Jump to content

A3 S-line


Radu_Alecs

Postare recomandată

  • Replies 544
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Radu_Alecs

    254

  • ANdi B.

    63

  • cogdao

    29

  • Johnny Bravo

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

da este turbina...scapa ulei pe partea de evacuare. Masina trage foarte bine doar ca merge ca trabantul (ulei + combustibil)

Link către comentariu

Schimb-o repede, acum nu vreau sa par rau dar ti-am zis de cand ai pus turbina ca un soft de 180cp o sa faca pilaf turbina repede, repet aceasta turbina este facuta pentru motorul de 1.9 131cp, iar ea maxim ca si presiune sta in fereastra de 170cp, aici ma refer strict la eficienta termodinamica a compresorului, desigur ea poate sa faca presiune mai mare dar iesind din graficul de debit/ turatie aceasta se incalzeste foarte tare iar lagarele se largesc din cauza fibratiilor din ax. Schimb-o si fa-o un soft normal de 170cp si o sa mergi asa fara nici o problema.

Toata lumea invata din greseli, aici problema este a tunerului tu nu aveai de unde sa stii, dar daca citesti topicul meu o sa vezi ca EU numai din greseli am priceput si nu una ci 3, cand lumea imi tot repeta lucrul pe care il spun si eu pe acest forum.

Poti cumpara o turbina ORIGINALA SH si este mai buna ca una reconditionata!

Bafata si daca te pot ajuta cu ceva sa imi zici.

Link către comentariu

Are dreptate Andi, turbina de pe BKD este aceeasi cu cea de pe ASZ (131 cp - Golf)

Poti sa incerci cu una pentru ARL (150 cp) am inteles ca rezista mai bine, sper sa nu spun prostii.

Link către comentariu

Are dreptate Andi, turbina de pe BKD este aceeasi cu cea de pe ASZ (131 cp - Golf)

Poti sa incerci cu una pentru ARL (150 cp) am inteles ca rezista mai bine, sper sa nu spun prostii.

cea de ARL (150) / BMN (170) nu se potriveste din cate stiu pe bkd decat daca aveam dpf...cea mai simpla varianta e cea de 2.5

Link către comentariu

Sa nu faci prostia sa pui turbina de pe 2.5, ia turbina de pe BMN e plug and play pe chiulasa mai ai nevoie de doua coturi si o teava de la intercooler la turbo si o modificare minora la downpipe. Are codul GT1749VC sau GTB1749V este cea mai buna solutie faci cu ea 210cp fara probleme si este turbina de generatie a 3a, fata de aia de pe 2.5 care e vnt de prima generatie.

Vorbeste cu voinea si ti-l va recomanda el pe Bogdan MBI ia de la el turboul.

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu

Sau pune GTB1756VK....generetia 3 de vnt....si nu e foarte greu de adaptat ! Andi ne-a spus mai multe cum poti face aceasta adaptare , eu zic ca merita daca vrei sa mai urci , acum ramane decizia ta pana la urma !

Link către comentariu

GTB1756VK e parfum :) dar numai sa gaseasca una originala nu facaturi :P Iti trebuie doua flanse, o galerie de BKD si downpipe :)

Desigur trebuie convertit actuatorul din electronic in vacumatic.

Link către comentariu

cea de ARL (150) / BMN (170) nu se potriveste din cate stiu pe bkd decat daca aveam dpf...cea mai simpla varianta e cea de 2.5

Eu am pus pe BKD turbina de ARL fara nici o problema si nu aveam dpf, a fost plug&play.

Modificat de Tavy81
Link către comentariu

cea de ARL (150) / BMN (170) nu se potriveste din cate stiu pe bkd decat daca aveam dpf...cea mai simpla varianta e cea de 2.5

Eu am pus pe BKD turbina de ARL fara nici o problema si nu aveam dpf, a fost plug&play.

Mai ai masina?

Link către comentariu

Urmatoare modificare ce va avea loc in cursul zilei de azi sau cel tarziu maine va fi un upgrade de turbo...

Link către comentariu

ca prima impresie dupa transplant:

- sub 2000 = SDI

- pana in 3500 = TDI ( D si I rosu )

- peste 3500 = TDI ( toate literele scrise cu rosu subliniat si ingrosat)

Maine avem programare la dyno + un mic update :)

Link către comentariu

momentan am facut o mica rectificare la soft, iar in viitorul apropiat voi umbla putin si la actuator + soft . din pacate fara dyno ca eram presat de timp, dar voi reveni in curand "cu de toate" :)

Link către comentariu

De preferat era un Rolex , dar ne multumim si cu asta pe timp de criza :)

post-88462-0-08435800-1360140874_thumb.j

Modificat de Radu_Alecs
Link către comentariu

In sfarsit am reusit sa finalizez cea mai scumpa modificare dintre toate . Am inmatriculat A3-ul !  :RO flag:  :beer:

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!