Jump to content

Functionare instrumente bord


andrei007
 Share

Postare recomandată

Am mici intrebari pentru masina din semnatura:

Chiar daca swich-ul din usa funtioneaza , adica o data cu deschiderea unei usi se aprinde plafoniera , in cartea tehnica a masinii scrie ca ar trebui sa se aprinda un bec in bord care indica o usa deschisa (la mine nu se aprinde) , daca usa portbagaj nu a fost inchisa , un bec in bord va atentiona asta( nu se aprinde) . sistemul de avertizare centuri , dupa ce am pornit chair daca nu port centura nu se apride si nu bipuie nimic, singura atentioare care m-a surprins este la rabatarea banchetei spate ( nu ma asteptam)

Intrebarea mea este daca am vreun contact impperfect, doar anumite versiuni au functionale aceste lucruri , sau au fost dezactivate din VAG-com ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In functie de ce optiuni are masina e posibil sa ai martor usa si centura. In vagcom poti activa centurile doar daca ai senzor la ele. De rabatarea banchetei nu am auzit sa fie vreun martor. Parerea mea e ca totul e ok la tine. Am vazut multe fabia la care nu se aprindea nimic la portiere ci doar la portbagaj.

Modificat de misufha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. nu toate bordurile sunt la fel.

Depinde de optiuni ai la masina. Nici eu nu am indicator de cetura siguranta, dar nici cupla de la centura nu are vre-un cablu ci e simpla.

Legat de usi deschise sunt de acord ca ar fi simplu de pus inca un "bec" pe bord insa trebujie sa fie si implementat in cablajul bordului traseul respectiv.

La fel e si cu lampile din usi. Nu sunt doar 2 fire care alimenteaza becul si mai este un releu si o siguranta pe schema cablajului original.

Daca vrei sa vezi ce optiuni are masina ta, in portbagaj este un sticker cu multe grupe de 3 litere/cifre. Exista codificarea pentru alea.

Ai aici lista optiunilor mele:

E0A ediţie nespecială

1D0 fără cârlig de remorcare

5SL oglindă exterioară stânga: asferică

5RQ oglindă exterioară dreapta: convex

1KM tambure frănă spate

6FB ornamente oglinzi exterioare în culoarea caroseriei

1AN ABS

3FA plafon standard (fără trapă)

1N2 servo-direcţie electro-hidraulică

1ND capace la roţi

HA1 anvelope 185/60 R14 82T (negru)

4UE air bag pentru şofer şi pasager dreapta

4R2 geamuri acţionate electric faţă, mecanic spate

3NC banchetă/spătar rabatabilă parţial

3QT centuri siguranţă faţă cu prindere în 3 puncte, tensionare şi reglaj pe înălţime

4X0 fără air bag lateral

4A0 fără încălzire scaune

8L3 antena radio

J1L baterie 280 A (60 Ah)

7AA dispoztiv de blocare electronica

8GD Alternator 90A

6Y0 fără sistem avertizare control viteză croazieră

9AP aer condiţionat (semi-automatic)

8RE 4 difuzoare (pasive)

7Q0 fără dispozitiv de navigaţie

8AA fără radio

8QA cheie fără LED

8X0 fără sistem spălare faruri

4F1 închidere centralizată

B43 tip aprobat Romania

G01 amortizare şoc frontal

QN0 fără sertare sub scaunele din faţă

3L1 reglaj manual al înălţimii scaunului soferului

9P0 fără lumină avertizare centura siguranţă

Q1A scaune faţă standard

7X0 fără sistem asistenţă parcare

9W0 fără preinstalare sistem telefon

8WA fără lumini frontale ceaţă

7A0 fără CD player/magazie

QG0 fără prelungire interval service

0GG Emisii concept EURO4

L04 Suspension range 04 installation control only, no requirement forecast

7P0 spătar fără support lombar

F0A vehicul fără utilizare specială, echipament standard

3S2 bare portbagaj negre

Modificat de radudorurus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si codificarea optiunilir unde ai gasi-o ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar fi fost perfect daca abtipildul din portbagaj nu ar fi fost dezlipit\sters. Multumesc oricum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum spuneam...codurile sunt si pe "Caietul de service"...sau cartea de service (unde se trec reviziile). In cel mai rau caz poti trimite un mail la o reprezentanta VW cu seria de sasiu si iti trimit ei ce anume ai nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut din nou, acum fix o saptamana am alimentat, am facut plinul "pana-n buza" 49.8L, se vedea motorina pe gaura rezervorului, pana aici totul bine, dar am facut 360 de kilometri si acul de motorina nu se mai misca, din experientele trecute de plin, primii 200 km acul ramanea lipit de plin, cativa litri pe conducta pana la plutitor tot mergeam , dar acum a ramas blocat . la un 5% consum 16 tot am consumat , deci ar trebui sa coboare. Ce sa-i fac ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e interesant de vazut cati litri incape in rezervorul fabiutei, teoretic ar incapea 46, practic .... eu am pus 48 si cred ca mai era ceva pe acolo

mai asteapta vreo cativa km, ar trebui sa se miste acul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai calm ca dupa ce treci de 400 km o sa se miste vertiginos inspre mijloc :lol:. La fel patesc si eu...dupa ce ajunge la jumatate scaderea nu mai e la fel de brusca ulterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 480 km si deabia azi a ajuns acul putin peste plin, totusi cred ca 25 de litri tot am consumat jumatate de rezervor, oare nu e ceva decalibrat ? sau ar mai fi o varianta cu umplerea rezervei din rezervor +cantitatea de la buson pana la plutitor, intreb pentru ca de jumatate de an de cand am masina indicatorul a funtionat perfect m-am putut baza pe el , chiar desi nerecomandat am mers o data pana aveam 20 km autonomie , tinand cont ca la un diesel nu e recomandat sa ramai in pana de motorina acel indicator prinde are o mare importanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu te induca in eroare afisajul post-36741-0-53266800-1352921587_thumb.j. Din cate inteleg eu...jumatate de rezervor ar fi deasupra afisajului de 1/2. Atunci ce am notat eu cu semnul intrebarii este 3/4 ? Poate ma lamureste cineva. Inseamna ca e normal sa scada acul puternic dupa ce faci aproximativ 400 de km, iar dupa ce ajunge la 1/2 se mai stabilizeaza scaderea. De exemplu...azi aveam acul indicatorului de motorina la 1/2 si 500-560 km facuti de la plin (nu mai stiu exact). Am pus iarasi motorina (30 litri in total), bagand cam 4-5 litri si in rezerva, iar acul a urcat la 1/1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa mai multi kilometri pot spune ca indicatorul meu indica bine, m-am tot documentat despre acea rezerva din rezervor pe care nu am umplut-o niciodata si tocmai de aici a venit intrebarea, oricum pentru micul rezervor o autonomie de peste 1000 de km e foarte bine.

tind sa cred ca nu se consuma mai repede prima jumatae de rezervor ci gandesc ca eu am mers 450 km fara ca acul sa se clinteasca, iar apoi cand dintr-o data coboara, desi coboara normal ne speriem.

Drumuri bune, fara gropi si incidente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Se poate merge cu masina cu ceasuriile de bord date jos??

Trebuie sa inlocuiesc mai multe leduri care s-au ars.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vei proceda in felul urmator ......da.

Mergi la masina, pornesti motorul, demontezi clusterul ....iti duci tu clusterul la inlocuit de leduri, iar cel/cea care va merge cu masinuta...nu are voie sa opreasca motorul....daca cumva se opreste ,,accidental" musai in 2-3 secunde sa-i dea repede cheie, altfel va trebui sa fugi cu clusterul sa poti porni motorul din nou. Are ,,voie" cam 2 accidentale....la a 3-a, servus.

Eu ti-am prezentat aceasta varianta, fiindca ma gandesc ca tu ai vrea sa lucrezi pe la cluster....iar pe ea o arde sa mearga la cumparaturi. :lol:

Sa nu mearga singura, fiindca cineva va trebui sa stea la masinuta, nu poti lasa masina nesupravegheata, si cu motorul pornit.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

post-60653-0-28804000-1355412707_thumb.jA trecut ceva timp dar am reusit sa surprind atentionarea luminoasa pentru rabatarea banchetei spate

Care este acuratetea senzorului de temperatura exterioara ? in oglinda e situat ? intreb pentru ca dimineata mi-a aratat de la plecare cam 15 km undeva la -6...-7 grade ..apoi la intrarea pe DN1 s-a dus repejor la -10, iar dupa alti 5 km a coborat usor la - 5 unde a ramas.. ce va geografie stiu ..ma gandesc la curenti de aer reci -calzi , dar nu diferente de 5 grade.

din experienta am observat ca in afara de anotimpul cal cand bate soarele-n masina , temperatura corect citita e cea cand masin a stationeaza, im mers pare a fi temperatura resimtita( mai mica cu 2-3 grade decat cea reala)

post-60653-0-88754400-1355412714_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura exterioara este pozitionat deasupra proiectorului stang ( sofer). Scoti capacul proiectorului si o sa vezi o clema de metal in care este inserat senzorul.

La mine merge destul de bine ( diferenta de 0.5 grade ) fata de termometrele de pe Bucuresti-Pitesti si cele din oras.

In carte spune ca iti va arata corect dupa 10-15 minute de mers cu masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fabiile mele, si la majoritatea care le-am intalnit, daca au plinul facut, mergi aproape jumatate de benzina si acul sta la full , iar restul se consuma scazand si acul.... daca bag de 70-90 ron sa zic, acul imi sta la jumatate :D ... mai bag inca pe atat si sta la full....desi nu e plinul facut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta se intampla pentru ca indicatorul de combustibil (benzina sau motorina) are o scala cam dubioasa. Unde credeti voi ca e jumatate...nu e. Am pus o intrebare ceva mai sus...insa vad ca nu a raspuns nimeni. Reatasez imaginea...sa va dati si voi cu parerea.

post-36741-0-60021700-1355465119_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din punctul meu de vedere acolo cred si eu ca este jumatatea la linia rosie cu 3/4. Din experienta cu aproximatie, cand linia ajunge la jumatate mai am 17-18 litri , deci cam 35% din plin, cert este ca rezervorul are capacitate de 45litri+ 7 rezerva pe care multi dintre noi nu prea o umplem.

Acum noi putem verifica doar in sus plinul ochi si calcule , dar in jos sa consumama cat mai multa motorina sa vedem ce se intampla dupa autonomie 0 , daca si cat mai merge mai greu la diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am alimentat, aveam [cenzurat] la 3/4 exact unde e semnul pus in acea poza si mi-au intrat 30.2 L, bineinteles +camera de aerisire umpluta, asta ar insemna ca am rezervorul de 120L ? :D .Probabil matematic jumatate de rezervor este intre antepenultima linie si penultima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SKODA_FABIA_INS.jpg

la mine asa e bordul...daca bag de 150 ron se duce la plin....

Modificat de andutzel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate 250 ron

de 150 lei ai aprox 25 litri, rezervorul e de peste 45 litri

matematic ar trebui sa fie undeva pe la jumatate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!