Jump to content

Cat v-a tinut un motor 1,6 D la care a-ti facut RK .


cris1981
 Share

Postare recomandată

Multumesc floro pentru raspuns   :icon_thumleft: , nu vreau sa ma gandesc la segmentare ......nu ca poate nu ar trebui , desii nu ar trebui , tinand cont ca motorul are maxim 40000 de cand a fost facut .

Interesant este ca motorul este curat , nu scuipa ulei , cu motorul cald am scos de multe ori joja sa vad daca scuipa  afara , nimic ....

Nu m-ar speria segmentarea in sine , dar  mai vorbind cu unii si cu altii , segmentarea la disel ii cam " frectie pe picior de lemn " .

Si in momentul cand il desfaci ....mai trebuie si aia si aia .....ajungi la costuri mari ...si banii sunt putini .....masina veche .....ma plang ca o baba  :D .

Multumesc inca odata !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cris1981

    17

  • floro_st205

    7

  • sorin1988

    5

  • alyn_xwt

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu stiu daca ai inteles ,eu am sugerat ca inainte de a desface motorul ,incearca sa schimbi tipul de ulei . de multe ori se rezolva asa . chiar daca s-ar fi montat segmenti "turcesti"  :D  nu cred ca ar fi tinut numai 40K ,de aceea as cauta problema in alta parte .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu gasesc Valvoline 10 w-40 , dar ala ii mai subtire decat 15 w40  si implicit cred ca consumul v-a fi mai mare  , am avut pentru o perioada Castrol Magnatec 10w-40 in motor , il "bea" intr-o veselie  .

M-am gandit la un moment dat sa-i bag ulei 20w , varul cu magazinul mi-a zis ca nu-i indicat la disel.....

Probabil ca perioada in care fostul proprietar a facut ca  ventilatorului   sa porneasca la buton a afectat motorasul meu .......l-am folosit si eu o perioada pe acelasi principiu .....de cand am remediat situatia ventilatorul porneste singur cand trebuie .......

Am vazut ca ventilatorul intra in functiune atunci cand indicatorul de la apa ajunge un pic mai inainte decat a fi in dreptul ledului rosu , inainte la indicatile fostului  il porneam cand trecea un pic de ledul rosu ....

Am un cunoscut care are o Mazda disel , nu stiu modelul exact , oricum ii veche ,mi-a zis ca ii baga 1L de ulei la 100 de km !

M-am nimerit cu el la  "cumparaturi " , el ulei de motor , eu la fel  :D , cand l-am intrebat cum porneste iarna  la consumul asta mi-a spus ca nu are nici o emotie ..... :tuktuk: .

Asta e ....pana la urma bine ca batranica mea porneste frumos , merge rotund , inclusiv iarna  , prea frig sa fi fost pentru a avea  balbaieli la pornire , si alea cateva secunde .

Eu nu parcurg in general mai mult de 10-12 mii de km cu ea pe an ....are tot timpul ulei nou in motor .....filtrul de ulei il schimb la consumul asta o data pe an .

Probabil ca problemele motorului meu sunt mai multiple .........dar mi-e  greu  mie sa ma "gandesc" .  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10W40-ul e semisintetic 15W40  e mineral .desi indicele "la cald" e acelasi , sunt diferente de fluiditate intre mineral si semisintetic .castrolul nu-l mai "pot vedea" de ani buni .eu acum merg pe mobil pe o masina si motul pe o alta ,as folosi valvoline dar nu mai gasesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna

este un caz concret

acu am un audi  90  tdi   care  consuma ulei  valvoline15/40  cam aproape  1 litru  la  1000  km

spuneau ca e din cauza la turbo

acu am trecut  la  hexol   15/40  si  consuma  abia 0.5 litri  la 1000km

macar  valvolinul   are  reclama  buna,,si totusi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu  stiu ca HEXOLUL este ulei romanesc , nu ca  ar fi un incovenient  asta , ca sa ne mearga cat de cat bine trebuie sa fim si nationalisti  :RO flag:

Problema in viziunea mea ar fi alta , nu am vazut sa aiba specificatia WV .....are API , B3-B4 ....recunosc ca nu stiu foarte multe despre uleiuri ....

Am dat o cautare pe "nenea" google si am vazut specificatia uleiului HEXOL 15/40 , am ramas masca cand am vazut si pretul per litru .....

Sincer sunt un pic in ceata ......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!