Jump to content

motor golf 2 kjetronic 1.8


BARO
 Share

Postare recomandată

Salut,

am nevoie de un sfat de la cei care au mancat motoare pe paine.

problema este urmatoarea:

se da un motor 1.8 injectie kjetronic golf 2 care se vrea montat pe o skoda felicia. poate unii stiti poate altii nu ca skoda a montat motoare vw de 1.6 75 cai si 1.9 diesel pe cutiile de skoda cu ajutorul unei flanse.

acum se pune urmatoarea problema: motoarele astea de vw montate pe skoda sunt orientate invers decat sa zicem la golf adica la golf inclinatia este \ iar la skoda /. am sa atasez o poza.

daca montez motorul de vw kjetronic pe cutie o sa stea asa / . in ipoteza ca se modifica baia si sorbul de ulei ce alte probleme mai trebuesc luate in calcul?

astept sfaturi si idei.

post-45313-0-77168800-1353399562_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Galeria de evacuare nu stiu cum o vei trece si admisia, care e posibil sa nu incape sub capota daca motorul sta inclinat invers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele de skoda (nu stiu de cel de 1.6 montat de vw pe felicia) au in biela un canal prin care pulverizeaza ulei pe jumatatea cilindrului orientata cu concavitatea in jos. Daca si cel de 1.8 are o asemenea solutie tehnica pentru a imbunatati ungerea cilindrului atunci trebuie sa vezi cum faci.

PS, n-am mancat motoare pe paine, dar pot sa iti zic ca am mancat paine prin motoare.

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la spritzuitoarele de ulei, din cate stiu, nu toate 1,8 8V au asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea ar fi cea mai mica problema..

Vezi pe forumurile de skodisti din afara, sunt care au facut conversii cu KR si 1.8T, dar cred ca schimbau si cutia, suporti, planetare.

Sau intereseaza-te sigur ca merge motorul de 1.8 8v pe cutia aia de Skoda, si ca o sa tina cutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e sa o luam de la baza, VW a avut motoare inclinate diferit. cele de 1,5 1,6 1,8 etc inclinate spre habitaclu, cele de 1,1, 1.3 erau inclinate spre radiator, asta vorbind de generatia de motoare din care face parte 1,8 K-jetronic. Motorul de 1,6 cel din poza e de generatie mai noua, sunt convins ca cutia sau flansa ei nu o sa potriveasca pe blocul de k-jetronic. inainte sa il tina inclinat in cealata directie, trebuie convinse sa se marite cumva. Din putinele informatii si mie mi se pare mult mai usor un swap cu cutie cu tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!