Jump to content

Skoda Octavia-Dricu'


styuk

Postare recomandată

Salut!Ma numesc Catalin Stiuca si am 19 ani.De astazi,masina familiei este o Skoda Octavia Break din 2004.Masina are motor de 1,6(102cp),comenzi pe volan,clima,scaune incalzite,geamuri electrice,jante aliaj pe 16(cu spitelick.gif) etc.Poze nu am inca,eu fiind la facultate la Timisoara.Cand o sa ajung acasa(40 km de Craiova,Filiasi) o sa fac.Are insa o "problema",porneste normal dar imediat scade turatia motorului la 500 de ture.apoi urca la 1100,1200 si oscileaza cu o amplitudine nu foarte mare.daca o ajut putin cu acceleratia 2,3 secude merge normal.ce poate sa fie?saptamana asta pun testerul pe ea dar voiam sa va intreb si pe voi.

P.S Abia astept sa o vad si sa o conduc.

Multumesc!

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos si km cat mai multi fara incidente. Curata si tu clapeta de acceleratie pentru inceput.

Link către comentariu

Salut,sa-o stapinesti sanatos,si fara evenimente neplacute,si asteptam pozele.

Link către comentariu

am condus-o,m-am indragostit!!!ii pusei folie pe lateralele spate,au iesit perfect.luneta,fiind "rotunda",a iesit cu riduri.o sa o dau jos si o sa-o puna cine stie si are rabdare :)).zilele astea o sa ii fac o sedinta foto.am cateva dileme.ce fac butoanele(sau ce ar trebui sa faca) de pe volan(partea stanga)?computerul de bord?la mine nu fac nimic.pe semnalizare este un buton "on/off",aceeasi intrebare.multumesc!

Modificat de styuk
Link către comentariu

este pilot automat. cand dai on/off nu se aprinde nimic in bord? nu scrie si res/set pe butoane,pe maneta?

folia pusa pe geam curbat se rezolva cu un pistol cu aer cald,sa dispara acele cute

Link către comentariu

nu se aprinde nimic.presupun ca trebuie trecut pe on si dupa de pe volan.sau?care poate sa fie cauza?

Link către comentariu

daca poti pune o poza ar fi mult mai usor.

pe maneta de semnalizare ai buton on/off si pe volan butoane Res/Set ?

daca da, este de la tempomat/ cruise control...cum vrei sa-i spui.

post-66542-0-12725000-1354195471_thumb.j

Link către comentariu

da,exact astea sunt.in bord nu se aprinde niciun martor,nimic.incercai la viteza foarte mica si de pe loc.conteaza?

Link către comentariu

nu are treaba cu viteza, trebuie sa se aprinda cand dai off-on la maneta.

daca nu se aprinde....nu ai firele legate bine, nu ai activata optiunea din soft...

Link către comentariu

@styuk

La masina ta nu se aprinde martorul de tempomat ca la golf 4, dai maneta tempomat pe on si in mers cand ai sa zicem 40 km/h dai pe set-ul de pe comenzile volan si o sa-ti mentina acea viteza

Modificat de dragos2007
Link către comentariu

Daca e ca la Seat nu se aprinde nimic in bord, trebuie sa ai cel putin 30 Km/h in viteza a 3-a sau mai sus.

Link către comentariu

asa este,peste 30 km/h.nu depinde treapta in care este.am citit in carte,o descarcai de pe net.maine o sa-l testez.

Modificat de styuk
Link către comentariu

pilotul automat functioneaza perfect.s-a aprins din nou martorul de sonda...ce este de facut?

Link către comentariu

pozele promise.cam greu cu ele pe acest forum :)

dsc05712r.jpg

dsc05708if.jpg

dsc05710d.jpg

dsc05713g.jpg

Modificat de styuk
Link către comentariu

Foarte frumoasa skoda.

Cu folia spate incearca cu un pistol de aer cald sa vezi daca mai poti sa-i scoti din cutele alea si sa o intinzi.

Iar cu faptul ca nu sta la relantiu pot fi multe cauze dar eu cred ca prima data ar trebuii sa cureti clapeta de aceleratie. O dai cu un spray in maxim 10 minute ai rezolvat. Poate dupa mai trecuie sa faci o readaptare de clapeta. Daca nu pune vag-comùl pe ea.

Link către comentariu

Ambele variante le-am incercat.Folia spate este pusa a doua oara cu pistolul iar clapeta am curatat-o.Aveam un furtun fisurat.L-am schimbat si este ok.Multumesc pt apreciere.

Link către comentariu
  • 2 months later...

astazi am pus vag com'ul pe masinuta.

 

17825-Power supply relay for ECU...p1217-35-10---intermittent.

am cautat pe internet si am gasit ca are legatura cu releul de pornire.ce este acest releu?unde dau de cutia cu relee?

 

178340-EVAP purge valve...am vazut ca este vorba de vaporizator.trebuie schimbat?se poate "repara"?

 

cum era de asteptat si doua erori la sonda...

17256-oxygen (lambda) sesor heating;b1 s2:open circuit p1118-35-00

16524-oxygen (lambda) sesor heating;b1 s2:no activity   p0140-35-10---intermittent.

 

 

00926-Terminal 30    07-10-signal too low-intemittent

asta am vazut ca este de la bornele bateriei?este posibil?acum cateva zile am dat bateria jos si am pus-o pe redresor dupa ce am descarcat-o cu casetofonul.

 

ma ajuta cineva?sfaturi?pareri?multumesc frumos!

Modificat de styuk
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!