Jump to content

GOLF V SPORT-LINE


cosmin66gmc

Postare recomandată

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cosmin66gmc

    53

  • cogdao

    12

  • Radu_Alecs

    3

  • Riderx

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ciudat. In poza pare ca usa nu are gaurile de ghidaj pt bandou. Poate asa e la coupe :sly:

Modificat de Ener2k
Link către comentariu
  • 5 weeks later...

Buna seara. Azi am mai mesterit pe langa masina si cu ocazia asta am schimbat iar uleiul din cutie cu unul original pt cutie in 6 trepte(g 052 171 a2). Cel vechi agata cand era rece in trp 2 si 3. In concluzie bagati doar ulei original ( se simte o diferenta mare, intra frumos nu agata cand este rece ) si nu ulei ieftenache chiar daca au codul respectiv pe brosura  . Poate mai am timp saptamana asta sa dau injectoarele jos sa le curat , eventual un set de garnituri noi si cam atat pentru perioada asta.

:D

Link către comentariu

Azi am facut un lucru MARE! Am reusit sa curat fiecare injector de calamina. Ca si diferenta trage mai bine, rontzaie frumos + ca am reusit sa ma apuc si de janta , mai am sa o vopsesc. :D

Poze de la lucrari

post-50722-0-61725300-1362506835_thumb.j

post-50722-0-65915800-1362506841_thumb.j

post-50722-0-56497700-1362506850_thumb.j

post-50722-0-05235900-1362506858_thumb.j

post-50722-0-07376000-1362506865_thumb.j

Link către comentariu

Chiar ca mare treaba...As vrea sa pot sa-mi desfac si eu motorul si sa curat una alta :))

Link către comentariu

Azi am reusit sa vopsesc jantele , maine urmand sa le echilibrez si sus pe masina :icon_cheesygrin:

 



Astept pareri :rules:

post-50722-0-01365300-1363031242_thumb.j

post-50722-0-84413500-1363031251_thumb.j

post-50722-0-18424600-1363031258_thumb.j

post-50722-0-42461800-1363031280_thumb.j

Link către comentariu

Inca un frate maniac:))) ... Jantele au iesit foarte bine, bravo ! Vreau mai multe detalii despre curatatul injectoarelor

Link către comentariu

Maniac putin zis :8: . In legatura cu curatatul injectoarelor am folosit benzina + o periutza mica de sarma .

Link către comentariu

Ti-am dat Pm in legatura cu uleiul. In legatura cu jantele cred ca ar fi mers si o buza cromata ...

Link către comentariu
dani_stefan23

Tu ai vopsit jantele? Au iesit foarte bine, ce ai folosit si in cate straturi? Un cost se poate?as vrea si eu sa schimb culoarea la ale mele

Link către comentariu

Eu le-am vopsit. Ca si materiale smirghel cu granuleti intre 150- 600 , chit de finisaj de la sprint , spritz chit + intaritor , vopsea 300ml , lac 350 ml , intaritor lac 175 ml ,toate de la sprint . Ca si cost undeva la 3 mil cu tot

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Buna seara tuturor. Azi am reusit sa fac o operatie pe "inima" masini :)) De vreo luna se auzea o bataie la rece... Pana cand a devenit stresanta.. dar pana azi i-a fost finalul. Cauza bineinteles axa cu came pe cilindrul 4 la supapa de evacuare facuta praf .. tacheti toti slabi.(nu mai tineau ulei si se apasau foarte usor) .. cuzineti cam dusi.. + culbutori de la injectoare (aveau joc). Datorita acestei operati am desfacut obligatoriu si distributia care are in jur de 17000 km de cand am schimbat-o, si am ramas foarte prost uimit cum ambele role ( cea de ghidaj si cea intinzatoare ) aveau joc si huruiau. Deci prin urmare m-am apucat sa comand piesele:

-tacheti Ina 50 ron buc x 8 = 400

-cuzineti axa came 35 buc x 10 = 350

-axa cu came + culbutori injectoare oem sh 750 ron

-rola intinzatoare + rola ghidaj pe ina = 290 ron

Total pana acum 1790 ron

Sper sa fie doar atat si sa nu mai fie altceva ... :dry:

Link către comentariu

Salut Cosmin! Urmaresc demult cum ai grija de masina si am vazut ca in Ianuarie 2013 ai schimbat uleiul cu Motul,cand ai curatat injectoarele in Martie nu ai observat din reglaje,sau cand ai umblat acolo ca sunt probleme la axul came,uzuri ceva sau s-a dus asa  neasteptat de repede.Care ar fi explicatia,eu cumva suspectez calitateA ULEIULUI folosit,oare sa fie caderea asa de repede,care este cauza,ca mie imi da de gandit sa te lase asa dintr-o data,problema este de ungere dar care este cauza,uleiul nu este ce trebuie,este prea subtire si nu tine la presiunea exercitata de de axa,nu se unge bine la rece,ai mers cu nivelul pe minim,oare care este cauza,ca am mai vazut cazuri dar dupa 200k. nu de alta dar am si eu tot 1,9 PD si ma inspaimanta aceasta problema.Tu ce crezi ca s-a intamplat?La ce concluzie ai ajuns?Se poate repeta problema sau materialul din care este facuta axa este slab tratat,sau tachetii nu se mai incarca bine si distrug axul.Tu ce crezi?

Modificat de calin.g
Link către comentariu

Calin , cand am dat injectoarele jos am vazut uzura dar nu foarte mare , acum nu stiu ce sa zic.... Masina de cand e la mine a avut tot timpul uleiul la maxim  .. probabil in acest scurt timp a cedat tachetul si de aici  a pornit griparea axei cu came... In fine stiu persoane care au 600 mi km  pe scoala de soferi si nu au schimbat nmk in afara de volant / turbo dar schimba uleiul la 8000 km maxim . Un specialist cu care am vorbit a spus ca si uleiul daca nu a fost in norma 505.1 pt PD poate sa dauneze axei cu came si tachetilor.

Link către comentariu

Azi am aflat de ce sa dus axa cu came. Am facut comparatie cu axa sh oem care am cumparat-o si ghiciti .. cea dupa masina nu este originala , este una facuta de producatori.

In final maine sper sa o montez mai am de luat doar cuzineti de la axa care vin maine dimineatza .

Pun niste poze cu piesele desfacute.

post-50722-0-99945700-1365097382_thumb.j

post-50722-0-84632000-1365097387_thumb.j

post-50722-0-77904600-1365097394_thumb.j

post-50722-0-37714100-1365097401_thumb.j

post-50722-0-80131900-1365097407_thumb.j

post-50722-0-96703700-1365097416_thumb.j

post-50722-0-06228200-1365097429_thumb.j

Link către comentariu

Problema este de ce s-a dus si axa asta de producator ca doar a fost noua,chiar daca nu a fost pe original,trebuie mers unde este defectul de se duc asa repede.Daca si cea OEM  se uzeaza la fel undeva este o insuficienta de ungere,sau calitatea uleiului nu este cea mai buna pentru efortul de apasare.Cati km are masina?Din ce am mai vazut si la alti colegi(

claudiusnc)

cam la 200k este inevitabila interventia.Este clar un defect de proiectare care persista la motoarele de 1,9 cum este chiulasa la cele de 2,0 de incepe sa se fisureze.

Modificat de calin.g
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!