Jump to content

GOLF V R32 VS GOLF V GTI


playhard
 Share

Postare recomandată

Mey, eu am inteles ca stiau amandoi. Asta cu Boxter gri...nu stiu ce sa zic ca mai toate-s gri :D ! Si mie mi s-a parut putin dubios dar asta mi-a zis. La 'manual' zice asa : http://www.zeperfs.com/duel1256-1041.htm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • D_T_Z

    9

  • razdan

    8

  • auto-extreme

    5

  • SpeedeR

    5

super tare siteul :D :D :D

akum am ce sa fac

eu mam dat cu un gti dsg si ma face la o masina p 400m... oricum cred k soferul boxterului nu prea stie...mai era si S.. ma rog, se pot intampla multe la o cursa:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Facem parte din acelasi grup si avem tendinta de a ne bate cu pumnul in piept. Ma amuza faptul ca de la o comparatie RS32-GTI s-a ajuns la Boxter. Nici o data nu va fi privit la fel un sofer care coboara din cel mai bun VW cu unul care coboara dintr-un Porshe si nici performantele celor doua marci. Personal m-am "agatat" de un 911 o data dar asta pana s-a suparat respectivul si l-am pierdut instantaneu in zare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

pt. ca nu este arie speciala pt. R32 postez aici: tocmai am admirat un R32. parca la SIAB nu am fost la fel de impresionat. A devenit un mit pt. mine, un ideal... masina asta e prea prea :) dar cand ii auzi motorul si evacuare :) chiar si numai la 3000-3500 e superb sunetul. am facut niste filmulete in graba.

http://rapidshare.de/files/16874171/VIDEO_055.mp4.html

http://rapidshare.de/files/16874465/VIDEO_056.mp4.html

sorry de :)

chiar nu m-am putut abtine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
smotocel_79

Eu sigur as merge pe un R32...desi la suma asta eu zic ca poti cumpara alta adrenalina....mai mai super...dar daca iubesti marca , ceea ce explica atentia cumparatorilor spre o anumita marca...atunci R32. :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut

Citind acest topic cap coada, observ ca se discuta doar pe baza comparatiei GTI - R32... nu prea are legatura cu intrebarea mea, dar... in fine

Eram curios daca cineva de pe acest forum a vazut R32-ul din showroom-ul VW, sa uitat peste optionale... peste pret...

Deci, cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Arata cumva ca R32-ul de AICI ? Culoarea este superba dar nici pe negru nu e urat. Am vazut 2 R32-uri pe negru si arata foarte bine, atat ca e cam greu de intretinut aceasta culoare.

PS. Va tenteaza un R32? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In toata discutia asta mai intervine si imaginea GTI-ului,care de 30 de ani e sigla de referinta in segmentul hot hatch,pe cand R32 e inca "tanar".Intr-adevar R32 are performante superioare GTI-ului,insa are valoare mai mare un GTI Edition 30 (care are deja 230CP) decat un R32.Insa daca privesti doar din perspectiva performantelor,atunci R32.Oricum,ambele masini ofera satisfactii,spun eu, destule pt o tara ca a noastra in care exista doar 200KM de autostrada,dintre care 110 sunt...nu are rost.

Modificat de SB_20_WOB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, arata exact ca cel din poza...

Eu ma gindeam sa schimb 2.0 TDI-ul cu un R32 albastru ca cel in discutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca consumul & pretul nu sunt un impediment nu vad de ce nu.

Ce v-a facut sa va ganditi sa schimbati 2.0 TDI-ul cu un R32 ?

Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca consumul & pretul nu sunt un impediment nu vad de ce nu.

Ce v-a facut sa va ganditi sa schimbati 2.0 TDI-ul cu un R32 ?

Numai bine !

Eu am avut Golf 1, 2 si 3, toate GTI. Intotdeauna am visat la VR6...

Cu timpul le-am vindut pe toate

Acum, am avut nevoie de o masina si normal ca m-am orientat catre Golf. La momentul respectiv nu exista R32, iar de GTI nu prea aveam bani decit pentru unul fara optionale.

Acum exista posibilitatea(cu o diferenta suportabila) de a schimba acest TDI pe R32

Cam asta e povestea

PS. Sper ca nu-mi vorbesti cu dumneavoastra...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, deci pot vorbesc la per-tu :D

Da, ai dreptate, sunetul unui V6 este frumos rau. Poti sa vizitezi si site-ul de la Milltek (http://www.millteksport.com/) , au un filmulet cu sunetul unei evacuari Milltek pus pe Golf IV R32. Suna DemenTZial de-a dreptul :P

Mai exista si varianta Golf IV R32 SH + mods, dar in moment ce iti place Golf V nu cred ca vei opta pt asa ceva.

Daca te hotarasti sa iti iei R32 sa ne anunti, cred ca vei fi primul pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

o sa spun si parerea mea,desi putin importanta.eu am optat la inceput golf V 2.0 TDI,dar apoi am mai stat si am decis la 4motion.nici nu stiu cum va fi.cica ,destul de puternic pt bucuresti(zicea dealerul).Destul,inseamna adica pt un diesel.scuze.sa revenim.

Am mai spus odata si spun din nou.Masina(R32)isi merita toti banii.

1. V6 isi face toti banii.

2. 3.2 apacitate mare.se stie ca daca vrei sa te joci cu el,e indicat peste 3.0,capacitate cilindrica.

3. 4motion-ul face banii.NU RUPE !!! ca are ceva putere.

4. interior de clasa,mai ales scaunele.

5. sunetul il face special.

DAR,pentru ca exista un mare DAR,cumperi ceva de la o anumita suma pentru ca esti fan...iubesti MARCA.la banii astia iti iei adrenalina pura.totul face marca.nu spun ca nu exista alternative.dar eu clar nu m-as mai uita la consum.cand te hotarasti pt asa ceva,nu cred ca e problema consumul.OMUL a cerut o parere generala.e clar ca daca sa gandit la asa ceva,combustibilul nu e o problema.totusi daca vrei sa si o tunezi,preturile sunt foarte mari.cred ca tot o japoza ar fi buna.

Cat despre GTI....nu cred ca se pot compara.capacitate cilindrica,V6,4 MOTION....IL FACE LEJER...si pretul la fel :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul de 3.2 V6 si tractiunea 4 motion fac din R32 o masina cu potential mai mare de tuning ...dar exista si dezavantaje --> pretul , consumul. Oricum un R32 full mi se pare cam scump pentru un golf si deja la banii aia exista masini mai performante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba despre Golf. Nu mi-as dori nici o alta masina care se poate incadra in bugetul asta... Poate sa fe adrenalina de pe lume, ca tot nu.... daca vrei asa ceva iti iei motor. si doar ce am renuntat la sportul asta acum un an

Eu m-am cam hotarit, o sa va anunt cind semnez contractul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare tuturor, acesta este primul meu mesaj pe forum si am o dilema. Intentionez sa achizitionez o masina noua si din grupul VAG cam astea ar fi:

1. GOLF V GTI - 2 usi - DSG - cu optionalele dorite de mine ajunge la 24.000 CIP

2. GOLF V R32 - 2 usi - DSG - cu optinalele ajunge la 29.000 CIP

3. S3 - care din informatiile primite de la dealer va costa aproximativ 31.000 CIP, insa va fi foarte bine echipat deci nu este cazul de multe optionale.

In ceea ce il priveste pe R32, am facut un test drive cu unul manual, iar cand spun test drive ma refer la 1-2-3-4-5 pana in zona rosie, iar 6 nu am apucat sa-i dau decat foarte putin deoarece venea o curba de 90 grade si era ud pe jos. Ce pot sa spun de masina este ca m-a impresionat la modul placut, nu neaparat acceleratia (care fara doar si poate este OK) ci stabilitatea si sunetul motorului.

Pe de alta parte exista GTI cu care nu am mers dar care dpv estetic arata mai bine decat R32 (zic eu), este cu 5.000 euro mai ieftin decat R32 in variantele dorite de mine si are potential de tuning mai mare la inceput deoarece este turbo. Adica mai mult ca sigur orice masina iau va veadea stage 1 tuning (admisie aer sport, evacuare sport si ecu remap/piggyback ecu) care ar duce GTI-ul undeva la +250 CP si datorita faptului ca este cu vreo 150 kg mai usor decat R32 inseamna ca ar putea avea acceleratii/reprize mai bune. Problema este ca GTI are transmisie fata, deci plecarea de pe loc ar fi mult mai problematica decat la R32 care este AWD. Pe de alta parte 4x4 de pe R32 este de tip HALDEX, deci fratiorul mai sarac a lui TORSEN.

As fi curios sa aflu daca cutia DSG de pe GTI ar face fata la +250 CP si +350 Nm si daca stabilitatea pe uscat se apropie de cea a lui R32.

Al treilea candidat din grupul VAG ar fi S3 la care sasiul banuiesc ca este similar cu cel de pe R32 (tot 4x4 Haldex) insa caruia i s-au adus usoare imbunatatiri. Motorul este ceva mai puternic decat la R32, nu are DSG nici ca optiune insa este Turbo ceea ce inseamna ca in cazul unui stage 1 tuning ar sari usor de 300 CP si ar pleca bine de pe loc avand in vedere ca e 4x4.

Logic din aceste 3 modele, S3 este alegerea cea mai buna dpv tehnic INSA este cu minim 7000 euro CIP mai scump decat GTI si cu minim 2000 euro CIP mai mult decat R32, bani care il apropie de STI si EVO9 care dpv al performantelor joaca in alta liga dar au si destule minusuri (materiale, design, dotari, taxe vamale, etc)

Asadar as fi fericit daca as putea primi cat mai mult feedback din partea voastra, daca puteti sa imi raspundeti la intrebarile de mai sus si sa ma ajutati cu alegerea.

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

propunerea mea este audi a3 sportback 2.0 tfsi quattro...200 hp cu AWD...cred ca pretul este intre GTI si R32...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La sfatul tau tocmai am configurat pe net un A3 2.0 TFSI AWD (fara DSG) si daca adaug dotarile ce mi le-as dori pe GTI ajung la +30.000 CIP, deci mai mult decat un R32 :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nasol..imi pare rau...daca banii nu ar fi problema eu as opta pt R32, audi intr-adevar are un pret f mare dar si calitatea este f buna

nu stiu ce alte criterii mai iei in calcul...banuiesc ca consumul nu te intereseaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

intretinerea este in aceasi zona pentru masinile enumerate de tine , dar dintre toate as alege R32ul cu interiorul cu scaune scoica. Suna intr-un mare fel, are stabilitate extraordinara , posibilitati de tuning sunt (dar scumpe) si intri intr-o categorie de masini exclusiviste. GTI a devenit comun deja in schimb diferenta de bani pana la R32 sau S3 il pot face sa fie unic.

S3ul ai mult de asteptat pana sa-l ai.

Sa te gandesti si la o a doua masina de facut concedii daca nu vrei sa dai peste cap balanta datorita consumului :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, S3 intra in productia de serie abia in luna Noiembrie si ar ajunge cel mai devreme prin Ianuarie-Februarie 2007 (cel putin asa spun cei de la reprezentanta).

Cat despre GTI as avea o intrebare: suporta cutia DSG +250 CP si +350 Nm? Deoarece daca optez pentru asa ceva cu siguranta ii voi pune dupa 10.000 Km un turbo-back, Cold Air Intake precum i-as rescrie si ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, multumesc pentru link. Problema este ca dupa lectura sunt la fel de confuz ca si inainte :D Adica unii spun ca rezista, altii ca nu.

Tu ce spui ? Suporta DSG de pe GTI cam 260-270 CP si vreo 370-380 Nm ?

Modificat de ragazzon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa te gandesti si la o a doua masina de facut concedii daca nu vrei sa dai peste cap balanta datorita consumului :Driver:

Sa sti ca totusi la drum cu 2 pers+bagaje, mers decent, adica max 160, consumul nu sare de 10-11l/100...

Mie i-mi lua 2.0 TDI-ul 6.5-7l/100 asa ca diferenta nu este foarte mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!