Jump to content

Inlocuire aer contionat cu climatronic


tamek
 Share

Postare recomandată

Acuma intrebarea mea ii stuck...pe inchis sau deschis? Deci cu eroarea asta imi vine in masina aer proaspat? Scap doar cu inlocuirea motorasului de recirculare sau mai sunt si alte variante? Mesi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai, daca nu se aburesc la greu geamurile - e pe deschis. Altfel se abureau geamurile si zgomotul din interior era mai mare.

 

scapi.... vezi depre ce e vb... jos torpedoul, verifica daca lucreaza ori nu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma nu ii o vreme de aburit, dar am desfacut sa vad cum sta clapeta. Atasez o poza, ma poate lamuri cineva daca asa cum ii blocata acuma intra aer proaspat

Sent from my GT-I9100

Sent from my GT-I9100

post-21103-13654946988268_thumb.jpg

Modificat de sebip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce, nu mergi cu masina pe ploaie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat ca daca fac setarile de baza pe clapete, cele de la recirculare misca! Hmmm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si in campurile de masura, lucreaza bine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am vag-com, am facut setarile de baza din butoane!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles.... cu VCDS-ul, se poate vedea in blocurile de masura, cum lucreaza servomotoarele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai facut tot felul de incercari; am pus un alt motoras in locul celui pe care il banuiam defect. Se comporta la fel: raspunde la basic setings, dupa care ramane blocat. Deci motorasul nu ii defect. Sa vad cum lucreaza servomotoarele individual numai pot, pentru ca am facut respectivele legaturi sa le fac sa mearga in paralel. Dupa incercarile astea am o noua eroare : 9472882 - Motor for Fresh Air / Recirculated Air Flap B108B 54 [009] - Missing calibration/ Basic settings.

Modulul de clima ii 5K0907044ER H18 1112, cu codarea 00000040002. Ar trebui umblat si pe aici?

Modificat de sebip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit mai multe raspunsuri pe forum dar sunt putin nedumerit

 vreau sa imi schimb modulul de climatronic, si din ce am ciit pe vw forum cat si pe forumuri din afara am vazut ca trebuie CAN cu terminatia cel putin E.

 eu am pe masina urmatorul can

                      can gateway 3c0 907 530 E - h10 0080

 

in afara de inversarea firelor la mufa climatronicului mai trebuie ceva?

 

este bun acest can la noul modul de clima?  la rns 510 merge perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, trebuie sa mearga - e cea mai slaba varianta care se poate pentru a vedea clima noua.

 

Trebuie sa faci modificarile necesare - cele din mufe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am verificat daca am legat corect firele pe cele trei mufe si is ok. Dar problema cu recircularea persista. Am mai observat ca daca opresc masina pe recircularea pornita , cand repornesc masina recircularea ii pornita. Ii normal?

Sent from my GT-I9100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca da. La fel, cand setezi temperatura dupa care opresti masina, cand repornesti, trebuie sa iti revina la temperatura setata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm se pare ca pe Golful meu facut inainte de 2007, sunt sanse slabe sa fac noul panou de clima sa functioneze cu motorasele de recirculare. Pe langa asta cred ca mai este o problema si cu modul in care sufla aerul pe zonele centrale. Am tot studiat schemele electrice, si nu prea imi dau seama ce as mai putea sa incerc. 

 

Eu am facut legaturile de aici 
 
"Connector (black) extract both; Pin 16 and Pin 20 and put Pin 16 on the place where Pin 20 was, leave the wire on Pin 20 loose (not connected to the harness) for later connect the Air Quality Sensor if needed. 
C Connector (brown): Pin 7 connected to Pin 10 and Pin 8 connected to Pin 9 
B Connector (black): Pin 6 to Pin 7"
 
V113 - Air recirculation flap control motor (Pin 7) (Pin 8)
G143 - Potentiometer for air recirculation flap control motor (Pin 6)
 
 V71 - Air flow flap control motor (Pin 10) (Pin 9)
G113 - Potentiometer for air flow flap control motor (Pin 7)
 
Din ce am inteles modificarile se fac pentru a face cele doua motorase sa lucreze in paralel.
 
Dupa aprilie 2007 recircularea care se facea cu cele doua motorase, se face cu un singur motoras:
 
V425 - Fresh air/recirculated air, air flow flap control motor
G644 - Potentiometer for fresh air/recirculated air, air flow flap
 
Sa fie panoul de clima problema :5K0907044ER, ca ii prea nou (>2011), fata de exemplu 5K0907044AJ (>2008)? 
 
Mai incerc azi sa urmaresc ceva valori/codari cu vag-comul si daca nu imi vin ceva idei probabil voi reveni la vechiul panou de climatronic!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am "prostit" clapetele de recirculare si le-am facut sa lucreze in paralel. Am lasat doar motorasele legate intre ele si potentiometrele fiecare pe pinii lor. Oricum si asa V71 nu inchide complet, dar macar imi intra aer proaspat in masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut

vineri primesc trimul de la climatronic modelul nou..pret 110 lei (nou de la magazin) si dupa ce il primesc ma apuc de treba adica de schimbat climatronicul...

 in acest timp am gasit la dezmembrari un senzor de calitate aer cu tot cu mufa si fire si ma gandesc sa il montez ca sa scap de una din cele 2 erori care apar la schimbarea climatronicului.  

    Problema este ca am vazut unde se monteaza dar nu stiu pe unde sa trag firele ca sa ajung la climatronic... daca montez senzorul undeva in masina undeva pe sub torpedou sau in alta parte va afecta functionarea climatronicului?

   vreau sa il montez doar pentru a nu vedea eroarea pe masina iar schema de montaj dupa care vreau sa o montez este

   

       Quality Sensor Wiring (OPTIONAL if you bought the module that handles it):
On C Connector (black):
Pin 1 from Quality Sensor to Pin 20 (which we replaced by Pin 16 on Climatronic, remember?)
Pin 2 from Quality Sensor is Ground goes to Pin 19
Pin 3 from Quality Sensor to Pin 4 on Climatronic
 

aceasta optiune este optionala dupa cum si scrie mai sus.

important la passat-urile pana in 2008 este ca trebuie facute modificarile la mufele de la climatronic

 

   pe aceasta cale tin sa ii multumesc colegului Florin pentru informatiile date ....este un tip de nota 20

Modificat de costel08
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot il montezi, nu-l montezi mai bine acolo unde-i e locul? http://www.my-gti.com/1267/climatronic-air-quality-sensor-operation-and-location Hai ca ai numai vreo 3 cabluri de tras in habitaclu!

 

Daca-l pui la interior risti sa-ti comute pe recirculare de la te miri ce miros (odorizant auto, parfum mai puternic sau chiar o... basina  :blush:  ), or, ideea senzorului e sa te protejeze de mirosurile neplacute din afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut ca sunt doar 3 fire de tras, doar ca problema este ca nu stiu pe unde sa le trag in habitaclu.... asta este marea dilema pt mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gasesti un dop de cauciuc in peretele de langa gura pe unde trage aerul inauntru si habitaclu si le tragi pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am pus noul climatronic pe masina

  am modificat fierele de la pin 16 la 20

 iar la mufa maro de la 7 la 10 si de la 8 la 9, dar nu porneste compresorul, am apasat pe ac plus al 2-lea buton din partea stanga dar nu porneste ,se aprind ledurile de la AC si de la ventilatie picioare (palpaie), a stat si 30 min si nimic

 pe vcds arata urmatoarele erori

 

climatronicul este modelul

 

art No SW: 5K0 907 044 FE    HW: 5K0 907 044 FE
   Component: Climatronic   220 X193  
   Revision: 00003001    
   Coding: 0000000000
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   ASAM Dataset: EV_Climatronic A01010
   ROD: EV_Climatronic_VW46.rod
   VCID: 73EE5A3A6BDD

 Si ce este mai dubios la el este ca pe el arata grade C iar pe ecran la rcd arata grade F,

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antai am facut adaptarea clapetelor si pe urma exact ce ai spus mai devreme dar problema este ca nu ma lasa sa fac a 2-a procedura.....

unde trebuie sa selectez "Compressor Run In; Automatic Start" cand dai GO imi apare ERROR scris cu rosu  si nu ma lasa sa fac testul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat sa fac codarea pe modul dar nu ma lasa...la cod wsc apare 00000

   oare de asta nu merge?  dupa discutiile cu un coleg de pe forum a zis ca a mai patit cineva tot asa cu climatronicul si a trebuit codat climatronicul cu softul de pe alt modul functionabil.....cica modulul este nou si de asta nu vrea sa porneasca...

 nu stiu ce sa ii mai fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca cu WSC 12345. Recodeaza modulul cu ultima cifra de 0 in 2 si vezi daca merge. Oricum, vad ca nu ai nici senzor de calitatea aerului - prima eroare iti va ramane (Function Restricted due to Missing Message(s)).

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acolo la wsc mai multe casute unde toate sunt cu zero (  00000   000   00000) scriu doar prima 12345 sau la toate?

 daca nu merge nici asa sa incerc sa o codez la cineva care are VAS-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!