Jump to content

Motorizare 1.4 TSI 160 cai ?


75NOR
 Share

Postare recomandată

Salut,

Deschid acest topic dupa ce am vazut ca in configuratorul de Passat B7 au disparut atat 1.8 tsi de 160 cat si 1.4 tsi de 122, fiind inlocuite cu 1.4 tsi de 160.

Passat B7 HL BMT 1.4 TSI/160 CP,DSG 7 Benzina 1.4l / 118kW / 160CP Direct Shift Gearbox 4 Usi 28.200,08

Am si eu 2 intrebari:

1. Stie cineva daca e vorba de acel 1.4 tsi cu turbina si compresor ? Ma gandeam la motorul 1.4tsi de 170 de pe fostul Golf5 GT cu puterea usor coborata. Sau e vorba de fostul 1.4 tsi (doar turbina) 140cai de pe Touran urcat la 160 cai ?

2. A tesat/condus cineva acest 1.4 tsi de 160 ? Eu nu l-am gasit la drivetest nici in Buc nici in BV sau SB.

M-am dat cu fostul Golf5GT DSG si se misca fabulos. Daca e acelasi motor, ar trebui ca pe Passat sa fie foarte ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E acelasi cu cel de pe GT, cu turbina si compresor.

Au redus puterea la 160 din considerente de marketing, avand la 170cp mai multa putere decat 1.8 163cp de pe Audi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci frumos !

Mai ramane doar sa gasesc unul de drivetest. Am amintiri foarte placute de Golful GT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  On 30.10.2012 at 11:23, cogdao a scris:

E acelasi cu cel de pe GT, cu turbina si compresor.

Au redus puterea la 160 din considerente de marketing, avand la 170cp mai multa putere decat 1.8 163cp de pe Audi.

Cel de pe Golf 1.4TSI- 170cp era euro 4... BLG parca si s-a fabricat undeva pina la jumatatea anului 2008.

  On 30.10.2012 at 10:11, 75NOR a scris:

Deschid acest topic dupa ce am vazut ca in configuratorul de Passat B7 au disparut atat 1.8 tsi de 160 cat si 1.4 tsi de 122, fiind inlocuite cu 1.4 tsi de 160.

Interesanta strategia lor de marketing.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este acelasi motor cu cel de pe GT,doar pe hartie scrie altceva..cei care l-au pus pe dyno au scos tot in jur de 170 de cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  On 30.10.2012 at 10:11, 75NOR a scris:

Salut,

Deschid acest topic dupa ce am vazut ca in configuratorul de Passat B7 au disparut atat 1.8 tsi de 160 cat si 1.4 tsi de 122, fiind inlocuite cu 1.4 tsi de 160.

Passat B7 HL BMT 1.4 TSI/160 CP,DSG 7 Benzina 1.4l / 118kW / 160CP Direct Shift Gearbox 4 Usi 28.200,08

1.4 tsi de 122cp nu a disparut, e inca prezent pe B7 Comfortline si Trendline Passat Comfortline 1,4 TSI Benzina 1.4l / 90kW / 122CP Manuala - 6 viteze 4 Usi 22.008,76 Passat Comfortline 1,4 TSI DSG Benzina 1.4l / 90kW / 122CP Direct Shift Gearbox 4 Usi 24.347,40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  On 30.10.2012 at 11:52, TDR a scris:

Este acelasi motor cu cel de pe GT,doar pe hartie scrie altceva..cei care l-au pus pe dyno au scos tot in jur de 170 de cai.

Despre ce GT este vorba? Nu prea cred ca este chiar acelasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre G5 GT ,in particular in Anglia si Golful 6 cu acest motor se numeste GT.

Ca idee uite acelasi motoras pe scirocco :

http://www.supersprint.com/en/prod-p-7028-10166-8-vw_scirocco_14_tsi_160_hp__08_E28093E280BA_.aspx

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, de acord, dar nu este acelasi motor montat pe vechiul Golf, cel de 170cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce crezi ca difera(in afara de consum)de zici ca nu este acelasi motor,daca piesele sunt acelasi si pe dyno scoate tot atat?Sau ala vechi scotea 180?

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In discutie este 1.4 TSI Flexfuel - CKMA care s-a montat si pe CC din ianuarie 2011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cavd-ul s-au montat pe Golf 6 GT cum aveti probabil si dvs, Scirocco, noul Bettle.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  On 30.10.2012 at 11:55, danny2012 a scris:
  On 30.10.2012 at 10:11, 75NOR a scris:

Salut,

Deschid acest topic dupa ce am vazut ca in configuratorul de Passat B7 au disparut atat 1.8 tsi de 160 cat si 1.4 tsi de 122, fiind inlocuite cu 1.4 tsi de 160.

Passat B7 HL BMT 1.4 TSI/160 CP,DSG 7 Benzina 1.4l / 118kW / 160CP Direct Shift Gearbox 4 Usi 28.200,08

1.4 tsi de 122cp nu a disparut, e inca prezent pe B7 Comfortline si Trendline Passat Comfortline 1,4 TSI Benzina 1.4l / 90kW / 122CP Manuala - 6 viteze 4 Usi 22.008,76 Passat Comfortline 1,4 TSI DSG Benzina 1.4l / 90kW / 122CP Direct Shift Gearbox 4 Usi 24.347,40

Scuzele mele, nu m-am uitat la alte versiuni, daca e sa fie va fi tot HL.

@Razvan_SPD: Ma ajuti, te rog, sa nu fac vreo confuzie:

- 1.4 TSI 122 = turbina

- 1.4 TSI 160 (Golf6, Jetta curenta) = turbina. Are si compresor ?

- Golf 5 GT = 1.4 TSI 170 = turbina + compresor.

In cazul asta Passat 1.4 TSI 160 este motorul de pe Golf 6 si Jetta, doar cu turbina, sau motorul de pe 5GT cu turbina si compresor ?

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorizarea de 122cp nu am vazut-o B7 Highline, cel putin in ultimul an, cea mai slaba era 1.8TSI 160CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu gresesc insa nu cred ca poate ajunge la 160cp doar din turbina, trebuie sa aiba si compresor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spicuit:

,,1.4 R4 16v TSI/TFSI 90-133kW Based on the EA111, this new engine was announced at the 2005 Frankfurt Motor Show, to be first used in the Mk5 Golf GT, the 125 kW 1.4 litre TSI engine is a "Twincharger", and uses both a turbochargerand a supercharger. Its displacement downsizing leads to improved fuel economy, with 14% more power than the 2.0 FSI, but consuming 5% less fuel. The mechanical supercharger compressor, driven at 1.5 times the speed of thecrankshaft, mainly operates at low engine speeds from tick-over up to 2,400revolutions per minute (rpm) to increase low-end torque. At engine speeds just above idle, the belt-driven supercharger provides a boost pressure of 1.2 bars (17.4psi). The turbocharger assumes full effectiveness at middle revs, and the engine map disengages the clutch-controlled supercharger at a maximum upper limit of 3,500 rpm; the supercharger will then be bypassed once the turbocharger spools up and reaches sufficient speed to provide adequate boost in the upper rev-ranges. This engine is made at Volkswagen-Motorenfertigung, Chemnitz.

In 2007, Volkswagen announced the 90 kW model which will replace the 1.6 FSI 85 kW (116 PS; 114 bhp) engine. This engine differs from the 103 kW and 125 kW models in several ways. It uses only one method of forced induction - a turbocharger (and not a supercharger), and has water-cooled intercooler. The engine has reduced frictional losses, optimised camshafts, new intake ports, and new high-pressure injector valves. It is also 14 kilograms (31 lb) lighter than the 125 kW model, in order to improve fuel economy and reduce emissions.aspirationhot-film air mass meter, cast alloy throttle body withelectronically controlled Bosch "E-Gas" 'drive by wire' throttle butterfly valve

90 to 96 kW variants — two-part plastic intake manifold, turbochargerincorporated in exhaust manifold with maximum boost pressure 1.8 bars (26.1psi), water-cooled intercooler integrated into intake manifold

103 to 125 kW variants — multi-ribbed belt-driven fifth-generation Eaton Roots-type positive displacement supercharger operated by a magnetic clutch integrated in a module inside the water pump, internal step-down ratio on the input end of the synchronisation gear pair, and KKK turbocharger with integrated wastegate connected in series, administrated by a control flap, 2.5 bars (36.3 psi) pressure at 1,500 rpm, front-mounted intercooler (FMIC)'' Sursa: http://en.wikipedia.org/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, in traducere avem asa:

1.4 tsi 122 cai = turbina (Golf 5,6,Jetta,Passat TL+CL)

1.4 tsi 140 cai = turbina + compressor (Touran, ? )

1.4 tsi 170 cai = turbina + compressor (Golf 5 GT), echivalent cu 1.4 tsi 160 cai (Golf6, Jetta, Passat HL)

De acord ?

Later edit: asta e tot ce am putut gasi.

1.4 TSI MultiFuel with 118 kW / 160 PS

Based on the twincharged 1.4 TSI, a 118 kW / 160 PS MultiFuel Twincharger was developed especially for use in Sweden and Norway. This petrol engine can be operated with fuel that has an ethanol content of up to 85 percent. Fuel economy and driving performance values will be announced at market launch in Scandinavia.

Asta sa fie ? WTF?

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mutam prea spre aria tehnica, daca ma intrebi pe mine, eu as alege 1.8TSI in detrimentul unui motor 1.4TSI cu aproximativ aceiasi putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din info pe care le-am primit de la VW, vor sa renunte la 1.8tsi, de asta toate modificarile in motorizari. Cilindreea mai mare are si cuplu mai mare, sunt de acord cu tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.8 tsi 160 cp 249 nm/1.4 tsi 160 cp 240 nm diferenta este insesizabila,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 240nm are cuplu cat TDI-ul de 1.6, diferenta majora este ca datorita turbinei + compresorului va trage liniar de la 1800 pana la 6000rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Are cineva experiență cu un motor CTHD? Ați avut probleme, cât consumă? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andreiluca
Am eu CTHD.
Consum cam +/- 7.5 in afara. In oras cam 12. Probleme nu am avut pana acum.
Se simte foarte bine si e foarte fâșneț. Am prieteni "cunoscatori" care mereu ma bat la cap ca e motorul prea mic si ca o sa cedeze la un moment dat dar nu am vazut niciun caz concret. Daca ai vreo intrebare despre el, te pot ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!