Jump to content

Proceduri VAG COM la Golf IV si Bora


misulikkk
 Share

Postare recomandată

andrei.laviniu

Omul are dreptate.

 

 Unde am ajunge daca am raspunde la aceleasi intrebari in fiecare zi?

 

Problema a fost discutata de multe ori, cu un search gaseai imediat ce cautai.

Ok probabil ca sunt nou sau nu sunt prea priceput ca voi , daca va deranjeaza puteti sa ignorati intrebare si ii puteti lasa pe alti colegi care sunt mai amabili . Oricum nu o sa intelegeti niciodata asta 

Florin cum nu a avut nimic de comentat  , cred ca este printre cei mai vechi si cei mai in masura sa vorbeasca pe acest forum dar el la fiecare intrebare a tuturor raspunde ...oare de ce ...si inca ceva forumul pentru acest lucru este nu costa bani din buzunarul vostru pentru cei care posteaza si nici nu va ia decat timp sa raspundeti daca stiti .oricum mersi ptr nimic 

Multumesc frumos Marian , inca nu am gasit am cautat pe mai multe forumuri probabil nu sunt asa de inspirat sau poate nu le vad  ... oricum iti multumesc de efort 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Se poate cu vag com sa adaptez un cip dintr-o cheie briceag la un golf 4. Cheie a fost cumparata de la cineva de pe net. telecomanda am adaptat-o prin varianta cu cheia in usa soferului si acuma a mai ramas sa rezolv pornirea motorului. Cum as putea rezolva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti cu vag-comul cu conditia sa sti codul pin al ceasurilor de bord, este si un tutorial pe site la ross tech. dar din pacate codul PIN se afla daca nu il ai cu alt tip de interfata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tinut apasat la climatronic simultan tastele Econ+Recirculare si mi-au aparut 2 erori  4FA  si  4F7 ,iar mai in dreaptape ecran 00.

Imi spuneti si mie ce erori sunt astea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4FA

 

 

 

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71): Faulty

 

Possible Causes

  • Wiring/Connectors from/to Air Flow Flap Positioning Motor (V71) faulty
  • Positioning Air Flow Flap Positioning Motor (V71) blocked
  • Positioning Air Flow Flap Positioning Motor (V71) faulty
Possible Solutions
  • Check Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
    • See Measuring Value Blocks (MVB)
    • Perform Output Test
    • Perform Basic Setting
  • Check/Repair Wiring and Connectors

 

4F7

 

 

 

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68): Faulty 

 

Possible Causes

  • Wiring/Connectors from/to Positioning Motor for Temperature Flap (V68) falty
  • Positioning Motor for Temperature Flap (V68) blocked
  • Positioning Motor for Temperature Flap (V68) faulty
Possible Solutions
  • Check Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
    • See Measuring Value Blocks (MVB)
    • Perform Output Test
    • Perform Basic Setting
  • Check/Repair Wiring and Connectors
Modificat de MRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ MRC...Thanks !...O sa verific intr-o zi cand sunt liber ,sa vad ce-i pe acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Am si eu o problema cu mufa de la tester.nu imi vede ECU.Vede doar cand pornesc si opresc motorul in rest nu imi citeste nici un modul.Am demontat plasticul acela de la stergatoare si m-am uitat la mufele de la ECU am dat cu putin spray de contacte si am observat ca a fost umblat pe acolo.Acum ,intrebarea mea este:care dintre cele 2 mufe de la ECU corespunde cu mufa de tester de sub consola de aer?Ma gandesc sa nu fie vre-un fir intrerupt ceva?Multumesc.

 

Ma scuzati daca nu am postat unde trebuie.Dar nu am gasit un topic mai adecvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie, trebuie sa urmaresti firul de K line.

 

an fabricatie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi firul gri/alb in mufa cu 32 pini, la pin-ul 25 - duce in mufa OBD, la pin-ul 7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.O sa incerc maine.In caz ca nu ii dau de cap.Ma poti rezolva si pe mine Florin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Am si eu o problema cu mufa de la tester.nu imi vede ECU.Vede doar cand pornesc si opresc motorul in rest nu imi citeste nici un modul.Am demontat plasticul acela de la stergatoare si m-am uitat la mufele de la ECU am dat cu putin spray de contacte si am observat ca a fost umblat pe acolo.Acum ,intrebarea mea este:care dintre cele 2 mufe de la ECU corespunde cu mufa de tester de sub consola de aer?Ma gandesc sa nu fie vre-un fir intrerupt ceva?Multumesc.

 

Ma scuzati daca nu am postat unde trebuie.Dar nu am gasit un topic mai adecvat.

Ai cele 2 alimentari in mufa de diagnoza? Ai casetofon AM pe masina ?

La test interfata ce zice ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La alimentari ma uit mai tarziu si iti spun.am caestofon am.si diagnoza spune ca nu gaseste nici un modul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai incercat si cu alta interfata ?

 

trebuie vazut sa nu ai probleme pe linia K....

 

ne auzim la telefon sau PM pentru alte detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deconecteaza casetofonul AM

Si incearca dupa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit sa nu-mi vada ENGINE pe VCDS din cauza ca era firul de k-line de la casetofon conectat gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu aveam o siguranta in panou si nu puteam conecta softul. dar el spune ca doar cu motorul oprit nu merge, cu el pornit e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deconecteaza casetofonul AM

Si incearca dupa

 

 

Eu am patit sa nu-mi vada ENGINE pe VCDS din cauza ca era firul de k-line de la casetofon conectat gresit.

 

corect - asta i-a recomandat si bundy sa faca... deci sa asteptam sa verifice

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca se poate sau cum se anuleaza egr-ul cu vcds la un tdi?

Si ajustarea consumului?

Modificat de firiss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr se anuleaza fizic, gasesti pe forum informatii si efecte.

Legat de consum, te referi la reglat avans? Daca da, la fel exista topic deschis...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit intr-un document atasat aici :

Pentru a scadea cantitatea de gaze recirculate trebuie sa cresteti valoarea presetata (32768) pana spre valoarea maxima (de obicei 33768 - valoare la care MAF raporteaza la ralanti 370mg/h, ceea ce este inca in limitele prevazute de fabricant)

Este mai ok sa scad cantitatea de gaze recirculate? Dauneaza? Am facut azi asta...si trage o idee mai bine!

Unii spuneau ca se poate anula si din soft, probabil la asta se refereau!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti se pare ca trage mai bine, n-ar trebui sa fie diferenta. Nu e problema daca scazi cantitatea, nu se intampla nimic.

 

Din soft se poate anula, orice tuner serios poate face asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

La WOT nu va trage mai bine oricum, egr fiind pe decuplat total, poate in sarcina partiala, dar nu cred ca e foarte sesizabil.

Ce am observat azi, incercand un ECU stoc, la care era EGR activ (la mine fiind scos din soft) e ca nu mai fluiera turbina asa tare. Aproape insesizabil. Cu egr scos, la ciupirea cat mai mica a pedalei se aude cum se intensifica fluieratul.

Asta pt cei carora li se pare ca fluiera prea tare, sa stie cateva cauze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din soft dar nu merge cu vdcs, nu?

O sa scad cantitatea...pt ca in ture mari am vazut ca o idee ar trage altfel!

Inca ceva, pasi daca se poate, cum pot vedea daca egr-ul este anulat din soft si cum por vedea daca este chipuit? Cativa pasi si valori!

Intreb asta ca a venit vb de fluierat, eu nu am finala..si fluieratul se aude destul de tare plus un fel de blow la descarcarea turbinei

Modificat de firiss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!