Jump to content

Senzor Temperatura Apa TD


richiteanu
 Share

Postare recomandată

Am intampinat o mica problema, pe traseul cernica bucuresti am observat ca apa imi statea la 75-80 de grade, m-am gandit ca odata cu scaderea temperaturii si un mers constant la 2400 rpm sa raceasca prea bine motoru, initial m-am gandit ca termostatul deschide prea devreme, a 2-a zi aceeasi problema doar ca apa imi arata 40-50 de grade acelasi regim de mers. mi-am mai continuat drumu prin bucuresti si la un moment dat am observat ca imi arata 10 grade, iar eu mersesem constat timp de jumatate de ora, am oprit intr-o benzinarie si am pus mana pe furtune erau fierbinti, ce m-am gandit sa scot si sa bag la loc mufa de la senzoru de temperatura. dupa ce am repornit motoru imi indica undeva la 85-90 de grade, a indicat "bine" temperatura 2 zile apoi iar aceeasi problema.

Bucuresti - cernica imi arata 10 grade iar cand dadeam drumu la caldura sa verific temperatura baga un aer foarte fierbinte in masina...am tras pe dreapta de frica sa nu se intample alta belea sa nu mai arate bine senzoru, sa se blocheze termostatu pe inchis, am verificat vasu de expansiune sa nu fiarba apa, l-am desfacut cu grija si era ok. Cand am ajuns acasa am repetat manevra de scos si bagat la loc mufa de vro 20 de ori, m-am gandit ca poate s-a strans praf,mizerie si nu mai face calumea contactu. Cand m-am intors spre bucuresti imi arata 95 de grade pe acelasi regim de mers 2400-600 rpm... m-am uitat pe unix dupa senzor de temperatura dar au 2 mufe sau un cap ciudat, senzorul meu are doar o mufa...ce imi trebuie exact ? am atasat o poza cu senzoru de pe chiulasa. sper ca am avut o explicatie coerenta.

post-52495-0-35966600-1351629899_thumb.j

Modificat de richiteanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da are 2 mufe, as avea nevoie de o un cap cu 2 mufe, sau un papuc. ce mi-ai aratat am tot gasit ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parts Temperature Switch OEM 191 919 521 D Unit PCS Catalog Electricity-Sensor>>Temperature Switch Make AUDI / SEAT / VOLKSWAGEN Remarks Fit: Seat

Fit: Volkswagen

Thread Size: M10x1.0

Temp. Range: 100 oC

191 919 521 D

Acuma tu stii mai bine! Nu e cumva sensorul de presiune ulei ala din imaginea ta?

post-965-0-38985900-1351631265_thumb.jpg

post-965-0-42197400-1351631542_thumb.jpg

Modificat de misufha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aparent asta ar fi... multumesc frumos pentru ajutor. ce o fi cu piesa asta daca nici la unix si nici autokarma nu am gasit asa ceva ?

nu cred ca e senzor de presiune ulei pt ca e pozitionat undeva pe chiulasa in partea dreapa

am tot cautat pe net si la senzoru de presiune ulei am gasit exact piesa din poza... nu acolo trebuia sa fie senzoru de temp? ce legatura avea prin scoaterea mufei si bagarea la loc sa citeasca iar temp apei "corect" sa fi fost o coincidenta ?

Modificat de richiteanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta zic si eu dupa cum arata senzorul eu zic ca e de la presiune ulei. Ala de temperatura are 2 fire. Cel mai simplu il dai jos si vezi daca are bila in cap!

Modificat de misufha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine la jr sonda este pe mijlocul culoasei,langa pompa de injectie,in poza pusa de "richiteanu" eu am sonda de presa ulei cu buzeerul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci ce legatura are scoaterea mufei si reintroduerea la loc de la acel senzor sa imi indice din nou "corect" temperatura ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci ce legatura are scoaterea mufei si reintroduerea la loc de la acel senzor sa imi indice din nou "corect" temperatura ?

Nu stiu de ce iti indica tie temperatura pe sonda aia.

La mine sonda din poza ta este maron si cea de apa de care iti spuneam e pe negru"albastru",nu mai stiu sigur..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa fi fost o coincidenta? am vazut unde e senzoru de temperatura, la intrarea furtunului in chiulasa e un senzor micut cum mi-ai arat in poza...o sa iau in considerare schimbarea lui. Aprinderea ledului de la apa in bord la fiecare pornire a motorului poate sa mai indice probleme cu senzoru ? de obicei se gasea pe unde sa mai curga antigel si sa mai scada nivelu si ma gandeam ca mi-a mai scazut nivelu si iar se aprinde...iar completam si tot asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ledul clipeste si la mine la fiecare pornire si se stinge dupa,senzorul de nivel lichid racire este pe vasul de expansiune..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voi incepe cu senzoru de temperatura, vasul meu de expansiune cred ca e de la un golf 3 si in loc de mufa am 2 papuci ... o tiganie de masina ce am luat ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

defapt ala e senzorul de joasa presiune pt ulei cel din prima poza !, becurile de la apa ulei cred ca au o oarecele corespondenta, nu se aprind ambele inainte de pornire?urmate de stingerea lor ,in momentul functionari motorului?

;';

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

becu de la temperatura apei care palpaie la contact, si cel de ulei care e aprins iar la contact. pornesc masina cel de ulei se stinge dupa 3 secunde iar cel de apa reincepe sa palpaie.... mai nou din cauza "gerului" se pare ca-mi scapa si bendixu la pornire ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ai aratat in poza este senzorul de presiune ulei. Mai in spate pe racordul de iesire a apei din chiulasa ai un senzor mai micut, cu un papuc care se infinge pe o "palarie" a senzorului respectiv. Pentru a te convinge trebuie sa te mai ajute o persoana care trebuie sa puna la masa papucii respectvi, iar tu sa urmaresti indicatiile bordului (cu contactul pus). din punct de vedere tehnic sunt doua sisteme de avertizare a temperaturii antigelului. Una prevede 2 sonde (una pentru bec si cealalta pentru indicatorul cu ac) iar cealalta, care foloseste doar o singura sonda cu avertizare pe ac, dar daca trece de o anumita temperatura iti aprinde implicit si ledul.

Probleme de genul asta am avut si eu.... imi statea acul aproape de "rosu". Am zis ca e infundat (pietrificat) radiatorul si l-am inlocuit cu unul de diesel. Rezultatul a fost acelasi. Am inlocuit sonda, cu o alta avuta la indemana iar dupa asta nu-mi trecea acul de prima linie groasa.

La tine se pare ca e vorba de contact imperfect. Posibil ca la scoaterea si repunerea papucului de la senzorul de presiune ulei sa fi miscat si papucul de la senzorul de temperatura. Acesta din urma nu are protectiesi este predispus la intemperii si oxidare. Dupa parerea mea foloseste un "spray contact" pentru a curata atat papucul cat si contactul senzorului si vezi cum se comporta in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voi incepe cu senzoru de temperatura, vasul meu de expansiune cred ca e de la un golf 3 si in loc de mufa am 2 papuci ... o tiganie de masina ce am luat ...

Daca era o tiganie nu mai mergea deloc :icon_idea: acuma glumesc si io :icon_cheesygrin:

Off..acum daca ma gandesc mai bine,sunt 3 sonde..

una unde o ai tu pe asta cu 2 craci la mine este de ulei,sub asta de ulei eu am una albastra cu gamalie rotunda,ceva gen opel..si a 3-a cu negru care

indica temperatura,la iesire din chuloasa langa pompa de inj..

Modificat de SENY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se vede in poza pusa de mine un sezor care e turu de la radiatoru din habitaclu. posibil sa-l fi miscat din gresala la scoaterea mufei de la senzoru de presiune ulei ? Voi face cum a zis catalos si voi urmari, intr-un final o sa iau senzorii, am vazut ca sunt injur de 30 de lei ... Multumesc pt feedback si ca m-ati lamurit in legatura cu senzorii de temperatura si cel de ulei :))

Modificat de richiteanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!