Jump to content

Problema dupa pornire, motor rece


godoroja
 Share

Postare recomandată

Problema este ca dimineata cand motorul este rece, in afara de faptul ca electromotorul invarte vreo 10 sec pana sa o ia, la 4-6 min dupa ce am pornito mi se taie alimentarea (cel putin asa cred eu). Ca sa detaliez: daca sunt pe loc cu maneta de viteza pe liber, imi moare motorul, daca sunt in mers, in viteza a treia sa zicem, nu se mai accelereaza si trebuie sa o scot din a 3-a si sa dau a 2-a, deci practic trebuie sa o scot din viteza si sa o bag la loc. Si asta, cum ziceam, la 4-6 min dupa ce pornesc masina (verificat pe comp de bord), dupa ce se intampla totul e normal si functioneaza normal.

Aveti idee care este cauza?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima oara ar trebui sa pui un Vag-Com pe ea si sa vezi poate s-a stocat vreo eroare ceva!

Mie mi se pare ceva electric dar cine stie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Masina are 50.000 km. La inceput se auzea fasait doar cand era motorul rece si nu i-am dat mare importanta, mai ales ca auzisem si la alte masini la fel. Acum fasaie din partea dreapta (stand la volan) si cand este motorul cald. Cu capota deschisa se aude in partea stanga spate a motorului (stand cu fata la el).

Ce sa fie?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu dimineata dupa pornire aveam un fas, fas in partea dreapta a masinii dar cam 3-5 minute, pana acum o luna cand am schimbat kitul de distributie si cureaua de transmisie. Am observat ca o rola (cea mare dar nu cea care se regla pentru tensionarea curelei) avea un huruit la rulment si cred aceea era cauza.

A doua zi dimineata la rece nu a mai fasait.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pentru sfat, sper sa nu trebuiasca sa schimb distributia la 50.00km :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( si mie imi face la fel , am intrebat foarte multi posesori de golf DIESEL despre sunetul asta specific , voi ii spuneti fasait eu ii spun ca un fel de zanganit de monezi , chiar si mecanicii imi confirma ca ar fi ceva normal sa faca asa la RECE ..mentionez ca numai la rece in deosebi dimineata imi face si mie asa ...

In ultimele zile cand s-a mai incalzit afara nu am mai auzit zanganitul respectiv dar cand a scazut temp. sub 0 grade a reaparut iar ....eu m-am obisnuit :(

P.S. Suntem foarte multi posesori de DIESEL care ne plangem de acest sunet specific la rece ,eu si nu numai zic ca ar fi ceva normal SAU NU ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la inceput si mie imi facea doar la rece. Acum face si dupa cateva sute de km. Saptamana asta ma duc la cwr sa vad ce are!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vorbim de zdranganit de bani. E chiar un fas fas care vine de la distributie. :pale: Zdranganitul de bani o fi altceva. In rest zgomotele la rece le stim toti dieselistii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

buna ziua! am urmatoarea problema. am un golf4, 1.9tdi, 96kw si cand pornesc motorul rece, pana se incalzeste, merge neregulat si trepideaza destul de tare. trepidatia asta nu e continua; motorul merge un pic "rotund", pe urma tremura 3-4 secunde, isi revine si tot asa pana acul indicatorului de temperatura ajunge aproape de temperatura normala de mers. am fost la Augsburg, au conectat un laptop la computerul masinii, iar mecanicul de acolo mi-a spus ca "sunt niste contacte la injectoare care trebuie curatate pentru ca se depune pe ele ulei si nu-si mai fac treaba cum trebuie"... :D

nu prea mi-a inspirat incredere omu' si parca nu l-as lasa sa-si bage "gherutele" p-acolo.. pe de alta parte, am auzit ca pe la alte service-uri te pun sa schimbi injectoarele fara sa fie nevoie si te costa o gramada fara sa rezolvi problema...

ce sa fac? multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult! diferenta este ca la mine se manifesta asa numai cand motorul e rece. in rest nu mai face probleme. oricum, o sa incerc sa gasesc pe cineva sa-mi curete mufele de la injectoare sau ce-o mai fi p-acolo.. :D

Modificat de psl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile incandescente sunt OK? ele au si faza de post-incalzire, nu doar preincalzire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu la rece, iar dupa un test pe computer, care n-a dat nici o defectiune, mi s-a spus ca am niste contacte murdare pe la injectoare.

Cred ca au dreptate, pt ca avem aceeasi problema si ni s-a dat acelasi diagnostic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi se intampla f rar dar dureaza 1-2 secunde si trepideaza usor...e de la un injector care se mai murdareste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut cu mult respect toti posesori de audi

De curand sant si eu un posesor unui audi model audi a4 an fabricatie 2004 1.9 tdi la 131 cp

Am o problema si am nevoie de Sfaturi de la mai vechii posesori :

Dimineata la pornire dupa vreo 3 minute cand temperatuta incepe sa urce de la 60 grade in sus cu climatronicul pornit la 20 de grade motorul incepe sa intrerupa parca ar merge in 3 bujii (se ambaleaza putin scade iar si tremura toata masina ) cand temperatura ajunge la 90 de grade totul este perfect nu mai are nimic.

Va rog mult sfatuiti-ma ce sa fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!De curand am avut si eu o problema asemanatoare cu a ta..Doar ca la mine era de la cut-off valve.Este vorba despre o valva electrica montata pe pompa de distributie(in cazul meu,pt ca eu am 1.9 TDI 1Z),care are rolul de a taia alimentarea cu motorina in momentul cand ai luat contactul,astfel oprindu-se motorul.In cazul meu,fiindca valva era defecta,se inchidea/deschidea foarte rapid,si motorul tremura puternic,dand senzatia ca ar merge in 3 bujii,cum spuneai tu...La tine e un pic cam ciudata chestia cu temperatura...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!De curand am avut si eu o problema asemanatoare cu a ta..Doar ca la mine era de la cut-off valve.Este vorba despre o valva electrica montata pe pompa de distributie(in cazul meu,pt ca eu am 1.9 TDI 1Z),care are rolul de a taia alimentarea cu motorina in momentul cand ai luat contactul,astfel oprindu-se motorul.In cazul meu,fiindca valva era defecta,se inchidea/deschidea foarte rapid,si motorul tremura puternic,dand senzatia ca ar merge in 3 bujii,cum spuneai tu...La tine e un pic cam ciudata chestia cu temperatura...

[/quot

Cand temperatura ajunge aproape de 90 de grade totul este ok

face lucrul asta doar cand este rece si nu tot timpul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

de curand m-a anuntat si pe mine ca nu mai am ulei :Driver:

nu i-am pus atunci pe loc, am mai mers fix 7km (incet), am ajuns acasa si i-am pus a doua zi sa vad exact cat avea nevoie.

nu stiu daca are legatura cu acest incident, dar de atunci (pana la incident nici nu era asa frig), uneori (cam la 2-3 zile) cand e rece motorul, aud niste batai la motor, nici daca il opresc si pornesc iar nu rezolv problema. ele sunt numai la relanti. motorina e de la OMV alpin (edit).

si mai are tendinta de a "sacada" in treapta 2 mai ales, daca vreau sa o mentin la 1700-1800 rpm, dupa 2k nu mai face. asta tot la rece si face de mult asa.

a mai intalnit cineva problemele astea?

masina e G5 2.0 TDI 4motion si de cand cu noul cod e condusa cumintel.

multumesc frumos.

Modificat de c6t9
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si aia 7 km i-ai parcurs cu becul aprins de la ulei ( ala rosu)? Din cate stiu ala se aprinde cand motorul nu mai are presiune la ulei( sau pentru ca nu are ulei :) .

In caz ca ai mers cu el cu becul aprins e posibil sa se fi uzat prematur arborele cotit precum si alte parti in miscare . :) (Trist dar adevarat )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se aprinde in acelasi loc ca si cand nu ai lichid pt spalare parbriz. nu sunt alea rosii cu semnul exclamarii. as fi vrut sa incerc sa astept cateva minute inainte sa plec, dar cica nici asa nu e bine. cum o dau nu e bine :)

in plus nu zicea nimic, joja era sub MIN, dar mai avea ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred sa se fi intamplat ceva la motor daca ai mers cu becul de la ulei aprins (cel care indica nivelul din baia de ulei,nu becul rosu care indica lisa presiunii de ulei).Eu eram cu cineva intr-un Touran pe autostrada in Ungaria si s-a aprins becul datorita scaderii nivelului din baia de ulei si am mers asa cam 20 Km pana la prima benzinarie unde am completat 1 litru de ulei,si motorul nu a patit nimic,am mers normal pana in Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!