Jump to content

Noua achizitie, Golf IV 2003 1.9 TDI


trial09

Postare recomandată

Am facut si pasul asta, am trecut de la un Astra G benzinar la acest Golf diesel. Diferenta normal e una mare, se observa diferenta intre VW si Opel. Un golfulet din 06/2003, 1.9 TDI ALH.

Masina era intr-o stare jalnica, plina de praf, neingrijita, stationa de aproximativ 4-5 luni..mi-a venit greu sa ma uit la ea, am zis din start...ce naiba arata ca o corabie scufundata :tuktuk: .. lipsea spoileru de la bara fata, avea mici urme de rugina .. ma rog, jalnic. M-a atras faptul ca era in doua usi si avea jantele originale, farurile ne-matuite si parea sa fie destul de intreaga, fara urme de accident.

Motorul merge impecabil desi mi-am luat o mica tzeapa, masina avea 310 mii km, nici de cum cat scrie in bord...dar asta e, cand n-ai experienta, patesti..Ma gandeam undeva la...250k dar ... 310 :RO flag: . Ca norocul avea ambreajul schimbat, placutele de frana, debimetrul de aer filtrele, uleiul ... ca si parte mecanica, mergea impecabil. Singura problema au fost bucsaraiele de la puntea spate.

Ca si dotari:

-computer bord minidot (datorita lui F l o r i n, am si functia range si acele iluminate la contact, multumiri !)

-scaune sport (scaunul de la sofer fiind putin rupt dar...o sa-l rezolv pe parcurs)

-incalzire in scaune

-volan sport .. putin uzat ce-i drept

-spalatoare de faruri

-oglinzi electrice

Daca am uitat ceva..scuzati :bom:

Pozele sunt de aproximativ o luna, acum mi-am facut curaj sa postez si asta a fost, de atunci i-am tras o folie la geamurile spate si luneta, am mai aranjat putin caroseria (rugina care era prioritara si un polis), am bagat un soft care l-a urcat spre 115cp si 265nm.

Per total, au intrat niste banuti in ea dar, sunt multumit, merge foarte bine, consuma putin, trage bine. Concluzii, pareri, ce ar fi de facut...toate sunt bine venite :icon_thumleft:

Cateva poze:

img0477dc.jpg

img0613rm.jpg

crw1097.jpg

crw1094.jpg

crw1093.jpg

crw1092.jpg

crw1091.jpg

crw1089.jpg

img0612r.jpg

img0610v.jpg

img0566po.jpg

Modificat de trial09
Link către comentariu
  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • trial09

    63

  • Muale

    15

  • Laurentiu_LWR

    8

  • RazvanBlade

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

frumoasa masina...sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea:)

imi plac jantele...si..te pricepi la facut poze ;)

app...sunt curios cat iti da range cu rezervorul full:)

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu

Multumesc ! nu aveam functia range cand aveam plinul facut....dar am facut 870km cu plinul, 80% oras, 20% afara(asta cand s-a aprins becul deci...mai mergeau vreo 50-100). Cand voi avea bani de plin, voi reveni cu range-ul..pana atunci...ne multumim cu jumatati :lol:

Modificat de trial09
Link către comentariu

Arata bine masina. :) Nu te amagi ca are multi km, alh duce mult. Tare senzatia cu rezervorul full..asa sa tot fie!

Link către comentariu

Arata foarte bine..pt cati km are..si a mea..tot pe aici bate..si pe bord si reali :)) dar asta e..sa ne bucuram ca merg foarte bine:) ce modifcari ai in plan?

Link către comentariu

Salut,frumos golfuletul sa-l stapinesti sanatos si la multi km. fara probleme.

Link către comentariu

e super, si dotari :), sa te tina multi km, apropo, am vazut ca e schimbata toba finala, cum se aude ?, ce soft ai pus ?:) si unde ai cuplu maxim

Link către comentariu

datorita lui F l o r i n, am si functia range si acele iluminate la contact, multumiri !)

cu mare placere, oricand.

Multi km fara probleme !

Link către comentariu

Multumesc ! nu aveam functia range cand aveam plinul facut....dar am facut 870km cu plinul, 80% oras, 20% afara(asta cand s-a aprins becul deci...mai mergeau vreo 50-100). Cand voi avea bani de plin, voi reveni cu range-ul..pana atunci...ne multumim cu jumatati :lol:

Sa-l folosesti fara probleme. Cred ca e cea mai fiabila masina din gama VAG. Si eu am ~ 271K Km pe golfulet si sunt extraordinar de multumit de el. E masina de naveta pentru sotia mea si face cam 3.500-4000km pe luna. Consumul este extraordinar la masina asta, dupa ce se aprinde martotul din bord mai mergi aproximativ 70km cu ea, dar sa nu te risti niciodata. Maxim am bagat 61 litri in rezervor cu tot cu rezerva si galerii si cred ca am ajuns pe vapori la benzinarie.

La multi km fara probleme.

Link către comentariu

Multumesc tuturor. Modificari...inca nu stiu, bugetu ii limitat, as vrea sa rezolv scaunu ala ca ma streseaza ruptura aia, mai am mici "soricei" la hayon, plasticu ala cand merg pe gropi mai scartaie cateodata si ii tare enervant, trebuie sa-l rezolv cumva .. :D treburi majore nu prea am in plan, deocamdata e ok asa. Ce as vrea ar fi la hayon un spoiler sus, aproximativ cum ies si golfurile 5 din fabrica si multe alte masini, pare putin cam "chel" fara. Toba finala nu mai am, ii tzeava dreapta iar tips-u e...cum se vede. Sunetu e putin mai gros, la fiecare schimbare de viteza cand ii dau in gura aprox la 3000 ture si nu numai, dar acolo se aude cel mai tare cum shuiera de la turbo :D mi-a placut si am zis ca fac si eu schimbarea :lol: in rest nu suna urat, la diesel nu ii mare diferenta de sunet. Cuplu maxim undeva la 2200 ture, oricum softu modificat se simte din plin, masina ii mult mai vioaie, consumu ii acelasi (la condus normal) poate chiar putin mai mic, aeru conditionat nu se prea simte cand ii pornit.

Nu o sa ma risc sa merg pe acei vapori ca nu se stie niciodata :lol: cam 63-65 mi-au intrat si mie cu tot cu rezerva. Dar motorul merge superb, sper sa nu ma faca turbo de rusine, am mai patit sa-mi intre in limp mode dar dupa resoftare a fost ok..cel putin pana acum.

Link către comentariu

la 3000 ii dai in gura? insemana ca mergi subturat in rest.

in gura mai intra cateva sute de rpm :P

cu limp am patit si eu. depinde cauza...actuator,geometrie...

unde e ruptura,in poze nu se vede?

Link către comentariu
PrelipceanuDaniel

Sa stai linistit daca ramai fara motorina, am avut si eu una la fel si mergeam la limita pana s-a oprit :D , am bagat 5 litri de la o benzinarie din apropiere, am pus contactul sa isi faca circuitul fara sa o pornesc cam de 5-6 ori si a pornit fara probleme, oricum este super la consum 5-6%, acum am Golf 5 2009 si imi consuma cu un litru mai mult :lol: , bafta si cati mai multi km fara probleme, este mini tanc de masina, stiu din proprie experienta :vwrullz:

Link către comentariu

dat in gura ma refer la talpa si schimbat in 3000 ca peste nu mai suna...aia era ideea cu toba :lol: nu merg subturat deloc cu el...mai ales afara cred ca n-am folosit a5a numa odata de cand am luat masina, si atunci in ungaria :lol: o cunoscut si inca cunoaste masina toata plaja de turatii .. incepand cu 0 si terminan cu 4900 :D Problema la mine cu limp mode-ul era de la valva N75, eroarea aia mi-o dadea pe vag...se pare ca acuma nu mai face de cand cu softu. Sper sa fie ok.

edit: in penultima poza se vede scaunu de la sofer, daca o maresti, o arsura de tigara pe sezut si pe spatar, partea stanga care-i mai scoasa in afara daca esti atent se vad niste fire "zbarloncate" ... pe o portiune de aproximativ o palma...cand intru in masina deobicei te freci cu spatele de zona aia...

Modificat de trial09
Link către comentariu

La ALH nu merge faza cu amorsarea pompei cu punerea contactului repetat. De aia i-am zis sa nu se riste sa mearga pe vapori. Eu i-am facut resoftarea acum mult timp. Am aproximativ 120.000 km dupa resoftare si sunt in continuarea foarte multumit. Consumul s-a redus cam cu 1/2 l/100km datorita cuplului mai mare si dupa ceva "obisnuita" in care am facut demaraje, etc a inceput sa scada consumul. Iar la peste 40.000km pe an cum face masinuta mea, conteaza acea jumatate de litru.

Link către comentariu

Corect grp. Stiu faza cu pompa, nu ma risc...iar la un diesel cu consum de 5-6 nu prea cred ca voi ramane in pana .. :lol:

Link către comentariu

Am revenit cu o poza la scaunul problema, daca cineva are ceva idei cum as putea sa-l fac..as fi recunoscator ! Un tapiter mi-a spus ca singuru lucru care poate sa-l faca, ii sa ingusteze marginea cam cu 1cm incepand de sus pana jos. E singurul care a zis ca mi-l face din aprox 6 telefoane date..A venit, a vazut si mi-a spus..intrebarea e daca s-ar putea si altfel .. cum ar fi mai bine :question:

img0643amn.jpg

Link către comentariu

Nu strica buretele ingustandu-l, doar ca sa ai suficienta panza sa acoperi acea uzura. Daca am inteles eu bine ce vrea sa faca, asa ceva e inacceptabil. Sunt satul de tot felul de "priceputi" cu titlu de mecanic sau alte meserii conexe care debiteaza tot felul de solutii de iti sta mintea in loc. Numai ciocan, flex si dalta stiu sa foloseasca...si in opinia lor nu exista decat solutia data de proverbul "daca nu reusesti, ia un ciocan mai mare" fara sa stea in prealabil sa gandeasca de 2 ori.

Incearca sa cauti un material asemanator cu cel de fabrica si sa imbraci acea aripioara, sau daca nu gasesti, fa aripioarele la ambele scaune pe fata cu un material care se asorteaza bine, eventual piele. Stiu pe cineva in CS care te-ar putea ajuta daca nu ti-e prea departe, de pe un alt forum (nu am apelat personal la el, dar altii au fost multumiti de lucrarile lui).

Parerea mea e ca nu merita sa faci tiganii, scaunele sunt frumoase si nu trebuie stricate cu romanisme.

S-o stapanesti sanatos si fara probleme 1 milion de km!!

Modificat de gaby1773
Link către comentariu

Incearca la o firma de reconditionat tapiterii. Am aceeasi problema ca tine si am gasit o firma in Bucuresti care ar putea rezolva, dar exista un impediment, distanta.

Masina arata super bine, iar legat de kilometrii stai linistit daca e ingrijita mai duce destul! :icon_thumleft:

Link către comentariu

Mersi fain baieti ! Ar fi o idee si cu alt material, o sa ma interesez zilele astea sa vad daca gasesc ceva. Ingustat intr-adevar nu mai pusca la ochi cu restu...si fiind presat buretele, nu prea ii dau mult timp, va ajunge la fel..Daca eram mai aproape macar cu 400km de Bucuresti, era alta poveste .. :lol:

Link către comentariu

in Otopeni este un magazin cu materiale bune. sunt colegi care au facut husele acolo si arata f bine.

dai husa de la scaun jos, tai lateralul ala si faci sablon (tot lateralul sa iasa treaba buna)

de cusut materialul nou, rezolvi la o croitorie cu masina de cusut ce stie mai mutle cusaturi.

e pacat sa faci la "mesterul" ce ingusteaza

Link către comentariu

Daca s-a rupt odata se va mai rupe si dupa ingustarea cusaturii dupa retus.Mai bine desfaci spatarele la ambele scaune si pui aripioare noi din alt material in ton cu restul.Acolo este o zona unde uzura scaunului este mai pronuntata,si musai este nevoie de un material nou rezistent.Spor la treaba ca ai masina faina!

Link către comentariu

Incearca la o firma de reconditionat tapiterii. Am aceeasi problema ca tine si am gasit o firma in Bucuresti care ar putea rezolva, dar exista un impediment, distanta.

Masina arata super bine, iar legat de kilometrii stai linistit daca e ingrijita mai duce destul! :icon_thumleft:

salut...care este firma din bucuresti?

daca te referi la autotex..cel din otopeni...am sunat eu la ei...si sunt niste doamne acolo care doar confectioneaza huse...din materiale ce-i drept aproape de cele OEM...

dar mi-au spus clar ca nu fac treaba te tapiser...doar fac huse...

Link către comentariu

si cumpara 1-2 m de acolo si croieste in alta parte. nu e mare inginerie sa tai la sablon dupa materialul deja prezent.

Link către comentariu

Da, despre ei e vorba. Eu le-am trimis un mail cu poze cu tipul de tapiterie, dar n-am primit raspuns. Pentru cei din Bucuresti e mai usor, mergi la ei si vezi.

Link către comentariu

Luni sau marti o sa merg la tapiter aici in Oradea sa vad ce idei are si cum ar fi cel mai bine. Varianta cu alta bucata de materia mi se pare cea mai sanatoase si cu sanse mari sa iasa bine.

Noroc !

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!