Jump to content

A3 S-line


Radu_Alecs

Postare recomandată

  • Replies 544
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Radu_Alecs

    254

  • ANdi B.

    63

  • cogdao

    29

  • Johnny Bravo

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am inceput deja cu modificarile si anume nuca schimbatorului. Era de un chrom bordurat de la inelele neamtului de iti pica fata...asa ca m-am decis sa o fac polishata....un mic preview mai jos

post-88462-0-45258500-1351967532_thumb.j

post-88462-0-95156900-1351967537_thumb.j

post-88462-0-22291600-1351967543_thumb.j

Link către comentariu

Inainte sa o montezi trage-o la perie sa o faci cu o granulatie mica sa iasa uniform.

Link către comentariu

Inainte sa o montezi trage-o la perie sa o faci cu o granulatie mica sa iasa uniform.

Evident...eventual un polish cu pasta abraziva

Mai bine ii pui nuca oem

cand voi gasi nuca de s3 la un pret ok atunci o voi schimba.momentan umblam tot cu un oem dar de golf v:))

Link către comentariu

Cred ca ar trebui sa vorbesti cu Andi B. El are tot BKD si a trecut deja prin etapa asta (schimbat turbo, soft, etc). Succes, orice optiune ai alege!

Modificat de Araym
Link către comentariu

Eu ti-am zis ca o strici cu un soft agresiv! Dar tu : 'batman batman lasa ca stie tunerul mai bine :))'

Imi pare rau pentru ce ai patit poate data viitoare casti urechile mai bine la cei care au trecut prin asa ceva si nu mai dai crezare la tot ce iti zic tunerii. FYI tunerii care ar trb luati in considerare sunt pentru o asemenea operatiune sunt:

- voinea

- ginel

- ceky

Oricare dintre cei enumerati mai sus iti vor face o treaba f buna!

Cu o turbian mult mai mare ;)

Ziceam de chiulasa.

Cu o turbina mai mare ai egt mai mic si de aici si temperatura mai mica in chiulasa ;)

Modificat de ANdi B.
Link către comentariu

face ravagii drumul ala , si eu am patit-o insa mai aproape de vama si noaptea :icon_cheesygrin:

vb cu Alin RAO si se rezolva

Link către comentariu

@Radu_Alex: apeleaza cu cea mai mare incredere la userul Cipos.

Poti opta pentru turbina de 2.5 tdi si cu un soft bun poti ajunge la peste 200cp. Eu asta am. Sau pentru cea de 3.0 care iti poate da cam 280 cp. In cazul asta insa iti mai trebuie ambreiaj mai rezistent si frane mai mari.

Link către comentariu

Si injectoare ai nevoie pentru a obtine mai mult de 240 cp safe. Sfatul meu este sa NU mergi pe turbina de 2.5 tdi este o turbina de generatie veche, primul vnt aparut, cel mai bine mergi pe turbina gt1749vc sau gtb1756vk cu cea dintai scoti 210cp iar cu gtb aproximativ 220 240cp.

Link către comentariu

Si injectoare ai nevoie pentru a obtine mai mult de 240 cp safe. Sfatul meu este sa NU mergi pe turbina de 2.5 tdi este o turbina de generatie veche, primul vnt aparut, cel mai bine mergi pe turbina gt1749vc sau gtb1756vk cu cea dintai scoti 210cp iar cu gtb aproximativ 220 240cp.

prima e cea de pe 2.0 170 si cealalta de la 2.7 190. tu ce ai pe a ta acum?

Link către comentariu

Salut,

Pe masina am gtb1756vk si este superba spool ca stock numai ca am egt destul de mare cam 900-950 grade imi arata proba la wot si asta din cauza injectoarelor. Cu noate injectoare bosio ar fi fost totul perfect. Pentru 200cp iti recomand turbina de pe 2.0 tdi 170cp bmn este plug and play pe chiulasa mai ai nevoie doar de downpipe si traseu ic cea de 2.7 se monteaza mult mai greu:

- dlanse de adaptare

- conversie de la acurator electronic la vacuum.

- downpipe

- traseu ic

Cu privire la conversia de acurator merge si cel electronic ca pe protocol pw2100 numai ca e foarte greu de mapat treaba asta si necesita si niste moduri hw la ecu tras niate fire etc..

Link către comentariu

Mergi pe cea de 2.5 Daca vrei te dau cu a mea sa vezi cum merge. E plug&play si nu crapa precum altele.

Link către comentariu

Salut,

Pe masina am gtb1756vk si este superba spool ca stock numai ca am egt destul de mare cam 900-950 grade imi arata proba la wot si asta din cauza injectoarelor. Cu noate injectoare bosio ar fi fost totul perfect. Pentru 200cp iti recomand turbina de pe 2.0 tdi 170cp bmn este plug and play pe chiulasa mai ai nevoie doar de downpipe si traseu ic cea de 2.7 se monteaza mult mai greu:

- dlanse de adaptare

- conversie de la acurator electronic la vacuum.

- downpipe

- traseu ic

Cu privire la conversia de acurator merge si cel electronic ca pe protocol pw2100 numai ca e foarte greu de mapat treaba asta si necesita si niste moduri hw la ecu tras niate fire etc..

parca aveai un hybrid pe ea? ceva made in uk

Mergi pe cea de 2.5 Daca vrei te dau cu a mea sa vezi cum merge. E plug&play si nu crapa precum altele.

pai cand ai drum prin iasi cu cea mai mare placere :)

Link către comentariu

am si acum hibridul....de vanzare :D Am avut mai mult chiar vreo 2, primele au avut problemele destul de nasoale, a 3a a mers bine dar era problema cu EMP-ul foarte mare.

Link către comentariu

Problema era ca ramaneau cei din jur fara tehnologie ?:))) EMP (electromagnetic pulse)...revenind la lucruri mai serioase , tind spre un vnt 20, dar mai astept niste pareri din partea celor ce si-au facut upgrade pe 2.0

Modificat de Radu_Alecs
Link către comentariu

Emp - exhaust manifold pressure ;)

Nu vad nici un motiv logic care te ar determina sa treci la turboul gt2052v daca vrei mai multe info nu ezita sa fol functia pm ;)

Link către comentariu

Emp - exhaust manifold pressure ;)

Nu vad nici un motiv logic care te ar determina sa treci la turboul gt2052v daca vrei mai multe info nu ezita sa fol functia pm ;)

cunosc semnificatia , faceam haz de necaz....caut solutia cea mai simpla pt a nu intampina diferite probleme pe parcurs

Link către comentariu

VNT20 sau VNT22.

VNT20 e plug&play si sunt mai multi pe forum cu turbina asta pe motor BKD.

Kirkus a avut pe Golf Plus, WVWZZZ sunt primii care imi vin in minte

Nu lua hibride ca un tin.

Link către comentariu

Am mers si cu masina lui Alex ZZT cu VNT20, merge fantastic. Are injectoarele, evacuare, tot ce trebuie...231 de cai pe dyno daca imi aduc bine aminte :D Tot ce ai nevoie dupa aia...ambreiaj si frane sa si opresti cei 231 de cai :P

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!