Jump to content

Proceduri VAG COM la Golf IV si Bora


misulikkk
 Share

Postare recomandată

Am reusit sa o fac.Va multumesc pentru timpul acordat!

Am facut in seara asta doua log-uri am sa le postez in postul "Scanari cu Vag-Com" pentru ca am obsercat ceva ciudat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Din soft dar nu merge cu vdcs, nu?

O sa scad cantitatea...pt ca in ture mari am vazut ca o idee ar trage altfel!

Inca ceva, pasi daca se poate, cum pot vedea daca egr-ul este anulat din soft si cum por vedea daca este chipuit? Cativa pasi si valori!

Intreb asta ca a venit vb de fluierat, eu nu am finala..si fluieratul se aude destul de tare plus un fel de blow la descarcarea turbinei

Presupun ca nu degeaba se face din soft, daca ar merge din vag-com.

Se inlocuesc in harta egr toate valorile cu 850mg/str. Deci daca faci un log pe loc si ai 850 la maf specified, atunci e scos din ecuatie egr-ul.

uite cum e la mine.

LOG-01-turbo curatat.xls

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am multe de invatat...si nu stiu cu care sa incep! Maine nu am timp, dar vineri o sa fac logul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

e simplu, daca pe canalul 3 pe engine ai aceeasi valoare cu cea specificata, gen 260mg/str la relantiu, e activ egr-ul. daca ai ~470, adica 1896(cmc)/4, atunci nu e activ.

deci in cilindru intra 470 cm3 de aer, dar daca ecu cere doar 260, automat restul pana la 470 sunt gaze recirculate, care nu trec prin MAF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate imi aduc aminte 250 este valoarea de acolo!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat nu demult un tester ELM327, nu stiu daca e adevaratul ELM, ca din cate am citit pe net, testerele originale cu cip Elm sunt in jur la 300 roni, si eu am dat 70. Dar problema e ca nu vede masina, sau masina nu vede testerul.... nu sunt sigur. Am incecat sa-l conectez la al meu, la al unui coleg de al meu(polo 2001) tot ODB2, dar nimic, se aprind ledurile cand conectez la mufa masiniii dar softul nu recunoaste masina, se tot deconecteaza. Am folosit si softul ce l-am primit cu el, dar si alte softuri evident fara  noroc.

Aveti vre-un sfat sau o rezolvare la problema mea?

Multumesc anticipat.


Ah si am uitat sa va intreb, programele de diagnoza funtioneaza numai pe laptop (system de operare win) sau se poate folosi si pe android? Ma refer la tablete, nu telefoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tommy, aici vb despre VCDS.

 

legat de intrefata ta - daca nu se conecteaza pe nicio masina, se cheama ca ai o problema..... vb cu vanzatorul ce si cum.

 

exista anumite programe si interfete, care lucreaza si pe Android si BT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apai eu l-am luat de la cineva la mana a 2, nu din magazin. Deci nu prea am la cine sa ma duc, tipul mi-a spus ca se poate folosi la benzinare din 2000 si diesel din 2004. Al meu fiind din 2001 l-am luat pe cuvant si am cumparat testerul. *prostia mea*oricum ms de raspuns, o sa incerc sa nu mai fac asemenea afaceri pe viitor :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

burcioagabogdan

Salut, am un golf 4 ,1.9 tdi, axr, 2004, variant si de vreun an am o trepidatie sacaitoare in sarcina, se simte din viteza 3,4,5 mai pronuntat pana in 3000 ture si dupa aia scade trepidatia. Am inlocuit kit ambreiaj, bucse, cap planetara spre cutie, filtre, am fost la mai multe service-uri si nu si-au dat seama ce ar putea fi, am inlocuit inj 4 cu unul nou de la un service si trepidatia tot nu a disparut. Acu am achizitionat un cablu pentru diagnoza si am facut un LOG in mers si ii rog pe colegii care stiu sa interpreteze datele  sa-mi spuna daca observa ceva anomalii. Multumesc anticipat si scuze daca am postat unde nu trebuie.

Book1.xls

Book2.xls

Modificat de burcioagabogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai fa un log pe injectoare, cu motorul cald - peste 80 grade, la relanti.

 

injectorul 4 arata foarte rau... are 2.66 in sarcina ... este aproape blocat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

burcioagabogdan

Ok, la relanti m-am uitat si eu aseara la injectoare....valoarea inj 4 scade sub 1 si ramane mai mult pe la +0.6, +0.8. O sa atasez diseara cand ajung acasa si un log la relanti. Oare din cauza lui sa fie bataiala in sarcina? Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O compensatie mare pe un injector nu e intotdeauna de la injector, poate fi si tachet, supapa care nu inchide, lipsa compresie sau compresie slaba pe acel piston, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect - de aceea intai sa face o masuratoare conform specificatiilor, dupa care - inainte de a schimba injectorul - se muta pe un alt cilindru, se verifica uzura la chiulasa - unde poate sa gaseseasca uzura mare - din cauza sistemului de fixare a injectorului, care nu e tocmai reusit, etc.

 

dar, de aceea exista mecanici..... se presupune ca stiu ce au de facut.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

burcioagabogdan

s-a facu o compresie pe cilindrul 4 si a zis ca e ok, si s-au mai schimbat si o-ring-urile, si cu o freza speciala s-a corectat patul din chiulasa pe care sta injectorul, dar rocada pe alt cilindru nu s-a facut, o sa merg la un service sa vedem daca isi pastreaza valorile injectorul.Oricum revin diseara si cu un log la relanti. Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corectat patul si bucsata... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

burcioagabogdan

da, s-a facut corectia patului si s-a schimbat saiba de la inj impreuna cu o-ring-urile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

burcioagabogdan

sa inteleg ca in afara de inj 4 care e cu probleme celelate componente pe care am facut log sunt ok?

dar revin cu intrebarea....de unde vine trepidatia in sarcina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/

http://vwforum.ro/topic/1234-scanarea-cu-vag-com-erori-aparute/

 

citeste/posteaza pe unul din topicurile astea.

aici se discuta despre altceva, dupa cum spune si titlul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Exista vreo posibilitate sa fie disponibil 09-central electronics?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Salut. Exista vreo posibilitate sa fie disponibil 09-central electronics?

 

pe masina din semnatura  ? Nu - deoarece nu exista asa ceva pe Golf 4 .... de la Golf 5 in sus.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce trebuie modificat ca sa nu se mai descuie usile la scoaterea cheii din contact dar sa ramana descuierea selectiva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Autounlock off.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Exista vreo posibilitate sa fie disponibil 09-central electronics?

pe masina din semnatura ? Nu - deoarece nu exista asa ceva pe Golf 4 .... de la Golf 5 in sus.....

Ok.ms. Alta mai noua rezolva problema...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!