Jump to content

(again) 1.8T.. A4 B6 1.8T


gaby1773

Postare recomandată

Salutare colegi de forum.

Desi indata se implineste 1 an (in decembrie) de cand aceasta masina e la mine, am zis sa merg pe principiul "mai bine mai tarziu decat niciodata", si iata-ma incepand un nou topic de prezentare pe vwf.

Dupa cum se observa inca din titlu, este vorba de un A4 B6 cu motorizarea care nu m-a dezamagit in ultima perioada de timp, si anume 1.8T, de aceasta data in varianta de 163 caluti(120kw) care in acest caz vine si cu un bonus la pachet, si anume tractiunea integrala quattro.

In acest an de cand este la mine am mai facut una alta la ea ca sa fie cat mai pe placul meu, asta insemnand doar upgrade-uri OEM (scaune Recaro, bi-xenon OEM - deocamdata doar faruri, balasturi si becuri, fara autoleveling, RNS-E, volan sport, oglinzi rabatabile...o sa atasez si ceva poze) si bineinteles intretinerea corespunzatoare.

Probleme nu am avut cu ea, am schimbat doar garnitura capacului superior de la axe pentru ca pierdea putin ulei, termostatul (mi se parea ca nu baga caldura cat ar trebui), bateria (pentru ca merg mai rar cu ea si cea originala si-a dat duhul) si in rest distributie, filtre, ulei (Castrol EDGE 5W40 pentru cine se intreaba. Mie imi place cum se comporta motorul cu el desi se aud tot felul de legende urbane despre Castrol in ultimul timp, si sunt adeptul zicalei 'if ain't broke, don't fix it').

Bineinteles, am si ceva planuri de viitor pentru ea deoarece nu am de gand sa mai plece de la mine foarte repede. Urmeaza in primavara sa vopsesc si sa lipesc eleronul Zender original pe care il am cumparat deja, sa montez franele (etrieri, discuri, placute) de B7 2.0T de 320mm fata/288mm spate pe care le-am achizitonat dar am tot amanat montajul lor din diverse motive, sa vedem cum o sa fie bugetul poate vine si bara superioara fata de S-Line (am deja fusta dar e diferita la prinderi fata de bara stock si nu imi plac improvizatiile, plus ca vreau si spalatoarele de far :) ) si sanatate sa fie...ca planuri mai sunt destule.

Atasez si ceva poze in continuare

Cam asa arata cand am cumparat-o:

IMG_00f01.jpg

IMG_0001.jpg

IMG_0008.jpg

IMG_00ff01.jpg

IMG_0013.jpg

Si cam asa arata acum:

IMh_G_0001.jpg

IMG_0s014.jpg

IMG_0s005.jpg

IMG_0046d.jpg

IMG_0053.jpg

IMG_0s023.jpg

IMG_00df05.jpg

IMG_0d002.jpg

IMG_00gdf28.jpg

IMG_0gf030.jpg

IMG_001gd7.jpg

IMG_0gf001.jpg

IMG_f0001.jpg

Drumuri bune va urez si cati mai multi km fara probleme!

Modificat de gaby1773
Link către comentariu

Superba masina!

Avand in vedere ca ai facut upgrade la frane, ma gandesc ca urmeaza si un upgrade de putere, sau ???

Oricum potetial are masina, mai ales ca e quattro. :)

Cat despre Castrol, aceeasi parere o aveam si eu ca si tine si nu ascultam deloc ce zic gurile rele, pana cand am simtit pe pielea mea. Zgomot ciudat al motorului dupa 2;3 mii km si cireasa de pe tort: mazga in bidonul de 1l de completare(pentru ca il manca urgent).

Nu vreau sa iti spun ce sa faci dar eu cu siguranta m-am linistit in privinta Castrol ului.

Doua poze unde se vede pata neagra din coltul bidonului, insa in realitate se vedea mai clar cum dara de mazga se intindea odata cu uleiul...foarte dezamagit am fost, desi am fost avertizat. :(

post-99224-0-90319300-1352836436_thumb.j

post-99224-0-77265500-1352836446_thumb.j

Modificat de Rujjuman
Link către comentariu

Foarte frumoasa masina iar modificarile sunt facute exact cum trebuie :D Felicitari!

Sa o stapanesti sanatos!

Link către comentariu

Pe forumul alalalt nu ai pus poze cu scaunele aranjate,arata f bine acum :icon_thumleft: ;vad ca ti-ai schimbat si climatronicul pt incalzire in scaune,l-ai facut functional?

Iti trebuie neaparat niste jante pe 17 :icon_bounce:

Intre timp am facut si eu conversia cu franele de B7 2,0tfsi quattro fata-spate,alta viata acum;btw,vezi ca pt a putea intra jantele de 16 cu etrierii,trebuie sa aibe ET 42.

Modificat de mcornel
Link către comentariu

Supeba masina, superbe modificarile. Scaunele sunt de mare efect. La interior ii lipseste un schimbator bila S line normal sau perforat. ;)

La capitolul jante ce urmeaza? Cum sta la consum fata de 1.8T FWD?

PS: Legat de Castrol "'if ain't broke, don't fix it'". +1 de la mine.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

Franele inca nu le-am pus sus, am cam taraganat-o cu ele, dar am tot ce e nevoie pentru a fi montate, mai putin timp si parte de o vreme mai calda. Raman pe la primavara in special datorita zilei scurte de-acum si frigului (nu am un garaj incalzit unde sa surubaresc si prefer sa imi fac totul cu mana mea la masina, pe cat posibil). Upgrade de putere, deocamdata nu zic nici da nici nu, mai vedem :D

Cornel, da, am discutat si dincolo la momentul respectiv despre pachetul frane + jante iar astea pe 16" OEM au in general fix ET42, deci voi putea folosi roti pe 16" in sezonul rece (asta a fost si ideea pentru care am luat franele de 320mm si nu pe cele de S4). Insa am o urma de indoiala daca tablele vor incapea, cu toate ca sunt tot 16" ET42 dar au doar 6.5J fara de 7J cele de aliaj (oricum pana iarna viitoare sper sa vina si ceva pe 17" si automat astea de aliaj pe 16" vor ramane de iarna deci in principiu no stress).

Scaunele inca nu-s functionale, dar da, Leatherique face minuni si sunt la ani lumina de starea in care erau cand le-am pus pe masina. Cat despre fire, vreau totul ca de fabrica si asta presupune mocheta off cu tot ce implica asta + ceva pricepere pe partea electrica, unde eu recunosc, imi cam prind urechile si nu as vrea sa iasa treaba doar de mantuiala. Si nici prin zona pe aici nu cunosc pe nimeni de incredere care sa imi faca treaba. Bine, asta e alta poveste, ca nici sa-ti stranga prezoanele nu prea poti avea incredere pe aici, dar asta e situatia...

volnick, da schimbatorul de S-line e pe lista de prioritati, insa astept sa prind ceva sh in stare ok, fara clemele de prinderele de la nuca rupte. Imi pare mult ~100 si ceva de euro pentru unul nou pentru cat stie sa faca. Detalii minore sunt si vor fi tot timpul de bibilit :) Mai am sertarasul pentru carti de vizita iluminat pe lista, o bricheta noua ca asta e putin zgariata...

La faza cu uleiul, ce sa zic, nasol, foarte nasol. Insa niciodata nu va exista pe piata uleiul suprem... si restul, tot timpul vor fi argumente pro si contra pentru un anume brand de ulei. Traiam cu impresia intr-o vreme ca Motul e 'regele' dar se pare ca mai dau si ei rateuri, sau pur si simplu nu se impaca cu unele motoare. Eu oricum schimb destul de des uleiul (maxim 7 mii km) si nu scade deloc pe joja in intervalul asta, motorul se aude (sau mai bine spus nu prea se aude :) ) foarte frumos dupa parerea mea atat in relantiu cat si in ture, una peste alta sunt multumit de ulei. Poate nu e cel mai potrivit loc sa incepem o discutie despre asta, desi totul a plecat de la precizarea mea.

Consumul e cam cu 0,5-1 litru mai mare decat la FWD. Daca nu vrei sa iti bati joc de ea in afara subturand-o, si schimbi decent undeva la 3000-3500rpm, mers cat de cat constant, mie imi arata pe BC in jur de 7.5l/100. Daca e mai aglomerat, mai treci printr-un oras si prinzi ceva semafoare, undeva la 9-9.5. Consumul exclusiv urban nu prea e relevant pentru ca variaza in functie de prea multi factori. Chiar si cu FWD, ca sa scoti sub 6.5 in afara, inseamna ca nu mai mergi relaxat, decent, ci mergi la consum. Deci dupa parerea mea, maxim 1 litru in plus la suta, poate chiar mai putin.

Jante as vrea modelul din poza, S-line in 9 spite, pentru ca vreau sa ma limitez la 17" si mi se pare unul din modelele care dau bine pe A4 B6. Pe 18" ar mai fi cateva care imi plac mai mult, dar cateodata ma gandesc ca o sa am momente cand o sa imi para rau ca am trecut si la 17", ce sa mai zic de 18".

Multumesc tuturor pentru urarile de bine. Bafta si voua si la cat mai multe modificari.

PS: Am trecut iar la tablele de iarna incaltate cu Michelin Alpin. Un plus pentru aderenta si comportament deoarece pe aici e destul de rece, un minus mare pentru aspect. Poate reusesc totusi sa mai fac ceva poze recente weekendul asta ;)

post-26303-0-75305100-1352923817_thumb.j

Modificat de gaby1773
Link către comentariu

Tocmai modelul ala de jante pe 17 mi l-am achizitionat si eu pt a le schimba pe cele pe 18(renunt la ele,ca-s o durere in...dos :lol: ),avem aceleasi gusturi :icon_thumleft:

Schimbatorul S line nou e cam 35euro,nicidecum 100!uita-te pe ebay.de,sigur il vei gasi la pretul asta!

uite aici un link rapid

http://www.ebay.de/itm/NEU-S-Line-Schaltknauf-Audi-A3-S3-8L-Echtleder-S-Line-/200679736123?pt=DE_Autoteile&hash=item2eb971c33b

mie mi-ar fi placut unul asa daca nu asi fi facut deaja conversia

http://www.ebay.de/i...=item1e745a9667

Ar trebui sa vopsesti fustele si pragurile in culoarea caroseriei,asta daca nu te gandesti la o conversie de s line sau s4 :icon_thumleft:

Modificat de mcornel
Link către comentariu

Schimbatoarele de pe A3 nu merg pe A4 din cel putin 2 cauze. Una ar fi ca nu se potriveste mansonul (este mai mic in circumferinta), iar eu neavand pe masina nici macar volan in piele am si mansonul dintr-o imitatie de piele, plus ca e ars cu tigara de la fostul proprietar, si doi, aranjarea treptelor pe nuca este diferit, neavand R in dreapta jos. Oricum as da-o, imi trebuie un schimbator cu piele de A4 ca donator, plus ceva bricolaj ca sa pot monta unul din schimbatoarele din linkurile de pe ebay. Poate gasesc ceva de pe A4 direct, sa nu ma mai complic. Unul de S-line care merge direct pe A4 e in jur de 100 euro atat pe ebay (+transport) cat si la reprezentanta.

Fustele si pragurile o sa le vopsesc in primavara, odata cu ele si eleronul. Pe spate am montat deja spoilerul de S-line iar cel de pe fata il am dar nu e pus pe masina deoarece, cum spuneam in primul post, nu pica exact pe clemele de pe bara stock si nu vreau sa tai si sa lipesc pe acolo, asa ca va urma bara fata superioara de S-line si cu ocazia asta fac conversia si la spalatoare de far ca sa mai bifez un punct spre retrofit 100% xenon OEM. Apoi vopsite si gata :)

Modificat de gaby1773
Link către comentariu

Frumoasa masina iar imbunatarilie aduse de tine... ce sa mai zic? Jos palaria.

Jantele alea le am si eu, sunt de mare efect. In ceea ce priveste uleiul Castrol si eu am patit-o, o sa incerc sa-l schimb la 5000km si trec pe Motul. Tractiunea 4WD e altceva, vorba cuiva... dupa ce ai condus asa ceva nu mai vrei FWD.

S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.

Link către comentariu

Hmm, ai cam muncit la ea :)

Acum un an si ceva am fost f aproape sa cumpar un B7 1.8t quattro; inca am poza cu interiorul :) poti face upgrade (inca o data) pt volan :icon_thumright:

Bafta multa!

post-55491-0-72401900-1353096661_thumb.j

Modificat de mari_usica
Link către comentariu

Multumesc pentru urari. Au fost destule ore de munca dar satisfactia e mare la final, cand termini si totul a iesit asa cum trebuie (chiar daca nu din prima, ci cu unele batai de cap) si pe deasupra e facut cu mana ta, cu pasiune si grija pentru masina.

Volanul de B7 nu m-a atras foarte mult, poate din cauza ca am considerat ca designul airbagului are legatura cu grila single frame a B7-ului, si pe B6 nu ar arata tocmai "de-acolo". In schimb, cel din poza atasata :wub:... . Insa e destul de piperat ca pret (7-800e din ce am mai vazut pe ebay cu tot cu airbag) si momentan incerc sa ma mai limitez cu cheltuielile cu masina, plus ca vreau sa mai fac cate ceva si la exterior (sa iau bara fata S-line ca sa pot pune spoilerul sus, sa vopsesc spoilerele si pragurile, sa montez eleronul Zender si dupa parerea mea o sa fie alta masina ca aspect exterior dupa toate astea).

Am uitat sa mai mentionez ca masinuta a primit si bujii noi, OEM (NGK PFR6Q Iridium), 2 bobine bineinteles tot OEM pe masina + 1 de rezerva in portbagaj :icon_rendeer: , lichidul de servo (recomand sa il schimbati chiar daca nu exista semne vizibile care sa o impuna, cel vechi era maroniu si avea un miros mai ciudat, acum e verde, curat) si intinzatorul de la cureaua de accesorii (pentru ca mi se parea ca are un usor harsait), cum altfel decat pe original :sick:

Din ceea ce nu se vede in poze, mai adaug boxele BOSE (daca tot s-au nimerit fetele de usa cu emblemele pe ele, am zis sa nu fie doar de ornament acolo) si alaturi de RNS-E pot spune ca se simte diferenta fara de Chorus + boxele standard chiar si pentru unul fara ureche muzicala, asa ca mine.

De asemenea, am schimbat torpedoul pentru ca avea o balama rupta (problema comuna la acest model), si daca tot am umblat acolo am zis sa pun ceva mai bun asa ca a venit si o magazie de CD-uri. Incet incet am completat si pachetul de lumini, cea mai recenta achizitie fiind plafoniera cu ambient light (as mai avea nevoie de suportul pentru carti de vizita iluminat daca are cineva vreun pont pentru asta).

Am facut si retrofit la stergatoarele aero de pe B7 dupa ce mi-am mancat cateva ore din viata incercand diverse lamele pe bratele clasice si deabia acum pot sa spun ca vad in sfarsit 3D prin parbriz. Recomand cu incredere si acest upgrade, pentru plusul functional extraordinar dar si pentru avantajul estetic.

Si de zilele astea, de cand a dat frigul, am inceput sa ma bucur si de oglinzile incalzite (da, nici pe alea nu le-a avut de fabrica :tuktuk: ) la care le-am dus dorul iarna trecuta. In rest, m-au atras km putini, vopseaua originala si quattro atunci cand am decis ca ea e aleasa.

Mai adaug si ceva poze gasite prin 'arhiva' :) . Sa precizez totusi ca senzorii de parcare, oglinda interioara electrocrom si senzor lumina/CH/LH au fost de fabrica.

PS: Alea unde e maltratata sunt de la schimbul de distributie.

IMG_00d03.jpg IMG_00f02.jpg IMG_0f003.jpg IMG_0s054.jpg

IMG_0003.jpg IMG_0013.jpg IMG_0026.jpg IMG_0050.jpg

post-26303-0-19026400-1353098529_thumb.j

Modificat de gaby1773
Link către comentariu

Shooting ..de toamna-iarna :winter:

Enjoy

IMG_0007.jpg IMG_0014.jpg IMG_0029.jpg IMG_0048.jpg

IMG_0049.jpg IMG_0054.jpg IMG_0057.jpg IMG_0062.jpg

IMG_0063.jpg IMG_0070.jpg IMG_0074.jpg IMG_0081.jpg

IMG_0086.jpg IMG_0098.jpg IMG_0099.jpg IMG_0104.jpg

IMG_0112.jpg IMG_0115.jpg IMG_0136.jpg IMG_0148.jpg

IMG_0153.jpg IMG_0154.jpg IMG_0161.jpg IMG_0164.jpg

IMG_0171.jpg IMG_0190.jpg IMG_0192.jpg IMG_0194.jpg

Modificat de gaby1773
Link către comentariu

Ca scoasa din sigiliu este in interior. BV

Bara spate se vede ca a fost revopsita, corect? Si un far dreapta care ti se abureste :D

Masina mea e noua si tot se aburesc. De cand am constatat prima data, ma uit dupa masini cu faruri aburite. Cea mai afectata era un A8 2008.

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Ce bine arata scaunele acum! :icon_thumleft: ,stiu,ma repet,dar chiar arata prea bine :D

Ai facut retrofit la bose?

Link către comentariu

Fac si eu ce pot cu privire la interior. Ideea principala e ca nu ii las pe cei de la diverse spalatorii sa se apropie de el, prefer sa il fac personal cand am timp si in restul perioadei sa il intretin pe cat posibil. Multumesc de aprecieri.

Bara spate probabil ca a fost revopsita la viata ei, nu bag mana in foc, insa si eu am observat o nuanta diferita in unele poze fata de restul caroseriei (tabla). Insa nu-i stres, ca am demontat-o cand am pus fusta de S-line si e intacta pe dedesubt, deci probabil adunase ceva zgarieturi in cazul in care chiar e revopsita.

Cat despre far, da se abureste, doar dupa ce am facut un drum mai lung si apoi las masina 20-30 minute parcata, cu motorul oprit. Imediat cum pornesc iar la drum, incepe sa se dezabureasca (se vede si in pozele din padure, facute ulterior, unde mai ramasese doar de un deget la baza aburit).

Farurile astea cu bi-xenon de pe A4 B6 au problema generala cu aburitul, datorita unei tije de reglare care intra de sus in jos in far si care ar trebui sa fie etansata de un oring de cauciuc, insa cum toata vara nu am intampinat probleme cu ele, nu mi-am batut capul prea mult cu chestia asta. Dar de cand s-a racit vremea, cel de pe dreapta este mai cu mot, deci cand o sa am putin timp liber o sa il demontez sa ii schimb acel oring de cauciuc si mai vedem cum se comporta dupa (pentru cei care se intreaba oringul nu are cod OEM, insa eu l-am gasit la un magazin cu "de toate" si l-am luat dupa dimensiunea unuia original, doar ca asta nou e putin mai "umflat" - cam fix ce trebuie, in teorie).

Multumesc Cornel. Intr-adevar, cum am mai spus, recomand Leatherique tuturor care vor sa aiba grija de pielea din masina lor.

Deocamdata am doar tweeterele + boxele de pe portiere montate in masina, pentru ca sunt plug and play pe instalatia veche. Cand o sa fac scaunele functionale (cannnddd?? ca deabia astept :) ) o sa refac si cablajul pentru audio ca sa pot monta si subwooferul de sub polita lunetei si sa se si auda :P. Daca as fi mai aproape de Bucuresti, altfel ar fi stat treaba cu finalizarea upgradeurilor pe partea electirca, ca acolo sunt cativa baieti priceputi care ar face treaba asta cu pasiune, asa cum vreau eu.

Modificat de gaby1773
Link către comentariu

De aia te intrebasem cu bose,pt ca intr-un timp am vrut sa fac si eu retrofitul;asa ca m-am pus pe documentat si am vazut ca trebuie modificata toata instalatia electrica a masinii,asa ca am zis pas.

Link către comentariu

Da, e putina treaba cu reconfigurarea cablurilor din cauza ca difera modul de amplificare intre non-Bose si Bose, insa pentru cine se pricepe nu e chiar asa de greu. Eu oricum trebuie sa demontez toata mocheta din masina cand ma apuc de treaba cu cablurile, pentru ca deja am alta cu care vreau sa o inlocuiesc, fiind niste mici diferente la prinderile plasticelor de pe sinele scaunelor intre anii 2001-2003 si ultimile serii din 2004 (cum a fost si masina de pe care am eu acum scaunele) si cu mocheta actuala mi-au ramas cateva gaurele mici pe la picioarele pasagerilor spate (se vad si in pozele de astazi daca te uiti atent, sub scaun). Din aceasta cauza consider ca merita finalizat upgradeul, desi ma declar multumit de cum se aude acum muzica in masina (pentru mine era ok si sonorizarea de fabrica cu 10 boxe). Daca ar fi sa desfac totul DOAR pentru a monta si subwooferul Bose, nici eu nu m-as apucat de treaba asta.

Link către comentariu

Sistemul concert 9+1 desi nu e nici o fita,se aude mult mai bine decat in multe alte marci cu alte sisteme;si oricum,eu nu prea rezist sa ascult muzica data tare,asa ca e suficient pt mine.

Bose mi-a placut pt extra bass-ul care nu-l gasesti pe concert,dar pot trai si fara :)

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Salut. Spune-mi si mie te rog cam ce consum are a ta in oras, la un mers normal spre sportiv(foarte putin). Ca a mea ma cam supara cu consumul.

Link către comentariu

Pe la mine orasul in care merg nu-i tare mare, deci nici consumul. Plus ca de mult nu mai am un consum relevant pentru oras, pentru ca sunt doar in trecere, km fiind facuti in cea mai mare masura extraurban.

Ca sa iti dau totusi o cifra, iti pot spune undeva intre 12 si 13 pe BC daca vrei sa ai un tempo mai bun intre semafoare, ca de castigat timp nu poate fi vorba la cum sunt sincronizate. Acum depinde ce inseamna la tine mult, parerea mea e ca nu o sa vezi niciodata sub 11 la 1.8T in oras, fie el si FWD, pentru ca 2.0SDI scoate la mers mai sportiv (atat cat pot aia 70 de caluti) medie de 8.5 la pompa.

Afara, 1.8T (cu quattro) imi consuma in jur de 8-8.5 in functie de starea de spirit :) Sunt de parere ca s-ar putea scoate si un 7.5 mediu, dar mai putin nu, ca ar insemna sa iti bati joc de masina. Pentru FWD mai scazi aprox 0.5 la suta

Modificat de gaby1773
Link către comentariu

Ms frumos de raspuns. Cu jantele de vara pe 18" doar in oras consumul si pe BC si la pompa este de ~14. La un exterior este de peste 8.5 la un mers normal fara sa sar de 120km/h. Cu jantele de tabla pe 16" consumul in oras se invarte la un 12-13%, venind de pe un diesel m-a cam speriat consumul la ea, dar m-a invat usor usor.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!