Jump to content

Noua achizitie, Golf IV 2003 1.9 TDI


trial09

Postare recomandată

Salutare dinou, am o problema destul de enervanta si nu gasesc nici cum un topic in care sa se fi discutat. De fiecare data cand alimentez, nu merge nici cum sa-i dau debit mare..imediat face spuma se umple conducta ce merge pana in rezervor si pac, opreste pompa. Ma gandesc ca o fi de la aerisire, ceva infundat ? Cum se poate desface, cum pot sa verific ? Ce ar fi de facut ? Daca ii sa fac un plin stau 10 minute pana alimentez ... :lol: ma injura toti acolo si imi amorteste mana de la pompa. Orice parere ii bine venita !

Link către comentariu
  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • trial09

    63

  • Muale

    15

  • Laurentiu_LWR

    8

  • rudiRUD

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu are masina vreo vina...si intr-o sticla daca pui ai sa vezi ca se umple de spuma.

From HTC via Tapatalk.

Link către comentariu

lasa-i sa injure,spune-le ca ai rezervorul de 100 litri si dureaza mai mult!faina masina si sa ajungi la 1 milion de km.

Link către comentariu

Am stat dupa un Touareg cred ca 10min pe ceas. Cred ca a venit "supt" si a bagat de 6-7mil :))

Link către comentariu

Multumesc. Eu tot tind sa cred ca are o problema la aerisire ... nu ca face motorina spuma si d-aia se opreste pompa ci ca nu merge sa bag pistolu si sa-l las pornit pana intra in ea...Foarte putin daca apas pe clapeta la pistol se umple tot sistemu p-acolo si sare...ii enervant nu mi neaparat de ceilalti :lol: Ca totusi merg la peco si adorm langa masina pana intra 50lei :lol: mai am prieteni cu g4 tot tdi dupa ochi pare identic sistemu de la rezervor si ... aseaza pistolu acolo il baga la maxim si ... mai departe pregateste banu :lol: cum ajung la aerisirea aia ? ca dupa schitza nu prea imi dau seama.. :sly:

Link către comentariu

asa am patit si eu,dar ghici unde?in oradea,chiar la iesire din tara,numai acolo am bagat cu taraita ca un nebun.Eu cred ca e de la pompa de la diametru tevii aleia

Link către comentariu

asa,uitasem de diametru...sunt pompe cu debit marit si pompe normale. eu bag de la ambele dar la masina de servici (fiesta) nu imi intra teava de la pompa mare.

Link către comentariu

Am incercat cu ambele si la fel ... Am incercat la MOL la OMV la Petrom .... dar se pare ca numa din flacon intra bine :)) pistolu de la pompa intra perfect nu`i problema de aia ... doar ca nu vrea nici macar la jumate debit...nici nu prinde primu dinte de la pistol sa mearga singura sa nu tot tin pe el... :banghead:

Link către comentariu

altii nu stiu cum sa nu mai bage in rezervor si tu vrei sa bagi mult,de-odata :))

este acea clapa in stanga unde dai drumu' vaporilor sa alimentezi si pe rezerva...stiu ca in vara cand aveam spuma pana in gura si am apasat pe ala a scazut brusc nivelul in rezervor.

alta aerisire nu stiu...stiu ca pistolul face automat aerisire (are o teava micuta in teava prin care gurge)

Link către comentariu

:)) pai....daca-i nevoie de mai mult ce sa facem ... clapa aia in stanga ii sa alimentez rezerva..da, stiu, face si altceva inafara de dat drumu la rezerva? ca nu cred...teoretic .. daca te uiti la 10 11 si 12, ii acel "breather tube" care ar trebui sa faca "respirabila" treaba cand alimentam. Ei bine eu tind sa cred ca la mine is inecate tuburile alea si cand ii dau debit mare, imediat ce se umple tubu, neavand aerisire (ca o palnie) se blocheaza si imediat imi ajunge in gat motorina. Totusi cum as p utea sa le verific alea ? Unde dau de ele ? ca m-am tot uitat la masina si nu prea am vazut mare lucru .. :)) ar trebui desfacut carenaju de la roata ? Mai multi de la pompe mi-au zis sa verific aerisirile da nu stiu cum..

post-112058-0-87822700-1353352834_thumb.

Link către comentariu
JOHN EVO TUNING

Incearca sa dai drumul la pistol cand alimentezi la prima treapta, nu da pe a doua treapta ca face spuma mult. Daca nu stiati la pompa cu debit marit baga foarte multa spuma, nici nui prea recomandat sa alimentam turismele la acea pompa. Cand mai alimentezi incarca cum am spus eu si apoi mai verifici si altceva. Multa bafta si km cat incape.

Link către comentariu

Hai ca o sa incerc si sfaturile care mi le-ati dat sa vad ce rezultate o sa am. Daca nici cum nu vrea, nu o sa dorm linistit pana nu desfac aerisirile alea :)) Multam fain si o seara faina sa aveti !

Link către comentariu

salut...ai rezolvat cu scunul?

uite problema care o am eu...ceva asemanator tie...

post-14266-0-72412300-1353615644_thumb.j post-14266-0-19232400-1353615868_thumb.j

am fost cu el la un tapiser..in bucuresti...si a spus ca se rezolva fara probleme...da jos toata tapiseria...si inlocuieste bucata rupta cu alta noua acelasi material...o descoase pe cea veche si coase pe cea noua exact la fel..

pentru asta mi-a cerut 150 ron...sunt curios cat iti cere tie si cum iese treaba

Link către comentariu

nu am bani inca, cam tot atata o sa imi ceara si mie, si la fel face, scoate husa descoase si coase alt materiat..cand am bani direct acolo ajung, asta dupa ce curat turbina ca imi face figuri cateodta cand ii dau talpa si nu stiu ce sa are...n75...vaacum habarnam. primaoara o sa o curat si vad apoi. sa pui o poza cand il face is chiar curios !! cheers.

Link către comentariu

Salutare !

Astazi m-am decis sa-mi desfac asa zisa aerisire de la masinuta. Desfacand si cautand, am dat de doua aerisiri, exact in schita care am pus-o aici si...cum sa le verific daca-s infundate ? Nu stiu...m-am uitat la ele ca bou la poarta noua. Am desfacut o asa zisa supapa (nu stiu cum se numeste), cu o bila inauntru care intoarsa cu fundu in sus, inchide, aia era infundata..am desfundat-o si tot asa alimentez masina, nu merge cu nimic mai bine, atasez aici niste poze sa va dati si voi cu parerea...Nu am alte idei :tuktuk:

post-112058-0-07330100-1353754398_thumb.

post-112058-0-93399400-1353754398_thumb.

post-112058-0-49909000-1353754399_thumb.

Modificat de trial09
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

nu stiu ce sa zic frate,poate nu-i place benzina care i-o dai,si nu vrea sa o primeasca.face ca un copil mic care da mancarea afara.lasand gluma la o parte eu iti doresc sa fie asta singura problema care sa o ai cu masina.daca-i dai de capat sa ne anunti ca e curioasa treaba.

Link către comentariu

o fi de proasta calitate motorina dar totusi nu cred :)) sapt viitoare ma duc cu ea la service sa sa-mi curete turbo ca nu scap de problema cu limp mode si oricum am nevoie de o curatare. atunci o sa-mi desfaca si aerisirile si o sa le curete, sper sa fie alea de vina :)) desi....90% alea is

ps: am asa ceva de vanzare, daca intereseaza pe cineva CLICK

Modificat de trial09
Link către comentariu

La diesel asta e problema,dupa un timp se infunda aerisirea rezervorului,in prima faza face vacum apoi nu mai poti sa alimentezi(de aceea nu se recomanda sa o faci ochi,cand se opreste pompa te opresti din alimentat,motorina e grasa,urca pe aerisiri si combinat cu ceva praf se infunda).Aerisirea rezervorului o poti sufla cu aer-varianta rapida sau poti demonta rezervorul si tubulatura de alimentare si atunci ai acces la ce vrei.Ai incercat sa alimentezi si cu clapeta de rezerva apasata?-astfel deschizi o alta supapa care te poate ajuta.Problema trebuie rezolvata destul de repede,mai ales daca iti face si vacum (adica daca se aude un fass cand desfaci busonul)-in cazul asta pompa de injectie este suprasolicitata tragand greu motorina din rezervor mai ales la drumuri lungi.

Link către comentariu

Salut si multumesc ca mi-ai zis ! Inca nu fâsâie spre norocul meu sper, valva aia anti-gravitationala sau cun se numeste, imi era infundata, deci una din aerisiri 100% era infundata de valva. Acuma valva ii ok dar furtunu care merge pana in rezervor nu stiu cum e, trebuie cumva sa le desfac sau sper sa ma ajute baietii de la service. Sincer sa fiu singuru lucru enervant ii ca merge incet :)) nu poti pune pompa sa mearga singura ca tre sa tii de el sa nu sara...tot incet incet. Sapt viitoare sper sa rezolv, o sa scriu pe forum ce si cum am rezolvat.

Si da, am incercat si cu clapeta de rezerva apasata si...acelasi rezultat :sly: .. Nu vreau sa suflu aer prin ea sa nu sara in rezervor...ar fi mai bine demontata si daca nu se incumeta cei de la service, astept caldura :D

Cheers. :icon_thumleft:

Link către comentariu

daca te uiti pe pagina 2, am pus ceva poze la valva aia antigravitationala care am si curatat-o, aia actionand pe un tub de aerisire, dar se vede si cealalta, o s-o fac si pe cealalta doar ca....frigu asta..tot pe pagina 2 ii si o schita cu rezervoru, tubu 10 si 11 is problema si piesa nr. 15(valva respectiva care de altfel am curatat-o). celelalte piese care is in capatu tubului 11 nu am idee deocamdata ce sa le fac ca sa le curat...nu as vrea nici sa demontez tot rezervoru ..

Link către comentariu

Am vazut poza,eu ziceam sa faci poze daca rezolvi si cum ai reusit.10,11 si 12 sunt responsabile cu aerisirea,sufla-le daca nu vrei sa dai jos rezervorul.

Link către comentariu

12-le ii doar la motoarele pe benzina.

le-as suflat dar...cum ? nu vreau sa arunc tot in rezervor :)) ma tem sa nu mearga prea bine dupaia :)) .. ceva idei?

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

An nou fericit tuturor, chiar daca..cu putina intarziere.

Astazi m-am gandit, dupa ce am fost la tapiter, sa postez ce s-a intamplat cu scaunul meu. Toata treaba ma costat 120ron, partea de sus care se vede rupta in pozele postate inainte si partea de jos care era deja intinsa, gata sa se rupa.Per total, sunt foarte multumit, materialul e identic, cusatura a iesit exact ca si pe partea cealalta, a meritat toata treaba !

Si ca tot am renviat topicul, mi-am rezolvat si problema cu limp mode-ul care intra deobicei in vitezele 3 si 4, undeva la 3500 turatii, indiferent de cum acceleram masina. Vinovatul, actuatorul...la jumatatea cursei, se bloca si normal ca, intra in limp mode...baietii de la service l-au uns si l-au miscat pana si-a revenit, in prezent facandu-si treaba bine..toate problemele cu turboul, pierderi de putere si intrat in limp mode..erau din cauza lui. Nu am avut probleme cu nici o valva n75 sau alte avioane, crezand ca o sa fiu nevoit sa cumpar ce stiu eu ce piese scumpe..s-a rezolvat cu o ridicare pe elevator si putina miscare :)) ..

post-112058-0-29544000-1357842323_thumb.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!