Jump to content

Inlocuire aer contionat cu climatronic


tamek
 Share

Postare recomandată

scuze am gresit


deci pe mufa neagra nu ai facut nici o modificare pentru ca nici tu nu aveai acest senzor de calitate aer?

Modificat de geoland87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura daca ai senzor sau nu, daca vrei sa il montezi sau vrei sa ramai cu eroarea lui ... indiferent de raspuns, trebuie sa faci modificarile indicate de colegi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era un coleg la pagina xx care spunea ca nu a modificat

 

 Quality Sensor : conexiuni in Mufa C - negru
 

si de asta m-am blocat nu stiu daca trebuie modificata si mufa C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

si de asta m-am blocat nu stiu daca trebuie modificata si mufa C

 

citeste ce am scris pe am scris pe pag anterioare. Nu ai senzor, deci faci modificarea,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc,acum am înțeles :) pana in 2007 trebuie modificat doar mufa maro conector MARO - pin 7 se taie firul si se leaga de firul de la pin 10 (rezulta pin 7 si 10 – circuit comun)

- pin 8 se taie firul si se leaga la firul de la pin 9 (rezulta pin 8 si 9 – circuit comun)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM spus ca am inteles DAR   pinul 7 taiat si pus cu 10   si 8 cu 9

 

firul 7 si 8 care iese din mufa sau cel ce intra in mufa trebuie legat cu 10 si 9


post-114028-14044242216608_thumb.jpg

 

Modificat de geoland87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Varianta B

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Varianta B

iti multumesc,sebip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Varianta B

iti multumesc,sebip
nu pot porni compresorul imi da eroare post-114028-14044785765213_thumb.jpgpost-114028-14044785959502_thumb.jpg am incercat si manual si cu vag-ul :(
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca ceva ledul dela AC nu se aprinde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Varianta B

iti multumesc,sebip
nu pot porni compresorul imi da eroare attachicon.gifImageUploadedByTapatalk1404478569.567775.jpgattachicon.gifImageUploadedByTapatalk1404478586.682177.jpg am incercat si manual si cu vag-ul :(

 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Golf_%285K%29_Climatronic

 

Note: If Basic Settings reports Error the module may need to see an Adaptation change before this can be completed. Go to Adaptation and change the Runtime (or Driving time) for "compressor run-in" basic setting from 120 -to- 120 and save it followed by repeating the procedure.

 

 

Dupe ce faci "compressor run-in" se va aprinde si led-ul de la AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vrea sa porneasca :( am modificat si mufa neagră mare 16 cu 20 :(


Am greșit poza cu patratele am folosito eu,sunt zapacit de cap :(

post-114028-14044908622494_thumb.jpg

post-114028-14044911822667_thumb.jpg

Modificat de geoland87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Varianta B

iti multumesc,sebip
nu pot porni compresorul imi da eroare attachicon.gifImageUploadedByTapatalk1404478569.567775.jpgattachicon.gifImageUploadedByTapatalk1404478586.682177.jpg am incercat si manual si cu vag-ul :(

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Golf_%285K%29_Climatronic

Note: If Basic Settings reports Error the module may need to see an Adaptation change before this can be completed. Go to Adaptation and change the Runtime (or Driving time) for "compressor run-in" basic setting from 120 -to- 120 and save it followed by repeating the procedure.

Dupe ce faci "compressor run-in" se va aprinde si led-ul de la AC.

nu vrea am scris 120 nimic,ce mai pot încerca ? post-114028-140449907503_thumb.jpgpost-114028-14044990864696_thumb.jpg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SA faci procedura corecta si ce mai scrie acolo in casuta. Sau cu o interfata originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am facut cam tot

 

nu am gasit

Activate the Basic Setting.
[ON/OFF/Next]
 The basic setting takes approximately 20 seconds.
[Done, Go Back]

 

aceasta codare,tot ce este scris jos am facut

 

Adapt flap end stops

Necessary when flap motors are replaced -or- when a self check needs to be performed for self diagnosis of faulty motors.

[select]
[08 - Heating/Air Conditioning]
[basic Settings - 04]
 Select "Adapt flap end stops" from the drop-down list
[Go!]
 Activate the Basic Setting.
[ON/OFF/Next]
 The basic setting takes approximately 20 seconds.
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]

 

 

 AC Compressor First Run-In

Necessary when the Climatronic control module (J255) is replaced.

Prerequisites to start the basic setting A/C compressor first run:

## Engine at idle

## Transmission in Park or Neutral

## Do not cycle the ignition

## Basic setting was performed for the flaps

## Inside blower motor is switched on

## Air vents fully open

## Load management not active

 

"AC Compressor First Run-In" Steps:
 Start engine and allow it to Idle.
 Adapt flap end stops as described above.
[basic Settings - 04]
 Select "Compressor Run In; Automatic Start" from the drop-down list.
## It will show completed, but wait 120 sec (2 Min) and observe the flashing A/C button light on the HVAC panel.
## After the Basic Settings has completed, the A/C light will quit flashing and the fault code will clear.

Note: If Basic Settings reports Error the module may need to see an Adaptation change before this can be completed. Go to Adaptation and change the Runtime (or Driving time) for "compressor run-in" basic setting from 120 -to- 120 and save it followed by repeating the procedure.
 

Modificat de geoland87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa, si unde nu merge? unde iti da eroare ?'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

când dau la First run-in

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-114028-14045016383379_thumb.jpgaceast este eroarea cand vreau sa pornesc compresorul :( am incercat si cum a spus sebiu dar fara succes

Modificat de geoland87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In poza cu patratele nu is legate bine firele...adica nu is legate ca in varianta B.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In poza cu patratele nu is legate bine firele...adica nu is legate ca in varianta B.

crede ma ca sunt zapacit,acum ma duc la masina,revin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firul care intra in pinul 7 il tai si il prinzi de firul care intra in pinul 10. Firul care intra in pinul 8 il tai si il prinzi de firul care intra in pinul 9.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-114028-14045064249691_thumb.jpg 7 si 8 care iese din mufa sunt anulate

 

 

firul 7 care intra in mufa este dus la 10

 

firul 8 care intra in mufa este dus la 9

 

firul 16 care intra in mufa este dus la 20

 

spune mi unde am gresit

Modificat de geoland87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si is legate bine? Adica 7 pe 10 si 8 pe 9?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!