Jump to content

A3 S-line


Radu_Alecs

Postare recomandată

Eu am avut o experienta destul de proasta cu primele doua, ambele au avut defect de fabricatie. Chiar am avut foarte mare ghinion cei de la CR Turbos sunt foarte bine priviti pe forumurile din UK. De abia cu a 3a turbina nu am mai avut probleme dar era limitata la 210 pe partea de evacuare din cauza injectoarelor stoc. Ca si client service oamenii au fost impecabili.

Mergi pe ercomandarea mea GT1749VC si nu vei regreta nimic, lasa combinatiile pe care le fac astia la noi ca fac GT2052 pnp ca aia e tot un fel de hribrida.

Link către comentariu
  • Replies 544
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Radu_Alecs

    254

  • ANdi B.

    63

  • cogdao

    29

  • Johnny Bravo

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mai sunt cateva turbine potente , dar sunt de aceeas parere ca si Andi.....nu lua VNT20....cea care o are Andi este cu mult peste VNT20 (generatia 3 VNT , ai spool mai rapid si cu o temperatura mai mica).....Depinde intr-un final de cati bani esti dispus sa cheltui , deoarece cu gtb1756vk nu cred ca te limitezi doar la un turbo cand aceasta turbina este mult mai potenta ( niste injectoare serioase si un ambreiaj )....1749VC-ul recomandat de Andi este arhisuficient !! Turbine bune ar mai fii si cea de pe alfa 2.4 - 210 hp - GTB2056v , care iarasi se poate adapta usor !

P.S - Andi tu cum ai facut trecerea la 1756VK ?? Doar din flanse ai reusit sa o adaptezi ? Nu te bate gandul la galeria de evacuare de la Darkside :D ??

Link către comentariu

Salut,

Galeria aia pe care o vinde ryanp este foarte scumpa, 750gbp cam mult totusi nu? Eu am facut in felul urmator:

- am laut partea de evacuare de l un GT1749VA si am taiat galeria care este din fonta,

- am sundat pe ea o flansa de adaptare pentru GTB1756VK

- downpipe custom

- inel pentru racord la tubulatura de IC

Este destul de simpla toata operatiunea ce a fost mai complicat a fost acuratorul vacumatic care este belea mare, deoarece plaja pe care se misca cand el este electronic este diferita de plaja pe care se misca atunci cand este setat cu capsula vacumatica si apar unele probleme de configuratie, din cauza asta pentru 210cp recomand GT1749VC este plug and play in mare parte iar modificarile sunt minore, doar downpipe custom deoarece traseul la IC se poate lua de la dealer sau dezmembrari. Turbina asta de pe 170cp are si paletele turbinei ceramice iar axul din titan.

Injectoarele marite de la bosie sunt smecherie mare nu mai dai fum deloc cu ele si scade EGT-ul mult de tot, ele permit o mai buna ardere a carburantului deaorece se merge cu un SOI apropiat de cel stoc.

Link către comentariu

Cuplul ala e foarte mare. Ori nu e masurat bine ori ceva nu e ok. 450NM la 180 cp...

Link către comentariu

asta doream sa zic si eu dar paream carcotas apoi :)) la un cuplu de 450NM ar trebui masina sa fumege in draci cu turbina stoc :P

LE: si ne mai mircam ca a crapat rubina :P

Eu ti-am zis de la inceput: ai sa o strici daca vrei 180cp

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu

Intra mai repede turbina acum ? Cuplu maxim este la 2000 , pe cand stock era 2250....E mai agresiva (violenta) ? Si la 450 NM ar trebui sa sara de 200 hp :)...

Link către comentariu

iti fumega masian cu sotul ala?

nu fumega deloc...

Cuplul ala e foarte mare. Ori nu e masurat bine ori ceva nu e ok. 450NM la 180 cp...

masurat la volant , cel la roata fiind mai mic (conform fisei dyno cel stock a iesit 350, iar din cate stiu e 320) a nu se faca confuzie intre cel la volant si cel la roata

Intra mai repede turbina acum ? Cuplu maxim este la 2000 , pe cand stock era 2250....E mai agresiva (violenta) ? Si la 450 NM ar trebui sa sara de 200 hp :)...

nu era violenta, nu am simtit sa intre mai din timp turbina dupa soft...

acum nu mai intra deloc....a iesit pe evacuare saraca :)))

Modificat de Radu_Alecs
Link către comentariu

Puterea este masurata la roata si estimata la volant. Cei 450NM la volant sunt multi. Din fabrica ai aproximativ 320NM la volant.

450 din turbina stock este foarte mult. Eu am avut 417 cu turbina stock si 184cp. Masurate la Exelixis.

Acum cu vnt20 nu am mai masurat dar sunt curios. Cand oi avea bani de inca un dyno, ma duc imediat sa fac.

Link către comentariu

Pentru mai multa putere, evident! In plus, avea ~140.000 km si nu am vrut sa o astept sa crape.

Link către comentariu

Vroiam sa te intreb daca ai impins-o pana la spalatorie, dar am observat pozele sunt facute cand avea benzile de crom pe bara :))

Cand vine turbina noua? :D

Scaunele sunt super :D

Modificat de lucian_90tud
Link către comentariu

Ai mare grija cu tapiteria de piele deoarece se distruge - zgarie foarte usor, este o piele nappa foarte foarte fina.

Link către comentariu

Vroiam sa te intreb daca ai impins-o pana la spalatorie, dar am observat pozele sunt facute cand avea benzile de crom pe bara :))

Cand vine turbina noua? :D

Scaunele sunt super :D

turbina va veni, dar mai tarziu...acum sta cuminte cu numerele valabile, curatata si cu rezervorul plin in fata blocului :)

Ai mare grija cu tapiteria de piele deoarece se distruge - zgarie foarte usor, este o piele nappa foarte foarte fina.

sunt cateva piese ce le voi schimba, nu e o problema

Link către comentariu

nu ti-as recomanda pielea folosita la tapiteria S-Line nu prea o gasesti la asa zisii tapiteri si costa m2 cam 80-100euro :)

Link către comentariu

din cate am inteles Dragos te-a atentionat ca e cam "obosita" turbina ...

la numarul de km ce il are masina nu era nevoie sa ma atentioneze...Dragos nu are nici o vina, el doar a ascultat ce i-am zis eu sa faca si anume soft agresiv. Nici la vechiul golf nu mi-a recomandat aceea crestere agresiva , dar nu a avut de ales.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!