Jump to content

A3 S-line


Radu_Alecs

Postare recomandată

Suspensia era cea oem , amortizoarele erau sachs...

Am muncit pana acum la montarea amortizoarelor pe fata din cauza unor suruburi si nu am reusit decat sa montez cea de pe partea pasagerului. Am fost nevoit sa tai bieletele din cauza piulitelor sudate , iar amortizorul de pe partea soferului nu a vrut sa intre in suport( intra stramb). Maine sper sa rezolv problema cu o presa ...

Link către comentariu
  • Replies 544
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Radu_Alecs

    254

  • ANdi B.

    63

  • cogdao

    29

  • Johnny Bravo

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

Azi am reusit sa finalizez lucrarea, iar maine voi face reglajul final si voi posta poze cu produsul finit

post-88462-0-42996500-1401481509_thumb.j

Link către comentariu

Din pacate pe spate imi atinge in capitonaj la denivelari serioase si singura rezolvare este sa decupez din el. 

Link către comentariu
Johnny Bravo

Poti scoate surubul de sus de la spoiler, sa nu iti strice cauciucul, si un camber mai mare. Eu am scos surubul si e ok.

Link către comentariu

E scos surubul si tot atinge. daca modifica camber-ul nu voi roade cauciucul pe interior ?

Link către comentariu
Johnny Bravo

Depinde cat de agresiv il faci. Dr.G.Silviu, Fuscobal si altii au ceva de genul -2 sa mai mult si au spus ca nu au observat o uzura prea mare la interior.

Link către comentariu

Depinde si de ET-ul jantelor,cu ET35 pe spate,nu aveam nici o solutie,a trebuit sa pun ET42 pe spate,care este cam limita pt Audi A3 8p

Link către comentariu

Am decupat din capitonaj si tot mai atinge asa ca voi incerca sa trag putin de aripi ca in clipul respectiv:

Link către comentariu

am inlocuit toata toba finala cu teava de 76....restul nu cred ca are rost sa inlocuiesc din moment ce e traseul liber/gol.  

Link către comentariu

Arata foarte bine. In timp ar trebui sa se afume si celalalt tips, ca sa fie uniform.

Cum suna evacuarea acum? Ai acel "wow" si la schimbarea treptei, nu doar la numar? :))

Link către comentariu

Da, la Slip e facuta.

S-au afumat amandoua dupa ce am facut o tura pe rosetti si nu face ca bufnita la schimbarea treptelor.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Noutati:

 

Am eliminat rezonatorul inlocuindul cu o teava de 70 diametru ( dedeman 11 ron metrul). Rezultatul a fost si este un sunet mai profund atat la relanti cat si in acceleratie.

S-a mai ridicat masina(avantaj reglabiala) deoarece ma pregatesc de concediu si nu vreau sa am surprize ( litoral + transfagarasan). Am insa o mica nelamurire: am un sunet de hascait gen metal pe cauciuc(la plecare de pe loc cu vit. mica sau schimbari de directie tot vi. mica) si ma gandesc daca nu cumva este de la arcurile fata in special de la cele ajutatoare . Cred ca singura solutie este sa le elimin si sa vad ce se intampla.

Link către comentariu

Am uitat sa precizez ca am cumparat si montat un filtru de aer pippercross ( burete ) pt cutia stock + schimbat becurile xenon originale chiar daca nu aveau nimic cu unele de 6000 pt o lumina mai alba.

Voi face un clip pt ca si eu sunt curios cum se aude din exterior.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Multumesc !

 

Ce sa aleg in materie de ulei? Motul Specific 5w40 sau Motul 300V 5w40 ?

Link către comentariu

daca stii ca ii dai rosu foarte des, ia 300v. altfel, nu merita diferenta de pret..

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!