Jump to content

Problema Valva admisie de sub clapeta de acceleratie


Key
 Share

Postare recomandată

Cum se monteaza corect valva admisie de sub clapeta de acceleratie?? COD 030 103 765

si am nevoie si eu de furtune sa le schimb

am cautat si nu am gasit ceva asemanator, sunt incepator pe forum

Rog moderatori sa schimbe topicul daca este cazul sau sa il inchide in cazul k exista alta pagina deschisa

Cu Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca am nimerit-o. Eu am inlocuit furtunele de vacuum cu furtun de combustibil, gasesti la orice magazin de piese auto la metru, nu este scump, numai sa ai dimensiunile masurate (diametrul interior).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

multumesc pentru informati si scuze pt intarziere, am rezolvat partial cu furtunele, dar in acelas timp mi-am schimbat fisele si bujiile k mergea masina in 2 pistoane

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am si eu o problema asemanatoare. cand am inlocuit un furtun de vaccum fisurat ... nr4 din pdf. de mai sus... porneste da' moare imediat motoru' .ce poate fi de vina?

Modificat de Carrerax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Înainte de înlocuire avea problema asta? Cum se manifesta înainte să înlocuieşti furtunul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totul a inceput cu martoru' Check Engine, am facut o diagnoza si mi-a dat eroarea 16891 Idle control system RPM : higher than expected. am cautat solutiile pe net..si m-am oprit la Vacuum Leak. la relanti avea 1080 RPM...normal trebuie sa joace intre 680-720 RPM. am rulat cu martoru' aprins cam vreo 500km . am dat capacu' jos si am schimbat furtunu' cu pricina.. (cu un altu' nu e original , dar are aceleasi dimensiui).porneste dar moare in secunda doi. am pus furtunasu fisurat inapoi , i-am dat cheie , sta pornita, dar cand astup fisura cu degetul moare motoru'. presupun ca ar fi vorba de presiunea aerului sau un senzor mort.habar nu am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia aia cu vacuum leak s-ar putea să fie o cauză indirectă.

Într-o primă fază cred că ar trebui să cureţi corpul clapetă şi mufa unde vin firele în ea şi să-i faci o adaptare.

Dacă problema persistă atunci cauzele se mută pe partea de admisie şi vacuum. Aici trebuie verificate toate furtunurile să nu ia aer fals pe undeva. Treaba vine cam aşa: în galeria de admisie se formează o depresiune (vacuum) care ajunge prin furtunul 9-4 la regulatorul de presiune şi apoi la corpul clapetă. Tot în corpul clapetă ajunge şi furtunul de la canistra de vapori. Vacuum-ul mai ajunge şi la regulatorul de combustibil şi la servo-frână

Mai trebuie verificate: canistra de vapori (când este motorul cald trebuie să se audă cum ticăie valva) şi regulatorul de presiune al combustibilului (ăsta este reglat de intensitatea vacuum-ului).

Ca să verifici cum trebuie ar trebui să ai un manometru, aşa fără poţi încerca să scoţi furtunul de la canistra de vapori şi cea de la regulator şi să vezi ce se întâmplă (pentru a localiza corect cauza, după ce scoţi un furtun astupi cu un şurub ceva partea care vine dinspre sursa de vacuum).

Deci îţi dai seama că orice neetanşeitate sau nefuncţionare corectă a unei componente din acest lanţ dă totul peste cap.

Dar înainte de toate curăţare clapetă şi adaptare.

Pentru orientare ţi-am ataşat câte ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos corpul clapeta si l-am curatat.In timp ce l-am curatat am am apasat pe clapeta aia care opune rezistenta ca sa curat mai bine .. dupa ,a ramas un spatiu de 1mm. am montat-o si am adaptat-o fara vag-com . am scos borna de la baterie , am pus-o inapoi, am pus contactul 5min , am pornit-o (si nu s-a oprit :) ) am lasat-o cateva minute fara sa accelerez ; treaba asta trebuia facuta la temp.motorului 90 , eu am facut-o la rece. totusi Engine Check-ul nu s-a stins. am chemat un prieten si mi-a sters eroarea si totodata am verificat relantiul (joaca intre 640-680 RPM).acum astept sa vad daca revine. problema pare rezolvata.

Multumesc mult de interventie.

post-118407-0-46947100-1363112069_thumb.

post-118407-0-26864000-1363112078_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!