Jump to content

Probleme (Touareg 7P)


RobertS
 Share

Postare recomandată

Sincer iti spun ca nu stiu cum ar trebui sa se auda diferentialul cand brachez rotiile (nu am mai avut 4x4)

 

Apropo de asta, cand masina e pornita si stau pe loc se aude un mic zumzet venit din directia volanului. Daca intorc putin de volan dispare, dar daca las din nou volanul, fie el intr-o pozitie bracata sau drept, apare din nou zumzetul - sunet foarte fin. Asta poate fi comportamentul servotronicului ?

 

Sunt intrebari de incepator, dar chiar nu stiu, si vreau sa aflu cum se manifesta unele functii ale masini, ca sa nu imi fac probleme degeaba.

 

Mersi baieti pentru raspunsuri

Da, cu rotiile bracate max. se aude zumzaitul respective care dispare cum slabesti putin volanul.

Nu ma pricep dar cred ca e normal.

 

Daca zici ca n-ai mai avut 4x4 trebuie sa te previn ca la un Touareg, chiar daca e mai robusta decat o limuzina de exemplu, pot aparea mai multe probleme in decursul exploatarii, nu pentru ca e mai proasta ca altele (ba dimpotriva) ci datorita complexitatii masinii. In plus, vorbind de un model premium si costul pieselor/reparatiilor e pe masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara domnilor !!! In speranta ca postez unde trebuie vin cu urmatoarea problema :de meserie contabil asadar suport cu brio orice mika rautate din partea voastra cunoscatorilor de auto . Masina touareg 2012 . Problema este ca atunci cand reduc viteza se aude un frecat metalic la roti pe fata cred eu .zgomotul mi a spus cineva este ca atunci cand ai schimbat ceva la roti si ai uitat sa indrepti tabla aia care protejeaza fuzeta si freaca pe disc :) . Mi a spus ca daca scriu asa cunoscatorii stiu zgomotul . Se aude doar cand franez si cutia este cuplata deci in D ..pe N nu se aude . Al 2 lea zgomot este asemanator cu cel care se aude cand virezi in service spre exemplu pe vopseaua aia speciala care o ai pe jos .si doar cand virez dreapta . Am schimbat pana acum : caiciucuri ..planetare ..pivoti cu tot cu brat nu stiu ce sa mai fac . Astea le am schimbat la indemnul celor de la reprezentanta . Acum dupa ce am cheltuit 2 k nu mai vreau sa merg pe mana lor !!! Va rog daca aveti vre o parere /idee . Sper sa nu fie cutia :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca iti scartie rotile pe vopseaua din parcari, cand virezi, etc....nu e panica, e normal.

 

zgomotul mecanic - sa nu fie de la cutie.... trebuie sa o asculte un mecanic sau un specialist in cutii automate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Aveti idee unde pot gasi un manual de utilizare, eventual si unul de service pentru Touareg 7P engleza sau romana, altundeva decat la reprezentanta?

Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti,

 

Revin cu 2 probleme, care din pacate inca nu au putut fi rezolvate de catre cei de la reprezentanta VW din Tg Mures (Touareg 2011 - 240hp)

 

1. Pornesc motorul, dupa care incepe un sunet ca de ventilatie de sub volan (toate sistemele sunt pe OFF- climatizare, multimedia) -In clip sunt perioade in care nu se aude sunetul ca de ventilatie, deoarece intorc foarte putin de volan, si atunci dispare sunetul. Daca las din nou volanul, iar suna - VIDEO 1 - https://www.dropbox.com/s/89su3c2ir09uyuo/video%201.mp4?dl=0

 

2. In aceelasi timp in care a aparut acel sunet ca de ventilatie a aparut un zgomot si in momentul in care maresc viteza catre 30-40-50km/h (nu conteaza daca accelerez normal sau brusc). Zgomotele se aud aproximativ la secundele 8, 15, 23 din video. Tot testand momentul in care apare acest zgomot, am descoperit ca daca virez iar in timpul virajului ajung la vitezele respective, acel zgomot nu apare niciodata.... Deci practic aud acel zgomot doar daca volanul este aproximativ drept - VIDEO 2 - https://www.dropbox.com/s/z6gwyksb9k213yl/video%202.mp4?dl=0

 

Am fost la reprezentanta, au verificat pompa de la servo si ceva furtune si au zis ca totul e in regula si ca nu stiu ce suna. Initial au zis ca poate e ceva de la cutie si mi-au facut un update de soft al cutiei, dar evident ca zgomotul a ramas.

Evident ca dupa 1 sapt dupa ce am fost cu masina la ei, situatia s-a inrautatit putin si acum se aude inca un zgomot in volan si in momentul in care stau pe loc (masina in P/N) si turez usor masina. Mai mult de atat, acest zgomot NOU se aude destul de fluent si cand pun in miscare masina si accelerez moderat, chiar si pana la 70-80km/h.....

 

Nu stiu daca vreunul din voi a mai intampit problemele astea, dar totusi poate imi dati idei, ca sa le zic si eu celor de la reprezentanta la ce sa se mai uite, pentru ca se pare ca sunt cam lipsiti de imaginatie

 

O seara faina 

Modificat de dragosh_em
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate putin off-topic... din ce-am inteles, toate Touaregurile 2014-2015 au motor cu soft pentru fentat emisiile... urat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Dupa tonalitate si zona in care se aude, inclin sa cred ca e de la incalzirea auxiliara, desi e cam tare, dar asta poate sa fie si de la inregistrare.

Intrucat in filmulet nu se vede bine, arunca-ti un ochi pe sub masina, in zona scaunului sofer  si vezi daca acolo nu ai o tevusca taiata oblic prin care ies gaze arse cand face asa!

 

Face mereu sau numai de cand a dat frigul? La mine pleaca la sub 5-6 grade afara.

Modificat de Danmarc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Da, simt miros de gaze arse uneori, dar am crezut ca vin de la regenerarea filtrului de particule....

Nu am fost atent niciodata sa corelez sunetul cu mirosul de gaze arse...

Sunetul intr-adevar a aparut de 1 saptamana cand temperaturile au scazut sub 5-6 grade

Mersi de raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incalzirea auxiliara zic si eu, daca zgomotul dispare la 20-30 min de la pornirea masinii, cand temperatura optima a motorului e atinsa si in habitaclu e cald e clar incalzirea auxiliara si nu e cazul sa-ti faci probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are climatronic pe 4 zone aia e 100%. Daca nu ma inseala memoria, din fabrica, incalzirea auxiliara porneste la o temperatura exterioara mai mica de +4grade C. N-ar fi rau sa-si activeze colegul incalzirea stationara cu programare din RNS850 daca nu are modulul cu antena si telecomanda din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de completare, dar hai sa pastram seriozitatea aici. Incalzire auxiliara sau stationara, amandoua denumirile sunt acceptate. Chiar e mai recomandata dupa parerea mea denumirea de stationara. Termenul de auxiliara ar putea duce la sistemul de incalzire electric de la alte modele de VAG, pe cand aici este vorba de un sistem total independent care nu este conditionat de functionarea motorului. Sa lasam flame-uri de acestea deoparte deci. Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi baieti, intr-adevar sunetul vine de la incalzirea auxiliara

 

Am testat in dimineata asta cand erau sub 4 grade sa pornesc incalzirea din telecomanda si cand am ajuns jos langa masina, se pregatea sa decoleze :)

 

In urma cu cateva posturi am pus link-uri de la 2 filmulete (sunetul acela ca de ventilatie venit de sub volan si un altul pe la 30km-40km/h)....Aveti ideea acele sunete ce ar putea fi ?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati schimbat careva uleiul din cutie ?

La mine urmeaza revizia de 100k km si am intrebat cat ar costa schimbul de ulei din cutie: 3000 ron cu tot cu manopera...

Credeti ca merita sa il schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru uleiul din cutie, producatorul spune clar:NU SE SCHIMBA! Acum schimbul este la latitudinea fiecaruia dintre detinatori, dupa cum are "fluturii". Deci, daca vrei sa-l schimbi, fa-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de fapt se schimba doar pentru tarile calde

 

oricum, chiar daca nu suntem (Romania) trecuti pe tabel, si eu intentionez sa il schimb...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 193000 km si nu am schimbat uleiul la cutie.

Aveam si eu in gand sa-l schimb dar cei de la reprezentanta au zis ca nu este nevoie decat daca ai probleme si nu se schimba asa de usor . Trebuie schimbat si un filtru si inca ceva care nu se mai poate refolosi. Sa le las masina cu o zi inainte sa o bage inauntru sa ajunga uleiul la nu stiu ce temperatura ,....

Deocamdata nu am probleme cu nimc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Coincidenta sau nu, imediat dupa prima revizie (14 luni si 26000 km), mi-a aparut urmatoarea problema: la oprirea motorului cald, in zona dreapta fata (cam intre filtrul de aer si radiator), a aparut un miros ca de plastic incins spre ars. Nu e miros de ferodou, ala stiu cum miroase, dar cam pe acolo, parca mai degraba ebonita incinsa. Am zis ca o fi de la filtrul de aer nou, vreo chimicala, ceva.

In acelasi timp a inceput sa-mi scada nivelul de antigel din vas, nivel completat usor peste maxim la revizie. In cateva zile era sub minim. Sfatul celor de la service: desfaceti si inchideti busonul. Surpriza: busonul era inchis dar nu perfect, adica nu facuse ultimul click. L-am desfacut de tot si l-am inchis si a doua zi era peste maxim, adica variatii absurd de mari.

Dupa ceva vreme, pe scut au inceput sa-mi apara zone umede si, in vreo saptamana, m-a avertizat la bord ca am nivelul lichidului de racire sub minim.

Ghinion, in ziua aia ploua de rupea in Constanta, asa ca, la reprezentanta nu au gasit vreo pierdere, masina fiind uda bine pe dedesubt. Au pus o pompa pe vasul de expansiune si a scazut vreo 2 liniute in 20-30 de minute.

Am completat si am plecat si, de atunci, se comporta haotic: sunt zile cand pe scut e uscat tot, sunt zile cand e doar o pata mica in zona centrala si sunt zile cand e ud tot. In Cta nu a mai plouat, deci e greu de crezut ca e de pe sosea. In acelasi timp, antigelul pare ca s-a stabilizat usor in zona de maxim.

Pentru completare, mirosul ala de ars nu e mirosul de antigel cald, cel putin asa cum il stiu eu de la Dacia de pe vremuri, ca de centrala termica. Poate antigelurile astea moderne sa miroasa asa.

La service nu pot sa merg ca e uscat tot si o sa zica ca sunt absurd.

Sa merg toata iarna cu antigel in portbagaj, ma cam enerveaza, la o masina noua din clasa asta.

In 15 ani de Renault-uri nu am avut absolut nici o problema, in 2 de VW (Tiguan si Touareg) au fost destule nemultumiri.

Pacat de marca, dar nu cred ca viitoarea masina va mai fi VW.

Modificat de Danmarc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cu aceeasi parere proasta am ramas si eu dupa 2 Touareg-i prima generatie. O multime de probleme de care nu ma lovisem in mai mult de 20 ani de condus o varietate de masini. De la: senzor arbore cotit (se oprea pur si simplu in mers => servo directie=0), shpan pompa injectie, cutie cu zmucituri, scurt la instalatie electrica sub presul soferului (masina imobilizata, cutie blocata, tractare, tot habitaclul demontat de electrician, etc). 

Ma gandeam la Touareg 7P insa cand vad cum trateaza clientii (in urma scandalului noxelor) e clar ca VAG nu va mai fi prea curand, nu are cum sa fi facut exces de zel la proiectarea noului 7P. Tot intreb de consum de ulei pe aici, nimeni nu spune ca deranjant insa in Germania s-au schimbat motoare pe garantie din cauza ,,porozitatii camasilor cilindrilor"... absolut jenant pentru o masina ce trece imediat de EUR 50000 la prima strigare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu chiar am zis de consumul de ulei si mi s-a raspuns ca e normal.

E prima masina (dupa 15 ani de masini straine-Renault si Ford) cu care am plecat in concediu cu 1l de ulei in portbagaj si, acum de Craciun, voi pleca cu 1l de ulei si 1 l de antigel.

Nu am mai facut asa de pe vremea Daciei si a Oltcit-ului (ala macar avea racire cu aer).

Sustin si eu: inadmisibil la nivelul asta.

Modificat de Danmarc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am aflat cu ce tiganii au umblat sa ,,reduca" noxele mi-am dat seama ca acelasi fel de a trata problemele il au probabil ca mod de lucru, status-quo al companiei. Probabill ca masinile se vand atat de bine incat nu i-a interesat deloc de satisfactia clientului si de remedierea problemelor. De ani de zile erau probleme cu consum mare, consum ulei, turbine, injectoare, volant ... Incredibil de multe probleme. Am avut in schimb un Mercedes C-klasse din 2006 din Germania de la fabrica - in mai mult de 6 ani nu am avut absolut NICI O PROBLEMA ! Regret si acum ca l-am dat pt ca a fost cu adevat singura masina in care aveam absoluta incredere ca nu ma lasa pe strada la drum lung...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am luat touaregu in mai 2013, nu am facut multi km cu el, 62000, cand am fost anul asta in grecia am avut ulei la mine, prima si singura data de altfel, asta din cauza de lene si nesimtire, ca era indicatorul la 2 liniute de minim cand am plecat, dar mi-era lene sa pun cate putin si am preferat 1litru cand a fost la minim.

mie personal un consum de 1litru la 15000-20000 km mi se pare normal si de asteptat, ce-i drept eu stau in service langa masina la orice :revizie, placute, geometrie ..... intotdeauna stau acolo sa o pazesc.

 

in rest nu am ce sa-i reprosez, robusta ca un tanc, consum mai mult decat rezonabil pentru cat e masina si cum merg cu ea, ca idee acuma sunt in austria si de la arad la ischgl am avut medie 120 cu consum 9.6, aicea intra opriri in vama, trelalela la deaigner outlet salzburg plus in germania o oprire pe autobahn pt o amenda de viteza

mai sunt destui pe aicea la fel de multumiti de tauregii lor ca mine, asa ca nu mai faceti din tantar armasar, masina e foarte reusita 

 

 

ps:danmarc poate ca nu masinile sunt problema ci dealerul unde servisezi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu revizia de 100k km la Touareg-ul meu.
Pana la urma am decis sa schimb si uleiul din cutie. L-am schimbat doar pt intretinerea cutiei.

Dupa cum a spus si Danmarc, dupa ce am scos masina de la revizie, am inceput si eu sa simt ceva miros in afara masinii dar si in interior dupa o accelerare mai puternica...mirosul nu stiu exact sa il descriu sincer

Sa ne bucuram de Touaregi, ca sunt masini super. (Exceptand mirosurile astea) :)

Modificat de dragosh_em
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Andrei_72 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!