Jump to content

A3 S-line


Radu_Alecs

Postare recomandată

Salut Radu,

 

Ma bucur ca iti place cum trage masina cu turbina de la mine. A zis cineva mai sus de ball bearing, sunt turbine foarte bune de generatie noua, dar nu le gasesti la un pret decent si sunt cu racire pe apa. In ceea ce priveste GTB2056VK eu iti recomand versiunea de pe VOLVO, este putin mai mica are racire pe apa. gasesti foarte multe detalii despre cum se monteaza aceasta turbina pe tdiforums.

 

Mult succes.

Link către comentariu
  • Replies 544
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Radu_Alecs

    254

  • ANdi B.

    63

  • cogdao

    29

  • Johnny Bravo

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Andi B.: Da-mi, te rog, un exemplu de masina ca ale noastre, nu de la vreo firma, pe care a fost montata o turbina cu racire pe apa si functioneaza. Nu din fabrica.

 

GTB2260VK nu este cu racire pe apa iar lag-ul poate fi redus cu un soft bine facut.

Modificat de Johnny Bravo
Link către comentariu

Andi : Nu merita sa ma complic cu turbina de pe volvo. Masina este utlizata in regim de strada,nu de competitie, ceea ce ma face sa cred ca este suficienta racirea conventionala.

 

Johnny Bravo : Gtb2256vk face full boost mai tarziu fata de gtb2056vk , iar pentru a te bucura de potentialul ei trebuie sa faci si upgrade de injectoare.Cu varianta aleasa de mine ma voi ridica la un 250-260 cu injectoare stock.

Link către comentariu

Versiunea de la Volvo nu este cumva GTB2056VL si nu VK ? Turbine 2060VKRL si 2260 VKRL sunt ball bearing si cu racire pe apa !! Era baiatul din Germania (are pe tdiclub JTT nick-ul ) , el a montat si 2060VKRL si 2260 VRKL pe un ARL , chiar am vorbit cu el si vinde o astfel de turbina la pretul de 1100 Euro , deci se poate ! Oricum turbinele sunt pentru 300+ hp si rezista milionul de km ( sunt de pe Mercedes CDI 350 Blueficency) !!!

 

Aici inca un AFN cu GTB2060VKRL : Aici

Modificat de H0lyBoy
Link către comentariu

Cum am primit stopurile de facelift m-am si apucat de ele

post-88462-0-71080600-1394196831_thumb.j

post-88462-0-22529700-1394196860_thumb.j

Modificat de Radu_Alecs
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Upgrade:

- kit frane 312 (etrieri + portetrieri)

- furtune metalice goodridge

- placute frana carbotech ax6

- discuri oem

- tyrol sport brake calliper stiffening kit

- lichid frana oem

post-88462-0-90128100-1396466332_thumb.j

Link către comentariu

Pana la urma ce faci cu ambreiajul, te-ai hotarat ce o sa pui?

Link către comentariu

Ms Stef ! :)

Momentan nu prea mai comenteaza cel de pe masina , doar uneori la cald, ma mai scutura finut. Cand ii va sosi sfrasitul voi pune Sachs Oem . Prefer sa ma tina 50.000 , fara vibratii, plecari dificile de pe loc, pedala greoaie si alte sunete suspecte . 

Link către comentariu

Frumos dar nu uita si de aparaturile de noroi de la discuri, vad ca au urme de rugina sau daca avem discuri mai mari nu  mai ies in evidenta :lol:

 

Link către comentariu

ochi de vultur care esti :)) e vopsea cu urma de rugina pt un stil retro.. :))))

p.s. le fac la vara 

Link către comentariu

Ce le facusi la discuri? :) Daca tot pui AX6, cred ca era bine sa nu le faci nimic, pentru ca aveai 50% sanse sa le ai direct pasuite :)).

Link către comentariu

Le-am curatat de rugina pe spate si le-am dat cu o solutie ce protejeaza impotriva ruginei.

Tin sa precizez ca inlocuitul lor nu a fost dificil in schimb am intampinat probleme la aerisirea abreiajului.

Stef: le pasuiesc eu cu prima ocazie :) ... Nu vrei "upgrade" la 288 ?:))

Modificat de Radu_Alecs
Link către comentariu

Am facut in schimb o greseala vopsind etrierii, suportii, cu spray normal si dupa cateva franari mai serioase s-a produa minunea. Franele arata de parca au varsat de vant, iar culoarea seamana cu oja unei femei trecuta de 70 ani... Va tin la curent ...Rectificam in curand

Link către comentariu

Eu am patit asta si cu duplicolor pentru etrieri (spray). Poate sunt mai bune solutiile ce se aplica cu pensula (gen foliatec). Nu iti recomand franari puternice pana nu calca toata placuta pe disc.

Modificat de Acidutzul
Link către comentariu

Culmea culmilor. Sa-ti vinzi jantele si sa-ti iei acelasi model.

Macar abordam alt look...va prezint carbon gray!

post-88462-0-81686100-1397325411_thumb.j

post-88462-0-91026700-1397325620_thumb.j

Link către comentariu

Tu nu iei niciodata pauza???

Dar nu era mai bine sa dai anvelopele jos si dupa sa le vopsesti, nu sare vopseaua cand le speli la jet de apa sub presiune?

Modificat de crysty cip
Link către comentariu

Foarte interesant proiectul tau, am citit cu interes toate cele 20 de pagini de pana acum.

Se vede ca e microb... vorba ta, dai unul pe altul.  :king:

 

Succes in continuare!

Link către comentariu

Fara pauza ... La ce drumuri avem nu merita investitia in look impecabil si de cea mai buna calitate deoarece riscul e prea mare ( multe gropi , mult praf , mult pietris si multi "bolovani" ). Tot secretul este ca pregatirea sa fie impecabila si vopseaua rezista fara probleme si la pietricele.

Multumesc Anorganix!

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!