Jump to content

GOLF V R32 VS GOLF V GTI


playhard
 Share

Postare recomandată

Playhard, am vazut filmul de cum a aparut. Tocmai am zis ca nu o sa merg prea mult in regim de circuit deoarece nu am unde ! As vrea si eu sa merg ca baietii de la top gear dar pana avem si noi unde... Surplusul de putere il voi folosi pe reprize si acceleratii de la 100kmh in sus iar acolo nu vor fi probleme !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • D_T_Z

    9

  • razdan

    8

  • auto-extreme

    5

  • SpeedeR

    5

  • Administrator
iar daca nu stiai, pe o platforma comuna (Golful are platforma lui A3, nu vei gasi motoare amplasate altfel decat la primul model aparut din fabrica)

Exemplu :

Skoda Octavia 2, Touran, Leon nou, Golf V, Passat, si inca cateva, toate au platforma tehnica a lui Audi A3 !!!!!!!!

[offtopic] psst.. domnu' nu se invarte in jurul lui Audi treaba asta. Platforma cu cod A4 este platforma lui Golf IV pe care s-au facut celelalte modele (A3 8L, Octavia 1, TT, Toledo, Leon etc) , iar platforma A5 a lui Golf V este platforma noului A3 8P, Touran (prima masina construita pe platforma A5), Leon nou, Toledo nou, Octavia 2, Altea, Golf 5+, noul Passat .

Deci au platforma tehnica la fel cu A3 .. dar e a Golfului.

Parerea mea (si a cartilor)

@ ceilalti : eu cu andrei ne permitem o exprimare asa ca mai sus. Sa nu credeti ca se da la cap daca scri ceva gresit .. doar ca la el globulele din sange s-au stans cate 4 si au format sigla audi :(

[/offtopic]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot OT din pacate, dar promit ca este ultimul.

@andreiloghin: nu doresc sa intru intr-o polemica in care pasionalul domina ...

Doresc sa inchei aceasta mica disputa pe care nu am declansat-o decat fiind metaforic ...

Cand am spus #11 "R32 pare sa aiba deci si "cuplu la aproape orice turatie", si mai bine chiar dacat concurentul in cauza." (citat de andreiloghin #18), nu am spus "ca R32-ul are cuplu maxim pe o plaja larga de turatie...." cum s-a interpretat gresit in # 24.Deci ceea ce se afirma in continuare la pct 1 din #24 nu mai are legatura cu afirmatia mea. Iar pretul ...nici atata.

M-am documentat ... si de mai multa vreme nu de acum, calduros multumesc pentru recomandarea amabila si plina de tact.

Cand am afirmat "... daca R32 ar mai fi si quattro, aproape ca l-as lua si fara test-drive." am spus-o metaforic, pentru ca mi-as fi dorit o compacta cu atributele golfului dar si cu cel mai sportiv sistem de tractiune integrala permanenta (care include diferentialul Torsen), asa cum vedem in WRC.

Nu era vorba deci de punerea in discutie a definitiilor, a entitatilor, sau a unor posibilitati tehnice ...

Imi pare rau daca s-a interpretat ca atare …

Cat despre Torsen (indiferent de denumirea sistemului de tractiune integrala care il include), declaratia "este cel mai bun in transferarea cuplului intre punti" nu-mi apartine dar puncteaza pozitia acestuia in motorsport.

Si ma refer la prezent, nu la tentative din trecut care au avut mai mult sau mai putin succes.

Iar la ultimul paragraf a raspuns mai bine Voinea ...

In speranta ca se poate incheia definitiv aceasta mica discutie bilaterala care polueaza topicul lui playhard, urez acelasi:

“Keep the course” cu aceeasi speranta ca este considerat un indemn la discutii interesante si constructive.

Si scuze pentru playhard si pentru ceilalti pentru acest nedorit intermezzo in topical “GOLF V R32 VS GOLF V GTI” ...

End OT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linistit man ! \Ce-i drept am fost si eu cam infocat

keep the course indeed

[offtopic] psst.. domnu' nu se invarte in jurul lui Audi treaba asta. Platforma cu cod A4 este platforma lui Golf IV pe care s-au facut celelalte modele (A3 8L, Octavia 1, TT, Toledo, Leon etc) , iar platforma A5 a lui Golf V este platforma noului A3 8P, Touran (prima masina construita pe platforma A5), Leon nou, Toledo nou, Octavia 2, Altea, Golf 5+, noul Passat .

Deci au platforma tehnica la fel cu A3 .. dar e a Golfului.

Parerea mea (si a cartilor)

@ ceilalti : eu cu andrei ne permitem o exprimare asa ca mai sus. Sa nu credeti ca se da la cap daca scrii ceva gresit .. doar ca la el globulele din sange s-au stans cate 4 si au format sigla audi :)

[/offtopic]

Bine zis dar din cate m-au invatat oamenii astia eu stiu ca platforma PQ35 (cea a lui A3 SB) este "imprumutata" si lui Golf 5, Octavia 2, Touran, Leon, bla bla bla

Tot colegii imi spun ca Passatul are si el PQ35 dar este un pic alungita avand in vedere gabaritul masinii care este evident.

In fine... sunt carti si carti... :D ;)

------------------

Era sa uit... SARBATORI FERICITE PPL ALATURI DE CEI DRAGI !!

Modificat de andreiloghin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am vazut ultimul episod al Seriei 7 din Top Gear unde are loc confruntarea Golf V R32 vs BMW 130i. Nu o sa va stric surpriza si o sa va las sa vedeti care iese castigator. De asemenea in alte emisiune au testat si Golf V GTI asa ca puteti face o paralela intre cele R32 si GTI . Puteti vedea cum se comporta fiecare pe traseul lor.

Episodul il puteti cauta pe DC++ : Top Gear S07E06, sau imi dati un PM.

Numai bine & un An Nou Fericit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am dat peste un link de pe forumul cu R32uri din state ce contine exact cele 10 min in care apare Golf V R32 vs BMW 130i . Enjoy : http://rdefined.com/r32_top_gear_20051228.avi

bogdan_wrc : CD-ul il mai am si ti-l aduc sambata la intalnire.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filmuletul merita vazut de cat mai multi ... :lol:

Aproape nu mai ai nevoie de test-drive, iar sunetul e superb ...

R32 pare sa fie o masina cu care se pot descurca foarte bine si pilotii amatori.

Eu as da linistit diferenta de 7.000 EUR, poate chiar mai putin daca scad din optionalele neesentiale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Just "listen to it"!!!Superb nu ma asteptam sincer la acest rezultat,bravo VW,bravo R32!!! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce tare ! :)

Eu sunt la 70% din Episode 6 Top Gear si acum chiar ca nu ma culc pana nu-l vad.

Votez si eu R32, e ... altceva.

La fel cum GTI este ... altceva fata de un golf normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

speedR23 cat iti consuma GTI-ul in oras??..esti multumit de ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A doua intalnire de gradul 3 dupa cea de la SIAB :)

dsc022290jv.th.jpg

dsc022303lu.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu :) La Cortina d'Ampezzo.

Masina avea nr. de germania, motorul pornit si cauciucuri de iarna pe jantele de 18".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

speedR23 cat iti consuma GTI-ul in oras??..esti multumit de ea?

in oras depinde... ziua muuult oricum :D ce bine ar fi fara trafic........

seara...de la 11 mers un pic mai subturat pana la cat vrea piciorul drept :)

sunt multumit de ea.... akum nush daca ea e multumita de mine pt k o mai chinui din cand in cand :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ce e drept HGP sunt printre primii care au pus turbo pe Golf 5 R32 si sunt si cei mai scumpi.

Sa nu uitam de : EIP , VF , Streetweke , care vor scoate si ei TurboKituri pt Golf 5 R32 dar acest lucru va avea loc cand masina va fi dispoinibila si in SUA.

Mai exista si chip tuning oferit de : REVO , GIAC (acest link contine chip-tuning pt Golf 5 GTI) , APR .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am vazut azi un R32 negru cu numere rosii... in Timisoara :emthup: ... chiar arata bine :rr:

Sunt curios de consum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

au aparut si in cluj un R32 (condus de o domnisara...) si un GTI

offtopic: limba computerului de bord se poate schimba doar cu VAG Com sau se poate dintr-un "meniu" (ca la telefoane...)? :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar azi am vorbit cu Cabral care a participat la o *** mica intre un GTI DSG si un Boxter S de 263CP. Dupa 5 trageri pe Expozitiei, GTI era cu botul la spatele Boxter-ului de fiecare data ! ( nu stiu cat are Expozitiei dar cred ca au avut vreo 600m ( fara sa includ si distanta de franare )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si? Care e ideea? 0-100 km/h 6.9 GTI DSG si 6 pentru Boxter S.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marian w- audi
Cum adica quattro? te referi la 4motion? R32 este 4motion cu cuplaj haldex, la fel cum are mai nou si quatrro de pe A3.

Despre GTi in schimb, istoria si ideea modelului nu va aduce niciodata tractiunea integrala pe aceasta masina.

Eu as lua R32, pentru motorul V6 si tractiunea integrala. Pretul este ok, din punctul meu de vedere.

...salut, nu as vrea sa gresesc DAR dupa cite stiu AUDI nu a avut vreodata si nici nu are haldex , sau ai uitat diferenta dintre quattro si 4 motion ( haldex) , in ultimi 10 ani am avut numai Audi quattro iar de curind un VW golf 4 motion dar nu poti compara unul cu celalalt! bafta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar azi am vorbit cu Cabral care a participat la o *** mica intre un GTI DSG si un Boxter S de 263CP. Dupa 5 trageri pe Expozitiei, GTI era cu botul la spatele Boxter-ului de fiecare data ! ( nu stiu cat are Expozitiei dar cred ca au avut vreo 600m ( fara sa includ si distanta de franare )

nu cred k boxterul avea la volan un sofer stralucit ;)

si un prieten , cu manuala sa dat cu un boxter s, gri (poate e acelasi :P ) si statea fff aproape...dar se stia k soferul e varza

eu mam dat cu un boxter simplu , de cateva ori, din mers doar....si se duce lejer...in conditii de exploatare perfecta a masinii

totusi...e porsche :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...salut, nu as vrea sa gresesc DAR dupa cite stiu AUDI nu a avut vreodata si nici nu are haldex , sau ai uitat diferenta dintre quattro si 4 motion ( haldex) , in ultimi 10 ani am avut numai Audi quattro iar de curind un VW golf 4 motion dar nu poti compara unul cu celalalt! bafta .

Nu ai vrea dar gresesti. A3 nu mai are torsen acum, ci Haldex. De la A4 in sus este diferential Torsen in continuare.

Si incearca sa vorbesti pe romaneste, cu semne de punctuatie acolo unde trebuie si fara spatii inutile. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inchidem aici paranteza referitoare la tractiunea integrala din grupul VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!