Jump to content

Turbo Nou -iar da Limp Mode


bogdanv09
 Share

Postare recomandată

Stimati colegi, astept un ajutor spre solutionarea problemei mele care se manifesta astfel:

-totul a inceput cand mi s-a dus turbo-ul vechi(motor ALH)-a explodat/rupt bucati din elicea de pe admisia de aer

-schimbat turbo cu altul reconditionat complect(inclusiv corp central nou)

-de atunci cand motorul este in sarcina si temperatura motorului sub 80 grade, imi da fum alb-albastru la greu, IN SARCINA!

-Limp Mode in treapta 3,4 dupa 3500-3700 ture.

AM VERIFICAT:

-bujii(date jos-se aprind ok, una din ele mai incet da functioneaza)

-filtru aer

-senzor MAP(schimbat cu altul->acelasi valori citite)

Atasez si un log pentru ajutor.

Problema in sine-dece da fum pana la 80 -85 grade si dece da Limp(observ ca ii valoare muult prea mare pe MAP dar ma repet si zic, am schimbat senzorul MAP cu altul, aceasi figura, limp).

post-79644-0-63570900-1351873988_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Suna-ma ,daca vrei pot sa ti dau ceva pareri. Nr meu. 0744134909

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injector sau mai multe, daca ai fum alb. Iti scuipa motorina multa si nu ti-o arde cum trebuie :)

Am scapat de problema asta acum 1 luna si ceva :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea ca nu e reglat bine actuatorul de la turbo.il mai ai pe cel vechi? daca da, pune-i actuatorul acela sau regleaza-l pe cel de pe turbian noua exact la aceeasi lungime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

actuatorul a fost reglat din spusele celor de unde am luat turbina pe stand la parametrii, dar se pare ca este un reglaj, de capat de cursa si cred ca de acolo este problema, o sa revin cu informatii.

totodata din spusele lui nickus caruia ii multumesc cu aceasta ocazie si conform spuselor mecanicului "meu" se pare ca atunci cand mi s-a dus turbo vechi o intrat o cantitate de ulei in motor suficienta cat sa "intinda" o biela si de acolo ar provenii fumul.Urmeaza saptamana ce vine sa desfac motorul si va tin la curent.Accept orice sugetii/sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana una alta fa un test de compresie sa mergi la sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu desfa motorul inca , probeaza intai compresia iar erorile din diagnoza indica probl electrice ce poate "deranja" pompa de injectie , de unde poate scoate si fum...

PS . cand s-a distrus turbina , a intrat intrat in autocombustie ?

s-a curatat si traseul de admisie (furtune ,intercooler ) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu a intrat in autocombustie, si DA am curatat tot traseul de admisie aer, intercooler, toot.Numai de atunci am problema asta cu fumul, deja incepe sa sune ceva , un fel da rarait(rrrr), intre 1800-2100 ture, am verificat pe la motor orice ar putea sa cauzeze sunetul si nimic, deci ceea ce mi-a spus colegul de pe forum coincide perfect cu ce mi-a spus si mecanicul, alta varianta nu ma vad sincer, test de compresie probabil va face inainte de a desface motorul...deci pana vineri sunt in stress... :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La toate vw-urile pe care le-am avut limp-mode s-a datorat actuatorului.Rezolvarea:Cipos...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ardere incompleta motorina = fum negru. Fumul alb-albastrui = ardere ulei. Ori nu s-a curatat bine de tot circuitul admisiei, ori iti scapa ulei pe undeva in admisie (chiar si de la turbo).

Pt limp mode, turbo iti da presiune, dar ramane blocata cand trebuie sa scada presiunea. Ori actuatorul e cu probleme, ori nu e reglat corespunzator.

LE: Biela nu se intinde, se indoaie=scurteaza. Un test de compresie e mai mult decat necesar.

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar fumul alb indica ardere de ulei, si eu am patit-o cu turbina si la fel, dupa schimbarea turbinei a mai scos fum alb pana s-a ars din toba de esapament, dar scotea fum in continu mai ales dupa ce se incalzea.

La tine cred ca e altceva decat arderea uleiului ramas pe galerii, avand in vedere ca la tine face doar sub 80 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a ta e resoftata ? ai mult prea mare presiune turbo, vezi n75 ul sau furtunele de vacuum, la tine parca vanele nu se deschid, intre 2600-2800 pare ca lucra ceva, in rest nimic, presiunea creste cu turatia, tureaz-o pe loc si pune pe cineva sa se uite daca se misca tija de la geometrie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia poti sa o misti si cu degetul cand e motorul oprit, daca merge usor, nu e de la ea geometrie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vanele nu se deschid, intre 2600-2800

Inchid poate ... sa devieze gazele sub alt unghi si sa nu "atace" direct palele turbinei.

Nu are treaba furtunele, din moment ce face vacum sa deschida . Ar da negative deviation, iar el are positive deviation. Singurul furtun poate sa fie cel care trage aer din filtru de aer. Problema poate sa fie una mecanica, ori la tija actuatorului(rugina, mizerie, etc), ori reglajul acesteia, ori geometria agata.Nu este exclus nici ca lucrarea de reconditionare a turbo, sa fi fost de proasta calitate (piese cat si lucrarea in sine).

La fel poate sa fie de la N75 care ramane blocat pe o pozitie, si tine vacum pe actuator. Acesta problema poate ai avut-o si inainte si ti-a facut presiune mai mare decat trebuia dar sa nu intre in Limp mode. Faptul ca a explodat rotorul poate sa indice o contrapresiune pe paletele compresorului.

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt sfaturi.Geometria nu agata deloc, merge super leger toata cursa revine inpoi leger.N75 functioneaza-din vag com i-am dat test , duce cursa compelcta fara sa agate, acuma nu exlcud in sarcina sa faca figuri sau cv, eventual incerc cu alta.Acuma(2-3 zile) a inceput sa sune cv un rarait(rrrr) vibratie intre 1800-2100 ture in orice treapta doar in mers(sarcina).Urmeaza sa fac testu de compresie sa stiu daca desfac motorul.treaba la turbo din pct meu de vedere ar fi reglajul nu de pe actuator ci cel de pe carcasa turbinei(subliniez, din pct meu de vedere).Furtunele de vaccum sunt ok.nu sunt rupte etc ca au fost schimbate in vara si le-am reverificat...acuma singura varianta daca o tras cv mizerie de undeva si blocheaza traseul..?? oricum turbo baga foarte bine altfel, prea bine..sa zic asa.Alte variante?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pedala e la 100 % doar de la 2700 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sunt de parere ca mai e loc de ceva reglaj,dar teoretic nu ar mai trebui sa dea limp,si daca ar da,ar trebui sa fie negative deviation...la cat am citit azi,nu am auzit de actuator reglat pe banc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi. Am sa mai fac cateva reglaje si am sa revin cu un log nou. Sper sa ma apropii de adevar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimati colegi forumisti, dupa cum am promis revin cu un update privind starea masinii.S-a desfacut motorul, constatandu-se urmatoarele:-segmenti uzati,ba chiar unul din el lipit pe piston(am aflat fugitiv de la mecanic).Biele ok.restul ok.

Am trimis chiulasa la facut-ce implica asta nu ma bag pt ca nu cunosc detalii si nu vreau sa gresesc, stiu in linii mari ca e vorba de planare,curatare , refacere suprafata la supape, ceva de genu.

Se comanda un set nou de segmenti, ulei si filtre.

Pe saptamana viitoare sper sa fie gata chiulasa si sa se monteze totul la loc, in acel moment o sa revin cu un nou post.Deocamdata va multumesc pt sfaturi si sugestii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca se pricep baietii de la chiulase, atfel vei avea numai belele. Foarte inportant modul cum instalezi ghidurile supapelor(daca e cazul), altfel iti va fumega si consuma ulei la greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer nu stiu daca e cazul, ramane de vazut banuiesc.Din cate stiu sunt cam singurii din tg mures si mecanicul colaboreaza doar cu ei, nu stiu sa fi avut probleme.Oricum depinde ce ii de facut la chiulasa, probleme mari nu ar trebui in rest habar nu am.Stiu pe cineva care si-a facut chiulasa la ei dupa ce i-a picat distributia pe un polo 1.2 benzina si a iesit super ok. nici o problema.Sper sa nu fie cazul la mine.Oricum daca era pana acolo puteam lasa chiulasa asa si puneam numai segmenti, dar ar fi fost pacat si unpic riscant...astept sa vad...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am promis revin cu ultimul update.Motorul a fost segmentat.chiulasa refacuta complect, semiringuri supape, ghidaje supape, planare, etc.Garnitura de chiulasa noua, bolturi noi pt chiulasa, antigel, etc.

Am de facut un rodaj destul de strict ~4000km.Momentan incarcare cat mai mica a masinii si turatie maxim 3500, mers frumos.etc.Motorul porneste la sfert de cheie, suna frumos(a disparut sunetul deranjant in palaja de turatie 1800-2100).Fum nu am observat sa scoata deosebit, decat normal, un mic puf, probabil cum s-a umblat in el...pt cei cu probleme similare pot sa va stau la dispozitie cu sfaturi...In rest, astept sa-l rodez frumos si treptat sa vad cum merge.Sper sa fie totul ok.

Despre limp mode nu pot vb inca datorita rodajului, voi vedea...pe parcurs.

Modificat de bogdanv09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate - cam cati km avea masina la momentul exploziei turbinei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!