Jump to content

Cutie viteze Golf 4 1,9 TDI (AXR)


Bad Boy
 Share

Postare recomandată

La masina mentionata in topic a inceput sa faca probleme cutia de viteze, mai exact in treapta a 3-a intra dar cand dau drumul la ambreiaj caraie de zici ca ramane cutia in urma, iar din 1 in 2 daca am o viteza mai mare de 20-25km/h intra dar caraie. La ce am gasit pe cartea service codul cutiei mele de viteze este EHU. Intrebarea mea este daca pe acest cod motor merge sa pun o alta cutie de pe aceeasi motorizare 1.9 numai de pe o masina cu cod motor diferit? (5+1 trepte) Ar merita reparata sau schimbata?

Multumesc anticipat

Modificat de Bad Boy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de reparat mai greu repari,nu stiu cat merita,aceiasi problema aveam eu la golf 4 ALH,bagam in viteza,intra,dar cand lasam ambreiaju caraia in vitzele 2,3 si 4 .in astea am observat.Nu de fiecare data insa,doar cand avea chef

Modificat de FloRio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca e mai mult de 4-5mil o cutie second ptr golf3,bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia ta are cod EUH,probabil ca asa ai si vrut sa scrii,dar a iesit EHU. In fine...eu zic ca e mai comod sa iei una second,dar si cu alea nu prea stii ce iei. Oricum,pentru reparatie trebuie desfacuta si vazut care-i baiu'.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca e mai mult de 4-5mil o cutie second ptr golf3,bafta

nu e vorba de masina din semnatura ci de aceea din titlu,omul chiar a mentionat,deci e vorba de G4 nu de G3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sfatul meu...mai bine o repari pe cea veche...decat sa iei una sh...care in putin timp sa se strice si aia:(

de ce sa dai banii pe toata cutia cand poate tie iti trebuie doar un pinion sau un arc ceva...

asa gandesc eu....decizia este a ta;)

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat cablul de ambreiaj?

ambreiajul nu cumva este hidraulic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sfatul meu...mai bine o repari pe cea veche...decat sa iei una sh...care in putin timp sa se strice si aia:(

de ce sa dai banii pe toata cutia cand poate tie iti trebuie doar un pinion sau un arc ceva...

asa gandesc eu....decizia este a ta;)

laurentiu,in trecut am avut experiente neplacute cu o cutie de viteze si ca sa o repsr ma costa aproape dublu decat alta SH.hai sa fim seriosi nu is cutii de dacie sa pice toate,pica rar aceste cutii,am pierdut timp degeaba sa desfac cutia sa schimb un sincron ,si pe langa acel timp pierdut si bani multi,nu merita,mai bine alta cutie.

cat despre ambreiaj,nici nu incape in discutie,la toate TDI-urile sunt hidraulice din cate stiu eu

Modificat de FloRio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de unde ai siguranta ca daca iei alta cutie SH nu o sa iti faca probleme mai mari decat actuala care e pe masina?

Cu cutiile de viteze SH e loterie si nu ai de unde sa stii exact ce este cu ea pana nu o pui pe masina

Daca la o cutie de viteze ai ceva probleme care pot fi rezolvate eu zic sa le rezolvi si iti garantez ca va merge.

Eu la mine,la masina din semnatura de 3 ori a fost demontata cutia de viteze si a 3 oara a fost cu noroc,bine mi-am bagat eu destul nasul si a iesit perfect.Si in ziua de azi cutia se prezinta exceptional,dar cel care umbla in ea trebuie sa fie un adevarat meserias ca altfel o buleste de tot si nici ca mai merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acu depinde si ce vrei de la masina...daca ai de gand sa o mai tii o luna...varianta cea mai simpla...una din dezmembrari si nu conteaza cat tine...

dar daca o pastrezi...eu imi mentin parerea cu schimbatul doar a piesei stricate din ea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Total de acord cu ce au spus Laurentiu si Razvan! Second-ul ramane tot second, macar a ta stii ce bube are dar pe aia "noua" n-ai cum s-o probezi inainte, numai dupa ce o pui pe masina iti dai seama ce ai luat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma scuzi ca nu eram atent am crezut ca este vb de golf3,eu zic totusi sa iti iei cutie second hand,sa nu te complici sa o repari pe a ta decat daca nu este ceva foarte grav stricat inauntru si chiar merita reparata,spre exemplu la fosta bora sdi mia picat cutia si cei de la servis mi`au recomandat sa iau una second hand ptr ca nu merita reparata,am luat una second hand(nu vrei sa stii cat am dat pe ea),si surpriza dupa 3luni a picat cutia iar,dupaia am cumparat una tot second hand si aia a tinut mult si bine pana am vandut masina,deci este o loterie si cu cutiile second nu zic,acuma faci cum vrei,decizia ta si banii tai.(vazusem mai de mult un tutorial pe net referitor la cutiile de golf/bora ar avea niste nituri prinauntru si alea ar pica si face stricaiuni mari),bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum un an am schimbat cutia la un golf 4 1.4 16v si i am pus una de 1.6 faza e ca nu gasesc sonda ca sa fac luminile de masalier sa mearga. Ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar pana la urma nu i-a raspuns nimeni la intrebarea principala..chiar is curios si eu..merge alta cutie de 1.9 TDI ? Stiu si eu.... de 66kW, 85kW, 96kW ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum un an am schimbat cutia la un golf 4 1.4 16v si i am pus una de 1.6 faza e ca nu gasesc sonda ca sa fac luminile de masalier sa mearga. Ma poate ajuta cineva?

Cum nu gasesti sonda??

Cutia de viteze de la 1.4 sau 1.6 sunt identice si normal sonda de marsarier trebuie sa se potriveasca.

Si gasesti la reprezentanta OEM la vreo 50-60 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar pana la urma nu i-a raspuns nimeni la intrebarea principala..chiar is curios si eu..merge alta cutie de 1.9 TDI ? Stiu si eu.... de 66kW, 85kW, 96kW ?

eu ma ocup cu dezmembrari auto si am vandut o cutie de viteze de pe un golf 4 1.9 tdi alh si clientul a pus-o pe un motor 1.9 tdi axr , cutiile in 5 trepte am inteles ca sunt identice la golf 4 1.9 tdi, inafara de cea de SDI care e alta manca de peste,e cu timonerie pe tije ca la benzinare o prostie de cutie cu mari probleme. deci cele de 66 kw alh agr 81kw ahf asv si axr atd 101 cp sunt la fel.

Modificat de JustinTm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am sonda dar nu gasesc locu unde sa o pun pe cutie asta e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am sonda dar nu gasesc locu unde sa o pun pe cutie asta e problema.

In poza de mai jos ti-am incercuit locul unde se afla sonda de marsarier.se desface de acolo si se inlocuieste cu una noua

post-46557-0-85969300-1351961495_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@BadBoy: Problema ta e 90% de la timonerie sau reglajul acesteia. Verifica sa fie totul ok, patina, cabluri, cuplaje, si refa reglajul (max 10 min).

eu ma ocup cu dezmembrari auto si am vandut o cutie de viteze de pe un golf 4 1.9 tdi alh si clientul a pus-o pe un motor 1.9 tdi axr , cutiile in 5 trepte am inteles ca sunt identice la golf 4 1.9 tdi, inafara de cea de SDI care e alta manca de peste,e cu timonerie pe tije ca la benzinare o prostie de cutie cu mari probleme. deci cele de 66 kw alh agr 81kw ahf asv si axr atd 101 cp sunt la fel.

Sa ne zica si noua clientul asta al tau, cum a reusit sa puna discul de ambreiaj de 23 dinti pe cutia cu 28 de dinti, si/sau cum a montat ambreiaj de 240mm in loul unuia de 228 . :screwy:

Sunt compatibile toate care au ambreiaj de 240mm si 23 dinti. Exceptie fac ASV,AHW,AGR,ALH,AXR si ATD care sunt cu disc de 228mm si 28 de dinti.

LE: Si pe AXR ai urmatoarele coduri de cutii:

cutii_AXR.bmp

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne zica si noua clientul asta al tau, cum a reusit sa puna discul de ambreiaj de 23 dinti pe cutia cu 28 de dinti, si/sau cum a montat ambreiaj de 240mm in loul unuia de 228 . :screwy:

Sunt compatibile toate care au ambreiaj de 240mm si 23 dinti. Exceptie fac ASV,AHW,AGR,ALH,AXR si ATD care sunt cu disc de 228mm si 28 de dinti.

Colegu' observ ca te contrazici singur, eu am spus mai sus ca asv agr alh ahf axr si atd sunt la fel, iar eu am vandut o cutie de viteze de pe un ahf si clientul a pus-o pe un axr sau atd , nu mai stiu exact dar stiu ca era de 101 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este cazul sa mai lecturezi un pic postul meu, si daca nu intelegi ce am vrut sa spun, o mai fac odata. Am spus ca nu toate cutiile de TDI sunt identice, cum ai afirmat tu mai sus (" ca sunt identice la golf 4 1.9 tdi, inafara de cea de SDI"), ci sunt doua grupe. Cele cu ambreiaj de 240mm si 23 dinti si 228 cu 28 dinti.

Da, intr-adevar cutia de AHF este 228/28 si merge pusa pe orice motor din grupa ei. Am omis sa o trec acolo(greseala mea), probabil ca mai sunt si alte coduri. Mentionez faptul ca trebuie vazuta si compatibilitatea din punctul de vedere al ambreajului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cumva cele 2 grupe sunt asa...?

ambreiaj-228mm cu 28 dinti=> cutie 5+R

ambreiaj-240mm cu 23 dinti=> cutie 6+R

si de aici toate cutiile in 5 trepte sunt la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune-mi si mie, te rog, cu ce program ai identificat cutia de viteze?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!