Jump to content

(again) 1.8T.. A4 B6 1.8T


gaby1773

Postare recomandată

E bine de tot masina! Probabil ca inca n-ai vopsit fustele pentru ca te pregatesti de upgrade la bari si e de inteles ca n-are sens sa dai banii de 2 ori. Consumul e foarte bun dupa parerea mea. Sa o stapanesti sanatos si sa ne arati poze cu ea in continuare ca e bine sa vezi o masina intretinuta cum trebuie.

Link către comentariu

Azi...~200 km facuti preponderent extraurban, consum mediu pe BC 7.2 l/100, mers prudent in conditii de iarna, fara accelerari in forta si fara exagerat cu depasirile, insa nu la consum sau subturat. Jante pe 16", tablele de iarna din poze.

Nu am vopsit fustele pentru ca vreau sa ii pun kit-ul de S-line OEM la exterior si vreau sa le vopsesc o data pe toate ca sa nu am 7 nuante de argintiu pe masina. Dupa cum se vede, spoilerul spate este deja pe masina, cel de pe fata il am acasa, insa imi mai trebuie bara superioara pentru fata deoarece spoilerul de S-line nu este plug and play pe bara actuala, si nu vreau sa ma bag la improvizatii. Am atasat si 2 poze care ar putea reprezenta un TO DO pentru exterior.

Si inca niste poze :)

IMG_0007.jpg IMG_0014.jpg IMG_0017.jpg IMG_0018.jpg IMG_0023.jpg

post-26303-0-94163400-1354909340_thumb.j

post-26303-0-76467500-1354909346_thumb.j

Modificat de gaby1773
Link către comentariu
  • 1 month later...

Ceva noutati intre timp, din pacate si ceva reparatii, nu numai upgradeuri.

Am schimbat senzorul de temperatura G62 din cauza ca l-am gasit ca defect la o scanare cu VCDS. Am luat OEM (ceea ce va recomand si voua), nu e scump si nici greu de montat in regim DIY, doar ca la bagarea sigurantei la sfarsit o sa aveti nevoie de putin mai multa rabdare, cel putin la 1.8T unde senzorul e plasat in spatele motorului. Am observat ca odata cu schimbarea acestuia am scapat si de o mica mica oscilatie a relantiului in secunda 1 dupa pornire cu motorul cald, care o observam daca eram atent la turometru, in sensul ca in loc sa porneasca si sa ramana fix pe 800 si ceva de rpm cat sta in mod normal, cadea scurt pana pe la 700 si apoi urca imediat la 800 unde ramanea fara probleme. Cu motorul rece nu se manifesta deoarece pornea pe la 1100-1200 rpm si ramanea acolo timp de un minut si ceva, dupa care scadea lent pana la 800. Concluzie, ma declar multumit.

Si de asemenea am schimbat prin decembrie si pompa de benzina din rezervor deoarece, intr-o dimineata in timp ce statea la relanti (de vreo 10 minute) sa se mai dezghete zapada de pe geamuri, pur si simplu s-a oprit exact ca si cum ai invarti sa o opresti din cheie. Nu a dat niciun semn anterior, gen smucituri, tremurat sau porniri greoaie.

Cand am vazut ca s-a oprit, m-am gandit (printre altele) imediat si la pompa de benzina ca vinovat (ma si asteptam oarecum dupa ce mai citisem pe forumuri si stiind ca proprietarul anterior nu alimenta decat foarte tarziu, cand acul era aproape de rosu), si dupa ce am eliminat cateva cauze elementare cum ar fi bujii sau bobine iar alte erori nu aveam pe VCDS, a urmat imediat pompa fara a mai desface alte furtune pe la motor si a masura presiunea in rampa sau alte verificari amanuntite despre care am mai citit pe diverse forumuri ca se fac in mod normal. Si asta pentru ca nu suport sa se atinga vreun mecanic de masina (de fiecare data strica ceva, rupe un clips, un colier, nu iese treaba ca la carte), iar conditii de bibilit personal la masina, pe vremea aceea nu prea erau (si asa am inghetat destul cu mainile in benzina :P).

Problema era ca nu o gaseam niciunde pe OEM, livrabila intr-un timp rezonabil (fiind si perioada cu sarbatorile), asa ca mi-am calcat pe inima si am comandat VDO Siemens (producator care face pompa si pe OEM). Cand mi-a ajuns nu am fost prea surprins cand am constatat ca exact in zonele unde pompa de pe masina avea sigla cu cerculetele si codul de piesa, pompa VDO are niste scrijelituri ca de lama de cutit. Iar in rest 100% identice. I'm lucky de data asta, aceeasi piesa la ~60% din pret si livrata in timp util.

In ceea ce priveste partea cu upgradeurile (ca doar trebuie sa fie si de astea), printr-o conjuctura favorabila m-am ales cu un airbag rotund de pe RS4 B7, din dezmembrari dar in stare absolut impecabila, si sunt in cautare de un volan de RS4 ca sa il pot urca pe masina :). Din pacate sunt destul de rare si scumpe cele in stare impecabila, chiar si pe ebay.

Iar zilele trecute am cumparat un set de jante pentru vara, care mi-au ajuns astazi. Sunt BBS RC, facute special pentru Audi si se puteau comanda din catalogul de accesorii la vremea respectiva, pe 17" cu ET43 si 7,5J avand aceleasi specificatii ca orice janta OEM de dimensiunea lor. Am tot stat pe ganduri intre 17" si 18" insa pana la urma cand am gasit setul asta de BBS m-am hotarat la 17" tinand cont si de faptul ca traim in Romania si drumurile sunt cum sunt. Imi mai placeau si cele de S-line in 9 spite, insa acum BBS-urile mi se par mai interesante.

Cam atat deocamdata. Atasez ceva poze, din pacate pe masina s-a mai adaugat doar noroi deocamdata (mie-mi place si asa murdara :))). Dar vine primavara si incet incet incepem sa punem sus ce am mai adunat intre timp.

Kilometri fara incidente va doresc!

IMG_0009.jpg IMG_0013.jpg IMG_0015.jpg IMG_0021.jpg IMG_0024.jpg

mkpduan4.jpg w_AND_6999re.jpg w_AND_7039.jpg w_AND_7043re.jpg ww_L1050604.jpg

Modificat de gaby1773
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Foarte frumoasa masina , felicitari ! Am avut si audi a4 1.8 turbo quattro B5 ( ce trebuie la quattro ) si ma bucur ca cineva tine foarte mult la aspectul franare stiu inca la capitolu asta audi nu a prea excelat in modele vechi! Senzatie interioru cat te costat?

Link către comentariu

La pretul mediu al pietei am luat atat interiorul cat si jantele. Se gasesc referinte pe ebay.de, nu are rost sa dau niste sume pentru ca nefiind vorba de piese noi cu un furnizor exact, pretul poate varia de la caz la caz.

Multumesc pentru aprecieri.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Sa aduc si eu topicul la zi ca raman in urma :)

Am montat intre timp pe masinuta o grila de S4 si zilele trecute am finalizat instalarea tempomatului.

 

Azi am incaltat BBS-urile cu cauciucuri si daca tot le-am scos la lumina am zis ca nu ar fi rau daca le-as pune sus pe masina. Zis si facut, chiar daca prognoza meteo pentru zilele urmatoare nu e cea mai favorabila. Si ca sa fie treaba treabă, am facut si cateva poze desi ploua marunt...

 

IMG_0036.jpg IMG_0042.jpg IMG_0047.jpg IMG_0054.jpg

IMG_0057.jpg IMG_0059.jpg s_MG_0031.jpg wq_IMG_0021.jpg

 

Drumuri bune sa aveti!

Modificat de gaby1773
Link către comentariu
  • 2 months later...
Publicat (modificat)

N-am mai scris in ultima vreme pe aici, dar au mai aparut una alta pe la masina, cum ar fi ceasuri de bord cu display color, volan S-line cu piele perforata tot de A4 B6, schimbator S-line ca sa dea bine cu volanul si mi-am completat setul de capace pentru jante pentru ca in pozele anterioare se vede ca lipseste unul (au un pret destul de piperat pentru niste capace)   :)

Si cateva poze, enjoy: 

IMG_0016.jpg IMG_0020.jpg IMG_0023.jpg s_IMG_0006.jpg w_IMG_0029.jpg w_Is_MG_0026.jpg ww_IMG_0012.jpg wwwbefore_after.jpg 

Modificat de gaby1773
Link către comentariu
  • 7 months later...

N-am mai sters praful de ceva vreme pe aici, masina merge in continuare fara probleme asa ca toata atentia se indreapta spre upgradeuri. Azi am facut o pregatire de iarna care a constat in spalare cu manusa, decontaminare cu argila, 2 straturi de Jetseal 109 pentru protectie si 1 mana de ceara pentru finish, tratament de intretinere pentru chedere si aplicat rain repellent pe geamuri, iar cu ocazia asta am zis sa fac si niste poze proaspete (inainte/dupa) :)

Ca si modificari, pe langa ce se observa in poze, am reusit sa pun sus franele de 320mm fata si 288mm spate, schimbat lichid frana, am facut revizia anuala si am mers in continuare cu EGDE 5W40 de care ma declar multumit, am achizitionat un eleron S-line OEM pentru capota portbagajului care este deja vopsit dar urmeaza sa fie montat in primavara si recent am comandat si un capac care acopera bateria si vasul de lichid de frana de la un capat la altul deoarece masina mea e prea noua (da, prea noua  :) ) ca sa mai fi avut asa ceva din fabrica.

Si pozele...

0_IMG_00015.jpg 0_IMG_0009.jpg 0_IMG_0012.jpg 1_IMG_0053.jpg 2_IMG_0056.jpg 3_IMG_0045.jpg 4_IMG_0049.jpg IMG_0041.jpg IMG_0048.jpg w_IMG_0025.jpg 

Modificat de gaby1773
Link către comentariu

foarte frumoasa, arata de nota 10, a evoluat foarte bine masina, felicitari pentru munca depusa. Cu jantele ce ai facut in final? Ai renuntat la cele de S-line cu 9 brate? Am un set de jante pe 18 ramase de la RS6, nu stiu daca s-ar potrivi la tine, dar daca vrei sa iti platesti transportul la ele din UAE ti le fac cadou, au Michelin PS3 pe ele, DOT4311, inca foarte bune, le-am rulat destul de putin pana sa pun jantele de RS4. Eu am tot incercat sa le vand pe aici insa nimeni nu le vrea, cel putin mi-ar placea sa stiu ca le dau gratis cuiva care le-ar aprecia. Bafta in continuare cu modificarile!

Link către comentariu

Multumesc pentru aprecieri baieti. Incerc sa o mentin intr-o stare cat mai buna si in acelasi timp sa mai adaug/modific una alta pe la ea. Din upgradeuri nu ma voi opri prea curand, pentru ca odata intrat in jocul asta e greu sa spui stop. Si mereu se va gasi ceva de facut daca vrei. Am in plan pentru a completa exteriorul montarea eleronului de S-line si achizitionarea si montarea barei fata de S-line cu spalatoare de far (am "adunat" pana acum spoilerul inferior si spalatoarele cu furtunase si capacele).

mik15, apreciez intentia si iti multumesc insa am decis ca nu voi pune 18" din cauza drumurilor din tara asta, desi la un moment dat eram foarte aproape sa achizitionez un set pe 18" exact modelul S-line in 9 spite. In plus, cred ca cele de pe RS au un ET prea mic pentru "A"-urile de serie si roata ar iesi mult de sub aripa. Pana una alta am ales pentru vara BBS RC pe 17" din poza atasata, au fost disponibile la vremea lor ca si accesorii OEM si au exact specificatiile producatorului pentru modelul meu 7,5J cu ET43. Mie imi plac cum vin si confera un stil clasic masinii, desi daca as avea de ales intre S-line in 9 spite pe 17" si BBS-uri as fi pus serios in dilema. :)

IMG_0014.jpg

Modificat de gaby1773
Link către comentariu
  • 5 months later...

Nu am mai postat de ceva vreme pe aici. Intre timp masina a implinit frumoasa "varsta" de 120.ooo km (prin decembrie 2013) insa de atunci nu am mai mers foarte mult cu ea. Pe partea tehnica totul e perfect, nu am ce sa reprosez. Ca si modificari, nimic spectaculos, totul in binecunoscuta linie OEM. Cea mai de amploare lucrare se refera la demontat interiorul (scaune, consola, finitii praguri, etc) cu scopul principal de a inlocui mocheta de pe podea cu una corespunzatoare tipului de sine ale scaunelor care provin de pe o masina fabricata dupa luna 6.2004. Si daca tot a fost desfacut fiecare plastic, am profitat de asta si am tinut sa schimb tot ce mai avea urme de uzura sau vopsea cauciucata zgariata. Mai e putin de treaba la montat inapoi si pot spune ca am incheiat capitolul interior. M-am intins pe o perioada asa de lunga cu demontat/montatul interiorului din cauza ca unele piese am fost nevoit sa le mai procur SH (si e al naibi de greu sa mai gasesti asa ceva in stare impecabila, cum cautam eu) ori din motive de costuri dar mai ales din motive de inlocuire pe parcurusul anilor a unor coduri de piesa cu altele "compatibile" dar care nu prea au nici in clin nici in maneca cu piesa pe care o dai jos efectiv de pe masina cand le pui alaturi (ma refer la aspect, textura materialelor, potrivire).

Atasez si ceva poze, in ordine cronologica.

before_IMG_00006.jpg before_IMG_00018.jpg before_IMG_0019.jpg before_IMG_0025.jpg before_IMG_0032.jpg cafter_IMG_00004.jpg cafter_IMG_0005.jpg cafter_IMG_0006.jpg cafter_IMG_008.jpg cafter_IMG_019.jpg 

Link către comentariu

Superba masina ! Felicitari pentru munca depusa si pentru faptul ca ai pastrat linia oem  :icon_thumleft:  care ar fi urmatorul pas ? Ce detalii vrei sa mai adaugi ?

Link către comentariu

Multumesc. Urmatorul pas la capitolul estetica este eleronul OEM de S-line pe care il am deja vopsit in culoarea masinii de cateva luni si asteapta sa fie montat (vine cu suruburi pe el si trebuie gaurita capota pentru a putea fi prins ca in fabrica).

Dar pana atunci trebuie sa inchei cu montat interiorul, urmeaza un tratament pentru piele cu Leatherique, vreau sa ii fac o decontaminare a vopselei si apoi sa ii aplic o ceara, revizia anuala cu ulei si filtre chiar daca nu s-a facut nr de kilometri si alte mici detalii.

Ca planuri de viitor ar fi bara fata de S-line, cu spalatoare de far si PDC, in acest sens avand deja spoilerul inferior achizitionat. In rest, vor exista mereu mici detalii de pus la punct, de asta sunt convins. Insa in mare, cam astea ar mai fi de facut, in viziunea mea.

As mai fi tentat sa trec la jante pe 18" dar asta ar insemna automat si suspensie mai joasa, iar la ce ma gandesc eu ar presupune si o gaura serioasa in buzunar si o limitare din punct de vedere al drumurilor abordate. Momentan merg cu 17" si suspensia standard 1BA. Nu am o poza recenta, insa asa arata vara trecuta in configuratia de mai sus. Sunt deschis la propuneri   ;)

IMG_0126.jpg

Modificat de gaby1773
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!