Jump to content

Senzor portbagaj


pabloescobar
 Share

Postare recomandată

switch-ul din portbagaj, are doua circuite

 

- unul merge catre lampa din portbagaj

- celalalt catre cluster/ceasuri - pentru martorul de portbagaj deschis.

 

deci, verifica switch-ul, daca nu are deteriorat circuitul catre cluster

Daca un fir merge spre cluster si unul spre lampa din portbagaj cine ii mai spune modulului de confort ca portbagajul este deschis?

Switchul e nou oem.Inca nu stiu daca da impuls de masa sau masa permanenta.Pe live data il arata permanent inchis portbagajul indiferent de pozitie.

Pages_from_wd_27_comfort_sistem_with_power_windows.pdf

Modificat de Eduard-Florin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 193
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    20

  • F l o r i n

    11

  • JackD

    9

  • MasinaPoporului

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Un fir direct la lampa si unul catrea modul confort si ceasurile de bord. Si switchul da masa pe ambele fire cand este deschis portbagajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

switch-ul din portbagaj, are doua circuite

 

- unul merge catre lampa din portbagaj

- celalalt catre cluster/ceasuri - pentru martorul de portbagaj deschis.

 

deci, verifica switch-ul, daca nu are deteriorat circuitul catre cluster

Daca un fir merge spre cluster si unul spre lampa din portbagaj cine ii mai spune modulului de confort ca portbagajul este deschis?

Switchul e nou oem.Inca nu stiu daca da impuls de masa sau masa permanenta.Pe live data il arata permanent inchis portbagajul indiferent de pozitie.

 

 

.... cel care merge catre cluster....

 

comanda vine pe masa.

 

Verifica-ti cablajul, pana in modulul confort - verifica si in mansonul de cauciuc dintre hayon si caroserie.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare.Am si eu o problema la un Golf 4 din 2000 cod motor AXP si anume martorul de portbagaj nu se stinge de tot ramane aprins cu intesitate mica osciland uneori (atasez si o poza) si daca de exemplu aprind farurile se stinge pt o secunda dupa care revine la fel,cand deschid un geam la fel face tot o sec se stinge si revine la fel.Martorl de portbagaj functioneaza ca daca deschid portbagajul se aprinde la normal,problema ce ma doare e ca imi consuma bateria am masurat cu ampermetrul si am 210 mA cu capota simulat inchisa si am asteptat 20 min poate si mai mult.Ce pot sa-i fac?multumesc

post-15242-0-88500400-1400705882_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

am avut o masina cu o problema identica.... nu mai imi aduc aminte exact cum am rez...

 

1. verifica firele din mansonul de cauciuc, dintre hayon si caroserie

2. verifica switch-ul de la portbagaj - vezi sa nu ai apa in mufa... sau in el.

3. verifica cablajul pana in confort/ceasuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat punctul 1 si 2 si nu am gasit nimic decat la mufa de la switch puitina mizerie si am dat cu spray contact.

acum la punctul 3 cum pot eu sa verific cablajul pana in comfort ca eu am desfacut si am scos mufele din modul dar mai mult nu stiu ce sa fac ca se le urmaresc trebuie sa dau jos bordul?mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se masoara firele cu aparatul de masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...cred ca se putea si altfel,un sprai de curatat,timp,rabdare si o bere eventual yala sh daca era incapatinata rau.Bine ca e ok !.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

O intrebare simpla: (ca tot am citit pe aici dar n-am gasit nimic legat de eventuala problema a mea) 

                  Lumina din portbagaj e pe acelasi circuit cu restul luminilor din masina la deschidere de usi ? Sau lumina din portbagaj trebuie sa stea aprinsa atat timp cat e portbagajul deschis ? Pentru ca, la mine, functioneaza switchu-ul si lampa doar ca nu ramane aprins daca am haionul deschis si restul usilor inchise. Iar daca dau comanda de deschidere din telecomanda sau deschid o alta usa, se aprinde la loc. Iar daca las usile inchise si inchid si redeschid doar haionul, nu se aprinde inapoi. Dar BC-ul tipa ca am deschis haionul. A mai patit cineva asa ceva sau asa e normal si ma agit eu degeaba ? (scuze daca a mai detaliat cineva problema asta si n-am reusit eu sa dau de ea) Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

functioneaza normal, stai linistit.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am si eu o intrebare.mufa de la haion are 3 fire .ar trebui sa mi se aprinda si martorul in bord? Ca nu mi aprinde nici becul in port bagaj nici martoru in bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, mihaitagolf4 said:

Am si eu o intrebare.mufa de la haion are 3 fire .ar trebui sa mi se aprinda si martorul in bord? Ca nu mi aprinde nici becul in port bagaj nici martoru in bord

da, trebuie sa aprinda - ai 3 fire - unul este masa si celelalte doua, de la switch -unul la confort/ceasuri si celalalt la lampa din portbagaj.

Ori inlocuiesti yala cu alta cu tot cu switch... sau schimbi numai switch-ul - trebuie sa adaptezi unul, nu gasesti original pentru aceast model de yala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Swich ul e terminat.o sa schimb broasca cu totu.da o sa verific sa nu iau broasca tot cu swich ul stricat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
  • 2 weeks later...

Se gaseste switch original (OEM) pentru yala de Golf/Bora, cu codul 6X0 947 569, vezi postul meu de acum câtiva ani. La Golf trebuie demontata yala ca in pozele de mai sus, pentru a putea fi montat si de aceea nu se da ca piesa de schimb. Trebuie comandat ca atare dupa codul de mai sus. Chiar ieri am inlocuit unul la un prieten si am observat ca au modificat putin carcasa si pentru a-l monta corect in yala de Golf/Bora, trebuie razuit cu grija, cu ajutorul unui cutter, un "nasuc"  care nu exista la varianta mai veche. Daca nu se razuieste acel "nasuc", switch-ul nu se aseaza corect pe tabla cu gauri, vezi ultima poza de mai sus. Switch-ul costa intre 92 si 111 lei, cel putin la magazinele la care am cautat eu. O yala noua se invârte pe la 250 de lei. Trebuie indoita la loc bucata de tabla pe care se monteaza switch-ul, dupa ce s-a introdus switch-ul in locul lui, fara a fi montat inca in gaurile de fixare si apoi atentie la topirea celor 2 bolturi din plastic, sa nu ramâna prea subtiri "palariile" si in acelasi timp switch-ul sa stea fix, sa nu se miste.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

swichul este pentru polo si cordoba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!