consuma in litri la suta cat o basina de logan pe benzina

daca e sa comparam cu un logan pe motorina e intr-adevar o diferenta (12 vs. 8.5)

alegerea A4 vs. Touareg e parerea ta si ti-o respect

eu am avut A3 si apoi Megane II Sedan si n-au nici o legatura cu Touareg dar asta e parerea mea

revenind la intrebarea obsesiva "de ce?", pentru ca, prietene, sansa de a scapa cu viata in urma unui accident este de 100 de ori mai mare, pentru ca vezi toata strada de sus de acolo si iar, iei decizia de a depasi ceva mai in cunostinta de cauza si vezi nebunii din vreme, e o casa in miscare, poti sa pui in portbagaj un elefant mai mic, iesi la plimbare prin coclauri samd

de ce nu? pentru ca, decat sa o scoti in oras, mai bine iei metroul. pentru ca e ceva mai greu de intretinut (mai scump adica, dar nu exagerat). pentru ca te costa casco de nu stii cum te cheama daca vrei asigurare si in afara drumurilor publice. si, nu in ultimul rand, pentru ca multa lume de catalogheaza drept borfas doar pentru ca ai "gip".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu raman la ideea ca in traficul si la dimensionarea europeana a strazilor noastre ai nevoie de o masina mica si puternica, nu de una mare si lenesa (de asta 3.0 mi se pare minimul acceptabil pt deplasamentul touaregului); ca daca totusi faci multe drumuri off-road sau cu asfalt prost, Range Rover e solutia optima, nu X5 :); ca sofatul adevarat pe sosea se face cu centrul de greutate jos, altfel masinile de competitie ar avea scaunul soferului pe pavilion; ca daca vrei sa-ti cari casa cu masina in excursie atunci mai bine stai acasa; ca daca vrei sa transporti saci poti angaja salahori pt asta, nu masina proprie, sau vreo Dacie care iti rugineste in spatele casei; ca privind si spre alte tari europene cu care avem mai multe analogii de arhitectura urbana, unde asa ceva nu se poarta, acest cult american importat al masinii de condus "de sus" mi se pare irational si nu vreau sa-l comentez pt ca as supara pe multi (mai ales daca as spune ce cred eu -si nu numai eu- despre poporul despre ocean...)

nu ma leg de consum, mi se pare firesc sa platesti caii putere, insa mereu m-au enervat masinile submotorizate care consumau stupid de mult in raport cu performantele oferite in trafic; consider ca 2.5 e un compromis nereusit pt un touareg - 2.5 e motor pt A4 (chit ca nu mai exista in oferta actuala V6-le); 5 cilindri - alta poveste cu nr impar - neechilibrari optime; si doar povestind numai de fiabilitate 3.0 nici nu are ce discuta cu 2.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...ca sofatul adevarat pe sosea se face cu centrul de greutate jos, altfel masinile de competitie ar avea scaunul soferului pe pavilion; ca daca vrei sa-ti cari casa cu masina in excursie atunci mai bine stai acasa;

Cele 2 afirmatii nu le inteleg bine, chiar nu reflecta deloc realitatea.

Strada nu este un circuit si viata nu este o competitie.

Fiecare alege sa traiasca cum vrea atita timp cit nu deranjeaza pe ceilalti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 cilindri - alta poveste cu nr impar - neechilibrari optime; si doar povestind numai de fiabilitate 3.0 nici nu are ce discuta cu 2.5

Nu confunda 5 cilindri cu 3 cilindri.

Un diesel in 5 cilindri e mai echilibrat ca unul in 4 cilindri. Ar trebui sa stii acest lucru iar exemple sunt destule de la alte marci: motorul 270CDI (5 cilindri) de la Mercedes era net superior unui 220CDI (4 cilindri) pe E class W211, la fel un 250D (in 5 cilindri) era net superior unui 200D pe seria W124.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele 2 afirmatii nu le inteleg bine, chiar nu reflecta deloc realitatea.

Strada nu este un circuit si viata nu este o competitie.

Fiecare alege sa traiasca cum vrea atita timp cit nu deranjeaza pe ceilalti.

daca nu reflecta realitatea inseamna ca atunci cand intri intr-o curba de 120 grade cu viteza mai ridicata si te trage spre exterior g-ul centrifugei te simti mai comfortabil ca sofer avand centrul de greutate la 80 cm de sol decat la 20 cm, nu? perfect neadevarat (cel putin asa simt eu :icon_thumright: ); ca sa nu mai vorbim de ruliul pe care il are o masina inalta

daca strada nu o privim deloc ca si circuit/competitie, atunci de ce V10? era optim atunci (parerea mea) un 3.0 - e fiabil, consum rezonabil fata de V10, acelasi comfort, masina mai usoara, mai putin subviratoare, de investit mai putin in consumabile

subscriu ca fiecare isi traieste viata asa cum are chef, aici "prelucram" doar idei :D

a doua afirmatie avea legatura cu "elefantul mic din portbagaj"

Nu confunda 5 cilindri cu 3 cilindri.

Un diesel in 5 cilindri e mai echilibrat ca unul in 4 cilindri. Ar trebui sa stii acest lucru iar exemple sunt destule de la alte marci: motorul 270CDI (5 cilindri) de la Mercedes era net superior unui 220CDI (4 cilindri) pe E class W211, la fel un 250D (in 5 cilindri) era net superior unui 200D pe seria W124.

ca performante clar 5 e superior lui 4

dar de ce ar fi cinetic/mecanic mai echilibrat?

5 cilindri a fost mereu un compromis intre 4 si 6 adica performanta superioara lui 4 + scaderea masei motorului/consumului lui 6

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca performante clar 5 e superior lui 4

dar de ce ar fi cinetic/mecanic mai echilibrat?

5 cilindri a fost mereu un compromis intre 4 si 6 adica performanta superioara lui 4 + scaderea masei motorului/consumului lui 6

Fabiane...eu am scris echilibrat. Performanta in plus era de la sine inteleasa. Ideea e ca daca nu stii despre ce scrii, mai bine nu scrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ti-am cerut opinia dpdv strict tehnic, fara sa fiu "patronized" ca in curtea scolii

cheers

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rafinamentul unui 5 cilindri in linie este net superior unuia de 4 in linie. La fel este si mai bine ehilibrat. Dar sa nu uitam urmatorul lucru , nici o configuratie de motor de pe touareg nu este perfect echilibrata. R5 , V6 , V8 sau V10 sunt configuratii neechilibrate si necesita arbori de contra echilbrare.

Ca sa se elimine orice dubii:

http://en.wikipedia.org/wiki/Straight-4

http://en.wikipedia.org/wiki/Straight-5

http://en.wikipedia.org/wiki/V6_engine

http://en.wikipedia.org/wiki/V10_engine

:blink: Singurele motoare perfect echilibrate care nu necesita nici un fel de arbori de contraechilibrare sunt: 6 linie , 6 boxer si V12

http://en.wikipedia.org/wiki/Straight-6

http://en.wikipedia.org/wiki/V12_engine

http://en.wikipedia.org/wiki/Flat-6

Si acum sa revenim on topic:

Touaregul 2,5 este dupa parerea mea submotorizat si nerafinat. Nerafinat de ce: datorita constructiei distributiei pe pinioane. Este un motor gandit pentru transportere si camionete. Sa efectueze cat mai multi km , rasand rafinamentul pe locul secund. Motorul efectiv "rontaie". Nu se pune pe nici o alta masina a grupului VAG , decat pe transporter.

V6 TDI un motor la un pret nu cu mult mai mare decat R5-ul, are consum similar in viata reala , mult mai rafinat , commonrail , motor care exista pe A8 , A6, A4 , A5, Phaeton , Q7 , Q5 , si indiscutabil mult mai performant.

V10TDI - un motor ultraperformant dar care a ajuns din pacate la sfarsitul vietii fiind surclasat din toate punctele de vedere de V8-4,2TDI Commonrail.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.5 vrei sa spui ca nu e commonrail?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu reflecta realitatea inseamna ca atunci cand intri intr-o curba de 120 grade cu viteza mai ridicata si te trage spre exterior g-ul centrifugei te simti mai comfortabil ca sofer avand centrul de greutate la 80 cm de sol decat la 20 cm, nu? perfect neadevarat (cel putin asa simt eu :salut: ); ca sa nu mai vorbim de ruliul pe care il are o masina inalta

daca strada nu o privim deloc ca si circuit/competitie, atunci de ce V10? era optim atunci (parerea mea) un 3.0 - e fiabil, consum rezonabil fata de V10, acelasi comfort, masina mai usoara, mai putin subviratoare, de investit mai putin in consumabile

Pai asta vroiam sa spun, ca multi vor confort si nu-i intereseaza sa intre cu viteza in curbe.Difera de la om la om, citeste mai sus ce am zis destul de clar ca de acolo a plecat discutia..."la ce e buna o masina care are o tinuta de drum mai mica?"(desi si aici s-ar rezolva cu o suspensie pneumatica).

V10 datorita cuplului motor enorm(acum la 850Nm) care iti ofera senzatii unice in depasiri, pe serpentine si tot ce inseamna urcus, pentru puterea de tractare.Nu trebuie sa alergi cu masina ca sa simti toate astea.Sa vezi cum e sa faci Valea Oltului cind e plina de tiruri si tu depasesti 3 tiruri dintr-un foc fara nici un fel de efort sau risc si in spate sa zicem un Audi A4 2.0 tdi abia depaseste unul.Este o senzatie unica.Sau in serpentine cind iesi din curba si ai mult de urcat si din spate te "preseaza" un 530XD....sa vezi cum se departeaza bine de tine...practic este cuplul maxim al motorului la acel moment...pt. ca pe autostrada nu e mare lucru un V10 fata de celelalte masini...cuplul enorm nefiind solicitat foarte mult in astfel de cazuri.

Dar se pare ca am deviat de la subiect era vb. de R5 vs 3.0 :icon_thumright:

Modificat de VVV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revenind la intrebarea obsesiva "de ce?", pentru ca, prietene, sansa de a scapa cu viata in urma unui accident este de 100 de ori mai mare, pentru ca vezi toata strada de sus de acolo si iar, iei decizia de a depasi ceva mai in cunostinta de cauza

perfect adevarat: in urma unui accident ai sanse mai mari sa scapi cu viata intr-un touareg fata de o limuzina. insa ce omiti tu este ca avand o limuzina ai sanse mult mai mari sa scapi de un accident. trage tu brusc de volan la touaregul tau si vezi in care pom intri si apoi trage tu brusc de volan la un A4 si vezi ce se intampla. ca sa nu mai zic ca esti cu doamne ajuta cu un touareg cu care ai evaluat gresit o curba.

cu o limuzina ai sanse mult mai mari sa eviti un accident comparativ cu un SUV.

apropo, si soferii de dube au scaunul sus si vezi ca degeaba.

prefer o masina care sa fie in stare sa-mi evite 4 potentiale accidente din 5 decat una care sa poata evita 2 din 5 si poate provoca numeroase altele chiar daca esti protejat mai mult in cazul unui impact daca ai SUV.

intreba cineva daca 2.5 este commonrail. nu este domnule. nu vezi cum suna? suna a ....

apoi mai era cineva cu un v10 tdi care spunea ca la iesirea din curbe nu are ce face cu un 530d. domnule, poate soferul respectiv completa integrame in timp ce conducea sau poate era sofer care se urca la volan doar de paste. pai tu compari demarajele unui v10 tdi cu demarajul lui 530XD. ala te papa la micul dejun de 5 ori in 5 minute. ca sa nu mai zic ca atunci cand dumneata apesi pe frana panicat ca urmeaza curba, 530D trece prin curba respectiva cu minim 20 km/h in plus.

stai linistit, un sofer de 2.0tdi poate suplini pe valea oltului o diferenta de putere pe care o are V10-le. totul sta in modul in care intri in depasire. iar in curbe esti mancat. eventualele avantaje generate de demaraje sunt atenuate drastic in curbe si cum probabil stii, sunt multe curbe.

cum faci tu o depasire pe valea oltului ca tot spuneai de camioanele pe care le poti depasi iar 2.0tdi-ul nu poate?

poate ajungem sa ne intalnim prin zonele respective.

deci, cine poate sa-si cumpere si vrea touareg neaparat sa-si ia 3.0tdi.

am facut numeroase "probe" impotriva lui Q7 3.0tdi pe autostrada si q7 este aproximativ echivalentul lui 2.0tdi de 143 cp de pe A4 B8.

pe probate oricand cu oricine.

Modificat de maryuskkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Maryuskkk.... cati km ai mers cu un Touareg V10 tdi sa poti sa faci aceste afirmatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
2.5 vrei sa spui ca nu e commonrail?

nu este commonrail, nici 2.5 R5 TDI si nici V10 TDI, ambele sunt PD (Pumpe-Duse)

doar V6 TDI este commonrail.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite eu am un r5 si merge impecabil,dar pe langa el mai am o masina sportiva.Pana la urma si asta a fost o optiune,daca nu aveam si cealalta masina care sa-mi puna adrenalina in miscare probabil imi luam un v6 tdi sau v6 pe benzina.Pana la urma depinde cred de fiecare ce vrea de la o masina,asta e adevarat e lenta mai ales ca acum i-am pus si niste jante mai mari si roti mai late si e si mai puturoasa:)cred ca depinde de fiecare ce vrea,pana la urma cifrele vorbesc.e clar ca o masina care face suta in 12 sec nu e sportiva dar nici nu sunt pentru sa-ti iei de ex un cayenne turbo sa incerci sa le combini pe amndoua.senzatiile adevarate le ai de la o masina joasa,cand esti aproape de astfalt...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cumperi masina noua zic ca trebuie sa iei V6, intrucat diferenta dintre motoare este de aprox. 10% din pretul de nou. Insa daca o iei second..se schimba povestea, diferenta de pret este de aprox 7000 euro deci cam 25% ceea ce nu prea merita. Si oricum cine isi ia un Touareg mai are cel putin inca o masina in garaj, iar R5 este dupa parerea mea foarte suficient (daca se considera necesar se poate face o remapare) pentru cateva excursii la munte sau pt plimbari iarna.

Daca te astepti de la Touareg sa faca suta in 7-8 sec atunci te inseli rau, daca te astepti ca Touareg sa consume sub 14l/100km in oras te inseli rau, daca te astepti ca Touareg sa fie ieftin de intetinut te inseli rau.

Vrei sa fugi tare i-ati un RS, vrei sa consume putin ia un Lupo.

Vrei un SUV i-ati un TOUAREG INDIFERENT DE MOTORIZARE :D . Eu am un R5 si sunt foarte multumit de el iar cu suspensia si cutia pe sport trage chiar binisor (trece aproape o secunda pana sa realizeze ca am apasat la fund pedala de acceleratie si sa retrogradeze treptele :) ) chiar si pe serpentine.

PS: parca X5 avea in jur de 180CP la 3.0 pana la facelift.

Modificat de manumeciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS: parca X5 avea in jur de 180CP la 3.0 pana la facelift.

s-ar putea sa fie gresita informatia ta.

cred ca avea 218 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciao

mai jos aveti datele motoarelor diesel montate pe Touareg

post-5336-1223056088_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!