Jump to content

A3 S-line


Radu_Alecs

Postare recomandată

Drumul de la Iasi pana pe Rarau e bun (in afara de portiunea Tg-Frumos-Pascani-Motca) :D

Jante pe 18 si confort mai greu :P

 

Tu ai frane de 288 mm, nu? 

Modificat de lucian_90tud
Link către comentariu
  • 4 weeks later...
  • Replies 544
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Radu_Alecs

    254

  • ANdi B.

    63

  • cogdao

    29

  • Johnny Bravo

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ionut : Drumurile evident...

Lucian : Da. Daca nu o voi vinde sigur va avea ceva mai bun la capitolul acesta. (un profil cu noua achizitie cand faci? )

Link către comentariu

Pe 312 mm poti trece foarte usor. Pentru mai mari e nasol ca nu iti intra jante de 16" 

O sa prezint si eu in curand "autobuzul" :)) 

Link către comentariu
  • 1 month later...

Chiar ma gandeam azi la topicul asta, nu ai mai scris nimic...ce cod are vopseaua, ca ma gandesc sa fac si eu buza fata asa.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
  • 2 months later...

Din dorinta de a avea drl pe faza lunga ...

- bec h7

- bec g4 20w ( pt spoturi )

- polizor sau fai pt a decupa o parte din suportul de bec h7

- lipsa de ocupatie

post-88462-0-12362600-1390137081_thumb.j

post-88462-0-42363500-1390137092_thumb.j

post-88462-0-12018000-1390137101_thumb.j

post-88462-0-34891700-1390137114_thumb.j

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

A avut vreun efect "vaccinul"?

 

Ne-am intalnit la intrare in Gura Humorului, cand mergeai la Dorna, dar eu reactionez mai greu cand arata prea bine masinile.   :)). 

Modificat de lucian_90tud
Link către comentariu

Eram in miscare cand ne-am intersectat ca am avut impresia ca ma salutat cineva cand am oprit la un peco ?

Nu am observat imbunatatiri la mersul motorului cu PS-ul si nici de temperaturi extreme nu am avut parte. Zilele astea voi face o verificare a valorilor pe injectoare sa vad poate a facut minuni

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Impresii dupa revizie:

-cureaua de distributie era impecabila cu toate ca avea peste 110000 km.Inainte de schimbarea ei la torsion value aveam -1,5 , iar acum am 0 , drept pt care masina trage mai bine.(rupt de cateva ori aderenta in a 3-a)

-tampoanele motor si cutie erau terminate chiar daca ochiometric nu aveau semne de uzura.Pentru cine mai are probleme cu trepidatiile dupa ce se incalzeste motorul le recomand sa le schimbe.

-uleiul din cutie era curat, dar a fost inlocuit . Am scos 2,3 litri si am bagat tot la fel.

In viitoarul apropiat ma pregatesc sa inlocuiesc franele (upgrade 312) , kit-ul de ambreiaj +volant (astept niste recomandari referitor la un upgrade fata de cel stock) , uleiul ( Motul 300v ) si turbina care va fi un gtb 2056 vk ori gtb 2256 vk.

Modificat de Radu_Alecs
Link către comentariu

Salut si felicitari pentru masina si modificari! Imi place ca esti atent la detalii si ca o intretii cum trebuie!

 

Sunt foarte curios ce turbo o sa alegi si cum o sa mearga masina. Diferenta dintre 2056 si 2256 mi se pare semnificativa... 2256 pe 2.0 nu as monta decat pe o masina de liniute.

 

Despre ambreiaje poti sa te mai informezi aici http://vwforum.ro/topic/72924-ambreiaj-oem-dual-mass-flywheel-vs-am-single-mass-flywheel/?p=1519719

Eu unul am incercat kit SMF pe cutia mea in 6 trepte si m-am lecuit (gasesti detalii tot acolo sau pe topicul meu http://vwforum.ro/topic/45042-my-shadow-blue-mk5/?p=1567572 Eu acum merg pe circuit cu volant OEM DMF si kit placa+disc Sachs Performance si sunt foarte multumit (dar am ~165 cai si 380Nm)

 

Daca te intereseaza upgrade la 312, eu in curand dau jos franele mele de 312 cu furtune metalice Goodridge si Tyrol sport brake stiffening kit montat. Vorbim daca te hotarasti. Bafta!

 

 

Link către comentariu

Referitor la turbo upgrade, ti as recomanda ceva ball bearing eu am gtb 2260vk pe masina mea de aproximativ 250.000km si merge foarte bine, cu un soft facut bine si reglata geormetria face presiune la 2200 rpm! Dar de ce nu vorbesti cu Dragos, a facut ceva TDi-uri periculoase !

Link către comentariu

Salutare Acidutzule. Ti-am urmarit topicul cu deosebita placere si apreciez recomandarile tale.Sa ma tii la curent cu franele.

Referitor la upgrade-ul de turbo voi ramane cel mai probabi la un 2056 deoarece duce mai de jos si e cam la limita injectoarelor. Dragos se va ocupa de proiect la timpul respectiv

Link către comentariu

Frumoasa masina, cred ca se misca bine motorul la puterea actuala,avand in vedere si cuplul, de ce te gandesti la o putere si mai mare?

Link către comentariu

Multumesc. Trage foarte bine incepand de la 2000 , insa m-am obisnuit cu ea si simt nevoia de mai mult. Cand ai microbul in sange , oricat de mult ai incerca tot nu scapi. Am renuntat la un "drog" , motociclismul, iar acum ma tratez cu altul :)

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!