Jump to content

Turbo Nou -iar da Limp Mode


bogdanv09
 Share

Postare recomandată

parerea mea mai bine iti luai un alt motor,ieseai mai ieftin si sti ca ce e in el e original. de curiozitatea cat te-a costat toata afacerea cu motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4000 are de facut...

Ca si pret cred ca l-a ajuns destul de mult...Din cate stiam eu o astfel de operatie sare de 2000lei.

LE: Camasile s-au rectificat?

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

camasile nu necesitau rectificare.totul m-a costat fix 1300 lei.am incredere in mecanicul meu, daca ar fi fost primul motor facut...nu eram asa...dar stiu ce poate si cum lucra.la 1300 lei nu luam nici un sfert de motor.cand mi s-a dus turbo a ajuns la magicul prag de 300.000 reali(in bord 191.000-dati inapoi).deci turbo vechi oricum si-a dat duhul dupa cat era prevazut si garantez ca nu a fost defacut pana cand nu l-am dus la curatat.

ideea e: turbo "nou", si motorul a primit segmenti noi si aferentele-chiulasa, etc.Ar trebui sa fie totul bine de acum inainte in privinta asta...voi vedea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine va fi, la cat a zis sa faci primul schimb de ulei?

Al meu l-am facut in iarna tot ca si tine diferenta e ca eu am pus si cuzineti noi si sa marit suma cu 600 de lei

Am facut rodajul in urmatorul fel, pe langa ca l-am lasat la relanti cam 6 ore dupa ce l-am pornit, in primii 1000 de km nu am trecut cu turatia de 2500, acelerare lina, la 1k am facut schimbul de ulei si urmatorii 1k nu am trecut de 3000, urmatorii 1k nu am trecut de 3500 si dupa am bagat pe foc:) sa zic asa

Am facut de atunci apx 20k si totul e ok pana acum, sa speram ca si de acum inainte, a si sa nu uit schimburile am optat sa le fac la 8k de km si am folosit motul x-cess 5w40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Buna ziua. Ma puteti ajuta si pe mine cu raspunsul la o enigma? Am curatat turbina, data jos si curatata ca la carte, EGR off, CAT off, schimbul de ulei si consumabile facute la timp, admisia curatata cu flacara, dar geometria mea se tot blocheaza! Ce sa mai fac? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde stii ca se blocheaza?iei limp?limp mode ul e pe presiune negativa sau pozitiva?

sau pune un log in mers in topicul dedicat,sau posteaza eroarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, ionut10a said:

de unde stii ca se blocheaza?iei limp?limp mode ul e pe presiune negativa sau pozitiva?

sau pune un log in mers in topicul dedicat,sau posteaza eroarea

Inca nu iau limp, dar are un fluierat excesiv si stiu ca in curand urmeaza si limpul. acuma nu am nicio eroare stocata ca nu am luat limp, dar inainte sa curat turbina era positive deviation.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!